Huomiseksi en kyllä hanki samaa oloa.
Kuuluisia viimeisiä sanoja. Itsehän tein toki lähes saman virheen eilen, paitsi että lähdin kaverin kanssa neljän aikaan kahville. Jostain syystä se vaihtui skumppapulloksi. Tai siis viideksi.
Huomiseksi en kyllä hanki samaa oloa.
Vituttaa huonon itsetunnon omaavat juopot ja muut läskit jotka tulee aina haastamaan riitaa baarissa.Eilen joku about 60kg luumu tuli näillä sanoilla haastamaan "painan 100kg ja olen painin olympiavoittaja,lähdetkö kokeilemaan ulos"
Tuo on varmasti raivostuttavaa, mutta olisiko yksi vaihtoehto myös baarin vaihtaminen? Ei kaikista sentään noita oman elämänsä luusereita varmaan joka kulmasta löydy.
Pienellä paikkakunnalla ei vain baareja paljoa ole.Ainahan tolloja löytyy baareista se on selvää.Täytyy varmaan siirtyä pelkästään kalsarikännäilyyn,on se niin mukavaa ja seura on aina mitä parasta :)
Vituttaa facebookin naiskäyttäjät ja jokin saatanan "juhannustaika"-paska. Miten nuo akat voisi tappaa saamatta pitkää tuomiota?
Vituttaa facebookin naiskäyttäjät ja jokin saatanan "juhannustaika"-paska. Miten nuo akat voisi tappaa saamatta pitkää tuomiota?
Kiitos tästä. Olen nyt kuitenkin yrittää puhua tuolle naiselle järkeä, mutta vielä ei ole vastausta kuulunut. Mielenkiinnolla odotan sitä mahdollista vastausta.
Vituttaa edelleen tämä asia kun mä olen yrittänyt tehdä tässä oikein ja silti meinaa kosahtaa nilkkaan.
Vituttaa olla väsyneenä töissä. No, jos sitä vaikka potkisi paketteja piristykseksi.
T: Postimies, kusipää
Ensimmäinen kesä kuuteen vuoteen, että en juokse pitkin kerrostalojen rappuja Karsikossa tai vaihtoehtoisesti kurvaile Yariksella pitkin Rantakylää. Noissa puuhissa meni todellakin toukokuulta elokuun lopulle KAIKKI kesät vuosikausia. Nyt mulla on palkallista lomaa, KOKO kesä!!!Vituttaa olla väsyneenä töissä. No, jos sitä vaikka potkisi paketteja piristykseksi.
T: Postimies, kusipää
Jos oli Päätaloa, niin kuljet koomassa muutaman kuukauden.Joskohan tuo kirja antaisi vielä tälle yölle edes jonkinlaisen unenomaisen horroksen.
Nyt joudut kyllä tyhmälle selventämään, miten töissä ryssitty loma liittyy naissuhteeseeni? Jos viittasit mainitsemaani kolmanteen tahoon, niin se on tässä tapauksessa eräs toinen työntekijä, sillä tässä sopassa ovat mukana minä, pomoni ja tämä kyseinen kolleegani.Vaihda muijaa.
Nyt joudut kyllä tyhmälle selventämään, miten töissä ryssitty loma liittyy naissuhteeseeni? Jos viittasit mainitsemaani kolmanteen tahoon, niin se on tässä tapauksessa eräs toinen työntekijä, sillä tässä sopassa ovat mukana minä, pomoni ja tämä kyseinen kolleegani.
Kuuluisia viimeisiä sanoja.
Hei, tuohan on oikein juhannushössötyksen multihuipentuma!No, onneksi juhannuksena voi aina halutessaan lähteä ulkomaille.