Saunalahden asiakaspalvelu. Luvataan kolmen minuutin jonotusaika, mutta ihan turha luulla pääsevänsä edes vartissa sisään.
Saunalahden asiakaspalvelu. Luvataan kolmen minuutin jonotusaika, mutta ihan turha luulla pääsevänsä edes vartissa sisään.
EDIT: Oho, 35 minsaa meni vain.
Mustalaiset parkkeeraa AINA invapaikalle.
Mustalaiset parkkeeraa AINA invapaikalle.
Jos he sitten ovat AINA invalideja.
Vittu eilisestä iltapäivästä netti pimeänä, eikä vieläkään pelaa. NFL-kierros alkamassa, ja saa tyytyä Viasatin vitun mielenkiintoiseen Falcons-Saints otteluun. Hienoa Saunalahti/Elisa!
Vituttaa, kun jollain on noin pienet vitutuksen kohteet. Söisit metotreksaattia lauantaisin ronskin annoksen, niin tietäisit maistuisiko sunnuntaina ruoka. Ja sitten joku NFL? Vitun vittu, mitä homoilua.
Turpaan tulee joka suunnalta. Pakko jaksaa kun muuta ei voi. Mutta vittu kun vituttaa!
Ai niin, homoilusta kirjoitellaan sitten tuonne "mitä odotat nyt?"-ketjuun...
Vittu mistä tuolta mm-kisojen sivuilta voi ostaa noita vitun lippuja. Kauheasti kerrotaan että saatanista tuli ensimmäinen lippujen omista jne.
Olen ilmeisesti tyhmä ja sokeakin mutta en vaan pääse noiden "linkkien" kautta valitsemaan lippuja ?
Jonka jälkeen tämä höpisi jotain itsekseen jotain outoa kieltä ja sulki puhelimen. Varmaan tainnu vituttaa odottaa oven takana ja koittaa saada väärää ihmistä kiinni.
Mikä vittu siinä on, että täytyy viattomia ihmisiä kiusata!
Siis mitä vittua? Joku Posti-Pate on yrittäny toimittaa pakettia Matti Meikäläiselle joka ei ole vastannu ovikelloon tms. Tämän jälkeen Pate on soittanu numeroon jonka on saanut (olettaen sen olevan Matin numero) ja siitä numerosta vastataan kymmenennen yrityksen jälkeen ja lyödään samantien luuri korvaan?
Pelottaako sinua ihmiset jotka eivät puhu sinun äidinkieltäsi täydellisesti? Mitä jos olisit vastannu siihen puhelimeen ensimmäisellä kerralla, kuunnellut tämän terroristin asiat ja vastannu, että nyt on kyseessä väärä numero?
E: Vituttaa tämä rapula.
Tietoa, oliko henkilö mikään oikea Posti-Pate, ei ole ja toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.
Siis tämä henkilö oli koittanut toimittaa jotain jollekkin toiselle henkilölle eikä minulle. Kyllähän tässä alkaa ihmetyttää minkä helvetin takia minun numeroni on päätynyt hänen käyttöönsä. Kyllähän minun reaktiot tähän on aivan normaalit.
toiseksi voi vaan jossitella mitä jos oisin vastannut ensimmäisellä kerralla, kiireiden takia se ei onnistunut.
Minulle soitti noin neljän aikaan ensimmäisen kerran jokin henkilö näkyvästä numerosta, mutta en tunnistanut numeroa kenenkään tutukseni, joten annoin asian olla.
Ja pussiinhan se sitten sujahti.
Itseäni taas vituttaa tuollaiset ihmiset ketkä pelkäävät vastata puhelimeen jos siinä ei lue äiti tai isi. Se on hei järkyttävän pelottavaa ja todella vaikeaa vaan vastata siihen helvetin puhelimeen heti ensimmäisellä kerralla ja sanoa, että nyt taisi olla väärä numero taikka jos tämä posti-pate tosiaankin tavoittelee juuri sinua ja haluaa antaa paketin niin kerrot minne sen voi tuoda.