Vitutusketju

  • 10 560 128
  • 56 140

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkauksen nettisivut. Pystyisköhän itse luomaan yhtä perseestä olevia sivuja vaikka yrittäisi ? Ei tuosta enää puutu kuin jouluvalot, joita klikkaamalla päätyy jonnekin ennalta arvaamattomaan paikkaan. Noin kolmen sadan klikkaamisen jälkeen avautuu mahdollisuus pelata, silloinkin tosin bingoa ja vain klo 13.00-13.01.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Veikkauksen nettisivut. Pystyisköhän itse luomaan yhtä perseestä olevia sivuja vaikka yrittäisi ? Ei tuosta enää puutu kuin jouluvalot, joita klikkaamalla päätyy jonnekin ennalta arvaamattomaan paikkaan. Noin kolmen sadan klikkaamisen jälkeen avautuu mahdollisuus pelata, silloinkin tosin bingoa ja vain klo 13.00-13.01.

Todella karu ulkoasu, vähän kuin sirkus tosiaan, sekava rakenne ja uskomattoman räikeä ulkoasu. Ei oikein mennyt putkeen tämä uudistus.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Todellinen pohjanoteeraus

Veikkauksen nettisivut. Pystyisköhän itse luomaan yhtä perseestä olevia sivuja vaikka yrittäisi ? Ei tuosta enää puutu kuin jouluvalot, joita klikkaamalla päätyy jonnekin ennalta arvaamattomaan paikkaan. Noin kolmen sadan klikkaamisen jälkeen avautuu mahdollisuus pelata, silloinkin tosin bingoa ja vain klo 13.00-13.01.

Mikään asia ei ole vielä tullut eteen, joka olisi uudessa sivustossa muuttunut paremmaksi, mutta vastaavasti todella moni asia on muuttunut hankalammaksi/sekavammaksi käyttää. Ja pari kätevää yksityiskohtaa on kokonaan poistettu puhumattakaan sivuston ulkonäöstä/värimailmasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Veikkauksen nettisivut. Pystyisköhän itse luomaan yhtä perseestä olevia sivuja vaikka yrittäisi ? Ei tuosta enää puutu kuin jouluvalot, joita klikkaamalla päätyy jonnekin ennalta arvaamattomaan paikkaan. Noin kolmen sadan klikkaamisen jälkeen avautuu mahdollisuus pelata, silloinkin tosin bingoa ja vain klo 13.00-13.01.

Todella karu ulkoasu, vähän kuin sirkus tosiaan, sekava rakenne ja uskomattoman räikeä ulkoasu. Ei oikein mennyt putkeen tämä uudistus.

Mikään asia ei ole vielä tullut eteen, joka olisi uudessa sivustossa muuttunut paremmaksi, mutta vastaavasti todella moni asia on muuttunut hankalammaksi/sekavammaksi käyttää. Ja pari kätevää yksityiskohtaa on kokonaan poistettu puhumattakaan sivuston ulkonäöstä/värimailmasta.

Pitäisiköhän nousta täällä Jatkoajassa yhteiselle barrikaadille mokomaa typeryyttä vastaan? Itse yritin (huom. yritin) ihan positiivisella mielellä ko. sivustoja tänään "opetella". Nyt tekisikin sitten mieli vetää pää täyteen. Siis ei sviddu mitä sontaa.
 

motamoro

Jäsen
Mihin noita tarvitaan? Ei ole muita pähkinöitä kuin Taffelin chilit. Eikä edes tarvita.

Niin no, makuasioita nämäkin on, joku voisi vetää herneet nenään jos Karhua lakattaisiin valmistamasta ja joutuisi jatkossa lipittämään pelkästään esim. Karjalaa. Kyseisestä mausta oli vain noussut ylivoimainen favorite, ettei muita pähkinöitä tai pikkusuolaisia ole edes tehnyt mieli napostella kuin tätä tiettyä cheese&chiliä. Ehkä tästä joskus vielä yli pääsee :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisiköhän nousta täällä Jatkoajassa yhteiselle barrikaadille mokomaa typeryyttä vastaan? Itse yritin (huom. yritin) ihan positiivisella mielellä ko. sivustoja tänään "opetella". Nyt tekisikin sitten mieli vetää pää täyteen. Siis ei sviddu mitä sontaa.
Pakko tässä on jotakin tehdä. Miten ihmeessä tuollainen paska on edes mahdollista ? Ihan alhaalta löysin painikkeen palaute, mahtaako toimia. Todella mielenkiintoista odottaa Veikkauksen yhteenveto palautteesta, tällä hetkellä noin 20 kaveriani (aktiivisia käyttäjiä) ovat kiroilleet, että käsittämättömän huonoa ! Veikkaus varmaan kiitää asiakkaitaan, kiitokset hyvästä palautteesta, sivuistamme todella tykätään ja jatkossa yritämme laittaa vielä enemmän dataa pienempään tilaan. Ehkä jo ennen joulua saamme yhdeksän erilaista plogia ja kaikki eri väreillä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Vastaan itselleni, ei toimi. Palautetta ei tarvita, niin hienot sivut on kyseessä.

Minulla lienee bugi tuossa palautteessa, kun SE TOIMI! Hiphurraa! Ensimmäinen asia, jonka sain Veikkauksen-sivuilla toimimaan ykkösellä, oli reklamaatio!
Laittakaa muutkin, jotka tunnette asian omaksenne, palautetta tuosta hirvityksestä.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Toimi minullakin

Ja palaute on matkaan laitettu. Ei silti, että se vaikuttaisi hevon p......n, mutta avautuminen helpotti hiukan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tota iskemistä pelkäävät ovat muuten yleensä niitä, joihin homoseksuaalit tuskin koskisivat edes (puu)kepilläkään.

Mua on pari kertaa tullut homo iskemään mutta olen asian kokenut ennemminkin kohteliaisuutena. Tai oikeastaan kolme kertaa. Eka kerran paikka oli DTM muistaakseni 90-luvun lopulla, toisen kerran kotkaupungin baarissa ja nyt viimeisen kerran tampereella paikka oli Blue Oyster Bar. En ole homo mutta en myöskään ahdasmielinen. Kummassakin gaybarissa...DTM:ssa ja Blue Oysterissa olin vieläpä naisen seurassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Minulla lienee bugi tuossa palautteessa, kun SE TOIMI! Hiphurraa! Ensimmäinen asia, jonka sain Veikkauksen-sivuilla toimimaan ykkösellä, oli reklamaatio!
Laittakaa muutkin, jotka tunnette asian omaksenne, palautetta tuosta hirvityksestä.

Ohhoh! Sain jopa palautetta Veikkaukselta sähköpostiini. Ainoa vaan, että vastaus on tullut niin nopeasti, että näyttääpä melkoisen autogeneroidulta tuo viesti. Tosin sopii erinomaisesti tähän kaikille kaikkea sivuston ulkonäköön.
Kaikille Rossoa ja McDonaldsia, halusit tai et! Ei kyllä hillinnyt v-käyrää tuo vastaus.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joten tulit vierailemaan vitutusketjuun. Ymmärrän kyllä.

Kommentoin vaan nimimerkki obi-wanin tekstiin. Oikeastaan ei vituttanut mikään eli meikäläiseltä turha viesti. Etkä sä oikeesti ymmärrä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Ensimmäistä kertaa vituttaa armeija oikein kunnolla. Tänään on taas lähdettävä takaisin ja itkeä tekisi mieli. Jatkuvasti tulee mietittyä kaikkea hienoa jonka joutuu missaamaan kun valtio on riistänyt minulta vapauden yhdeksäksi kuukaudeksi. Seitsemän vielä jäljellä. Ahdistaa ja masentaa niin saatanasti ettei tiedä miten päin olisi. Pahinta koko paskassa on se että pakotetaan asumaan vittu homeisessa rakennuksessa. Kaksi kuukautta putkeen on saanut olla yskässä ja flunssassa sen takia että nuo vitun sairaat paskat saavat mielensä mukaan majoittaa varusmiehä homeisiin rakennuksiin, hyi vittu. Ja sitten hyssytellään ja peitellään ja kierrellään ja vittu valehdellaan ettei jouduta korvaamaan esim. astmaatikoille joiden astma on pahentunut palveluksen aikana. Vittu miten sairasta touhua.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäistä kertaa vituttaa armeija oikein kunnolla. Tänään on taas lähdettävä takaisin ja itkeä tekisi mieli.

Samassa liemessä ollaan. Itse pääsin/pääsen kuudella kuukaudella onneksi, joten tammikuussa kotiudutaan. Flunssan myötä itselläni puhkes siihen päälle viisaudenhammas, jonka jälkeen en pystyny pariin päivään kunnolla syömään kun ei saanut suuta auki. Öisin vetelin, ja oikeastaan vieläkin ajoittain, semmosia tunnin yskäralleja ja niistin nokkaa. Ja näihin kun lisää vielä silmätulehduksen ni jopas on mukavaa. Intti on tyyliin paskin paikka sairastella. Onneksi nyt on pystyny olemaan jo pari viikkoa suhteellisen terveenä mitä niissä olosuhteissa nyt on mahollista, lievä yskä on vielä pieni harmi.

Parin tunnin päästä pitääkin itsekin lähteä takaisin helvettiin ja vituttaa kyllä aika ruhtinaallisesti. Tammikuuta odotellessa..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jatkuvasti tulee mietittyä kaikkea hienoa jonka joutuu missaamaan kun valtio on riistänyt minulta vapauden yhdeksäksi kuukaudeksi.

No tämän kaiken ihanuuden tulet sitten armeiijan jälkeen kokemaan. Elämä muuttuu helpoksi eikä huolia ole laisinkaan. Intti on helvetistä. Hyvä kun tuon edes jotenkin kestää. Kuitenkin intin jälkeen ollaan ihan vitun paljon taistelutovereita ja samaa verta. Huomaat senkin vielä.

:D
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Pitäisiköhän nousta täällä Jatkoajassa yhteiselle barrikaadille mokomaa typeryyttä vastaan? Itse yritin (huom. yritin) ihan positiivisella mielellä ko. sivustoja tänään "opetella". Nyt tekisikin sitten mieli vetää pää täyteen. Siis ei sviddu mitä sontaa.

Laitoin palautetta, ja vastauskin tuli pikaisesti - että palautejärjestelmä on ruuhkautunut, ja että asiaan palataan heti kun ehtivät. Luulisin arvaavani ruuhkautumisen syyn...
 

Päärynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itsehän olen ihan kohta pahoinvoinut ja lusinut 9 kuukautta valtion hommissa. Silti vituttaa ja kovaa kun pitää tunnin päästä taas lähteä kohti parolannummea. 25 aamua vielä ja elämä alkaa uudestaan. 7.10 koittaa TJ 0. Tuskaa lievittää ens viikolla alkava SM-Liiga.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Itsehän olen ihan kohta pahoinvoinut ja lusinut 9 kuukautta valtion hommissa. Silti vituttaa ja kovaa kun pitää tunnin päästä taas lähteä kohti parolannummea. 25 aamua vielä ja elämä alkaa uudestaan. 7.10 koittaa TJ 0. Tuskaa lievittää ens viikolla alkava SM-Liiga.

Yeah, muistan elävästi, miten kiristi noilla aamuilla lähteä vielä leikkikoulusta Hallista kohti Niinisalon Pohjankangasta operaatioon ampumaleiri vol. 2. Varsinkin kun toisen komppanian kaverini sai jäädä levyttämään puolityhjälle kasarmialueelle. Tunne oli aito ja tuli syvältä sisimmästä.

Paikan päällä osoittautui toki ehkä yhdeksi hauskimmista leireistä, jolla olen ollut, huoltohommat eivät ihan työhön tappaneet, ja tulin toimeen sen porukan sällien kanssa. Lähtöuutinen vaan sai aikaan oletuksen, että tatti otsassa tunkeutuu välipohjan läpi yläkertaan esikunnan tiloihin.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaahari meinasi viime yönä pistää minut, tyttöystäväni ja kaverini sairaalakuntoon tai jopa suoraan ruumishuoneelle. Ehdimme juuri ja juuri väistää, mutta tyttöystävän pää otti osumaa auton kyljestä. Vauhtia varmaankin oli 40km/h alueella lähes tuplat ja olimme vieläpä suojatiellä.

Onnellisuusketjuun kuuluvaa on, että selvittiin ainoastaan pienellä kolhulla. Kaaharikin saanee syytteen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja vammantuottamuksesta.

Noniin nyt voinkin lainata itseäni, kun meinaa vähitellen alkaa vituttamaan.

Kävin juuri poliisikuulusteluissa ja minua kuulusteltiin epäiltynä vahingonteosta, koska kuljettaja väittää minun potkaisseen hänen autostaan peilin rikki. Hienoa hienoa. Onneksi kukaan muu ei voine väittää minun potkaisseen sitä peiliä, koska en todellakaan ole potkaissut.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Parin tunnin päästä pitääkin itsekin lähteä takaisin helvettiin ja vituttaa kyllä aika ruhtinaallisesti. Tammikuuta odotellessa..

Tsemppiä jätkät tsemppiä. Tuo sama vitutus tulee varmaankin kaikille intin käyneille jossain vaiheessa. Useille vielä helvetin monesti.

Voin kuitenkin taata, että intti kannattaa käydä jos ei muun, niin sen viimeisen aamun takia. Sitä fiilistä ei kovin monesta paikasta saa, kun voi vetää siviilit päälle ja lyödä Klamydian "Mä lähden himaan" soimaan. Ja kyllä kaikki muutkin kliseet pitävät paikkansa. Monesti mietitte vielä kaiholla niitä aikoja, vaikka siltä ei todellakaan tuntuisi nyt.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vitutus on sitä luokkaa ettei veri kierrä. Vetäisin aika huolellisen nollauksen, mutta jostain syystä heräsin näin keskellä yötä, eli ei kai tarpeeksi tullut juotua, vaikka jalat ei kantaneetkaan kympin aikaan. Vittu että maailmaan mahtuu epäpäteviä esimiehiä, tai tässä tapauksessa naisia. Sovinisti en ole, mutta jotenkin tuntuu ettei kukaan mies voisi toimia kuten tämä tapaus, pelkästään kuulopuheiden ja henkilökohtaisten tuntemuksien perusteella. Vitun lehmä, tää kostetaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun vituttaa. Kävin hakemassa passia poliisiasemalta. Olin todella hyvissä ajoin paikalla ja pari ihmistä ennen minua. Otin lipukkeen ja venailin siinä. Kummallakaan ei ollut asiakastakaan siinä pitkään aikaa ja alkoivat vielä juoruamaankin siinä keskenään. Lopulta sitten pääsin tiskille ja minuutissa oli hommani hoidettu, tähän meni kaikkiaan varmaan lähemmäs 30 minuuttia. Sitten tuolla sateessa jolkottelin pysäkille. Bussi tuli, mutta oli aivan täynnä. Sama se, tiesin suurimman osan jäävän bussista pois n.10 minuutin päästä. No voi vittu mikä ruuhka tuolla on. Kesti aivan helvetin kauan matka ja päässyt istumaankaan pitkään aikaan. Lopulta jäi sen verran väkeä pois, että pari paikkaa tuli tilaa. Olin aikeissa mennä sitten istumaan, joku arviolta 35 vuotias nainen istui. Se siirtyi vittu istumaan siihen käytävän puolelle, eikä saatana ollut huomaavinaankaan kun tulin siihen. Sanoin vielä anteeksi, ei mitään huomiota. Sitten tokaisin vain, että istu saatana siinä sitten ja löysin paikan erään toisen naikkosen vierestä, joka hymyili siihen malliin, että taisi naureskella episodille.

Uskomatonta välinpitämättömyyttä toisia ihmisiä kohtaan. Saatanan paska, olisi pitänyt heittää se helvettiin ja istuttaa vaikka lattialle. Saa ainakin istua yksin.

Kaiken kruunaa pienehkö krapula, joka lähinnä vituttaa ja selkä, mikä on aivan jumissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös