Vitutusketju

  • 10 586 480
  • 56 164
Suosikkijoukkue
Blues ja NY Rangers
Ensinnäkin vituttaa se, että en päässyt peliin (Blues-Hifk) tänään kun opiskelujutut ja DL:t kaatuvat päälle. Mutta mikä eniten vituttaa on se, että kahdesti olen avannut radion ja molemmilla kerroilla selostaja hihkuu juuri Hifkin tasoitusmaalia... eli olen siis kuunnellut ottelua radiosta noin 15 sekuntia yhteensä ja kahdesti kolissut omissa.... prkl.

Enää en tuohon radionperkeleeseen koske... netti + tekstiTV saavat riittää.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomareiden haukkuminen otti taas vaihteeksi oikein kunnolla päähän hallilla ollessa. Oman joukkueen heikko esitys pistetään tuomareiden niskaan, en jaksa ymmärtää.
 

Puster

Jäsen
Vitun Sonera!
"Osoitteiden välistä liikennettä ei rajoiteta Soneran toimesta". Vittu jee.

Hienosti vaan kahden paikan välinen liikenne pysähtyy just sattumoisin Soneran reitittimelle. Pingit ja tracert:t antanvat vain 'Destination net unreachable' ilmoitukseen.

Ja vitun hieno täytellä vikailmoituslomakkeita, kun joku autoreply heittää samantien takaisin ilmoituksen 'Vika asiakasjärjestelmässä'.

Voi tulla vielä vitun pitkä päivä. Noh, pääasia ettei välitä!
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taas täytyy palataikävä kyllä tähänkin ketjuun, vaikka vasta eilen viimeksi kävin...

Kämppis nyt vaan ottaa entistä enemmän päähän. Oli jättänyt äsken roskiksen eteiseen lattialle lojumaan ja lemu oli aivan karmea sisälle tullessani. Häntä ei tietystikään näkynyt missään. Nopeasti koitin juosta huoneeseeni nenästä kiinni pitäen ja huomasin jotain vielä karmeampaa: hajua ei aiheuttanutkaan tuo kammottava roskapussi vaan keittiössä lojuva pizza! Miten joku voi tehdä pizzasta mitään noin hirveää yhdistelmää?! Itse tuskin pystyisin vaikka oikein yrittäisin. Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta... Lisäksi eilen oli "joltain" unohtunut levyt päälle kokkauksen jälkeen ja kun huomasin tämän ja menin sammuttamaan oli pieni käry jo alkanut. Näin täällä... :-(

Kylmyydestäkään ei tässä yhteydessä viitsi edes valittaa...

huoh...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan tai ovat muuten vaan niin saatanan vastuuntunnottomia.

Jukoliste, toissa päivänä sovin erään henkilön kanssa, että keskiviikkona - siis tänään - katsomme yhden musiikkiprojektin suunnittelua. No tänään olen yrittänyt ainakin kolme kertaa soittaa hänelle. Ei ole vastannut kertaakaan, eikä edes ole vaivautunut soittamaan takaisin. Enkä ole yllättynyt. Kyseinen henkilö on ennenkin toiminut samalla tavalla.

Muutenkin kyseisen henkilön toiminta vituttaa. Henkilön kanssa on useampikin erilainen projekti ollut suunnitelmissa, mutta kun hänellä on sellainen tapa, että mitään ei ole pakko viedä suunnitelmaa pidemmälle, jos ei jaksa... Samaten vituttaa että kyseinen henkilö on suhteellisen tärkeässä 'luottamustoimessa' eräässä opiskelijatoiminta-projektissamme, mutta eipä tunnu tekevän mitään.

Minua vituttaa aivan saatanasti. Itse olen sellainen, että lupaukset ja velvollisuus ovat ne, joita noudatan. Kaikki eivät näemmä pysty siihen.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sistis
Vituttaa ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan tai ovat muuten vaan niin saatanan vastuuntunnottomia.

Minua vituttaa aivan saatanasti. Itse olen sellainen, että lupaukset ja velvollisuus ovat ne, joita noudatan. Kaikki eivät näemmä pysty siihen.


Sama asia vituttaa. Ja vituttaa nyt juuri niin paljon, että päästäni katkeaa kohta suoni. Tai oikeamminkin: suonia.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nordea prkl! Nyt ottaa päähän. Haluaisin maksella opintolainaani takaisin enemmän kuin mitä Nordea joka kuukausi ottaa suoraveloituksena. Kysyin Nordealta että enkö voisi kuuden euron sijaan maksaa vaikkapa huntin kuussa. Kyllähän se onnistuisi mutta...minun pitäisi maksaa 25€ siitä hyvästä että tililtäni otettaisiin kuukaisittain huntti eikä kuutta euroa. Eli jos teen muutoksen Nordean omaan suoraveloitukseen, maksaa se 25€!!! Vittu.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
vituttaa kun oma ymmärryksen taso on jostain syystä romahtanut radikaalisti ja tästä seuraa turhautuminen josta seuraa motivaation katoaminen, joka aiheuttaa sen ettei asioita jaksa edes miettiä.

Lisäksi vituttaa spede valtsikan luennoitsija, joka ei kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen saati sitten ymmärtämään esitettyjä alkuehtoja.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Gellner
Eli jos teen muutoksen Nordean omaan suoraveloitukseen, maksaa se 25€!!! Vittu.
Vaihda pankkia. Nim. Nordean entinen asiakas. Tai no, on siellä vielä joku tili.

Niin vitutuksia. Ei kai tässä muuta kuin tuo olkapää joka taas vähän vihoittelee. Ja niska on ihan jumissa. Vitun kylmä on ulkona mutta eipä nyt pahemmin ketuta. Pääsiäistä odotellessa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Gellner
Eli jos teen muutoksen Nordean omaan suoraveloitukseen, maksaa se 25€!!! Vittu.

Ei mikaan ihme Nordealta, itsekin vaihdoin juuri pankkia, mutta olen kiinni Nordeassa, koska ne olisivat ottaneet satoja euroja opintolainojeni siirrosta uuten pankkiin. Yksi maksu olisi viela mennyt, mutta jostain syysta (vai onko se aina niin?) eri vuosina ja kahteen eri kouluun ottamani lainat ovat eri lainan numerolla ja joka lainan siirrosta tulee eri kulu. Aivan kasittamatonta paskaa, esim. uusi pankkini velottaisi vastaavassa tilanteessa ainoastaan kerran. Sekin oli uudelta pankilta positiivista, etta nekin sanoivat, etta eihan siirtoa kannata tehda. Menettivat siina siivun bisnesta, mutta ajattelivat kuitenkin asiakasta.

Kyllahan se vahan oudolta tuntuu, kun on ollut sama tilinumero lahes kolmekymmenta vuotta, mutta ei tota Nordean huormailua pysty katsomaan.

Niin tuohon lainaukseen. Suoraveloituksen saa lopettaa maksutta jopa Nordeassa. Ilmeisesti jopa Nordeassa saa aloittaa suoraveloituksen maksutta? Lopetat vanhan ja aloitat uuden uudella summalla. En tieda toimiiko, mutta miksi ei toimisi (jopa Nordeassa)?

Kerro kuinka kay...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pernaveikko

Niin tuohon lainaukseen. Suoraveloituksen saa lopettaa maksutta jopa Nordeassa. Ilmeisesti jopa Nordeassa saa aloittaa suoraveloituksen maksutta? Lopetat vanhan ja aloitat uuden uudella summalla. En tieda toimiiko, mutta miksi ei toimisi (jopa Nordeassa)?

Kerro kuinka kay...

Jep, marssin huomenna pankkiin ja koitan päästä jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen Nordean kanssa. Saa nähdä kuinka käy.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Erinäisistä seikoista koostuva vitutus on tällä hetkellä niin suuri, etten sitä hiihtolomasta huolimatta kykene sanoiksi pukemaan.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kestovitutus eli naiset.
Tälläkertaa myös liian lyhyet yöunet ja se että seuraava töistä vapaapäivä on viikonpäästä lavvantaina. Ja tämäkin vapaapäivä menee vittu muuttaessa systeriä.

Tämä saatanan vitun muutto tapahtuu Espoossa. Perkele pääsen pe klo 21 duunista ja pitäisi ehtiä junaan joka lähtee 21:07 voi vitun vitun vittu. Pitää kyllä saada hommat tehtyä niin että olen la illalla himassa. Ei yhtään huvita jäädä la-su yöks Espooseen ja tulla sunnuntaina takaisin pilaten ainoa vitun vapaapäivä pitkään aikaan.

Voi vitun vitun vittu. Avaisin kaljan jossen olisi töissä tällähetkellä, töitäkin perkele vielä melkein 7h jäljellä.

/me natsaa Ismo Alanko Säätiö - Vittu kun Vituttaa
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olo on niin pirun huono. Korvat lukossa, kurkku särkee, limaa lykkää vähän joka aukosta. Tänään on (ihme kyllä) selvitty ilman kuumetta, mutta eiköhän se siitä vielä ilmesty. Kivaa kun lääkärit ei voi ajoissa diagnosoida niinkin selvää tautia kuin poskiontelon tulehdusta, sai pari päivää kituuttaa ihan turhaa. Vaikka nyt on jo lääkkeet tähän, voi niistäkin valittaa: Saatana kun antibiooteista tulee aina niin ärjy hiivatulehdus, prkl.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Pikku Myy
Saatana kun antibiooteista tulee aina niin ärjy hiivatulehdus, prkl.
Eikös oskipontelotulehdus saada hyvinkin vikkelästi selville kun naama kuvataan röntgenillä? Näin ainakin minun kohdallani asia selvitettiin kun viimeksi riesa iski päälle.

Mutta sitten tämä hiivatulehdus? Siis onko nyt todella kyseessä tämä naisväen tulehdus "siellä"? Luulisi ammattitaitoisen lekurin tietävän jonkin "hiivattoman" kuurinkin. En kylläkään todella ole alan asiantuntija, mutta oudolta tuntuu tuollainen antibioótin käytös.
Otan osaa. Muutenkin tuo poskiontelon tulehdus on tautina sieltä paskemmasta päästä. Varsinkin jos se leviää otsaan.
Toivottavasti selviät ilman punktiohoitoa.
TSEMPPIÄ!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Medicillinn

Kiitos Pikku-Myy ja Pikku-Predator, ilman teidän antibioottijuttujanne olisin unohtanut ottaa oman lääkkeeni.

Niin, minulla oli muuta asiaa tähän ketjuun mutta harmitus meni ohi JO.
Itse syön antibioottia taas kerran hampaaseen, hammasleikkauksen jälkihoitona ja "kivaa" on. Mitä taas tulee hiivatulehdukseen niin sellaista ei minulla ole koskaan ollut vaikka olen lähes kuukausittain jonkun hampaani vuoksi kuurilla.
Voisikohan olla mahdollista, että minusta jotenkin käy se hiiva pois?

Terveisin koo
 
K

kangaroo

Vituttaa, kun ei ikinä saa tehdä mitään rauhassa ilman, että joku kälkättää korvan juuressa. Vituttaa, kun tuli tehtyä raittiuslupaus toistaiseksi, vaikka tekisi mieli vetää perskänni. Toisaalta jos sen vetäisi, huomisaamuna vituttaisi kankkunen kahta kauheammin. Vittu.

Taidan mennä nukkumaan. Nukkuessa vituttaa vähiten.

Edit. Näin painajaisia ja heräsin puoli kolme yöllä. Nyt vituttaa entistä enemmän.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Eikös oskipontelotulehdus saada hyvinkin vikkelästi selville kun naama kuvataan röntgenillä?

Mutta sitten tämä hiivatulehdus? Siis onko nyt todella kyseessä tämä naisväen tulehdus "siellä"? Luulisi ammattitaitoisen lekurin tietävän jonkin "hiivattoman" kuurinkin.
Saataisiinhan se selville juu, jos joku lääkäri viitsisi tuolla kunnallisella puolella jotain kunnolla tehdä. Tänään (yksityisellä) jonotus päivystykseen, lääkärissä ja apteekissa käynti kesti yhteensä alle puoli tuntia ja sitten pääsikin takaisin kotiin potemaan.

Ja hiivasta...Kyllä, se on tulehdus täysin pimpistä (vaikkakin hiiva kyllä voi tarttua myös miehille). Kaikki eivät antibiooteista riesakseen hiivaa saa, jotkut taas joka pirun ikinen kerta. (enhän mä mitenkään katkera sulle pikku-koo ole...) Siinähän se juuri on, että oskiposkipuskitulehdus paranee vain niillä antibiooteilla, joten hiiva paree vain kestää ja syödä siihen uusi lääkekuuri. Mielummin raavin pari päivää alapäätäni kuin menen punkteerattavaksi.

Ole hyvä vain pikku-koo, jos kerrankin jostain viestistä oli hyötyä:)

Mikäs vielä vituttaisi? Se, että valmis pitkä maili ei mennyt perille "vastaanottaja tuntematon", vaikka tiedän osoitteen olevan ihan oikein.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Minua vituttaa, kun kukaan ei ole tehnyt sellaista videota, jossa rock-musiikin säestyksellä ammutaan aivoja pellolle vitun kusipää-valaantappaja-vuonoonkusija-turskanpurija-äpärä norjalaisilta rauhanturvaajilta. Se olisi varmaankin hubaa nähdä.

Vitun norjalaiset. Hukkukaa vuonoonne.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Minua vituttaa, kun kukaan ei ole tehnyt sellaista videota, jossa rock-musiikin säestyksellä ammutaan aivoja pellolle vitun kusipää-valaantappaja-vuonoonkusija-turskanpurija-äpärä norjalaisilta rauhanturvaajilta. Se olisi varmaankin hubaa nähdä."

Nohnoh, käsittääkseni ei ole tiedossa olivatko ko. otukset jo etukäteen tarkoitettu lopetattavaksi ja toteutus vain sitten hoidettiin ehkä kyseenalaisella tavalla.
Ainakin se toinen koira ammuttiin ihan normaalilla lopetustyylillä, ensimmäisen kohdalla esim. raivotauti voi olla syynä pidempään ampumamatkaan. Tai sitten vain pojat halusivat treenata ampumista liikkuvaan maaliin, hauskaa puuhaahan se intissäkin oli yrittää osua hirvitauluihin yms.

Sitä tosin ihmettelen miten huono osuma pitää olla, että rynkyllä ei tapa koiraa...tai ehkä pienikaliiperinen luoti vain läpäisi kehon.

edit:
Itseäni lähinnä vituttaa tämä aivan käsittämätön kohu mitä muutaman elukan ampumisesta on seurannut (hieman kuin tämä Suomen "poliisikoira"-tapaus). Suurin osa ihmisistä ei edes tarkalleen tiedä, mistä tuossa on kyse ja toisaalta vaikka kyse olisikin vain pelkästä hauskanpidosta niin täytyy muistaa, että alueella on suurempiakin ongelmia kuin yksittäisten koirien kuolemiset.
Ts. rauhanturvaajien muut tekemiset jäävät toissijaisiksi sen takia, että ihmiset suhtautuvat eläimiin tunteellisemmin kuin kanssaihmisiinsä.
Alueella kun on tapahtunut vastaavaa, mutta kohteena ovat olleet rauhanturvaajat.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti varjo

Suurin osa ihmisistä ei edes tarkalleen tiedä, mistä tuossa on kyse ja toisaalta vaikka kyse olisikin vain pelkästä hauskanpidosta niin täytyy muistaa, että alueella on suurempiakin ongelmia kuin yksittäisten koirien kuolemiset.

Eikä tarvitsekaan tietää mistä oli kyse (ellei sitten tosiaan kyse ollut siitä että koira oli kuolemansairas). "Rauhanturvaajat" ampuivat koiran ja se oli väärin. Ei siinä sen kummempaa ole. Olisivat ampuneet toisiaan jos kerran joku elävä piti ampua.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Eikä tarvitsekaan tietää mistä oli kyse (ellei sitten tosiaan kyse ollut siitä että koira oli kuolemansairas). "Rauhanturvaajat" ampuivat koiran ja se oli väärin. Ei siinä sen kummempaa ole. Olisivat ampuneet toisiaan jos kerran joku elävä piti ampua."

Iso osa ihmisistä syö hyvällä omallatunnolla murhattujen lehmien lihaa, mutta silti samat ihmiset itkevät mustin perään...ristiriitaista.
Ja eikö kuitenkin ole parempi ampua jotakin, jonka perään ei jää perhettä suremaan tai veljiä kostamaan?

Kuten sanoin, emme tiedä olivatko ko. koirat määrätty lopetettavaksi (käsittääkseni kulkukoirien lopettaminen on ihan yleinen tapa jossain päin maailmaa), joten Bigredbobin esittämien "johtopäätösten" tekeminen on ennalta-aikaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös