Minulla oli tässä kerran yli 2 kk elohiiri toisessa silmässäni. Joka päivä nyki silmä. Käymäni keskustelu voi antaa vinkkiä siitä, että mistä oli kyse:Elohiiri jatkuvasti oikeassa silmässä, kolmannen päivän ajan. Vittu rupee riepomaan jo näinkin pieni asia.
Vitutusta aiheuttaa ensimmäisen kerran omalle kohdalle osunut iskias. Rasittava kipu koko ajan oikeassa jalassa. No duunin lääkärin mukaan ei onneksi johdu kuitenkaan välilevystä.
Mutta silti vituttaa, kun missään asennossa ei kipua saa loppumaan ja kuitenkaan sairaslomaan ei tuossa ei ole riittäviä syitä, kun oma duuni on enimmäkseen päätteen edessä olemista.
Käymäni keskustelu voi antaa vinkkiä siitä, että mistä oli kyse:
- Noh, mitäs "Käyttäjänimetön", onko hiekkaa pillussa?
- No eipä ole mutta vituttaa, kun on pillua silmässä.
Antibioottikuurin jälkeen silmä nyki vielä kuukauden mutta sitten se nykiminen väheni ja lopulta lähti kokonaan.
Minulla oli tässä kerran yli 2 kk elohiiri toisessa silmässäni. Joka päivä nyki silmä. Käymäni keskustelu voi antaa vinkkiä siitä, että mistä oli kyse:
- Noh, mitäs "Käyttäjänimetön", onko hiekkaa pillussa?
- No eipä ole mutta vituttaa, kun on pillua silmässä.
Vitutusta aiheuttaa ensimmäisen kerran omalle kohdalle osunut iskias. Rasittava kipu koko ajan oikeassa jalassa. No duunin lääkärin mukaan ei onneksi johdu kuitenkaan välilevystä.
Mutta silti vituttaa, kun missään asennossa ei kipua saa loppumaan ja kuitenkaan sairaslomaan ei tuossa ei ole riittäviä syitä, kun oma duuni on enimmäkseen päätteen edessä olemista.
Äärimmäisen huvittavaa millaiset mittasuhteet pieni kämmi (ei kusetus vaan nimenomaan kämmi) voi Jatkoajassa saada. Mutta jospa nuo tiettyjen nimimerkkien purkaukset internetin keskustelupalstalle vähentävät tällä viikolla kolme vaimonsa pahoinpitelytapausta, niin mikäpä ettei. Mille naurat nyt -ketjussa jo vastasin tuohon yhteen tapaukseen. Lue sieltä, kun näyttää kiinnostavan. Eli kyse ei ollut paskanjauhannasta vaan ihan muusta.
Elohiiri jatkuvasti oikeassa silmässä, kolmannen päivän ajan. Vittu rupee riepomaan jo näinkin pieni asia.
Vaikka varmaan kuulostaakin pieneltä vaivalta, näin "pitkitettynä" erittäin vittumainen. Kymmenen minuutin välein lähtee nykiminen käyntiin.
Voi myös yrittää maksimoida hyödyn menemällä baariin tuijottamaan parin metrin päässä olevaa seksuaalisesti viehättävää kohdetta. Automaattisen silmäniskun avulla saattaa jopa päästä pukille.Joku täällä Jatkoajassa neuvoi joskus tuijottamaan elohiirisilmällä parin metrin päässä olevaa kohdetta, vaikka mukia, kynää tms. parin minuutin ajan. Itselläni auttoi.
Elohiiri jatkuvasti oikeassa silmässä, kolmannen päivän ajan. Vittu rupee riepomaan jo näinkin pieni asia.
Paskanjauhantaa en harjoita, katsoin varmaan sen 0,4 sekunnin ajan siten, että näin ykkösen seiskana (katse televisiossa, katse tulokseen, ja saman tien katse tv:hen), koska toisella kertaa(ilmeisti "kin") se 131 oli tulos.
Voit jatkaa minullekin yyveitse jos haluat jatkaa tuota useammassa ketjussa jatkuvaa vuodatustasi. Ja niin, en ole todellakaan kärähtänyt valehtelusta aiemminkaan.
En tiedä sinun valehteluistasi. Minä valehtelen paljonkin, sekä täällä että muualla. Tylsä totuus ei saa koskaan pilata hienoa tarinaa!Ja niin, en ole todellakaan kärähtänyt valehtelusta aiemminkaan.
En tiedä sinun valehteluistasi. Minä valehtelen paljonkin, sekä täällä että muualla. Tylsä totuus ei saa koskaan pilata hienoa tarinaa!
Sitäpaitsi KAIKKI valehtelevat netissä. Ihan kaikki.
Kaikki.Minä valehtelen koko ajan, joka paikassa. Valehtelen myös itselleni, että puheeni ovat totta jotta minulle ei tulisi sellainen olo, että olen huono ihminen. Kaikki voittaa?
On Tommya ja Peteriä ikävä kyllä.Vituttaa, että entinen suosikkiohjelmani Uutisvuoto on nykyään täyttä sheissea. Ollut kyllä jo pitkään, mutta tänä syksynä vielä entistäkin huonompana.