Vitutusketju

  • 10 548 808
  • 56 138

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään heitin viinapullon roskiin. Vituttaa. Yhdelle tutulle ajattelin sen antaa, mutta eipä se sitä halunnut, enkä mä sitä pulloa lentokoneeseenkaan voinut ottaa kun pelkän repun kanssa matkustin.

Nyt kyllä vituttaa niin, että tekisi mieli tunkea kaukosäädin perseeseen.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään heitin viinapullon roskiin. Vituttaa. Yhdelle tutulle ajattelin sen antaa, mutta eipä se sitä halunnut, enkä mä sitä pulloa lentokoneeseenkaan voinut ottaa kun pelkän repun kanssa matkustin.

Nyt kyllä vituttaa niin, että tekisi mieli tunkea kaukosäädin perseeseen.

Nyt alkoi täälläkin vituttamaan. Olisithan voinut viedä puolet mahassa ja puolet päässä. Nih. Prkl.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tuo ykköstyypin diabetes just nyt huolella. Normaalisti sen kanssa pärjäilee suurempia miettimättä mutta kun sairastuu niin tuntuu, että kuolema on ainut vaihtoehto. Kuume/flunssa päällä ja koko ukko on kuin pieksetty, joka lihas, nivel ja ihokin kipeä. Lisäksi koko ajan saa mittailla sokereita, ensin liian korkealla ja hetken päästä insuliinia otettua liian matalalla. Hyvä ei ole mitenkään päin, toivottavasti ei kauaa tauti kestä. Vittu!!!

Tuttu tunne, minulla on vielä kaupanpäällisenä eräs toinenkin autoimmuunisairaus, joka alkuaikoina vaati kortisonihoitoa. Tämän jälkeen ei sokeritasapainosta ollut tietoakaan; vaikka kuinka pisti insuliinia, sokerit oli silti koko ajan reilusti koholla. Yritä siinä sitten tehdä tutkimustyötä, ajatus kirkkaana...Nyt onneksi, puuta koputtaen, löytyi toinen lääkeaine, joka poistaa vaivan sokereita nostamatta, nyt ajattelukin onnistuu jo jollain tasolla. Loppuosa viestistä on siis onnellisuusketjukamaa:) Mutta tsemppiä vaan kaikille ykköstyypin diabeetikoille, kakkostyypin vastaaville vinkkinä ohje ylös, ulos ja lenkille, ei tarvitse kohonneista sokereista enää sen jälkeen stressata. Nimimerkillä lenkkeilyn avulla insuliiniannoksesta kolmasosa pois.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo sitäkin vaihtoehtoa mietin, mutta en halunnut lentokoneessa haista niin viinalle. Ja täällä Helsingissäkin piti vielä muutama pieni juttu hoitaa.

Viinalle tuoksutaan ja paskalle haistaan...... No joo.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa suuresti ihmiset, jotka eivät malta kunnolla katsella taideteoksia taidemuseoissa vaan katsottuaan noin viiden sekunnin ajan jotain taulua rynnivät seuraavan taulun luo. Yleensä tällaiset henkilöt käyttävät esimerkiksi Ateneumin kierrokseen aikaa maksimissaan vartin.

Koska olen suuri taiteen ystävä, voin helposti viettää lähes tunnin jotain taulua katsellen. Valitettavasti tällainen ajankäyttö ei pahemmin ole kiinnostanut niitä porukoita, joiden kanssa olen museoissa ja näyttelyissä käynyt. Ja koska lähes aina nämä museot ynnä muut kohteet ovat olleet niin sanottuja välietappeja matkalla paikasta A paikkaan B, ovat useimmat seuralaiseni jääneet museoiden ulkopuolelle hengailemaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viinalle tuoksutaan ja paskalle haistaan...... No joo.

Muutaman päivän ryyppyputki takana ja palaan kotiin häntä koipien välissä. Vaimohan siinä heti loihemaan: "Sitä tuoksutaan hieman viinalle".

No ei saatana sentään. Vauvat tuoksuvat hyvälle kuten muutaman tunnin päällä olleet naisten pikkuhousut, puhdas iho ja vaikkapa irtokarkkipussi. Viinan lemu hengityksessä ei tuoksu vaan haisee.

Mun vahva mielipide.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaksi kuukautta tullut juopoteltua neljää päivää viikossa. Selvinpäin su, ma ja to. Duuni kärsii ja pankkitili siinä ohessa. Vittu, että ihminen on tyhmä. Niin ja taas kännissä. Ihme.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muutaman päivän ryyppyputki takana ja palaan kotiin häntä koipien välissä. Vaimohan siinä heti loihemaan: "Sitä tuoksutaan hieman viinalle".

No ei saatana sentään. Vauvat tuoksuvat hyvälle kuten muutaman tunnin päällä olleet naisten pikkuhousut, puhdas iho ja vaikkapa irtokarkkipussi. Viinan lemu hengityksessä ei tuoksu vaan haisee.

Mun vahva mielipide.

Totta joka sana, mutta juoppo kääntää asiat mieleisekseen.....
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kaksi kuukautta tullut juopoteltua neljää päivää viikossa. Selvinpäin su, ma ja to. Duuni kärsii ja pankkitili siinä ohessa. Vittu, että ihminen on tyhmä. Niin ja taas kännissä. Ihme.
Anna mulle ne rahat, mitkä kuluttaisit ryyppäämiseen. Pelastetaan kato mun talous ja sun henki siinä samalla?

I'm genius.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Anna mulle ne rahat, mitkä kuluttaisit ryyppäämiseen. Pelastetaan kato mun talous ja sun henki siinä samalla?

I'm genius.

Se olisi paljon parempi vaihtoehto nykyiseen, joten pitänee ottaa harkintaan.....
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa rankasti, että kun menee katsomaan NHL:n sivuilta highlightseja, niin ruutuun pamahtaa joka kerta yli puolen minuutin pätkä jotain vitun arjenrobbenia! Jalkapalloa änärisivuilla siis mitä perkelettä??? Futisforumilla nämä.
 

Jasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ne tekee itsestään pellejä, ja nää samat pellet on tääl joka kerta ku me ollaa. (Ei ollu muuten sulle mitään) Ja aivan samat pellet, ja joka kerta.

Asijallista kieltä pittee käyttee.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa muutaman tunnin päästä edessä oleva tentti ja puutteellinen siihen valmistautuminen. Eli kiteytettynä vituttaa oma tyhmyys ja laiskuus. Nyt olis viimeinen hetki skarpata opintojen kanssa ja samaa vanhaa virttä veisataan, voi vittujen vittu kun pitää ihmisen olla urpo.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Niin, aika tyylikkäästi on mennyt ohi se diesel-kikkailu jonka valtio pyöräytti tuossa hetki sitten => vedetään diesel-vero (a.k.a. käyttövoimavero) alemmas ja nostetaan polttoaineen verotusta ihan vaan pikkusen, nämähän sitten vähän niinku kompensoi toisiaan... No oikeassa elämässä yhden "semi-kokoisen" kuljetusyhtiön omistaja kertoi, että "juu, kyllähän me säästetään vuodessa käyttövoimaveroja kaikki about 5'K EUR, mutta polttoaineisiin menee rahaa nyt sitten 300'K EUR enemmän".

Ettekä muuten millään arvaa mikä vaikutus tuollaisella pikku muutoksella on rahdin hintaan polttoaine-lisien kautta? Ja heittäkääpä villi veikkaus tuleeko tuo rahtihinnan korotus kuljetettavan tavaran hintaan? Juu...

Noh niin, lisätäänpäs näiden kaikkien päälle nyt sitten vielä arvonlisäveron korotus vaikka vasurit omilleen pyhästi lupasivat sen torpanneensa... Ei mene nallekarkit tasan!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kun joillakin ihmisillä ei ole yhtään pelisilmää eikä kykyä tulkita toisen mielentiloja. Tällä tarkoitan esim. sellaista kun sinua vituttaa ja olet aivan kyrpä otsassa siten että se myös näkyy kilometrin päähän, niin silloin tällainen tyyppi rientää paikalle ja alkaa kyselemään jotain tyhmää tai heittämään idioottimaisia kommentteja tuosta vitutuksen aiheesta. Tiedän että jotkut tekevät tuota tahallaan mutta yleensä kyse on vaan siitä että näillä ihmisillä ei ole yhtään pelisilmää.

Ainakin minä olen sellainen että kun joku asia alkaa oikein kunnolla vituttamaan niin minun on silloin parempi olla ihan omassa rauhassani ja antaa raivota se vitutus pois, eikä missään nimessä tulla ainakaan kyselemään mitään siinä tilanteessa. Töissä on eräs tyyppi joka aina näissä tilanteissa tulee heti kyselemään jotain tai muuten vaan "myötäelämään" siihen. Jja mikä pahinta niin tämä kaveri ei meinaa millään poistua paikalta vaikka teen hyvin selväksi että en kaipaa siihen mitään kyselijää/hymistelijää, vaan jää siihen pitkäksi aikaa jututtamaan. Välillä näissä tilanteissa tekisi mieli sulloa kaverin pää tämän perseeseen että saisi sen naaman pysymään edes vähän aikaa kiinni, vaikka muuten onkin kyseessä oikein mainio kaveri.

Sellainen myös vituttaa kun jotkut tyypit joilla on saatanan tyhmät ja kuivat jutut eivät yhtään tajua sitä että ketään ei kiinnosta kuunnella niitä. Vaikka näyttäisit miten tympeää naamaa ja pyrkisit tekemään mahdollisimman selväksi että et halua olla näiden tyyppien kanssa missään tekemisissä niin eivät vaan saatanat tajua. Minulla on eräs ex-luokkakaveri jota vihasin jo koulussa, olen vihannut aina sen jälkeen ja vihaan edelleenkin, ja jolle olen yrittänyt tehdä aika selväksi etten halua olla tämän kanssa missään tekemisissä. Mutta tämä kaveri vaan aina tuppautuu juttelemaan ja kertomaan saatanan tyhmiä juttujaan jos minut jossakin näkee.


EDIT: Ai niin, ja tällä hetkellä vituttaa oikein erityisesti se että tilasin Harmajan uuden levyn CDONilta jo yli kuukausi sitten ennakkoon, ja nyt sitten tällä viikolla levyn ilmestymispäivänä tulee vaan sähköpostiviesti että "valitettavasti toimitus on myöhässä, emmekä pysty antamaan tarkempaa toimituspäivämäärää". Saatana! Eikä ollut ensimmäinen kerta kun näin käy. Ei se ole ihme että ihmiset warettaa noita levyjä kun tuo levyn ostaminen laillisia teitä pitkin on aina niin saatanan vaikeaa tällaisilla paikkakunnilla missä ei ole mitään levykauppoja/isoja levyosastoja kaupoissa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
EDIT: Ai niin, ja tällä hetkellä vituttaa oikein erityisesti se että tilasin Harmajan uuden levyn CDONilta jo yli kuukausi sitten ennakkoon, ja nyt sitten tällä viikolla levyn ilmestymispäivänä tulee vaan sähköpostiviesti että "valitettavasti toimitus on myöhässä, emmekä pysty antamaan tarkempaa toimituspäivämäärää". Saatana! Eikä ollut ensimmäinen kerta kun näin käy. Ei se ole ihme että ihmiset warettaa noita levyjä kun tuo levyn ostaminen laillisia teitä pitkin on aina niin saatanan vaikeaa tällaisilla paikkakunnilla missä ei ole mitään levykauppoja/isoja levyosastoja kaupoissa.
CDONissa on puolensa, esimerkiksi se että ostokset voi tehdä laskulle. Silti, jos haluaa nopeaa ja luotettavaa palvelua niin Levykauppa X on suositeltavampi valinta. Sieltä tulee lähetys seuraavaksi päiväksi, kun taas CDONin "olemme lähettäneet tilauksesi"-sähköpostista saa laskea 6-7 arkipäivää paketin saapumiseen. Vittu, siinä ajassa hakisin kävellen ne levyt Ahvenanmaalta.

Ei ole maksettu mainos.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kiskon tässä viinaa. Lantrinkia näyttäisi vain olevan liian vähän. Hemmetti. Pitää varmaan lähteä käymään lähi-Siwassa hakemassa täydennystä lantrinkiosastolle. Vituttaa lähteä, kun on jo suht hyvä nousu käynnissä.. Mutta voisihan tuota käydä sikarin polttelemassa samalla reissulla.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Yövuorot. Vuosivuodelta vaikeampaa. Lapset huutaa koirat haukkuu ja karavaani kulkee taas kohta varastoon lähes samoilla silmillä. Vittu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
CDONissa on puolensa, esimerkiksi se että ostokset voi tehdä laskulle. Silti, jos haluaa nopeaa ja luotettavaa palvelua niin Levykauppa X on suositeltavampi valinta.

Totta. Tuli vaan tilailtua paljon muutakin tavaraa CDONilta niin laitoin samoilla postimaksuilla tuonkin levyn siihen samaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
YLEn Stream-ohjelma. En ole Persujen linjalla monessakaan asiassa, mutta ihmetyttää, että studiossa on noin selkeästi neljä vastaan yksi. Kaiketi juontajien pitäisi olla edes olevinaan puolueettomia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös