Läheisessä kerrostalossa asuu kuulemma joku setä, joka tiputtaa naruun sidotun korin parvekkeeltaan, kun näkee lasten olevan pihalla leikkimässä yksin.
Pitkä suhde päättyi juuri. Ei tämä elämä muutenkaan ole kovin hyvin meikäläistä potkinut. Listasta saisi pitkän, jos vain jaksaisi kirjoittaa. Itsetuhoisia ajatuksia pyörii jatkuvasti ja välillä pelkään oikeasti jopa toteuttavani ne. Vituttaapa tällainen!
Tämä jatkoaika voi olla yksi hyvä paikka purkaa huonoa oloa kirjoittamalla.
Valkkaat boksista sen äänen, mitä haluat kuunnella. Sen jälkeen otat telkkarin kapulan käteen ja otat sen kaksikielisyyden pois (symboli lienee I/II), kielivalinnasta riippuen joko L+L tai R+R. Ainakin mulla Toppari haluaa puskea telkkariin molemmat äänet samaan aikaan. Itse asiassa se taisi lopettaa sen tässä loppukeväästä. Eniwei, tuota piti tehdä nimenomaan Eurosportille.Vitun kusipää puhuu Eurosportilla Giovane Elberin päälle, muttei Frank Leboeufin, enkä saa sitä vaihdettua, vaikka kelaan kaikki eri äänet. Tulee vaihtoehdoksi suomi, ruotsi, norja ja tanska vain. Vittu millä sen mulkun saa hiljaiseksi. Oli sama eilen illalla. Mä soitan huomenna Pariisiin ja vaadin, ettei Elberin puhetta enää terrorisoida.
Laita asiaa hoitavalle taholle palautetta, että kääntävät tuon asian toisinpäin ja käyvät itse merkitsemässä kellarin kaikki fillarit lapuilla ja jokainen voi kellarissa käydessään repäistä omastaan lapun pois. Eipähän tarvitsisi kuukausitolkulla pitää sitä lappua turhan takia paikallaan.Eli olen pitänyt sitä lappua pyörässäni kuukauden turhaan. On meinaan ärsyttävää aina pyöräileen lähtiessä ottaa se lappu irti satulasta ja taas takaisin tullessa liimata se kiinni.
Sikäli erikoinen tilanne minulle, ettei varsinaisesti tällä hetkellä uskomattomasti vituta, vaikka helvetin pitkä työpäivä onkin edessä.
ravintona mustikka keitto pillillä nautittuna ... lonkero uppoaa hyvin sentään pillillä nautittuna.
Ymmärrän vitutuksesi, mutta jos jatkat pillin käyttöä voi tuo vitutuskerroin nousta aika roimasti. Se imeminen voi irroittaa/löysentää tikit eikä se ole mitenkään hauska kokemus... :)
Sain ajan klo 11 pienelle hammaslääkärille(kouluhammasääkäri) joka tunnin revittyään luovutti puolen hampaan tuloksella.
Noh hänpä varasi ajan hammakirurgille johon pääsinkin jo siis klo 15, eli 3 tunnin osotuksella puolikkaalla hampaalla. No tämä kirugi sitten kahden tunnin irrottelun ja ienten veistelyn jälkeen sai kaiken muun , pl pienen juuren palan pois, jonka ei siis pitäisi mitään haitata.
Nyt on poski kuin marsulla pääsiäisenä, 4 tikkiä suussa, suu aukeea 1,5 cm,penisiliini kuuri päällä ja ravintona mustikka keitto pillillä nautittuna.
Hyvää juhannusta vaan lihojen ja kalojen parissa, onneksi olut ja lonkero uppoaa hyvin sentään pillillä nautittuna. Kait sitä mustikka soppaakin voisi vähän terästää.
En lähtisi yleistämään, mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa on todella kyseenalaista, että omistaja on pitänyt kahta laumanvartijarodun koiraa vapaana yleisellä paikalla.Meidän Turre ja Moppe on ihan kilttejä.
Voi vittu että vituttaa koiranomistajat. Tästäkin varmaan tulee joku nuhtelu koirien vapaana pitämisestä. Oikea rangaistus hurttien omistajalle olisi ehdoton linnatuomio tapon yrityksestä.
Meidän Turre ja Moppe on ihan kilttejä. Voi vittu että vituttaa koiranomistajat.
Ok, istahdan sitten seuraavassa seniorimiitissä hiukan kauemmaksi sinusta.Voi vittu että vituttaa koiranomistajat.