Vitutusketju

  • 10 566 566
  • 56 146

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi vidduuuu...

Otinko ihan vapaapäivän, että pääsen liiga-avaukseen Jyväskylään, kun kaveri kertoi, että liput on ja kyyti järjestyy?! Ja oliko se kaveri tänään silleen, että niin en tiedä ollaanko sittenkään edes menossa!! ARGH!

Joidenkin ihmisten tyhmyydellä ei vaan ole rajaa! Ja pahinta tässä lienee se, että en tiedä olinko itse idiootti kun luotin siihen ihmiseen, että ne liput todellakin on ja, että se kyytikin on vai olisiko sittenkin voinut olla niin, että se saamarin apina olisi voinut ilmoittaa jo vähän aikaisemmin jos ei näin ei olekkaan. Minä kun olisin voinut tuota peliä katsoa Urholta duunissakin, niin nyt sen lisäksi, että en pääse paikan päälle niin missaan ihan jonkun verran palkkatuloja, kun olisi kuitenkin ollut melkoisen pitkävuoro duunissa. Kiva kiva.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Eli yhtiössämme suoritetaan putkiremonttia. Päällystetään putket siis. Noh, Lauantaina tuli lappu jotta vedet ja viemärit ovat poikki klo 8-18.00. Pääsin kuudelta töistä ja katselin, että ilmeisesti keräävät vielä loppuja tavaroita pois. Menin asuntooni ja rupesin miettimään, että pitäisiköhän tuota mennä vielä kysymään, että saanko laskea pythonin viemäristöön. "Ei vielä saa. Klo 20.00 lähtien saa käyttää". Sanoivat vielä kysyessäni, että "jaatteko sitten laput kun saa käyttää" niin vastaus oli, että "ei me tässä keretä mitään lappuja jakamaan, mennään vielä iltatöinä tuo pitseriakin vetämään". Mietin tässä vaan, että jos olisin uskonut tuohon lappuun ja olisin viemäriä käyttänyt niin olisi varmasti ollut sen jälkeen Petken kämppään sanomista. Aika amatööritouhua mielestäni.

Lapussa oli oikein uhkasakko 2700€ jos viemäriä käyttää tuona 8-18.00 aikana. Joku hätäisempi sitä on voinutkin käyttää kun mitään ilmoitusta pitkäksi menneestä päivästä ei ole tullut.


Tuollaiset työmaat, jossa asukkaat ovat paikalla ja pitäis putkiremppaa tehdä on.. Noh, ihan perseestä. Milloin mistäkin joku muori valittaa. Tosin käyttövesiputket vaan uusittiin, ei viemäreitä..

Asiaan. Kun tosiaan saatiin tuo työmaa valmiiksi, niin nyt ei ole töistä oikein tietoa. Tässä kuussa alkaa iso urakka, mutta en tiedä pääsenkö siihen mukaan, kun pieni firma on ja tuorein naama olen puljussa.. Keväällä valmistuin siis. Varamiespalvelusta soittivat keikkahommaa viime torstaina vaan eipä sitä samalle päivälle päässyt lähtemään kun oli muutakin tiedossa.

Tuskin olen ainut, joka potee työttömän vitutusta. Onneksi sentään uuden änärin sain ennakkotilattua ja maksettua hyvissä ajoin :) Firsts things first ;)
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Tuollaiset työmaat, jossa asukkaat ovat paikalla ja pitäis putkiremppaa tehdä on.. Noh, ihan perseestä. Milloin mistäkin joku muori valittaa. Tosin käyttövesiputket vaan uusittiin, ei viemäreitä..

On varmasti. Hyvällä informoinnilla pelastetaan vaan paljon. Eilen rupesin tosiaan käyttämään viemäriä ja vettä puoli yhdeksän aikaan kun näin oli luvattu. Tänään tuli vaan lappu notta vettä ja viemäriä voi käyttää normaalista tänään 13.30 jälkeen. Noh, vielä ei ole ainakaan kuulunut mitään huutoa perään.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Toisen työajat.

Joka päivä on jotakin, kaikki iltaisin. On sitten työvuorolistaan merkitty koko ilta töitä tai ei, niin siellä on oltava siltikin ja mahdollisimman myöhään ja kauan. Kaikkea venytetään.

Jopa vapaapäivinä pitää käydä omasta aloitteesta töissä, palkatta tietenkin.

Enpä tiedä, vaikea tähän on löytää kuin kolme ratkaisua, joko
1) minua on päästävä karkuun jonnekkin
2) töissä on joku uusi viehättävä tyttönen jonka työajat ei osu yksiin omien kanssa, mutta nähtävä on
3) molemmat yhdessä

aika hurjan huolestuttavaa minusta.

edit: ja kun soitan huolestuneen puhelun perään, kerrotaan että menee ainakin tunti vielä. Pieni kiukustuminen itseltä, kun tänäänkään ei pitänyt olla pitkää työpäivää. Muutaman minuutin päästä tulee paluupuhelu - olen tulossa kotiin. Voiko läpinäkyvämpää enää olla? Jos siellä töissä on niin pirun tärkeää asua niin miten sieltä voi noin vain lähteä pois?


Aika oudollehan tuo kuullostaa... Soitatko kännykkään vai firman puhelimeen?
Eli onko yleensä työpaikalla vai muualla. Onko duunissa mahdollisuus käyttää nettiä rauhassa? Chattaa tai lukee maileja joita ei voi kotona tehdä?

Voi tosiaan olla tuo jo mainittu 4 vaihtoehto duunin menetyksen pelosta, mutta vanha viisaus on: Jos se näyttää paskalle, tuntuu paskalle ja haisee paskalle niin se on paskaa eli intuitio on tosi usein oikeassa jos sitä vain osaa tervepäinen ihminen kuunnella. Ei ne pienet kellot siellä takaraivossa turhaan soittele, vaan ihminen tajuaa paljon enemmän kuin mitä ns tietoinen mieli rekisteröi/haluaa rekisteröidä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toisen työajat...aika hurjan huolestuttavaa minusta.
Pahalta kuulostaa. Laita joku Cheaters-stalkkeri peräänsä. Jos irtosuhde ilmenee, laitat videomateriaalia nykypäivän tyyliin Youtubeen ja lähetät linkkivinkit retaleen äidille ja muille sen läheisille sekä tietysti Jatkoaikaan Parhaisiin Youtube-linkkeihin tai Miesasia -ketjuun. Jatkoajassa sitten komppailemme kuinka sika jätkä se olikaan, hyvä että jätit sen ja voimia sinne.

Jos ilmeneekin, että hän työpaikan menettämisen pelossa tekee vain hurjasti ylitöitä, niin joku voi tuon jutun perusteella perustaa Jatkoaikaan ketjun, jossa oikeistopuoli pitää menettelyä täysin oikeana ja vasuripuoli pitää sitä kapitalistien johtamana ihmisriistona.

Jään odottamaan tuloksia.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Toisen työajat.

Joka päivä on jotakin, kaikki iltaisin. On sitten työvuorolistaan merkitty koko ilta töitä tai ei, niin siellä on oltava siltikin ja mahdollisimman myöhään ja kauan. Kaikkea venytetään.

Jopa vapaapäivinä pitää käydä omasta aloitteesta töissä, palkatta tietenkin.

Enpä tiedä, vaikea tähän on löytää kuin kolme ratkaisua, joko
1) minua on päästävä karkuun jonnekkin
2) töissä on joku uusi viehättävä tyttönen jonka työajat ei osu yksiin omien kanssa, mutta nähtävä on
3) molemmat yhdessä

aika hurjan huolestuttavaa minusta.

edit: ja kun soitan huolestuneen puhelun perään, kerrotaan että menee ainakin tunti vielä. Pieni kiukustuminen itseltä, kun tänäänkään ei pitänyt olla pitkää työpäivää. Muutaman minuutin päästä tulee paluupuhelu - olen tulossa kotiin. Voiko läpinäkyvämpää enää olla? Jos siellä töissä on niin pirun tärkeää asua niin miten sieltä voi noin vain lähteä pois?

Eihän tässä koko jutussa käy edes ilmi, minkä sävyinen oma "huolestunut puhelusi" on ja minkä laatuisesta tyypistä noin muutoin on kyse. Voihan kaveri olla myös täysi lapanen ja koittaa pomppia sekä ylitöidensä (Azulin pointti) että sinun huolestuneisuutesi mukaan. Asia selvinnee parhaiten sen toisen osapuolen kanssa puhumalla, luulen ma.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Asia selvinnee parhaiten sen toisen osapuolen kanssa puhumalla, luulen ma.

Samaa luulen makin, tai vaihtoehtoisesti voi asiaa käsitellä vain oman pään sisällä jossa se paisuu ja paisuu, kunnes se tulee räjähtäen pihalle.

Varmaankin olisi molemmille helpompi selvittää puhumalla mikä siellä töissä niin viehättää.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Haloo Helsinki. Haloo mitä paskaa. Vittu. Kuka tollasta paskaa kuuntelee?
 

Afan

Jäsen
Haloo Helsinki. Haloo mitä paskaa. Vittu. Kuka tollasta paskaa kuuntelee?
Minä. Ja vissiin myös ne, jotka ostivat bändin toisenkin levyn kirkkaasti myyntilistan top-kymppiin.

Mutta makunsa kullakin. Suothan silti meille musiikkinautintomme, vaikket itse tykkäisikään?

Maailman olisi pirun tylsä, jos kaikki olisivat samasta muotista.
 

Simba

Jäsen
Voihan vittu, kun on järjenkäytöstä sakotetaan. Parkkisakko nimittäin napsahti. Pysäköin auton kadun varteen, niin että se oli puoliksi nurmikolla, jotten peittäisi kapeaa tietä niin paljoa. Kun tulin takaisin joku mulkku oli kirjoittamassa parkkisakkoa. Kysyin sitten, että miksi sain sakot, niin sanoi, että koska olen pysäköinyt nurmikolle. 40e maksoi siis, että yritin olla peittämättä tietä paljoa.

Onneksi pääsin sentään vittuilemaan oikein kunnolla sille akalle.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Matsit menee vituiksi, niska on tuhannen paskana eikä mitkään mömmöt auta ja tuli luvattua duunissa huomiseksi liikoja. Hattutemppu, saatana.
 

J.Petke

Jäsen
Voihan vittu, kun on järjenkäytöstä sakotetaan. Parkkisakko nimittäin napsahti. Pysäköin auton kadun varteen, niin että se oli puoliksi nurmikolla, jotten peittäisi kapeaa tietä niin paljoa. Kun tulin takaisin joku mulkku oli kirjoittamassa parkkisakkoa. Kysyin sitten, että miksi sain sakot, niin sanoi, että koska olen pysäköinyt nurmikolle. 40e maksoi siis, että yritin olla peittämättä tietä paljoa.

Onneksi pääsin sentään vittuilemaan oikein kunnolla sille akalle.

Mene valittamaan siitä sakosta pysäköinninvalvontaan. Mitään et voi ainakaan menettää. Luulisi, että kun esität argumenttisi niin voivat ottaa harkintaan tuon sakon.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vituttaa oma unenlahjattomuus. Yöt tulee valvottua lähes poikkeuksetta, jos seuraavana päivänä on jotain huikeaa luvassa, kuten tänään matsi Porissa, jonne lähdetään äijäporukalla viettämään laatuaikaa. Kääntyilyä ja sadattelua taas koko viime yö...perkele.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voi jumalavita. Eilinen vitutti jo riittävästi, niin eikö vielä tämä päivä ala siten, että postiluukusta kolahtaa kirje, jonka mukaan Visani on suljettu. Ensin hermojaraastavan pitkä odotus S-Pankin luotonvalvontaan, joka jälkeen joku nuija tuumaa, että "oho kato, joku täällä meillä on nyt mogannut". Mutta eipä hätää, mä avaan sun kortin - saat käyttää sitä taas jo tiistaina.

Kyseessä ei ole ainoa kortti, joten sinällään ei hätää, mutta vituttaa kun valmiiksi pahalla päällä ja orastavassa kankkusessa aiheutetaan ylimääräistä sydämentykytystä.

Sitten vituttaa sekin, että huomenna pitäisi mennä IFK-porukalla syömään ja juomaan ennen peliä. Tai sehän ei itsessään vituta, päinvastoin, mutta meitä on toistakymmentä menossa, joten pöytävaraus on käytännössä pakollinen. Kutsut lähtivät jo pari viikkoa sitten, ja tänään sain kuulla yhdeltä ihmiseltä, että erään toisen ihmisen joku kaveri on kai myös tulossa. Prkl, mikseivät aikuiset ihmiset osaa ilmoittaa ihan itse ja mielellään vielä hyvissä ajoin, että aikovat saapua paikalle?

Ps. Jos juuri sinä, joka luet tätä viestiä, olet tulossa etkä vielä ole ilmoittautunut suoraan minulle, laita viestiä välittömästi. Ei riitä, että olet sanonut asiasta kaverillesi, joka ehkä on tai ehkä ei ole muistanut kertoa asiasta minulle.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vitun opiskelijayksiöt joihin on pitäny tunkea jotku vitun yhteiset keittiöt joiden ovissa ei ole sitten minkään maailman äänieristystä. Ei tuossa vielä mitään, mutta just mulle pitää sattua naapuriksi se saatanan läski joka keittelee joka vitun yö niitä saatanan tölkkilihapullia klo 0:00-2:00 välisenä aikana. Mukava se on herätä aina n. klo yhden aikoihin ja iloisena katella kännykästä et viiden tunnin päästä pitäis taas herätä.

Jos ko. läski satut lukemaan tätä ketjua niin suosittelen vähän kattelemaan mitä siitä sun ruuasta alkaa pikkuhiljaa löytymään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ko. läski satut lukemaan tätä ketjua niin suosittelen vähän kattelemaan mitä siitä sun ruuasta alkaa pikkuhiljaa löytymään.
Lieneekö niinkin runsasluinen kaiffari kyseessä, ettet uskalla naamatusten ilmaista hänelle palautettasi? Vois mennä paremmin perille (koska tätä palstaahan lukevat vain urheilulliset ja hyvätapaiset ihmiset).
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Lieneekö niinkin runsasluinen kaiffari kyseessä, ettet uskalla naamatusten ilmaista hänelle palautettasi? Vois mennä paremmin perille (koska tätä palstaahan lukevat vain urheilulliset ja hyvätapaiset ihmiset).

Jos runsasluisella tarkoitat läskiä, niin on. On myös yritetty tyypille vääntää asiaa rautalangasta ihan kasvotusten, mutta on sen verran ihme veijari ettei sanaakaan saa suustaan jos sille menee joku ihminen puhumaan. Valitus on myös jo pistetty menemään ja jos ei sieltä päästä suvaita mitään tehdä niin alan ihan varmasti kusemaan kaverin muroihin siihen asti et löydän uuden kämpän.

Tietenkin esim. nyrkkihipat vois olla tässä tilanteessa hieman sivistyneempi ratkaisu jos ei muroihin kuseminen auta asiaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun opiskelijayksiöt joihin on pitäny tunkea jotku vitun yhteiset keittiöt...
Itse asuin kanssa ennen opiskelijasolussa. Kyllähän monilla opiskelijoilla on hieman myöhempi unirytmi kuin esimerkiksi töissäkäyvillä. Ensimmäistä vuotta opiskelevat nyt monesti heräävät melko aikaisin ja maalta muuttaneet näyttivät eniten häiriintyvän kun eivät ole vielä tottuneet kaupungin rytmiin. Itse ainakin usein tein ruokaa esim. ilta kahdeltatoista. Ei soluun kannata muuttaa jos pienet äänet häiritsevät. Soluasumisesta on kyllä huonojakin puolia, mutta itse koin sen ajan enemmänkin positiivisesti. Välillä jopa hieman kaipaa sitä aikaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On myös yritetty tyypille vääntää asiaa rautalangasta ihan kasvotusten, mutta on sen verran ihme veijari ettei sanaakaan saa suustaan jos sille menee joku ihminen puhumaan.
Tulee ihan omat opiskeluajat mieleen HOASin solussa Itiksessä. Saatiin kaverin kanssa kolmanneksi asukkaaksi suomenruotsalainen Savosta, joka puhui savon/suomen/ruotsin sekoitusta ja tapasi nuuskat käytön jälkeen sylkäistä omaan paperiroskiinsa joka pisti koko kämpän lemuamaan.

Mutta silläkin oli tapana aloittaa kokkaamaan aina öisin eikä millään tajunnut sen häiritsevän meitä muita. Meni aina vaan ihan vaikeaksi kun asiasta puhuttiin. Joten muutamana yönä sitten aina äänien kuuluessa jompi kumpi meistä juoksi keittiöön lerssi paljaana, alkoi huutamaan täysillä sille, kaatoi ruoat pois ja ajoi äijän huoneeseensa käymällä koko alastomalla miehisyydellään sen iholle.

Loppui yökokkaus.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Itse asuin kanssa ennen opiskelijasolussa. Kyllähän monilla opiskelijoilla on hieman myöhempi unirytmi kuin esimerkiksi töissäkäyvillä. Ensimmäistä vuotta opiskelevat nyt monesti heräävät melko aikaisin ja maalta muuttaneet näyttivät eniten häiriintyvän kun eivät ole vielä tottuneet kaupungin rytmiin. Itse ainakin usein tein ruokaa esim. ilta kahdeltatoista. Ei soluun kannata muuttaa jos pienet äänet häiritsevät.

Niin tai täähän on periaatteessa yksiö (alkovi, oma suihku jne.) ja ainoastaan keittiö on yhteinen. Tulee kyllä ikävä edellistä soluasuntoa jossa oli fiksu kämppis jonka kanssa pystyi kommunikoimaan kasvotusten ja sopimaan jonkulaisia pelisääntöjä tarvittaessa.

Kyseessä on tässä koulussa ensimmäinen vuosi, mutta maalta muutosta sentään on kulunut jo reilu neljä vuotta. 6:30 on aamuisin herätys joten ihan mukava mennä joskus yhdentoista aikoihin nukkumaan. Toiset tykkää lähteä opiskelemaan jonkun 4-5 tunnin yöunien jälkeen, mutta mulle se ei sovi sitten yhtään.

Niin ja kyllä iteki tykkään silloin tällöin syödä öisin, mutta enemmänkin jonku pari leipää tai jogurttia tyyppisesti. Tää kaveri kaivaa oikein vitun äänekkäästi pari kattilaa kaapista ja alkaa keitteleen jotain perunoita ja lihapullia. Lopuksi tietenkin hoitaa tiskauksen ja paiskoo tiskikaapin ovia miten tykkää. Onko nämä sitten niitä pieniä ääniä mitä pitäis kestää yhden aikaan yöllä? Kyllä itseki, vaikka mulkku olenkin, niin sen verran ajattelen ihmisten yörauhaa etten mitään turhaa melua pidä jos vaikkapa keittiössä joudun käymään.

Mutta silläkin oli tapana aloittaa kokkaamaan aina öisin eikä millään tajunnut sen häiritsevän meitä muita. Meni aina vaan ihan vaikeaksi kun asiasta puhuttiin. Joten muutamana yönä sitten aina äänien kuuluessa jompi kumpi meistä juoksi keittiöön lerssi paljaana, alkoi huutamaan täysillä sille, kaatoi ruoat pois ja ajoi äijän huoneeseensa käymällä koko alastomalla miehisyydellään sen iholle.

Loppui yökokkaus.

Musta tuntuu et tää jätkä on vaan sitä ujomman puoleista sorttia joka tuijottaa varpaisiinsa jos sille yrittää mennä jostain asiasta puhumaan. Muuten kyllä helvetin hyvä ideä tähän tilanteeseen. Kyllä itellä menis ruokahalu jos näkisin oman alastoman vartalon peilistä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Vituttaa tuo Kärppä kannattajien kitinä Viuhkola/Toporowski tilanteesta. Kun muistaa kuinka Viuhkola itse taklasi tuomaria viime kaudella. Tottakai harmittaa, että hyvä pelaaja loukkaantuu. Ja olisin ihan itsekin rikki jos genoway hajoisi. Tuosta tilanteesta ei kuitenkaan voi syyttää ketään. Paitsi ehkä Viuhkolaa...
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Korkee kuume, helvetillinen kurkkukipu, nenä vuotaa ja on samanaikaisesti tukossa, korvia tuikkii ja kahvistakin tuli liian vahvaa. Pitäisköhän ottaa olut..
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Meillä pitäisi pitää unikoulua mukulalle. Tai siis muija ihmettelee ääneen että koskahan nää oppii nukahtamaan itsekseen? Sitten kun pinnasängystä kuuluu pienikin inahdus sinne hyökätään hillerinä paikalle. Nii-in. Mitähän lapsukainen oppii tuossa? Vähän kun parahtaa niin heti joku tulee sylittämään...

Se mikä vituttaa on se, että menin sanomaan tuosta "Pavlovin koira"-teemalla. Ihan väärin ajateltu kuulemma.

Saatanan akka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös