Vitutusketju

  • 10 559 781
  • 56 140

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vituttaa kun olen huono vastaamaan kysymykseen: "Mitä kuuluu?"
On se vaan niin pirullinen kysymys. Kerta toisensa jälkeen saavat kysyjät tottua "Ihan hyvää" tai "Ei kusta kummempaa" tyyppisiin vastauksiin.
Kerpele!

Tuo on niin typerä kysymys että vituttaa. Seuraavan kerran kun joku erehtyy kysymään, vastaa että hyvin kuuluu kunhan kovaa puhutaan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa oma saamattomuuteni. Näinä lomapäivinä olisi hyvää aikaa käydä salilla tai tehdä jotain muuta, mutta kun ei vaan saa aikaiseksi lähteä polkemaan tuota alle neljän kilometrin matkaa. Tänäänkin ensin vetosin itselleni etten voi lähteä, koska varmaan kohta sataa; varmaan kolmen tunnin päästä ripotteli muutaman tipan. Nyt kun ei sada, niin tuulee sen verran vittumaisesti, että en jaksa lähteä polkemaan. Ei helvetti näitä tekosyitä. No huomenna ei sentään pitäisi sataa, joten silloin pakotan itseni liikkeelle.

No, sentään tällä tai ensi viikolla käyn ostamassa uuden pyörän, niin pitäisi taas jaksaa lähteä sillä rullailemaan.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Vituttaa viivelähdöt....pitäisikö mennä nukkumaan ihan viivelähdöllä. Vai paskoisiko sitä ensin...viiveellä.

Päätäkin alkoi särkemään todella vittumaisesti.

Kai ees päänsärky tuli ilman viivettä?

Vituttaa mennä pyörällä töihin seittemäks, polkea stana 12 km suuntaan ja ku kotiin pääsee ni heti ruuviinväännin käteen ja orjatyötä kymmeneen. Ja aamusta taas polkemaan, eikä edes sillä hyvällä tavalla. Vittu.
 

passenger

Jäsen
Olen tässä vuosien tauon jälkeen ostamassa uutta polkupyörä ja vituttaa nuo pyörien hinnat, jumalauta pitäisi laittaa kuulemma tonni pyörään että saa hyvän. Ja kai/tai sitten vaan vituttaa oma hyvin rajallinen varallisuus.
 

Jomppa75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vituttaa.

Kesän ainoa kunnon kalareissu Huopanankoskelle olisi tänään ja helvetinmoinen tauti päällä. Totta kai just tänään. Vittu.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jalka paskana ja kepit tuli. Sinne meni kesätyö ja pallopelit. Ei edes autoa voi ajaa eli minnekkään ei pääse. Saapahan kärsiä kuumassa kämpässä ilman mitään tekemistä. Ilarikin lähtee jenkkeihin. Vitun vittu saatana JUMALAUTA!
 

J. Hakaneula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juoksulenkkeily on tällä hetkellä yhtä helvettiä. Syitä siihen on kaksi: siitepölykausi ja jalkapohjien sekä akillesjänteiden puutuminen juostessa. Siitepöly alkaa jo olla vähissä, mutta n. kuukauden kestäneet puutumisoireet eivät millään meinaa helpottaa. Eivät sinänsä juoksemista estä, mutta hidastavat vauhtia ja tekevät taivalluksesta epämiellyttävää, jopa vittumaista.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jalka paskana ja kepit tuli. Sinne meni kesätyö ja pallopelit. Ei edes autoa voi ajaa eli minnekkään ei pääse. Saapahan kärsiä kuumassa kämpässä ilman mitään tekemistä. Ilarikin lähtee jenkkeihin. Vitun vittu saatana JUMALAUTA!

Jos yhtään helpottaa kuulla, niin todennäköisesti otat maatessa ja kuntoutusvaiheessa sen kympin lisää painoa päälle. No joo, perseestähän tuo on, mutta sitten kun/jos uskaltaa keppien kanssa yöelämään, niin saa sentään (yli)ihmismäistä kohtelua baaritiskeillä ja istumapaikkojen suhteen.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Pieksämäen karhu. Ai tätä varten toi YLEn hätätiedotusjärjestelmä on kyhätty.

Ihan oikeasti, mitä vittua?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eli sinua vituttaa karhu vai se että siitä varoitetaan ihmisiä? Eli hätätiedotusjärjestelmää ei saa käyttää jos vaara uhkaa ainoastaan yksittäisiä ihmisiä?

Osan ihmisistä mielestä sitä saa käyttää vain, jos maapalloa uhkaa väistämätön tuho. Silloin saa televisio piipata.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eli sinua vituttaa karhu vai se että siitä varoitetaan ihmisiä? Eli hätätiedotusjärjestelmää ei saa käyttää jos vaara uhkaa ainoastaan yksittäisiä ihmisiä?

Ei. Tässä maassa on kehitetty järjestelmä, jolla voidaan lähettää paikallisia Alueuutisia samanaikaisesti samalla TV-kanavalla. Miksei se toimisi hätätiedotteiden osalta?

Aiemmin olen jo sanonut, että karhun aiheuttama vaara vastaa suunnilleen rattijuopon aiheuttamaa vaaraa. Emme kuitenkaan lue valtakunnanverkosta tiedotteita, joissa sanotaan, että "Rattijuoppo lähti Siihtalasta kohti Joensuun keskustaa poliisi kannoillaan".
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei. Tässä maassa on kehitetty järjestelmä, jolla voidaan lähettää paikallisia Alueuutisia samanaikaisesti samalla TV-kanavalla. Miksei se toimisi hätätiedotteiden osalta?

Aiemmin olen jo sanonut, että karhun aiheuttama vaara vastaa suunnilleen rattijuopon aiheuttamaa vaaraa. Emme kuitenkaan lue valtakunnanverkosta tiedotteita, joissa sanotaan, että "Rattijuoppo lähti Siihtalasta kohti Joensuun keskustaa poliisi kannoillaan".

Nyt alkaa vituttamaan ihmiset jotka ovat tyhmiä. Eli kun potkupallo ottelun aikana tulee hätätiedote, joka voi pelastaa ihmishengen, se pitää jättää lähettämättä, koska se häiritsee potkupallon katsojia??

Ihan sama asia on valitus merisään lähettämisestä jääkiekkokierroksen aikana, voi vittu!
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Niin on, syynä penikkatauti. Kait se levolla paranisi, mutta nyt ei vain pysty olemaan juoksematta joten täytyy kärsiä harjoituskausi loppuun. Ei ole enää onneksi kuin parisen viikkoa jäljellä.

Sama vaivaa täälläkin jo toista kesää putkeen. Käy jollakin jalkojenhoitajalla, se voi auttaa jonkin verran. Se on mukavaa, kun hoitaja sellaisella tikulla painaa lihaksen irti sääriluusta. Ai, että! No minulle sanottiin viime kesänä, että joko hoidetaan näin tai sitten leikataan ja urheilut loppuu, niin oli pahaksi tauti mennyt. No valinta oli helppo, vaikka joka kesäinen murhe tämä taitaa tästä etiäkäsin olla.
 

Snagari

Jäsen
Sama vaivaa täälläkin jo toista kesää putkeen. Käy jollakin jalkojenhoitajalla, se voi auttaa jonkin verran. Se on mukavaa, kun hoitaja sellaisella tikulla painaa lihaksen irti sääriluusta. Ai, että! No minulle sanottiin viime kesänä, että joko hoidetaan näin tai sitten leikataan ja urheilut loppuu, niin oli pahaksi tauti mennyt. No valinta oli helppo, vaikka joka kesäinen murhe tämä taitaa tästä etiäkäsin olla.

Taidan passata. Jotain kotikutoisiakin konsteja tuohon pitäisi olla, pohjetta nyt ainakin kannattaa venyttää mahd. paljon. Hevosvoide ennen reeniä auttaa mulla ainakin huomattavan paljon. Taidan vetää omatoimisen ihan pelkällä kuntopyörällä, ainakin näin aluksi. Täytyy katsella jotta miten jalat reagoi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt alkaa vituttamaan ihmiset jotka ovat tyhmiä. Eli kun potkupallo ottelun aikana tulee hätätiedote, joka voi pelastaa ihmishengen, se pitää jättää lähettämättä, koska se häiritsee potkupallon katsojia??

Ihan sama asia on valitus merisään lähettämisestä jääkiekkokierroksen aikana, voi vittu!

Määritelläänpä nyt tyhmyys uudelleen. Potkupallo saa olla ja pysyä minun puolestani missä haluaa, vaikka Etelä-Afrikassa, siitä ei ole kyse.

Kyse on siitä, että on olemassa tekniikka, jolla tällaiset ilmoitukset voidaan rajata ja lähettää vain sille alueelle, jota ne oikeasti koskevat. Miksi niitä pitää siis lähettää valtakunnan verkossa?

Mitä luultavimmin Pieksämäellä näkyvät jonkin sortin paikallisuutiset myös televisiossa. Tämän karhun "vaikutusalueella" elävät ihmiset luultavasti asuvat näiden paikallisuutisten kattamalla alueella. Ts. pitäisi olla mahdollista lähettää tämä piipitys ja banneri paikallisesti eikä koko valtakunnan verkossa. Ettei jossain Turengissa mummot kiipeile seinille tämän takia.

Tyhmyyttä on se, että näin ei tehdä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Taidan passata. Jotain kotikutoisiakin konsteja tuohon pitäisi olla, pohjetta nyt ainakin kannattaa venyttää mahd. paljon. Hevosvoide ennen reeniä auttaa mulla ainakin huomattavan paljon. Taidan vetää omatoimisen ihan pelkällä kuntopyörällä, ainakin näin aluksi. Täytyy katsella jotta miten jalat reagoi.

Joo venyttely auttaa. Itse venyyttelen n. 40 minuuttia illalla jokaisen treenien jälkeen, mutta ei se tahdo minulle riittää. Sitä on vissiin sitten sen verran herkkää sorttia, että jos joku lihas menee "lukkoon", niin se sitten menee. Tuota tallipojan tai kylmägeelin laittamista ennen treeniä en olekkaan vielä kokeillut. Pitäänee testata. Kuntopyörällä pystyy varmasti polkemaan, mutta meillä joustaan treeneissä mäkiä päälle. Ne ei tahdo onnistua näillä jaloilla. Ainakin se luonnetta kasvattaa, kun tuntee että jalat on aivan paskana, mutta muuten en tiedä onko siitä itsensä kurittamisesta muuta kuin haittaa. En suosittele. Mäkijuoksua penikkataudissa.
 

Snagari

Jäsen
Joo venyttely auttaa. Itse venyyttelen n. 40 minuuttia illalla jokaisen treenien jälkeen, mutta ei se tahdo minulle riittää. Sitä on vissiin sitten sen verran herkkää sorttia, että jos joku lihas menee "lukkoon", niin se sitten menee. Tuota tallipojan tai kylmägeelin laittamista ennen treeniä en olekkaan vielä kokeillut. Pitäänee testata. Kuntopyörällä pystyy varmasti polkemaan, mutta meillä joustaan treeneissä mäkiä päälle. Ne ei tahdo onnistua näillä jaloilla. Ainakin se luonnetta kasvattaa, kun tuntee että jalat on aivan paskana, mutta muuten en tiedä onko siitä itsensä kurittamisesta muuta kuin haittaa. En suosittele. Mäkijuoksua penikkataudissa.

Vedot mäessä, been there done that. Onhan se tosiaan metka tunne kun luulee sääriluunsa paukahtavan palasiksi jokaisen askeleen kohdalla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Määritelläänpä nyt tyhmyys uudelleen. Potkupallo saa olla ja pysyä minun puolestani missä haluaa, vaikka Etelä-Afrikassa, siitä ei ole kyse.

Kyse on siitä, että on olemassa tekniikka, jolla tällaiset ilmoitukset voidaan rajata ja lähettää vain sille alueelle, jota ne oikeasti koskevat. Miksi niitä pitää siis lähettää valtakunnan verkossa?

Mitä luultavimmin Pieksämäellä näkyvät jonkin sortin paikallisuutiset myös televisiossa. Tämän karhun "vaikutusalueella" elävät ihmiset luultavasti asuvat näiden paikallisuutisten kattamalla alueella. Ts. pitäisi olla mahdollista lähettää tämä piipitys ja banneri paikallisesti eikä koko valtakunnan verkossa. Ettei jossain Turengissa mummot kiipeile seinille tämän takia.

Tyhmyyttä on se, että näin ei tehdä.

Miten ihmistä voi vaivata tällainen asia?? Nyt sitä tekniikkaa ei ole käytössä, karhu liikkuu asuinlähiössä ja siitä ilmoitetaan hätätiedotteella... Ja tämä vituttaa potkupallon katselijoita?? Kuten olen sanonut, meillä menee liian hyvin, kun tällainen vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös