Vituttaa kaiken maailman kommunistit sun muut jotka itkevät maksukanavista. Ilmaisella pitäisi töllöstä näkyä urheilut suorana, ei sinne paikan päällekään kukaan maksutta pääse. Jos se urheilun seuraaminen kiinnostaa niin ostaa sitten ne maksukanavat eikä valita. Jos ei ole rahaa niin sitten jää ilman, ei tässä maassa muutenkaan ilman valuuttaa voi sanella ehtojaan. Kaikkea halutaan mutta mistään ei makseta. Vittu että pistää vihaksi. Sitten jos perusteluna on "ei minua niin paljoa kiinnosta että maksaisin senjasen verran kuussa pelkästään parista pelistä", no älä maksa turhasta! Mene paikan päälle, sillähän siitä pääsee. Ei nuo kanavapaketit mitenkään tavan tallaajalle mahdottomissa summissa pyöri, jotenkin vaan mentaliteetti tuntuu olevan se, että ei makseta kun ei ole ennenkään tarvinnut maksaa. Minäkin olisin viime kesänä pariin kertaan tarvinnut polkupyörää kun olisi pitänyt päästä halvalla kapakkaan enkä ollut ajokunnossa, mutta en ole nähnyt mankelin ostoa niin tarpeelliseksi että laittaisin ison summan rahaa satunnaiskäyttövempaimeen. Niinpä etsin vaihtoehtoisen tavan liikkua, mutta en helvetti soikoon lähtenyt itkemään mihinkään yleisönosastopalstalle että kuinka tässä tavan tallaajaa sorretaan kun minulle ei ole annettu polkupyörää, jouduin käyttämään osan ryyppäämiseen varatuista rahoistani taksiin. Jos rahaa ei olisi ollut, en olisi lähtenyt baariin. Valintakysymyksiä, joista porukka vääntää valituskysymyksiä.
Tilasin NSP:n URHOn kylkeen heti, kun se oli mahdollista. Minä tein oikein, te kaikki valittajat teette edelleen väärin. Ja sekös minua vituttaa.