Lähipizzerian palvelu, jonka ansiokkasta toiminnasta lähtee mielenkiintoinen tapahtumaketju rullaamaan.
Kävinpäs pienessä krapulassa hakemassa pizzan tuosta lähiökänkkylästä. Tilasin jotain muuta, kuin heillä oli tarjota, joten piakkoin tuli paistaja sieltä kysymään että mitäs laitetaan tilalle. Puuttuva ainesosa oli vain pikantti lisä, joten puolestani pizza olisi saanut tulla sellaisenaan. Pianpa tuo miekkonen palaa uudemman kerran, jotta jotain siihen tilalle pitäisi nyt kuitenkin ottaa, kun olet jo maksanut enemmästä. No perkele, tuplajuustoahan siihen sitten saisi laitella.
Kotona kun tuon paketin sitten vasta avaan niin eiköpähän ole nokkelat pojat laittaneet vittu majoneesia siihen päälle! Ihan kiva, sillä vihaan sitä maun puolesta ja kertaalleen olen sellaisesta saanut paskataudin. Nälässä ei nurista, joten ei muuta kuin känkky ääntä kohden. No melko taistelu se oli vääntää evästä, kun se saatanan majoneesi peitti kaikki maut.
Lopulta puolikkaan pizzan jälkeen oli aika oikaista pikku päiväunille krapulaa korjatakseni. Eipä siitä sitten mitään tullutkaan, kun tuntui välittömästi että kohta tulee jokaisesta reiästä. Pöntölle piirtelemään Kiasmaankin kelpaavia moninaisia värejä, muotoja ja asetteluita siis.
Eihän siinä mitään, mutta illalla olisi wanhan kaveriporukan saunailtaa tarjolla, kun vuosikaudet toisaalla asuneet kertyvät kasaan taas. Hesasta (kyllä) luokseni punkkaamaan tulleen kaverin kanssa sitten tapahtumapaikalle, jossa ainoana seurana oli "poikien mekastukseen" kyllästynyt emäntä ainoana seurana, sillä paskatautisella ei lauteille ole asiaa. Se ilta sitten meni siinä.
Tänään sitten erään lähimmän ystäväni häät. Pakki sekaisin, kuin Junnon paperit. Kärvistelin siinä kirkot ja muut, josta pelipaikoille siirtyminen... jossa eräs paikallinen nimeätekevä sitten päättää peruuttaa auton kylkeen! Pelasi muuten "kaahasit ruutuun" -kortin noin kahdessa sekunnissa. Hauskaahan tuo sinänsä on, kun tältä ansioituneelta kansalaiselta unohtui se, että olin jo käytännössä ruudussa, kunnes tämä sankari runttaa kyljen autosta! No täys Kasko molemmilla, joten antaa vakuutusyhtiöiden tapella... vaikka tiedän jo valmiiksi, että tämä syyllisempi osapuoli riitauttaa statukseensa luottaen asian aivan varmasti.
Siispä juhlistamaan avioparia! Tunnelmat katossa, kun olen seurueen ainut selvä. Siinä vielä samaan pöytään tungetaan vajaa vuosi sitten exäksi tullutta naista yli 10-vuoden parisuhteen tuloksena. No perkele, paranee vain. Vatsa ei ole rauhoittumassa, mutta pöytäseurueeni humaltumassa. Olivat muuten ainoa humaltuva pöytäseurue. Eräs sankari ei tainnut selvitä kirkkoonkaan, vaikka paikalla olikin, kun korjaussarja oli muualta kuin Biltemasta.
Jaksoihan sitä show:ta seurata pöntön ja humaltuvan seurueen väliä häävalssiin saakka pelkästä kunnioituksesta. Samalla exän kanssa vierekkäin istuessa kärsiä joka saatanan sanasta, mitä tuolla rakkauden juhlassa siirappisesti julki tuotiin. Pistetään vielä kirsikaksi kakkuun oma masennus niin avot.
Lopulta oli pakko viheltää peli poikki ja kadota yön hämärään. Kohta soi puhelimet perässä, että voisitko tuoda kaljaa, kun saunakin on lämmin... no vittu tottakait! eli en.
Sitten vielä tämä hesalainen kaverini on änkeämässä yöksi taas? Saatana kiittämättömämpää jätkää ole nähnytkään, mutta nyt se oli ehtinyt maksella toiselle kaverille yöpymisestä mun rahoilla ja on vielä innokkaana tulossa tänne? Ei vittu...
Tietystikin kaverit ja "kaverit" siellä ovat suuna päänä exän kimpussa nyt, kun minä en ole paikalla. Eipä tuo minua sinänsä haittaa, vaikka meillä on ollut selkeä sääntö exien ja Exien soveltuvuudesta kavereille hauskanpitoon.
Vatsa on ihan vitun sekaisin, mutta kyllä tässä on kokolailla vitutusta kerättynä yhdelle illalle, jotta saa ja pitää turruttaa kaikki aistit alkoholilla.
Ja miten se pizzeria nyt tähän syypäänä liittyy? Ilman paskatautia, en olisi ollut kuskina...
VITTU!