Vitutusketju

• 10 696 954
  • 56 253

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tottilta tosin ollaan nähty kaikkea taivaan ja maan väliltä uransa aikana.
Jos nyt olisi Roomasta jonnekin siirtymässä, saisi CV:een Muhammad Alia mukaellen hienon lauseen: "Sylkee kuin laama, potkii kuin muuli."

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Balotellikin on kyllä vituttanut usein, mutta nyt vituttaa nähdä mihin "suuri" kapteeni Totti alentui kun hermot pettivät: Tottin potku jaloille Cup-finaalissa.

Tottin joukkuekaverin, De Rossin, ele vasemmassa alakulmassa ajassa 1:00 kertoo aivan kaiken. Toisaalta Totti on kuin Raimo Helminen. Eletään, niin tunteella ja rakkaudella omaa seuraa ja pelikavereita kohtaan että välillä voi mennä pahastikin yli.

Silti en mihinkään vaihtaisi tällaisia persoonia.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No onhan se näin. Mutta toisaalta kyllähän nämä aika kummallisia sivistyneitä yhteiskuntia ovat, jotka kieltävät asukkailtaan rätti päässä kulkemisen. Voisin olla itsekin aika pian heittelemässä polttopulloja barrikadeilla, jos minulle tultaisiin sanomaan että tästedes et sitten pidä kauluspaitoja julkisesti.

Periaatteessa joo, mutta jos ei osoiteta minkäänlaista halua noudattaa niitä voimassaoleviakaan lakeja (esim. yksilön tasavertaisuus, vapaus ja perusoikeuksien kunnioittaminen), pinna loppuu rättiasioissakin. Saatana, vieläkin vituttaa.

ditrim

Jäsen
Balotellikin on kyllä vituttanut usein, mutta nyt vituttaa nähdä mihin "suuri" kapteeni Totti alentui kun hermot pettivät: Tottin potku jaloille Cup-finaalissa.

Balotelli on italialainen eli filmaaja. Ei kontaktia.

Jos Tottin sijalle laitettaisiin Roy Keane olisi tuo ollut mahtava ele suurelta joukkuepelaajalta.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ja olen kertaalleen satuttanut selkäni tuolla tavalla nostettaessa. Tuon jälkeen olen jättänyt jeesaamatta, jos vaunut eivät ole oikein päin. Eilen viimeksi näin tapauksen, missä keski-ikäinen nainen satutti itseään, kun auttoi nostamaan väärin päin olleita vaunuja.

Nyt puntille tekemään vähän lihaksia. Sulla on väärä nostotekniikka ja jalat kuin spagettia, vai?

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Vituttaa työkaverin jokavitunpäiväinen viheltely! Saatana kun viheltäisi edes jonkun biisin sävelmää, mutta kun ei!
Jotain ihan randomia "mukamas iloista melodiaa", missä ei ole mitään järkeä. Vielä joskus, joku kiireinen maanantai-aamu, laitan sen vitun vislaajan huulet nitojalla yhteen!
Loppuu se viheltely, saatana!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa nämä saatanan lakkoilijat! Juuri kun alkoi alkuviikosta tulemaan edes vähän jotain tavaraa kauppoihin niin eikös nuo nyt taas ole ihan tyhjänä. Vetäkää vittu päähänne elintarviketyöläiset!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa nämä saatanan lakkoilijat! Juuri kun alkoi alkuviikosta tulemaan edes vähän jotain tavaraa kauppoihin niin eikös nuo nyt taas ole ihan tyhjänä. Vetäkää vittu päähänne elintarviketyöläiset!
Mulla taas vituttaa se, että työläisten on pakko olla lakossa, kun muuten kaikki oikeudet on kohta poissa ja ihmiset töissä la-su yönä seitsemän euron tuntipalkalla.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa työkaverin jokavitunpäiväinen viheltely! Saatana kun viheltäisi edes jonkun biisin sävelmää, mutta kun ei!
Jotain ihan randomia "mukamas iloista melodiaa", missä ei ole mitään järkeä. Vielä joskus, joku kiireinen maanantai-aamu, laitan sen vitun vislaajan huulet nitojalla yhteen!
Loppuu se viheltely, saatana!

Olet sinänsä onnekas, että saattaisihan se taukki viheltää jotain Bryan Adamsin biisiä. Tietenkin yksi nopea sucker punch naamaan, niin kyllä se hiljenisi. Kieltämättä uusia ongelmia se aiheuttaisi monellakin tasolla, mutta luulen että viheltely loppuisi.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi saatana että vituttaa tuo Biolanin mainos, jossa tipu paskoo pottaan ja sanoo "pyyhkiin". Sanoisi edes "pyyhkimään".

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.

Sama vituttaa täälläkin. Olisivat helvetin paskahousut onnellisia, että on duunia ylipäätään nykytilanteessa. Ei muuta kuin kengänkuva perseeseen ja uusia tekijöitä tilalle!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla taas vituttaa se, että työläisten on pakko olla lakossa, kun muuten kaikki oikeudet on kohta poissa ja ihmiset töissä la-su yönä seitsemän euron tuntipalkalla.

No joo, eipähän se tietysti pelkästään työntekijöiden syy ole vaan kiistassa on aina kaksi osa puolta, joten ehkä "hieman" kärjistin tuossa. Alkaa vaan ihan oikeasti vituttaa kun syödäkin pitäisi ja kauppojen hyllyt on koko ajan tyhjinä. Sen edellisen työsulun aikana sai edes jotain paikallisten tuottajien tuotteita mutta nyt ei ole enää edes niitä. Nämä lakot on ihan perseestä!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Alkaa vaan ihan oikeasti vituttaa kun syödäkin pitäisi ja kauppojen hyllyt on koko ajan tyhjinä.

No älähän nyt. Tuntuu, että tuon tekstin kirjoitti teini joka on tottunut ottamaan jääkaapista äidin ostaman valmisruokapaketin. Ei ruoka mihinkään lopu vaan jalostaminen syötäväksi hieman muuttuu näiden lakkojen vuoksi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No älähän nyt. Tuntuu, että tuon tekstin kirjoitti teini joka on tottunut ottamaan jääkaapista äidin ostaman valmisruokapaketin.

Ei vaan äärimmäisen laiska ruoanlaittaja joka haluaisi suorittaa tuon välttämättömän pahan mahdollisimman helposti ja vaivattomasti. Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Sama vituttaa täälläkin. Olisivat helvetin paskahousut onnellisia, että on duunia ylipäätään nykytilanteessa. Ei muuta kuin kengänkuva perseeseen ja uusia tekijöitä tilalle!

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Sen mitä olen asiaa sivusilmällä ja -korvalla seurannut niin työnantaja haluaa tuossa elintarviketyöläisten tapauksessa maksaa viikonlopputyöstä saman kuin arkena tehdystä työstä. Onko se sinusta oikein? Meikäläinen ei mikään punikki tai ay-aktiivi ole mutta joku roti työnantajapuolen touhuissakin pitää olla.

Tottakai nämä jatkuvat lakkoilut pitemmän päälle kaikkia alkaa vituttamaan mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa kusipäisyys, ja ihmisten sokeus kusipäisyydelle.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.

Sitten vaan jonkin alueen leipomon tai konditorion myyntipisteeseen ostamaan hyvää ja usein jopa edullisempaa leipää kuin mitä kaupasta saisi. Niin teen täällä Loimaallakin. Hyllyt notkuvat tuoretta leipää, sämpylöitä ja ties mitä leivonnaisia ja edukkaammin mitä paikallisessa K-Supermarketissa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vaan äärimmäisen laiska ruoanlaittaja joka haluaisi suorittaa tuon välttämättömän pahan mahdollisimman helposti ja vaivattomasti. Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.

Sitten alan huolestua ja kaivamaan tähteitä pakastimesta, kun kaupoista loppuvat säilykkeet. Hernekeittoa, tonnikalaa ja kaikkea muuta tuntuu hyllyillä olevan. Itseasiassa ei ne kuivatutkaan herneet taida loppua ja jotakin lihaa löytyy kaupasta, jos tahtoo itse keiton tehdä.
Tänään oli positiivinen yllätys, kun lähikaupan ruokahyllyt olivat täyttyneet ensimmäistä kertaa reiluun viikkoon. Heti piti ostaa HKn-sinistä yms.

Ja sitten ketjun aiheeseen. Vituttaa ylityöt joita on "pakko" tehdä, kun ei luonne anna periksi jättää seuraavaan päivään. Pitää saada äänilehdet lähtemään tilaajille, jotta saavat ajankohtaista tietoa paikkakuntansa asioista. Vituttaa siis se ettei osaa lusmuilla tällaisessa asiassa vaan alkaa ajattelemaan, että miltä toisesta tuntuu, jos saakin tuotteen vasta päivää myöhemmin.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa ihmiset, jotka käyttää puoli purkkia Axea tai vastaavaa ja menevät sitten istumaan ruuhkabusseihin. Kiitän näistä ihmisiä kymmenistä migreenikohtauksista vuodessa.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Sen mitä olen asiaa sivusilmällä ja -korvalla seurannut niin työnantaja haluaa tuossa elintarviketyöläisten tapauksessa maksaa viikonlopputyöstä saman kuin arkena tehdystä työstä. Onko se sinusta oikein? Meikäläinen ei mikään punikki tai ay-aktiivi ole mutta joku roti työnantajapuolen touhuissakin pitää olla.

Eikö kyse ole kuitenkin 6 päiväisestä viikosta ja siitäkin vain erikoistapauksissa? Eli itse lauantai lisiä ei olla ottamassa pois vaan, viikonlopputyön vapaaehtoisuuden kanssa olisi vähän niin ja näin. Ja tässä kohtaa SEL haluaa nostaa lisiä.

Tottakai nämä jatkuvat lakkoilut pitemmän päälle kaikkia alkaa vituttamaan mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!

Ei kuluttajalle varmaan ole ollut merkittävää haittaa, mutta lihantuottajat voivat olla asiasta melkoisesti eri mieltä. Siellä saattaa olla hermot melkoisen kireällä. Ja sama tulee olemaan teurastamoilla, kun ylipainoisia possuja aletaan lahdata.

Puhumattakaan eläinten kärsimyksistä.

Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitten vaan jonkin alueen leipomon tai konditorion myyntipisteeseen ostamaan hyvää ja usein jopa edullisempaa leipää kuin mitä kaupasta saisi. Niin teen täällä Loimaallakin. Hyllyt notkuvat tuoretta leipää, sämpylöitä ja ties mitä leivonnaisia ja edukkaammin mitä paikallisessa K-Supermarketissa.

Niin, toisilla paikkakunnilla tuo on helpompaa ja toisilla paikkakunnilla ei niin helppoa. Valitettavasti oma paikkakuntani kuuluu tuohon jälkimmäiseen, mitään mahdollisuutta ei ole ostaa mistään konditoriosta kun sellaista ei ole! Ja leipomoiden myyntipisteeseen meneminen ei varmaankaan hyödytä kovin paljoa kun niiden leipomoiden työntekijäthän ovat lakossa!

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!

Minusta tuo kommenttini oli ihan oikeutettu, toki vain minun mielipiteeni.
Tokihan se vituttaa, kun naapurin Jaskalla on niin paljon isompi palkka, että nyt se saatana osti tuliterän volvon ja meidän on jo vuoden vanha ja omakotitalokin on kymmenen neliötä pienenpi kuin Jaskalla, pakko saada lisää liksaa.
On se nyt saatana, että maassa eletään vielä jonkinlaista lamaa ja työttömiä on ihan vitusti, ja ne kermaperseet joilla on duunia, menevät lakkoon, kun kadulla on populaa, joka mielellään tekisi ne duunit näiden nykyisellä liksalla.
Minä turvaudun purkkiruokiin, vaikka sana einekset nostaakin karvat pystyyn. Lakko ei siis haittaa, mutta käytös vituttaa, kun duunia olisi ja liksaakin maksetaan, mutta liian vähän. Kannattaa suunnitella alna vaihtoa, jos ei ole tyytyväinen liksaansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy