Vitutusketju

  • 10 565 711
  • 56 146

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ensiksi kone sai päähänsä ruveta kaatuilemaan summittaisesti (Windows 2000 sp2). No sitten päätin alkuviikosta ladata sp4:en jos se nyt toisi korjauksen vikaan. Melkein heti latauksen alettua netti-yhteys sanoi heihei ja päätti katketa. Tuskailin netti-yhteyden kanssa pari päivää jonka jälkeen sain sen toiminaan. Latasin sp4:n ja sen jälkeen käynnistin päivityksen... Tulos= kone kaatui kesken päivtyksen!!! S**TANAN P*RKELEEN KONEEN P*SKA! #@&#!!

PS. Sain koneen lopulta päivitettyä parin yrityksen jälkeen.

- Tinke-80
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitais painaa kouluhommia, mutta kaikki aika menee tsattailyyn, surfaamiseen, tanne ja yleiseen saatamiseen.

Vittu ei tartte sitten ihmetella, kun dedlainit puskee paalle. Toisaalta on paljon helpompaa tehda duunia, kun on kunnon paine paalla.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt vituttaa niin maan perkeleesti. Bäckströmin polven sivuside sitte poikki. VITTU
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Spede#17
Nyt vituttaa niin maan perkeleesti. Bäckströmin polven sivuside sitte poikki. VITTU

Nimeä listaan! Voi helvetin perkele!
Ja vielä tuollaisessa saatanan pilipaliturnauksessa!

Kaiken huipuksi purkin kansi viilsi
vittumaisen haavan peukalon juureen.

Tältäkö siitä pikku oravasta tuntuu?
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti The M
Kaiken huipuksi purkin kansi viilsi
vittumaisen haavan peukalon juureen.

Tältäkö siitä pikku oravasta tuntuu?
No voi saakeli, mikähän kirous tässä päivässä on. Ite viilsin veittellä etusormeen kunnon haavan. Voi vittujen vittu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä... eilen oli mukavat juhlat.

Nyt vaan vituttaa pari asiaa. Minkä helvetin takia pitää esittää porvaria ja tarjota snapsit koko pöydälle? Ja minkä helvetin takia sen hopeisen ansiomerkin piti pudota puvusta... pakko ostaa uusi.

No enemmän varmaankin vituttaa erästä kaveria, joka sammui WC-pöntölle housut kintussa ja oksensi lattialle/housuille/kravatilleen... varustus siis tumma puku.

Tämä henkilö en siis ollut minä....
 

Carlos

Jäsen
Yksi NIITÄ päiviä

Lauantai-aamu, 7.2. Aurinko nousi tänä kauniin keväisenä aamuna vuorten takaa, kutitellen aamuaan torkkuvan Carloksen hereille. Viikonloppu edessä, mihinkään ei ole pakko mennä, senkuin vain olen ja nautin olostani. Sitten sain päähäni idean, olen jo pitkään harkinnut GPS-navigaattorin ostamista autooni, ja tänään sitten sen päätin toteuttaa.

Alan paras liike, Media-Markt löytyy Dietlikonista, eli noin 45 minuutin ajomatkan päästä. Ei muuta kuin kevättä rinnassa auto kumit vinkuen tien päälle, ja menoksi. Ajelen moottoritietä kohti Zürichiä, kunnes sitten liikenne seisoo molemmilla kaistoilla. Mitä **ttua? Lauantai-aamu, ei kai kukaan tänään ole menossa mihinkään vai? Sitten havaitsin että lähes kaikki autot ympärilläni olivat saksalaisissa kilvissä, ja lähes kaikilla oli jonkunlainen suksivarustus katollaan. Se selvittikin sitten asian...

Noh, perille selvisin sitten noin 60 minuutissa, mikä sekin oli vielä ihan ok. Sitten vaan autoa parkkitaloon. "Besetzt". Vittu. Kiitti parkkipaikoista. No, sitkeällä toisen varttitunnin odottelulla lopulta pääsin ujuttamaan itseni ko. parkkitaloon, ja vapaa ruutukin sitten löytyi. (tämä ei ole helppoa, sillä tien toisella puolella on IKEA)

Sitten liukuportaita käyttäen 3. kerrokseen, missä tämä elektroniikan ihmemaa sijaitsee. Matkalla ihmettelen, että mikä helvetin tarve ihmisillä on jäädä seisomaan ryhmänä liukuportaiden yläpäähän, miettimään mihin suuntaan tästä lähtisi kävelemään. Sitten vielä mulkaistaan pahasti, kun joku muu uskaltaa tulla niiden halvatun portaiden työntämänä siihen keskelle heidän joukkoaan.

Noniin, sitten liikkeeseen sisään, ja katselemaan geepeeässiä. Hetkisen pähkäiltyäni, paikalle tulee avulias myyjä. Ikävä kyllä tämä myyjä puhuu sitten pelkästään erittäin pahasti murtaen sveitsinsaksaa, jota myös joskus kutsutaan siansaksaksi. Ymmärrys on ehkä samaa luokkaa, kuin jos suomen alkeiskurssin käynyt somali menisi puhumaan politiikkaa paljasjalkaisen raumalaisen kanssa. No, puheesta ymmärsin ehkä noin 20%, mutta onneksi ymmärrsin silti laitteiden päälle sen verran, että suunnilleen ymmärsin missä mennään.

Lopulta sitten sanoin että kiitos, otan tuon tuossa. Myyjän mukaan paras mitä talosta löytyy, joten kai se sitten on hyvä, ja toivottavasti toimii vielä jossain Milanon keskustassakin ruuhka-aikana, jolloin sitä todella tarvitsee. Semmoinen pieni juttu, että manuaaleja löytyy vain saksan ja espanjan kielellä. Mikä on tietysti aina yhtä hauskaa. No, myyjä kuitenkin lupasi tilata manuaalit enklanniksi, ja lähettää ne minulle kotiin, joten teimme sitten kaupat. Asennuksen uskoin hallitsevani ihan itse, onhan noita kaikenmaailan poppikoneita tullut rakenneltua aikoinaan, joten tuskin tämä paljoa sen pahempi on.

Sitten menen kassalle, ja kassa sanoo 3999 CHF, miten haluatte maksaa? Ehdotan että pankkikortilla.
- Meillä voi maksaa pankkikortilla vain 2000 CHF:ään saakka.
- Aha, no maksetaan sitten luottokortilla.
- Me emme hyväksy luottokortteja ollenkaan.
- No millähän minä sitten tämän maksan? Yleensä en kanniskele neljää tonnia lompakossani muuten vaan?
- Alakerrassa on automaatti, voitte nostaa sieltä käteistä.

Noniin, mennään sitten alakertaan, ja jonotetaan siihen automaatille. Käy kuitenkin ilmi että Credit Suissen tilissäni on 500CHF:n kuukausittainen automaatti-nostoraja (tämä tuli täytenä yllärinä). Ok, no käytetään sitten Visaa. Nostot voi tehdä vain tonnin erissä, joten otetaan ensin tonni. Sitten toinen tonni... oho.. kortilla ei voikaa nostaa enempää! Vittu, eikun soitto Luottokuntaan. -Moro, mun täytyis nostaa automaatista rahaa, mutta en voi nostaa kun 1000CHF, missä vika?
- Kaikissa Visa-korteissa on tämmöinen 1000 euron viikottainen nostoraja, emme voi tehdä asialle valitettavasti mitään, tack och hej.

Shit, koossa on nyt siis osa, mutta jostain pitäisi repiä vielä paritonnia lisää. Menen takaisin kassalle, ja selitän tilanteen. Pitkän väännön jälkeen kassa kertoo että lentokentällä on muuten aukinainen pankkini konttori, sieltä voisin saada käteistä.

Siispä autoon, maksan parkkimaksun hallista, ja ajelen varttitunnin lentokentälle. Taas auto parkkihalliin, ja sitten möyrimään ympäri kenttää, toivoen että jostain nurkasta löytyy se pankkitiski. Lopulta se löytyy. Päivää, haluaisin nostaa näin ja näin paljon rahaa, tältä ja tältä tililtä.

- Saanko nähdä passinne?
- Sorry, ei ole mukana, en ole matkalla minnekään, tulin tänne vain nostamaan rahaa. Ajokortti löytyy kuitenkin.
- Juu, se ei käy, voimme antaa rahaa vain passia vastaan.
- Eipä ole nyt passia mukana. Mutta jos neiti on hyvä ja katsoo, niin kaikissa korteissani on sama nimi, kuva näkyy ajokortista, voin jopa kertoa paljonko tililläni on rahaa, mikä on puhelinnumeroni, osoitteeni, ja tilini avauspäivä. Eikö todellakaan ole mitään mahdollisuutta hoitaa hommaa näin?
- Valitettavasti emme voi tehdä mitään, meillä on sääntömme.

Väänsin kättä neidin kanssa aikani, kunnes sitten annoin periksi, marssin autolleni, maksoin taas parkkimaksun, ja eikun kotio hakemaan passia. Tunnin päästä olin kotona, ja passi taskussa. Toisen tunnin päästä olin takaisin lentokentällä, passi edelleen taskussa. Noniin, nyt on passi, saanko rahaa, kiitos.

Tällä kertaa sain rahat, ja nyt tiskin takana oli viehättävä nuorinainen, joka ystävällisellä palvelullaan ja nätillä hymyllään sai minut jopa hyvälle tuulelle. Noniin, maksoin sitten taas lentokentän parkkimaksun, ja ajoin takaisin Media-Marktiin. Kello oli jo varttia vaille sulkemisaika, joten enää ei ollut ruuhkaa parkkihallissakaan.

Lampsin suoraan kassalle, jossa luojan kiitos oli vielä sama neiti, löin rahat tiskiin, ja sain sen halvatun keepeeässän. Sitten vielä kerran maksoin parkkimaksun, ja ajoin n. 45 minuuttia kotiin.

Eli tämä oli taas yksi niitä päiviä, jolloin Murphyn laki toimi kuin rasvattu. Nyt olen kuitenkin sitten hienon laitteiston onnellinen omistaja, joka todennäköisesti kirjoittaa pitkän stoorin vitutusketjuun kohtapuoliin aiheesta "kuinka asennan GPS-laitteiston autoon". Jostain kojelaudan syövereistä pitäisi alkaa etsimään nopeusanturia, peruutusvaihteen anturia, käsijarrun anturia, jne, jne.

Eli lyhennettynä, ei se minnuu sillee haittaa, mutta hiukan se kyrsii.
 
Voi että. Tänään oli peli Helsigissä. No ei siinä mitään, voitettiin peli 1-0, mutta pelin lopussa vastustaja rupesi ottamaan tyhmiä jäähyjä. Eikä siinäkään vielä mitään, mutta tämä yksi vastustajan penkinlämmittäjä, joka oli päässyt kentälle, löi minua kyynerpäällä suoraan leukaan ja puhuminen on nyt todellisen tuskan takana. VITTU.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa! Tutkimussuunnitelman teko on yhtä tuskaa ja vielä tuskaisempaa on itse tutkimuksen tekeminen! Hukun kirjoihin yms. lähdeaineistoon..Sitten vielä gradua joskus..jössös sentään..
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa, että olen pelkuri. Olisi pitänyt eilen laivalla haastaa Sikakatsomo, mutta en uskaltanut. Toivottavasti jätkät ovat päässeet jo kotiin. Aika pahalta näytti kännyköitten heittely terminaalissa seinille. 4-0, paremminkin voisi olla.
En ollut turnauksessa, vaan Jonköpingissä. HV 71:n hallissa fanikatsomo on petonista väsätty seisomokatsomo. Haluaisin samanlaisen Areenalle. Jonköping on maailman perseenreikä. Uskonnollinen pikku kylä, jossa kaikki kuppilat menevät kiinni klo 2.00 jämnt. Se vitutti, koska pääsin duunien takia pubiin vasta n. klo 23.30 .
Ja Turku jaksaa myös vituttaa, vaikka en tullut sinne kuin laivalla. V-ttu laulakaa sitä karaokea surkeasti, muta älkää huonosti. V-ttu te olette v-tun mauttomia. No, lauantaina tullaan kylään vähän isommalla jengillä ja VITTU ME HUUDETAAN TEIDÄT SUOHON! UGH!
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti M@rko77
Vituttaa! Tutkimussuunnitelman teko on yhtä tuskaa ja vielä tuskaisempaa on itse tutkimuksen tekeminen! Hukun kirjoihin yms. lähdeaineistoon..Sitten vielä gradua joskus..jössös sentään..

Yhdyn kyseiseen vitutuksen aiheeseen. Ei vielä gradu tekeillä, mutta kolmas seminaarityö lukuvuoden aikana. Työn tekeminen on aina yhtä tuskaa, mutta lopulta valmiiksi saaminen on kuitenkin aika palkitsevaa. Se kannattaa pitää mielessä, niin jaksaa. Ainakin jotenkin. Päivä kerrallaan. Tsemppiä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti Rygge
Yhdyn kyseiseen vitutuksen aiheeseen. Ei vielä gradu tekeillä, mutta kolmas seminaarityö lukuvuoden aikana. Työn tekeminen on aina yhtä tuskaa, mutta lopulta valmiiksi saaminen on kuitenkin aika palkitsevaa. Se kannattaa pitää mielessä, niin jaksaa. Ainakin jotenkin. Päivä kerrallaan. Tsemppiä.
Sama ongelma täällä. Pitäisi saada yksi seminaarityö tehtyä, jotta voisin aloittaa toisen kirjoittamista. Kiireessä on turha yrittää kirjoittaa, koska siitä tulee ainoastaa shittiä. Aiheeseen/työhön täytyy perehtyä ja siinä täytyy olla täysillä mukana. Sen takia se onkin niin vittumaista.

Opetusharjoituksien jälkeen oon aika kuitti, eikä illalla tahdo jaksaa tehdä mitään. Ei sillä, että opettajana oleminen olisi fyysisesti rankkaa, mutta henkisesti se on kyllä aika raskasta. Sitten pitäisi keksiä jotain mahtavaa sanottavaa jotain seminaarityötä varten. Eihän siitä yleensä mitään tule.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Väärinkäsitys - vitun iso polemiikki - ero. Hiano homma. Eipä tänne sitte muuta kuulukaan.
Paitsi se kuuluisa kantri, mikä EI vituta.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti mauri
Väärinkäsitys - vitun iso polemiikki - ero. Hiano homma. Eipä tänne sitte muuta kuulukaan.
Paitsi se kuuluisa kantri, mikä EI vituta.

Osanottoni maurille, mutta jos kyseessä on tosiaan väärinkäsitys, josta vitun iso polemiikki johtui, josta puolestaan ero johtui, niin sanoisin että älä suotta murehdi perään. Itselläni oli joskus about männä vuonna hiukan vastaava tapaus, jonka jälkeen sitten löin eukolle faktat pöytään, jos ne eivät kelpaa, niin antaa sitten olla. Annoimme olla, ja ihan hyvillä mielin olen siitä ollut. Jos ei miehen sanaan voi luottaa, niin ei kai se minun syyni ole.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
No nytkö se flunssa sitten tulee? Aivastuttaa koko ajan, ääni on matalana ja korvissa napsuu. Perhana. Onneksi ei ole kovin tärkeitä asioita töissä kesken, pitäisi vain opetella täysin uusia ja melko vastuunalaisia tehtäviä.

Älkää puhuko gradusta mitään. Tuossa se on lojunut kohta vuoden, siis vajaa puolet siitä. Siihen tökkäsi.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
No juuri tällä hetkellä vituttaa palkanlaskennan opettajamme, joka päätä täyttänyttä keltaista alakerran nestettä lukuunottamatta on pohjimmiltaan ihan hyvä ihminen. Mokoma tiskirätti viskoi meikäläisen ulos luokastaan vaivaisen kurkkupastillin vuoksi, jonka otin avaamaan tukkiutuneita onteloita naamassani. Flunssakin vielä siis, vittu että taas potkitaan päähän.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti Ice Hockey
Vituttaa ku ei oo löytyny töitä mistää vaikka oon ettiny miljoonasta paikasta. No etsintöjä jatketaan.

Sama homma täällä.Vaikka olen etsinyt hiki hatussa ja vitutus kourassa niin ei mistään näytä löytyvän mitään.
Vituttaa kivasti myös kierrellä Kela/työkkäri -linjalla niiden 25 eri lappusen kanssa.Ja vielä ne kehtaa sanoa että:"tästä kyllä puuttuu vielä se lappunen".Haistakaa vittu vitun toimistotädit.Saatana.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #77

Vituttaa kivasti myös kierrellä Kela/työkkäri -linjalla niiden 25 eri lappusen kanssa.Ja vielä ne kehtaa sanoa että:"tästä kyllä puuttuu vielä se lappunen".Haistakaa vittu vitun toimistotädit.Saatana.

Kosta niille äläkä enää mene sinne. Jättäydy systeemin ulkopuolelle; eipä enää vituttaisi.
 

Mari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi perkele kissojen kanssa!!!

Minkä helvetin takia niitten pitää "hienosti sanottuna" virtsata sisälle ja vielä sohvalle? Minkä takia virtsan pitää haista niin helvetin pahalle ettei täällä voi edes hengittää? Minkä takia virtsaa on niin älyttömän vaikea saada pois juuri sohvasta?
Ei jumalauta rakkaat kissani,kosto elää! prkl.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Carlos
...Itselläni oli joskus about männä vuonna hiukan vastaava tapaus, jonka jälkeen sitten löin eukolle faktat pöytään, jos ne eivät kelpaa, niin antaa sitten olla. Annoimme olla, ja ihan hyvillä mielin olen siitä ollut. Jos ei miehen sanaan voi luottaa, niin ei kai se minun syyni ole.
Sehän siinä se rankin juttu onkin; että saa niskoilleen syyn, johon ei ole syytä --> ja että muuta ratkaisua ei ole kuin eri tiet. Just great! Toisaalta, samanlaisia polemiikkitilanteita olisi saattanut olla luvassa milloin mistäkin aiheesta, kun tästäkään ei päästy luottamukseen, joten näin kai parempi. Mutt' silti, vidun vaikee niellä......
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Virmasen loistohankinnat PC Druin ja Anders "The Jinx" Burström vituttaa aika reippaasti tällä hetkellä.
 

rinkeli22

Jäsen
Viestin lähetti Master Chief
Virmasen loistohankinnat PC Druin ja Anders "The Jinx" Burström vituttaa aika reippaasti tällä hetkellä.

Mitä? Eikö meiän svenssoni ollutkaan teidän puuttuva lenkkinne?

Joku mua vitutti kun tänne tulin, mutta tämä sai sen unohtumaan, kiitoksia. Parempi onni sitten ensi kerralla. :)
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Kyllä nyt osaa vituttaa niin maan ..keleesti!!! Pitäis kouluun tehä viikon 12 loppuun mennessä harjoitustyö jonkin yrityksen tuotannosta ja logistiikasta, mutta kuinkas ollakaan, kaveri sit päättikin tehä sen yksin ja jätti mun rannalle ruikuttamaan...

Että kiva kiitos hei.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hokkineito
Kyllä nyt osaa vituttaa niin maan ..keleesti!!! Pitäis kouluun tehä viikon 12 loppuun mennessä harjoitustyö jonkin yrityksen tuotannosta ja logistiikasta, mutta kuinkas ollakaan, kaveri sit päättikin tehä sen yksin ja jätti mun rannalle ruikuttamaan...

Että kiva kiitos hei.

Eikös sulla ollut joku lääke, jonka piti auttaa kaikkeen?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Snakster
Eikös sulla ollut joku lääke, jonka piti auttaa kaikkeen?

Rakasteleminen on melko hyvä lääke tuollaiseen tyypilliseen opiskelijaoirehtimiseen. M.O.T.

Ellei sitten joku todista jotakin muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös