Vitutusketju

• 10 690 759
  • 56 251

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jonkun ihmisen armeijassa saatujen erikoistaitojen tai koulutuksen jatkuva nostaminen jalustalle. Timo T.A. Mikkosen Niina-vaimokin sen tietää: "- Mä uskon Timon tapauksessa siihen, hän on niin sissi. Hän on sissikoulutuksen saanut. Hän on taistelija. Eniten hän vihaa sairastamista. " Itse koulutuksen saamisessa ei ole mitään vikaa, mutta jos sitä tarttee toitottaa joka paikassa niin se vituttaa. Ja tiedän, että Timo T.A.:kin niin teki, mutta antaa hänen rauhassa parantua silti. Tämä siksi tähän ketjuun, koska Jone Nikulakin kyllä tuo esille, että on reservin yliluutnantti eikä Timo T.A. ole ainut joka sitä tekee.
Pakkohan se on Timo T.A.:n todistella miehisyyttään kun ura koostuu miss suomi -maailmasta kaikkine lisukkeineen. Ämmänähän sitä muuten pitäisi kaikki (ja pitääkin). Ja Jonen tapauksessa tuo korostaminen saattaa juontaa juurensa Jonen pitkään tukkaan, jota kaikki ei välttämättä miellä samaan lauseeseen kertausharjoitusten kanssa.

Itseäni vituttaa eniten tällä hetkellä yhtälö työpaikalla olo + väsymys = armoton päänsärky.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tulin tänne täynnä vitutusta ja hups... täällähän joristaan jo täyttä päätä vitutukseni päähenkilöistä.

Kyllä on meinaan elämä tehty helpoksi näille muutamalle paskalehdelle, joiden ulostuksia sitten pakostakin joutuu julkisilla paikoilla katselemaan. Nimittäin, kävin juuri ruokakaupassa ja tietysti silmilleni hyppivät nämä iltapaskojen lööpit: Niina Mikkonen: "Kun kuiskin, Timo hymyilee minulle!"

Siis, mitä helvettiä!!!
Tiesin kyllä, valitettavasti, että tuo porukka, perhe, tjsp. elää vain julkisuudesta ja julkisuudelle, mutta kai se tällaisenkin huoraamisen raja jossain kulkee.
Minulla se voisi viimeistään olla jo ko. sairaustapauksessa eli se on mielestäni perheelle niin intiimi ja vakava asia, ettei sellaista lehtien palstoilla pidä käsitellä.

Mitähän lie muuten kuiskinut, kun niin on hymyilyttänyt... Liekö ollut lehden maksamasta palkkiosta kyse....

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jumalauta! Toteutin siivousta, jonka tavoitteena oli siistimpi keittiö. Nostin kattilan liedeltä ja sen kansi aukesi hivenen. Oijoi! Tuskaisempaa löyhkää saa muistella niin pitkälle, että löydän itseni pikkupoikana onkimasta Oulun Pyykösjärvellä vuonna 1985, kun pohjasta nousi nyrkin kokoinen kimpale keltavihreää smäidää, joka oli joskus toimittanut ehkä särjen tehtäviä.

Lensin muisteloissani kolme viikkoa taaksepäin ja iltaan, jolloin olin päättänyt valmistaa maukasta pastaa Myllyn makaronista, ES-tonnikalasta ja Eldorado-tomaattimurskasta. Tähteet jäivät näkemä huuhtelemati. Kattilaan oli muodostunut bakteerien ja sienien toimekkuudesta johtuvaa punakeltaista, kuplivaa lientä. Laattahan siinä oli lentää. Nyt kattila ottaa parvekkeella tolukylpyjä. Kämppä on tuuletuksessa. Paleloo.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus sitä ihmettelee, että minkä helvetin tähden sitä on aloittanut jääkiekon seuraamisen ja varsinkin Lukon kannattamisen.

Ei ole taas näin paljon vituttanut sitten eilisen.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus sitä ihmettelee, että minkä helvetin tähden sitä on aloittanut jääkiekon seuraamisen ja varsinkin Lukon kannattamisen.

Minä olen ihmetellyt tuota useinkin. Minäkään kun en ole edes Raumalainen joten ei ole mitään varsinaisia siteitä Lukkoon ja Raumaan, olen vaan joskus erinäisistä syistä ajautunut Lukon kannattajaksi. Olisi kai sitä voinut viisaamminkin valita... Vittu!

Theone

Jäsen
No laitetaan nyt tähän ketjuun, yhtä hyvin olisi voinut laittaa Mille naurat nyt tai ihmettely -ketjuun.

Kävin tuossa jokin aika sitten yksityisviesteillä keskustelua erään nimimerkin kanssa KHL-ketjuun laittamastani viestistä ja hieman sen taustoista. Tuli ehkä hieman liiankin avoimesti kerrottua kyseisestä aiheesta ja siihen liittyvistä ihmisistä heidän oikeilla nimillään. Onneksi en sentään ihan kaikkea tietämääni kertonut, vaan käytännössä tärkeimmät jätin kertomatta. Kaveri uteli lisää mutta en sitten enää jaksanut vaivaantua vastaamaan.

Noh, tänään meinasin töissä tukehtua pullaan kun avasin Iltapaskan urheilusivut ja kas, tuonnehan oli painettu lähes sanasta sanaan lähettämäni yksityisviestit. Toimittaja oli jopa jättänyt juttuunsa kysymykset joihin en jaksanut enää vastata.

Vittu mitä toimintaa.

edit poistettu toimittajan nimi, nimimerkki joka ei viitannut mihinkään ja kirosanat.

Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jep. Pidätkö itse yllämainittujen vähemmistöryhmien puolta? Onko homous, ja sen julkinen rummuttaminen mielestäsi hieno trendi? Oletko tyytyväinen Suomessa olevaan huumetilanteeseen, ja sen haittailmiöiden hoitoon?
No musta on hyvä, että homoja on telkkarissa, ei ihmiset niihin muutet "totu". Aikaisemmin toivoin, että tuohon Maajussiohjemaankin tulisi homojussi, mutta olin varma, ettei Maikkarilla olisi pokkaa moiseen - olipa kumminkin ;)

Siitä olen samaa mieltä, että on ärsyttävää jos joku on julkisuudessa 90% homouden takia. Esimerkiksi Jano Toivolasta tai sen ideologiasta en tiedä muuta kuin vähemmistöjen puolustamisen. Sitten taas esim. Vasemmistoliiton Silvia Modig on tullut ihan muilla asioilla esiin eduskuntavaaleissa, vaikka asuukin naisen kanssa. Suuri osa äänestäjistä tämän toki luultavasti tiesi, mutta on sillä silti merkitystä, että tietää jotain muutakin ehdokkaasta.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
No laitetaan nyt tähän ketjuun, yhtä hyvin olisi voinut laittaa Mille naurat nyt tai ihmettely -ketjuun.

Kävin tuossa jokin aika sitten yksityisviesteillä keskustelua erään nimimerkin kanssa KHL-ketjuun laittamastani viestistä ja hieman sen taustoista. Tuli ehkä hieman liiankin avoimesti kerrottua kyseisestä aiheesta ja siihen liittyvistä ihmisistä heidän oikeilla nimillään. Onneksi en sentään ihan kaikkea tietämääni kertonut, vaan käytännössä tärkeimmät jätin kertomatta. Kaveri uteli lisää mutta en sitten enää jaksanut vaivaantua vastaamaan...
Kuulostaa erittäin vittumaiselta toiminnalta. Saakohan yksityisviestien tietoja oikeasti edes levittää eteenpäin? Luultavasti saa, mutta mulla vituttaa sun puolesta joka tapauksessa...

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haista vittu nimimerkki ... vai oletteko jopa sama henkilö?

Tiesitkö, että tuosta holahtaa sulle vähintään kuukausi pelikieltoa, pärstästä riippuen jopa pysyvät bännit? En siis halua itsemoderoida, kunhan informoin.

Eikös tää Sasha ole ollut jatkiksenkin toimittaja joskus? Vittu mitä journalismia.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiesitkö, että tuosta holahtaa sulle vähintään kuukausi pelikieltoa, pärstästä riippuen jopa pysyvät bännit? En siis halua itsemoderoida, kunhan informoin.

Eikös tää Sasha ole ollut jatkiksenkin toimittaja joskus? Vittu mitä journalismia.
Eikö "Nimimerkki x" olekaan "tuntematon"? Ehkä olen liian matemaatikko, hahaa...

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö "Nimimerkki x" olekaan "tuntematon"? Ehkä olen liian matemaatikko, hahaa...

Olen melko varma, että x tarkoitti Theonen viestissä juuri tuntematonta, mutta ei sillä taida merkitystä olla, koska myös nimimerkin ja henkilöllisyyden virheellinen yhdistäminen lienee rangaistavaa.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuttavalla on YT:t menossa eräässä puljussa.Samaan aikaan tuotannon yhdellä tirehtöörillä on varaa päivitellä 1-4 kertaa päivässä facebookkiin statustaan viesteillä mallia "teen töitä toimistolla", "teen edelleen töitä", "josko siirtyisi tekemään töitä kotitoimistolle", "jokohan voisi lopettaa töiden teon". Eikös se ole jotenkin niin että jos on tarve todistaa tekevänsä töitä,ei oikeasti tee mitään?

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tuttavalla on YT:t menossa eräässä puljussa.Samaan aikaan tuotannon yhdellä tirehtöörillä on varaa päivitellä 1-4 kertaa päivässä facebookkiin... ...Eikös se ole jotenkin niin että jos on tarve todistaa tekevänsä töitä,ei oikeasti tee mitään?

...tai tuotannon tirehtöörillä on tarve mainostaa tekevänsä töitä siinä toivossa, ettei luiska osu ainakaan omalle kohdalle?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No musta on hyvä, että homoja on telkkarissa, ei ihmiset niihin muutet "totu".
Ei heterotkaan jatkuvasti rummuta omaa heterouttaan, suurin osa ainakaan ei, joten miksi nämä julkimohintit sitten keikistelee ja veikistelee koko ajan ranteet 90 asteen kulmassa väpättäen? Miksi niihin pitäisi tottua? Menisivät kaappiin vaan takaisin ja ovea kiinni, ovat nyt saaneet sen 15 minuuttiaan.

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Oksettaa ja vituttaa: TV -mainokset.

Nakkasin oman töllön manalaan vajaa vuosi sitten, mutta nyt kun on tullut katsottua änäriä ja sitä jatkuvaa mainosta OSTA OSTA OSTA. Kaikkihan me ollaan tuotteita tässä kapitalisti helvetissä...

EN VITTU OSTA!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä olen ihmetellyt tuota useinkin. Minäkään kun en ole edes Raumalainen joten ei ole mitään varsinaisia siteitä Lukkoon ja Raumaan, olen vaan joskus erinäisistä syistä ajautunut Lukon kannattajaksi. Olisi kai sitä voinut viisaamminkin valita... Vittu!

Saman voin sanoa omalta kohtiiltani HPK:sta. No, en ainakaan lähtenyt Glory-hunttaamaan. Olisi pitäny valita vaikka Jokerit, niin ei ahdistaisi pelipäivinä niin paljoa, siis keskinmäärin ajateltuna, mutta silti, onneksi en valinnut sitä. Ja joo, se parempi minulla on raumalaiskannattajiin verrattuna, että on täsä nyt ollut kuitenkin ihan kohtalaista menestysä männävuosina.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saman voin sanoa omalta kohtiiltani HPK:sta. No, en ainakaan lähtenyt Glory-hunttaamaan. Olisi pitäny valita vaikka Jokerit, niin ei ahdistaisi pelipäivinä niin paljoa, siis keskinmäärin ajateltuna, mutta silti, onneksi en valinnut sitä. Ja joo, se parempi minulla on raumalaiskannattajiin verrattuna, että on täsä nyt ollut kuitenkin ihan kohtalaista menestysä männävuosina.

-OO- voi toki lohduttautua sillä, että todennäköisemmin Lukko tulee tulevina kausina menestymään kuin HPK. Onhan kyseessä kenties liigan rikkain seura, kun taas Kerho... liigan köyhin?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
-OO- voi toki lohduttautua sillä, että todennäköisemmin Lukko tulee tulevina kausina menestymään kuin HPK. Onhan kyseessä kenties liigan rikkain seura, kun taas Kerho... liigan köyhin?

Vituttaa lukea tälläistä ja nimenomaan siksi, että tämä on totta!
Vituttaa sekin, että Elton on ollut noista Kerhon pukumiesten puuhasteluista oikeassa. Kerhossa on myynti- ja markkinointipuolella sellaiset puuhastelijat töissä, että se vasta vituttaakin.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ei heterotkaan jatkuvasti rummuta omaa heterouttaan, suurin osa ainakaan ei,

Eikö? Mietipäs uudelleen. Alkaen vaikka ihan sieltä alaluokan tyttöihastuksista ja Sedulan kaadoista jo keski-ikäistyneiden suurperheen vanhempien parisuhdekiemuroihin ja kaikkeen siltä väliltä. :D Eikä siinä tietenkään mitään pahaa ole.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ei tuo vitutusta vähennä, koska...nuo rahat on niin onnistuneesti hakattu viemäriin melkein joka kausi.

Lisäksi tuo NHL ja että ei näy ESPNA-kanavalta, vittu. Eikä varmaan tule mun Mix-pakettiin yhtään kanavaa joilta tuo tulis näkymään joten ihan sama.

Pieniä on vitutuksen aiheet - joten sepä siitä. On sentäs perjantai, vapaata pari päivää ja huomenna pari säbämatsia. Komiaa touhuu.

Rankkari

Jäsen
No musta on hyvä, että homoja on telkkarissa, ei ihmiset niihin muutet "totu".

Okei, eli homoasiassa tartuit keskusteluun. Tottuu tai ei, mutta tuskin kaikkeen asiaan tarviikaan tottua. Mua ainakin on jo pitkään häirinnyt se, että homo sitä homo tätä, homo siellä homo täällä, näkyy mediassa päivittäin. Tarviiko sitä median kautta rummuttaa niin paljoa. Tämä mediajuttu saa monien ihmisten homovastaisutta lisääntymään.

Tuleeko seuraavaksi muut seksuaaliset vähemmistöt pyörimään mediaan?

Tämä tältäerää. Loppu.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Eteläsuomalainen miljonääri unohti katsastuksen: 18400 euron sakot kertoo Ilta-Sanomat. Ei jumalauta.

Mä paan Suomen passin tuleen. Luovun heti kansalaisuudesta, kun se on mahdollista ja olen saanut jonkun muun kansalaisuuden. Aina on vituttanut tää maa ja kansa, mutta onhan toi nyt on aivan sairasta, kohtuutonta kohtelua. Täällä yritetään kaikin keinoin nujertaa ihmisiä. 18400 euroa sakkoa siitä, että huollettu, 15000km ajettu auto on jäänyt katsastamatta. Saatanan kusipäät. En tiedä mistä vitusta tää kansa on niin katkeraa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ois heti välttämättä arvannut että se on sinun autosi.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jokuhan tuossa nyt haisee. Ei kai oikeat miljonäärit ajele yli kolme vuotta vanhoilla autoilla? Paitsi tietysti tuulipukulottomiljonäärit sun muut hevosmiehet.

E: Onhan tietysti niitäkin autoja, jotka käytettynäkin säilyttävät arvonsa suhteellisen hyvin, ettei vähän väliä tarvitse olla vaihtamassa uuteen: De Dion Bouton Et Trepardoux.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy