Mainos

Vitutusketju

• 10 702 542
  • 56 253

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ai ne tuulimyllyt? Se tuli suoraan erään haastatellun puheesta. Cervantésini lukeneena tiedän kyllä, että tuulimyllyt ovat olematon, ei ylivoimainen vihollinen. Siinä mielessä puolusti paikkaansa, että myöskään tässä ei oikeastaan ollut ketään, johon peitsensä sohaista.

Saat anteeksi. Eikä puolustanut.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Se olo. Kun aiemmin huomaat koulun kentän jäädytysvuoron osuvan iltavuoroviikolle etkä laiskuuttasi viitsi sitä vaihtaa. Ja kun vihdoin kolmantena päivänä viitsit vääntäytyä sitä jäädyttämään töiden jälkeen tuossa puoli yhdeltätoista. Et viitsi mennä ennen töitä koska et halua olla näsäviisaiden ala-asteelaisten arvosteltavana siellä puolelta päivin. Olet ottanut "fiksuna" kaverina töihin lähtiessäsi mukaan toppahaalarit, toppatakin ja toppasaappaat. Koko päivänä ei lunta ole satanut ja ilma on mukavan leuto. Ja kun sinne koululle pääset ja alat tempoa niitä toppahousuja jalkaan, niin muistat samalla hetkellä ettet laittanut pitkiä kalsareita jalkaan töihin lähtiessä, etkä myöskään muistanut että ne toppahaalarit repesivät haaroista koko matkan alaselkään asti viime talvena pulkkamäessä. Ja kun muuten leuto päivä onkin aukealla paikalla aika pirun kylmä ja tuulinen.

Niin se olo, on aika vitun priceless.

Alocacoc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Sepä vasta vituttaapi, kun tilaat mistä tahansa ravitsemusliikkeestä kokista, ja saatkin ilman eri ilmoitusta saman juoman light-version.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suosikkijoukkue
TPS
Chicagossa seitsemän poikaa hakkaa yhden aasialais pojan. Vituttaa kyseinen video joka on sitten aika pahaa katsottavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=YgQ1olkdCqI (Helpless Asian Man Attacked and Jumped By 7 Others Behind School)
Runkvistit on onneksi saatu kiinni: Dad of teen held in videotaped beating: ‘What he did was wrong’ . Viisi kuudesta hyökkääjästä oli kiinalaisia, samoin kuin uhrikin. Uskomattoman kusipäistä toimintaa. Koko homman kuvaaminen ja laittaminen YouTubeen kuvastaa hyvin näiden sankareiden vatipäisyyttä.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Chicagossa seitsemän poikaa hakkaa yhden aasialais pojan. Vituttaa kyseinen video joka on sitten aika pahaa katsottavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=YgQ1olkdCqI (Helpless Asian Man Attacked and Jumped By 7 Others Behind School)

Tulee väistämättä mieleen bussikuksin hakkaus-tapaus... Jotakin kyllä mennyt pahasti pieleen noiden hakkaajien kasvatuksessa. Jos tapellaan niin tapeltaisiin edes tasavertaisesti, eikä hirveällä ylivoimalla yhden lyödessä ja toisen potkiessa päähän.

Tiedän että saan tämän jälkeen lokaa, mutta luulisi tuon hakatunkin tehneen jotain saadakseen tuon ryöpytyksen gangstoilta.

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ois melkein voinu laittaa jonkun oman ketjun tälle, mutta kai tässä saa nyt vähän (?) keskustella. Missä muuten menee raja tapon yrityksen ja pahoinpitelyn välissä. Tässä ollaan jo aika syvissä vesissä kun päähän potkitaan.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ois melkein voinu laittaa jonkun oman ketjun tälle, mutta kai tässä saa nyt vähän (?) keskustella. Missä muuten menee raja tapon yrityksen ja pahoinpitelyn välissä. Tässä ollaan jo aika syvissä vesissä kun päähän potkitaan.

No aika onnetonta toimintaahan tuo kaikenkaikkiaan on, seitsemän kaveria lyö ja potkii kolmen minuutin ajan ja uhri pääsee pakoon. Sen takia noita luusereita varmaan tarvikin sen seitsemän.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rohkeita poikia ja vielä rohkeampaa on haukkua aasialaista niggeriksi. Jotkut sairaat olennot katselevat tuotakin videota netissä ja kehuvat muiluttajia. Mutta auta armias, jos nuo poikaparat joutuisivat itse samanlaisen hyökkäyksen kohteeksi.
Hullu maailma.

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tulee väistämättä mieleen bussikuksin hakkaus-tapaus... Jotakin kyllä mennyt pahasti pieleen noiden hakkaajien kasvatuksessa. Jos tapellaan niin tapeltaisiin edes tasavertaisesti, eikä hirveällä ylivoimalla yhden lyödessä ja toisen potkiessa päähän.

Tiedän että saan tämän jälkeen lokaa, mutta luulisi tuon hakatunkin tehneen jotain saadakseen tuon ryöpytyksen gangstoilta.

Tää video on vituttanut mua jo toista päivää, ei vaan pysty käsittämään. Raymond Palomino ei kertonut mitään syytä pahoinpitelylle, tässä linkki jenkkilehden artikkeliin asiasta.

Raymond Palomino

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mutta aattelepa jos tuossa olisi kultamikke Granlund ollut taklattavana. Kelaa jos taklaajana olisi ollut Jarkko.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tää kalja ei enää meinaa mennä päähän. 12 oon jo juonut ja vieläkin on se olo, ettei näin selvinpäin viitsi mennä nukkumaan.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei hitto tää kalja ei enää meinaa mennä päähän. 12 oon jo juonut ja vieläkin on se olo, ettei näin selvinpäin viitsi mennä nukkumaan.

Typerys, viina on keksitty siksi, ettei olutta tarvi litkiä. Osta viinaa. Parasta olisi tietenkin juoda laadukasta XO konjakkia tai parempaa, mutta arkena käy myös ihan jaloviina colalla tai jopa raakana.

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Voi kyllä ihminen olla vaan tyhmä. Tai no sanotaanko näin, että jos ei virheistään opi niin se on kyllä silkkaa tyhmyyttä.

Raha ei tuo onnea, mutta siis vituttaa oma rahankäyttö. Perkele.

Alejandro

Jäsen
Ei ehkä ihan vituta, mutta ainakin ärsyttää.

Nimittäin tämä Haavisto-buumi. Ei siinä mitään, hieno mies ja olisi heti Niinistön jälkeen minun presidenttini. Minun papereissani kaksi parasta ehdokasta ovat nyt finaalissa. Kuitenkin tämä sopulimainen massahurmio ikäisteni keskuudessa pistää silmään. Kahden viikon kuluttua, ellei tapahdu todellista ANTIJYTKYÄ (hirveä sana), tämä on varmasti vielä kahta kauheampaa.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vanhan isäni joka ei ymmärrä tietokoneista mitään verkkopankkia olen hoitanut. Vitun vaikeaksi on mennyt, kun laskua yrittää maksaa avainluvun järjestysnumero menee isän kännykkään. Vittu nytkin se oli autolla liikkeellä kun soitin mikä numero on puhelimeen tullut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä maailman hölmöin juttu veikata pitkävedossa yhtä pienikertoimista joukkuetta isolla summalla. Kaksi kertaa olen nyt viikon sisällä tehnyt niin ja molemmilla kerroilla hävisin.

Siis koko illan kiertelin tarjousten perässä eri ruokakauppoja parin hassun euron takia ja nyt sit perkele syön tätä neljänkympin grillimakkaraa.

Ja vedon lyötyäni kiimassa varasin jo ensi maanantaille Tallinnan päiväristeilyn, jonka siis teen niillä voittorahoilla.

Joo ei taida pitkävedossa olla 14 päivän vaihto-/palautusoikeutta, vaikka vittu ei nää mitään alushousuja ole!

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa

entinen emäntä ja sen kyltymätön rahanhimo. Sai asua talossa 2,5v ilmaiseksi, lainat ja muut asumiskulut maksoin minä. Nyt pari vuotta eron jälkeen pitäisi sitten saada vielä vähän korvauksia lisää, kun oli kuulemma osallistunut talon remontointiin.

Ei ymmärrä järkipuhetta ja lakipykäliä näköjään, kun nyt tuli postissa juristin sovittelupyyntö. On saatana julkeaa esittää jotain "sovittelua" tilanteessa, jossa minä voisin olla se perijä. Ei tule onnistumaan, ei saatana.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
entinen emäntä ja sen kyltymätön rahanhimo. Sai asua talossa 2,5v ilmaiseksi, lainat ja muut asumiskulut maksoin minä. Nyt pari vuotta eron jälkeen pitäisi sitten saada vielä vähän korvauksia lisää, kun oli kuulemma osallistunut talon remontointiin.

Just. Jokunen vuosikymmen sitten sellainen muutaman kuukauden hoito pyysi bänien jälkeen meikäläiseltä rahaa sähköstä ja lämmöstä, kun olin siellä ollut jokusen yön. Ei irronnut, siis rahaa.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai mikä vituttaa? Jotkut janipetterit, jotka luulevat, että pipo on pipa. Siis mikä vitun pipa? No, ehkä se selviäisi, jos paistaisi pussillisen pakasteranskalaisia (kun muuta ruokaa ei osaa laittaa) ja söisi niitä pleikkaria pelatessaan pipo päässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy