Viestin lähetti Sniper
Ei jumalauta. Onhan tämä vitsi? Onhan?
Jep, yleensähän nämä "mulla on ollut tärkeämpääkin tekemistä, kuin opetella sitä sun tätä"-tyypit ovat parhaimpia esimerkkejä siitä, kuinka joillakin on ehdoton edellytys suunnata huomionsa tiettyyn suuntaan oppiakseen ja sisäistääkseen jotain. Passiivinen oppiminen = nolla. Kun kerran vitutusketjussa lienetään niin mulla on teille semmoinen sanoma, jotta haistakaa pitkä vittu.Viestin lähetti rapster
Ymmärrän ja kunnioitan jokaisen vapautta suunnata voimavarojaan itse valitsemiinsa asioihin, mutta kirjoitustaidon opettelusta ei kannata olla kiinnostumatta, jos ei halua muiden pitävän itseään älykääpiönä.
Viestin lähetti rapster
Vituttaa lukea kirjoituksia, joissa suomen kieltä käytetään päin helvettiä.
Viestin lähetti PeteX
- - -
... ja odotellaan Hesaria. Lehteä ei tule, koska sataa lunta. PAINU VITTUUN ERKKO! Suomessa tulee lunta talvisin ja duunit pitää silti hoitaa. V-tun lusmuilevat lehmät. Jätkät varmaan vetää lonkkaa himassa, painukaa v-ttuun laiskat paskiaiset.
Viestin lähetti PeteX
Tässä on nyt katsottu kolme kovaa eli "American history X", "Seitsemännen portaan enkeli" ja "Katuvarpuset (Hell´s kitchen)" putkeen ja odotellaan Hesaria. Lehteä ei tule, koska sataa lunta. PAINU VITTUUN ERKKO! Suomessa tulee lunta talvisin ja duunit pitää silti hoitaa. V-tun lusmuilevat lehmät. Jätkät varmaan vetää lonkkaa himassa, painukaa v-ttuun laiskat paskiaiset.
Viestin lähetti Gellner
Ettet haukkuisi väärää puuta? Eikö se ole kaupungin tehtävä pitää tiet sellaisessa kunnossa että autoilla pystyy ajamaan? Vai pitäisikö lehdenjakajien sivumennen aurata tiet ajettavaan kuntoon? Tänä aamuna tiet olivat niin tukossa, että edes Hesarin jakajilla ei ole niin yliluonnollisia voimia jotta pääsisivät tuomaan lehden juuri sinulle.
Kyllä tänne vain tuli aamulla lehti ihan ajallaan. Ehkä ne jakajat vain vittuilee sulle ;)Viestin lähetti PeteX
Juuri minulle? Eiköhän se ole tarkoitus tuoda kaikille lehden tilaajille talossa. Ei tullut muuten ollenkaan ja turha selostaa, ettei tuolla pysty muka autolla liikkumaan. V-tun lusmut.
Viestin lähetti PeteX
Juuri minulle? Eiköhän se ole tarkoitus tuoda kaikille lehden tilaajille talossa. Ei tullut muuten ollenkaan ja turha selostaa, ettei tuolla pysty muka autolla liikkumaan. V-tun lusmut.
Paloheinässä ei tavallisella autolla liikkeelle lähdetty vielä kahdelta iltapäivälläkään.Viestin lähetti Gellner
Sinä siis kiersit ihan koko Helsingin läpi nähdäksesi että joka paikassa pystyi ajamaan? No, ei pystynyt. Täällä suunnalla saattoi autoilla vasta aamuysin jälkeen.
Voiko olla turhempaa inttämistä...
Viestin lähetti PeteX
Viestin lähetti hokkineito
Kuka prkleen hullu tartutti muhun vuosisadan flunssan?!?!?
Jospa sitä tänään pääsis peuhaamaan oman kullan kans lakanoiden väliin, niin tulis ees parempi mieli ;)... ...seksihän auttaa aina, vaivaan kuin vaivaan.
Viestin lähetti Arnold
Vaikka päivällä kirjoitin Onnellisuusketjuun siitä, kun flunssa alkaa hellittää, niin korjataan sen verran, että nyt vituttaa se, että kurkku on kipeä