Vitutusketju

• 10 697 466
  • 56 253

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kun IFK häviää, koko Jatkoajan IFK-osio muuttuu vitun kiukuttelukerhoksi, joka tietenkin naamioidaan mitä syvällisimmäksi analyysiksi. Siihen olen tottunut, mutta...

Menin kiukuspäissäni itkemään Ilves-tappiota peliesitykset-ketjuun. Täysin turha viesti, en tuonut keskusteluun vittu mitään järkevää. Alennuin lynkkausosaston Matti Virmas-tasolle: tappion tullen paniikkinappula pohjaan ja kaikki uusiksi.

Kyllä vituttaa ja hävettää.

Ai niin, sekin vituttaa, että mulla on pieni muna.

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saunalahden asiakaspalvelu. Luvataan kolmen minuutin jonotusaika, mutta ihan turha luulla pääsevänsä edes vartissa sisään.

EDIT: Oho, 35 minsaa meni vain.

Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oma elämä

Turpaan tulee joka suunnalta. Pakko jaksaa kun muuta ei voi. Mutta vittu kun vituttaa!

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu, että vituttaa tällä hetkellä jääkiekko. No - ei mitään uutta Kuopion suunnalta. Jotenkin de-jawuu olo.

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Vieteriä venytettiin oikein kunnolla: heitin kaverin mökilleen ja hän ystävällisesti näytti, minne kuuluu peruuttaa jne. kysyin sitten, onko edessä mitään estettä, niin jätkä vastasi, että ei. 10cm peruutettu ja kuuluu kolahdus. Tuloksena: A4:sen puskuri(se alhaalla oleva muoviosa) oikean eturenkaan edestä pois paikaltaan, 5cm x 5cm ja 2cm syvä lommo yläpuolella. Alaosa ei mene tietenkään paikoilleen edes väkivalloin. Vituttaa ihan kohtuudella, kun ei vittu tunneta mökkiympäristöään.

Esitän vielä tyhmän kysymyksen: paljonkohan mahtaa kustantaa, jos vien tuon laatikon korjaamolle, jossa tuon kokoinen lommo oijotaan ja alaosaan laitetaan uudet kiinnikkeet? Olen itse aivan liian vittuuntunut ja lapanen autojen kanssa, joten en itse lähde tilannetta enempää omin käsin korjailemaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti meni fillari hyvään tarkoitukseen kun pihalta veivät. Ei näköjään vaijerilukko viritykset paljon pidättele vaikka olisi kuinka telineessä kiinni. Kotivakuutuksen piikkiinhän tuo menisi mutta kun ei ole takuutodistusta tallella niin turhaan varmaan vaivutua sinnekään suuntaan.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu eilisestä iltapäivästä netti pimeänä, eikä vieläkään pelaa. NFL-kierros alkamassa, ja saa tyytyä Viasatin vitun mielenkiintoiseen Falcons-Saints otteluun. Hienoa Saunalahti/Elisa!

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu eilisestä iltapäivästä netti pimeänä, eikä vieläkään pelaa. NFL-kierros alkamassa, ja saa tyytyä Viasatin vitun mielenkiintoiseen Falcons-Saints otteluun. Hienoa Saunalahti/Elisa!

Vituttaa, kun jollain on noin pienet vitutuksen kohteet. Söisit metotreksaattia lauantaisin ronskin annoksen, niin tietäisit maistuisiko sunnuntaina ruoka. Ja sitten joku NFL? Vitun vittu, mitä homoilua.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa, kun jollain on noin pienet vitutuksen kohteet. Söisit metotreksaattia lauantaisin ronskin annoksen, niin tietäisit maistuisiko sunnuntaina ruoka. Ja sitten joku NFL? Vitun vittu, mitä homoilua.

Nimenomaan. Tähän ketjuun saa mielestäni kirjoittaa vain, jos:

1. Kaikki sukulaiset ovat juuri kuolleet saamelaisten tekemässä terrori-iskussa jossain päin Nevadaa.
2. Joutuu syömään kourakaupalla mielialalääkkeitä, jotka aiheuttavat vain vitutusta, koska ei seiso.
3. Posteljooni on tainnut soitella useamminkin kuin kahdesti.
4. HIFK on hävinnyt.

Ai niin, homoilusta kirjoitellaan sitten tuonne "mitä odotat nyt?"-ketjuun...

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Turpaan tulee joka suunnalta. Pakko jaksaa kun muuta ei voi. Mutta vittu kun vituttaa!

Jos yhtään lohduttaa, niin samassa veneessä ollaan. Vituttaa suuresti. Toisaalta vituttaa, kun itse en ole ikinä pahemmin osannut asioistani avautua kenellekään. Toisinaan puhuminen varmasti auttaisi paremmin kuin omassa päässä asioiden pyörittely. Tosin, tuskin tässä paskassa taas puhuminen auttaisi.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ai niin, homoilusta kirjoitellaan sitten tuonne "mitä odotat nyt?"-ketjuun...

Samaan ketjuun menee myös postilaatikon panemiset yms. Pitää myös muistaa ettei ylitöiden tekeminen saa vituttaa sillä yrittäjät tekee aina enemmän ylitöitä. Hurjimmat äijät kuulemma tekevät sen 24h ylitöitä joka vuorokausi.

Periaatteessa kaikkien sukulaisten kuolema saa vituttaa, mutta ainoastaan siinä tapauksessa ettei joltain toiselta ole kuollu kaikki sukulaiset ja koira.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vittu mistä tuolta mm-kisojen sivuilta voi ostaa noita vitun lippuja. Kauheasti kerrotaan että saatanista tuli ensimmäinen lippujen omista jne.
Olen ilmeisesti tyhmä ja sokeakin mutta en vaan pääse noiden "linkkien" kautta valitsemaan lippuja ?

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Minulle soitti noin neljän aikaan ensimmäisen kerran jokin henkilö näkyvästä numerosta, mutta en tunnistanut numeroa kenenkään tutukseni, joten annoin asian olla. Noh, kyseinen henkilö onkin pommittanut kännyykkäni noin kymmenen puhelun verran siitä lähtien ja vastasin juuri äskettäin kyseiseen soittoon. Vastattuani puheluun kohteliaasti sukunimelläni, jokin huono-soomi vängersi jotain sekavaa ja löin äkkiä luurin korvaan. Minuutin päästä tämä samainen henkilö soitti jälleen kerran ja olin valmis vastaamaan ja käskemään hänen jättää minut rauhaan. Hän yritti vängertää todella huonolla suomen kielellä jotain ihmeellistä ja sanoi:

Soittaja: "minä tuoda sinule paketi oletko kotona minä odotanu sinua kello neljä"

Fedo: "mitä? minkä ihmeen paketin? en ole kotona."

Soittaja: "sinä olla tilannu paketti. minä tuoda se sinun koti"

Fedo: "eeh..."

Soittaja: "oletko sinä Matti Meikäläinen? (nimi muutettu) "

Fedo: "en ole"

Jonka jälkeen tämä höpisi jotain itsekseen jotain outoa kieltä ja sulki puhelimen. Varmaan tainnu vituttaa odottaa oven takana ja koittaa saada väärää ihmistä kiinni.

Mikä vittu siinä on, että täytyy viattomia ihmisiä kiusata!

Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jonka jälkeen tämä höpisi jotain itsekseen jotain outoa kieltä ja sulki puhelimen. Varmaan tainnu vituttaa odottaa oven takana ja koittaa saada väärää ihmistä kiinni.

Mikä vittu siinä on, että täytyy viattomia ihmisiä kiusata!

Siis mitä vittua? Joku Posti-Pate on yrittäny toimittaa pakettia Matti Meikäläiselle joka ei ole vastannu ovikelloon tms. Tämän jälkeen Pate on soittanu numeroon jonka on saanut (olettaen sen olevan Matin numero) ja siitä numerosta vastataan kymmenennen yrityksen jälkeen ja lyödään samantien luuri korvaan?

Pelottaako sinua ihmiset jotka eivät puhu sinun äidinkieltäsi täydellisesti? Mitä jos olisit vastannu siihen puhelimeen ensimmäisellä kerralla, kuunnellut tämän terroristin asiat ja vastannu, että nyt on kyseessä väärä numero?

E: Vituttaa tämä rapula.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Siis mitä vittua? Joku Posti-Pate on yrittäny toimittaa pakettia Matti Meikäläiselle joka ei ole vastannu ovikelloon tms. Tämän jälkeen Pate on soittanu numeroon jonka on saanut (olettaen sen olevan Matin numero) ja siitä numerosta vastataan kymmenennen yrityksen jälkeen ja lyödään samantien luuri korvaan?

Pelottaako sinua ihmiset jotka eivät puhu sinun äidinkieltäsi täydellisesti? Mitä jos olisit vastannu siihen puhelimeen ensimmäisellä kerralla, kuunnellut tämän terroristin asiat ja vastannu, että nyt on kyseessä väärä numero?

E: Vituttaa tämä rapula.

Tietoa, oliko henkilö mikään oikea Posti-Pate, ei ole ja toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.

Siis tämä henkilö oli koittanut toimittaa jotain jollekkin toiselle henkilölle eikä minulle. Kyllähän tässä alkaa ihmetyttää minkä helvetin takia minun numeroni on päätynyt hänen käyttöönsä. Kyllähän minun reaktiot tähän on aivan normaalit.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tietoa, oliko henkilö mikään oikea Posti-Pate, ei ole ja toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.

Siis tämä henkilö oli koittanut toimittaa jotain jollekkin toiselle henkilölle eikä minulle. Kyllähän tässä alkaa ihmetyttää minkä helvetin takia minun numeroni on päätynyt hänen käyttöönsä. Kyllähän minun reaktiot tähän on aivan normaalit.

Voihan toki olla et se veijari oli sun oven takana pahat mielessä ja päätti vielä tiedustella oisitko kotosalla. Mistäpä näistä tietää..

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.

Minulle soitti noin neljän aikaan ensimmäisen kerran jokin henkilö näkyvästä numerosta, mutta en tunnistanut numeroa kenenkään tutukseni, joten annoin asian olla.

Ja pussiinhan se sitten sujahti.

Itseäni taas vituttaa tuollaiset ihmiset ketkä pelkäävät vastata puhelimeen jos siinä ei lue äiti tai isi. Se on hei järkyttävän pelottavaa ja todella vaikeaa vaan vastata siihen helvetin puhelimeen heti ensimmäisellä kerralla ja sanoa, että nyt taisi olla väärä numero taikka jos tämä posti-pate tosiaankin tavoittelee juuri sinua ja haluaa antaa paketin niin kerrot minne sen voi tuoda.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minua joskus vituttaa se, kun sama tyyppi yrittää soittaa tuhat kertaa putkeen ja sitten kun kesken kaiken kiireen 17:llä yrityksellä vastaa ärähtäen, että "mulla on nyt hirvee kiire, sano äkkiä" niin vastaus on, että ei tässä mitään tärkeää asiaa, soita kun kerkeät. Se on sama, painaako punaista luuria vai hiljentääkö, soittorumba jatkuu niin pitkään että vastataan.

Pitäisi olla erikseen puhelimet tärkeille ja ei-tärkeille asioille. Mutta kun ei ole, ja sehän tässä vituttaakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy