Ihmiset, jotka puuttuvat toisten ihmisten asioihin ja sitten vielä väittävät toista valehtelijaksi,vaikka eivät tiedä asiasta hevonvittuakaan.
Tänään tuli töissä tauolla puheeksi terassilla käyminen. Tunnustin, että en ollut käynyt kertaakaan kesän aikan terassilla keskellä viikkoa töiden jälkeen ns. yhdellä. No vierestä löytyi sitten joku kristallipalloon puhaltelija ja sanoin, että "miten kehtaat valehdella noin päin naamaa? Ihan varmasti oot käyny josssain vaiheessa". Hetken olin hiljaa ja sanoin "No en kuule ole, kai minä sen itse tiedän jos olisin käynyt. Perjantaisin olen käynyt terassilla, mutta silloin ei ole liikuttu yhdellä, eikä 22-02 välistä aikaa voi mielestäni sanoa töiden jälkeen juomiseksi.". Taas sama virsi "Varmasti olet käynyt, valehtelija" Kysyin sitten, että mistä hän on saanut sen vaikutelman että olisin käynyt terassilla töiden jälkeen yhdellä. Tämä kuningas vastaa "No kyllähän sen nyt jokainen tietää, että olet käynyt, älä valehtele"
Tässä vaiheessa ajattelen, että tämä on varmaan jotain pilaa ja kysyn onko henkilö tosissaan. Selvisi, että henkilö tosissaan luuli minun valehtelevan asiasta. Tauon jälkeen tämä henkilö, oli sitten käynyt puhumasta asiasta muiden kanssa ja haukkunut minut valehtelijaksi. Muutkin pitivät henkilön käytöstä "vähän" omituisena.
Keskittyisi vittu omiin asioihin eikä puuttuisi toisten asioihin. Tai jos puuttuukin niin vittu pitäisi huolen, että puhuu totta eikä ala väittämään sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Eikä muuten ollut ainoa kerta kun on käyttäytynyt tällä tavalla. Vittu, mikä vitun kusipää, vitun lapanen saatana. On vielä paska tekemään töitäkin, menis vittuun koko firmasta.