Jos nyt olisi Roomasta jonnekin siirtymässä, saisi CV:een Muhammad Alia mukaellen hienon lauseen: "Sylkee kuin laama, potkii kuin muuli."Tottilta tosin ollaan nähty kaikkea taivaan ja maan väliltä uransa aikana.
Jos nyt olisi Roomasta jonnekin siirtymässä, saisi CV:een Muhammad Alia mukaellen hienon lauseen: "Sylkee kuin laama, potkii kuin muuli."Tottilta tosin ollaan nähty kaikkea taivaan ja maan väliltä uransa aikana.
Balotellikin on kyllä vituttanut usein, mutta nyt vituttaa nähdä mihin "suuri" kapteeni Totti alentui kun hermot pettivät: Tottin potku jaloille Cup-finaalissa.
No onhan se näin. Mutta toisaalta kyllähän nämä aika kummallisia sivistyneitä yhteiskuntia ovat, jotka kieltävät asukkailtaan rätti päässä kulkemisen. Voisin olla itsekin aika pian heittelemässä polttopulloja barrikadeilla, jos minulle tultaisiin sanomaan että tästedes et sitten pidä kauluspaitoja julkisesti.
Balotellikin on kyllä vituttanut usein, mutta nyt vituttaa nähdä mihin "suuri" kapteeni Totti alentui kun hermot pettivät: Tottin potku jaloille Cup-finaalissa.
ja olen kertaalleen satuttanut selkäni tuolla tavalla nostettaessa. Tuon jälkeen olen jättänyt jeesaamatta, jos vaunut eivät ole oikein päin. Eilen viimeksi näin tapauksen, missä keski-ikäinen nainen satutti itseään, kun auttoi nostamaan väärin päin olleita vaunuja.
Varmaan nää kaikki, sekä lisäksi synnynnäinen selkävika, mutta sehän ei vissiin liity tähän.Nyt puntille tekemään vähän lihaksia. Sulla on väärä nostotekniikka ja jalat kuin spagettia, vai?
Mulla taas vituttaa se, että työläisten on pakko olla lakossa, kun muuten kaikki oikeudet on kohta poissa ja ihmiset töissä la-su yönä seitsemän euron tuntipalkalla.Vituttaa nämä saatanan lakkoilijat! Juuri kun alkoi alkuviikosta tulemaan edes vähän jotain tavaraa kauppoihin niin eikös nuo nyt taas ole ihan tyhjänä. Vetäkää vittu päähänne elintarviketyöläiset!
Vituttaa työkaverin jokavitunpäiväinen viheltely! Saatana kun viheltäisi edes jonkun biisin sävelmää, mutta kun ei!
Jotain ihan randomia "mukamas iloista melodiaa", missä ei ole mitään järkeä. Vielä joskus, joku kiireinen maanantai-aamu, laitan sen vitun vislaajan huulet nitojalla yhteen!
Loppuu se viheltely, saatana!
Vituttaa nämä saatanan lakkoilijat! Juuri kun alkoi alkuviikosta tulemaan edes vähän jotain tavaraa kauppoihin niin eikös nuo nyt taas ole ihan tyhjänä. Vetäkää vittu päähänne elintarviketyöläiset!
Mulla taas vituttaa se, että työläisten on pakko olla lakossa, kun muuten kaikki oikeudet on kohta poissa ja ihmiset töissä la-su yönä seitsemän euron tuntipalkalla.
Alkaa vaan ihan oikeasti vituttaa kun syödäkin pitäisi ja kauppojen hyllyt on koko ajan tyhjinä.
No älähän nyt. Tuntuu, että tuon tekstin kirjoitti teini joka on tottunut ottamaan jääkaapista äidin ostaman valmisruokapaketin.
Sama vituttaa täälläkin. Olisivat helvetin paskahousut onnellisia, että on duunia ylipäätään nykytilanteessa. Ei muuta kuin kengänkuva perseeseen ja uusia tekijöitä tilalle!
Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.
Ei vaan äärimmäisen laiska ruoanlaittaja joka haluaisi suorittaa tuon välttämättömän pahan mahdollisimman helposti ja vaivattomasti. Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Sen mitä olen asiaa sivusilmällä ja -korvalla seurannut niin työnantaja haluaa tuossa elintarviketyöläisten tapauksessa maksaa viikonlopputyöstä saman kuin arkena tehdystä työstä. Onko se sinusta oikein? Meikäläinen ei mikään punikki tai ay-aktiivi ole mutta joku roti työnantajapuolen touhuissakin pitää olla.
Tottakai nämä jatkuvat lakkoilut pitemmän päälle kaikkia alkaa vituttamaan mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!
Sitten vaan jonkin alueen leipomon tai konditorion myyntipisteeseen ostamaan hyvää ja usein jopa edullisempaa leipää kuin mitä kaupasta saisi. Niin teen täällä Loimaallakin. Hyllyt notkuvat tuoretta leipää, sämpylöitä ja ties mitä leivonnaisia ja edukkaammin mitä paikallisessa K-Supermarketissa.
mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!