Viestin lähetti Sistis
Vituttaa ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan tai ovat muuten vaan niin saatanan vastuuntunnottomia.
Minua vituttaa aivan saatanasti. Itse olen sellainen, että lupaukset ja velvollisuus ovat ne, joita noudatan. Kaikki eivät näemmä pysty siihen.
Vaihda pankkia. Nim. Nordean entinen asiakas. Tai no, on siellä vielä joku tili.Viestin lähetti Gellner
Eli jos teen muutoksen Nordean omaan suoraveloitukseen, maksaa se 25€!!! Vittu.
Viestin lähetti Gellner
Eli jos teen muutoksen Nordean omaan suoraveloitukseen, maksaa se 25€!!! Vittu.
Viestin lähetti pernaveikko
Niin tuohon lainaukseen. Suoraveloituksen saa lopettaa maksutta jopa Nordeassa. Ilmeisesti jopa Nordeassa saa aloittaa suoraveloituksen maksutta? Lopetat vanhan ja aloitat uuden uudella summalla. En tieda toimiiko, mutta miksi ei toimisi (jopa Nordeassa)?
Kerro kuinka kay...
Siehän syvälliseksi heittäännyit.Viestin lähetti cosmic_rodeo
On se nyt saatana.
Eikös oskipontelotulehdus saada hyvinkin vikkelästi selville kun naama kuvataan röntgenillä? Näin ainakin minun kohdallani asia selvitettiin kun viimeksi riesa iski päälle.Viestin lähetti Pikku Myy
Saatana kun antibiooteista tulee aina niin ärjy hiivatulehdus, prkl.
Saataisiinhan se selville juu, jos joku lääkäri viitsisi tuolla kunnallisella puolella jotain kunnolla tehdä. Tänään (yksityisellä) jonotus päivystykseen, lääkärissä ja apteekissa käynti kesti yhteensä alle puoli tuntia ja sitten pääsikin takaisin kotiin potemaan.Viestin lähetti Predator
Eikös oskipontelotulehdus saada hyvinkin vikkelästi selville kun naama kuvataan röntgenillä?
Mutta sitten tämä hiivatulehdus? Siis onko nyt todella kyseessä tämä naisväen tulehdus "siellä"? Luulisi ammattitaitoisen lekurin tietävän jonkin "hiivattoman" kuurinkin.
Viestin lähetti varjo
Suurin osa ihmisistä ei edes tarkalleen tiedä, mistä tuossa on kyse ja toisaalta vaikka kyse olisikin vain pelkästä hauskanpidosta niin täytyy muistaa, että alueella on suurempiakin ongelmia kuin yksittäisten koirien kuolemiset.