Samaa mieltä sun kans.Vituttaa ihmiset jotka esittävät oman mielipiteensä, mutta kun sanon omani joka on täysin heidän sanomaansa vastaan niin sitä pitää alkaa myötäilemään. Ei kaikkien tarvitse olla asioista samaa mieltä.
Paras vaihtoehto on tietysti tulla ruokaravintolaan keskustelemaan kovaan ääneen keisarinleikkauksista ja muista synnyttämisen vaikeuksista. Ja helvetin kovaan ääneen tietysti, että varmasti koko ravintola tietää miten se Mika-Tuulikki ei meinannut sieltä pillusta mahtua ulos. Kai osalla naisista tuhoutuu synnyttäessä valtaosa aivosoluista samalla.Mulla ei ole mitään lapsia eikä heidän vanhempia vastaan, mutta tarviiko niistä vaipanvaihdoista jauhaa ruuhka-aikoihin keskustassa kovaan ääneen samalla kun hyökkäysvaunuilla "liikutaan" pareittain nopeudella 3km/h? Ja auta armias jos erehdyt edes vilkaisemaan kyseistä toimintaa nokanvartta pitkin, kyllä tulee pelautetta.
Vituttaa ihmiset jotka esittävät oman mielipiteensä, mutta kun sanon omani joka on täysin heidän sanomaansa vastaan niin sitä pitää alkaa myötäilemään. Ei kaikkien tarvitse olla asioista samaa mieltä.
Vauva varmasti ehtii, mutta nuo äidit kyllä sekoavat jos ovat vaan kotona hoitamassa lasta. Noista keisarinleikkaus- ym. synnytyskeskusteluista samaa mieltä. Ei ole kivaa kuunneltavaa ollenkaan.Ja pitääkö sitä koliikkivauvaa muutenkaan raahata ravintolaan? Kyllä se kerkeää vielä käymään ihan riittävästi, uskokaa pois.
En usko. Luulen, että suurin osa näistä tyypeistä kojeltaisi lapsettomana jostain muista suurin piirtein yhtä siisteistä aiheista kovaan ääneen julkisilla paikoilla. Ja löytyyhän näitä tapauksia myös sinkkumiehistä.Kai osalla naisista tuhoutuu synnyttäessä valtaosa aivosoluista samalla.
Niin, itse en ole ollut koskaan paikalla, kun tuota tapahtumaa olisi jotenkin velvoitettu katsomaan. Muutaman kerran olen havainnut, että joku on jossain Rossossa tai Abc:n ravontolapuolella imettänyt lastaan, mutta enpä juuri ole halunnut sitä katsoa sen kummemmin ja toisaalta, eipä niissä juuri ole katsottavaakaan, kun suurin osa kuitenkin suoriutuu tuosta toimituksesta varsin huomaamatta.Toinen mikä vituttaa on se lasten imettäminen ravintolassa. On joo ihan luonnollinen juttu ja sen kanssa ollaan sinut, mutta kun ei ne naapuripöydät välttämättä halua katella sun riipputissejäs ja sitä luonnollista tapahtumaa.
Mitä vikaa koiranpaskan nykytasossa on? Liikaa kuitua?Unohdit koiranpaskan ja Jatkoajan nykyisen tason.
Vauva varmasti ehtii, mutta nuo äidit kyllä sekoavat jos ovat vaan kotona hoitamassa lasta.
Mutta jos minua joku vituttaa niin lapsille lässyttäminen. Mikä helvetti siinä on ettei kakaroille voi puhua niin kuin ihmisille yleensäkin puhutaan? Tietysti jos lässyttää aina ja kaikille niin mikäs siinä sitten.
Niin, itse en ole ollut koskaan paikalla, kun tuota tapahtumaa olisi jotenkin velvoitettu katsomaan. Muutaman kerran olen havainnut, että joku on jossain Rossossa tai Abc:n ravontolapuolella imettänyt lastaan, mutta enpä juuri ole halunnut sitä katsoa sen kummemmin ja toisaalta, eipä niissä juuri ole katsottavaakaan, kun suurin osa kuitenkin suoriutuu tuosta toimituksesta varsin huomaamatta.
Vituttaa millä mallilla tämä maailma on.
"Tulisi sota ja normaalit ajat" sanoi porilainen sotakamreeri ja nykyään kannatan hänen ajatuksiaan, sen verran olemattomista tänä päivänä rutistaan. Vitutusketju täytyy koiranpaska, lastenvaunu ja imetys keskusteluista.
Jos teitä ei mikään muu asia vituta, niin jättäkää nyt kirjoittamatta...
Samoin. Vakaumuksellisena rauhanmiehenä totean, että ei maailma koskaan niin huonosti ole, etteikö sitä tilaa sotiminen entisestään huonontaisi. Ampua pitäisi kaikki sotimista eli tappamista kannattavat.Vituttaa millä mallilla tämä maailma on.
Samoin. Vakaumuksellisena rauhanmiehenä totean, että ei maailma koskaan niin huonosti ole, etteikö sitä tilaa sotiminen entisestään huonontaisi. Ampua pitäisi kaikki sotimista eli tappamista kannattavat.
Nyt vituttaa kaljojen loppuminen. Sekä se, että huomenna pitää ajella autolla klo 9, joten ei oikein passaisi hörpiä särkiä. Hauki on kala ja Hietanen on affena. Ja jokunen ämmä on kuulemma lahna. Näistä eivät liene eri mieltä kuin vastarannan kiisket.
Onpas sullakin ihmeellisen vähäpätöiset vitutuksen aiheet. Aattele ny, maailmassa on sotia ja kurjuutta.Ja nämä mukahauskuuttelijat ovat vitutuksen aihe.
Onpas sullakin ihmeellisen vähäpätöiset vitutuksen aiheet. Aattele ny, maailmassa on sotia ja kurjuutta.
Mikäs sä muuten olet toisten vitutuksia arvostelemaan?...