Mutta onhan se kauheaa, että ihan joutuvat raukat hikoilemaan. Ja joidenkin nobodyjen kanssa.
Niinpä. Ensimmäistä kertaa ikinä tuli pistettyä palautetta jonkun lehti-/nettijutun takia. Käsittämätöntä että tuon tason paskaa edes julkaistaan.
Mutta onhan se kauheaa, että ihan joutuvat raukat hikoilemaan. Ja joidenkin nobodyjen kanssa.
Niinpä. Ensimmäistä kertaa ikinä tuli pistettyä palautetta jonkun lehti-/nettijutun takia. Käsittämätöntä että tuon tason paskaa edes julkaistaan.
Niinpä. Ensimmäistä kertaa ikinä tuli pistettyä palautetta jonkun lehti-/nettijutun takia.
Vituttaa, kun kännykkään tulee viestit täyteen. (tällä hetkellä oli 4000 saapunutta).
Nykyään en edes muille, kuin vanhemmilleni soittele. Kaverit ja tyttöystävä hoituu tekstareilla ja nettiviestimillä.
Ja sainpa jopa vastauksen. Kyseltiin ensin että kuinka monta kertaa itse olen päässyt keskustelemaan NHL-pelaajien kanssa, ja että kuinka monta kertaa olen itse ollut paikan päällä seuraamassa NHL-joukkueen training campia. Tietysti lopuksi kehotettiin että rupeaisin itse tuohon hänen hommaansa, kun kerran tietämystä niin paljon löytyy.
Ja sainpa jopa vastauksen. Kyseltiin ensin että kuinka monta kertaa itse olen päässyt keskustelemaan NHL-pelaajien kanssa, ja että kuinka monta kertaa olen itse ollut paikan päällä seuraamassa NHL-joukkueen training campia. Tietysti lopuksi kehotettiin että rupeaisin itse tuohon hänen hommaansa, kun kerran tietämystä niin paljon löytyy.
Viksu äijjä.
Viksu äijjä.
Viksu äijjä.
Viksu äijjä.
Ja kannattaa muuten lähettää tuo huippulaadukas vastaus esmes urheilutoimituksen esimiehelle, Vesa Parviaiselle. vesa.parviainen@iltalehti.fi. Kysäise samalla, onko tuo todella heidän linjansa mukaista vastaamista palautteeseen.
Viksu äijjä.
Ja sainpa jopa vastauksen. Kyseltiin ensin että kuinka monta kertaa itse olen päässyt keskustelemaan NHL-pelaajien kanssa, ja että kuinka monta kertaa olen itse ollut paikan päällä seuraamassa NHL-joukkueen training campia.
Laita se mieluummin tänne kaikkien nähtäville. Ei kai se kiellettyä ole julkaista saamiaan viestejä, kun ne ei mitään arkaluontoistakaan tietoa sisällä. Toivottavasti. Itse olisin kovinkin kiinnostunut, mitä tämä toimittaja on vastaillut sieltä hikoilun keskeltä.Ei hitto mikä idiootti...jos kirjoittaa paskaa niin kai siitä saa antaa palautetta. Perus Tamimainen vastaus ei auta luomaan yhtään parempaa kuvaa tästä "toimittajasta" Oikeasti, lähetä tuo vastaus Jalosen esimiehelle.
Viksu äijjä.
Laita se mieluummin tänne kaikkien nähtäville. Ei kai se kiellettyä ole julkaista saamiaan viestejä, kun ne ei mitään arkaluontoistakaan tietoa sisällä. Toivottavasti. Itse olisin kovinkin kiinnostunut, mitä tämä toimittaja on vastaillut sieltä hikoilun keskeltä.
Montako kertaa olet ollut seuraamassa NHL-joukkueen harjoitusleiriä? Tai puhunut harjoitusleirillä neljän päivän aikana noin 10 kertaa Selänteen, Koivun, Nokelaisen ja 5-10 muun Ducksin pelaajan kanssa?
JOKAINEN on pitänyt Carlylen harjoituksia järjettöminä, ja samaa mieltä on Ducksin juniorivalmentajana toimiva entinen NHL-pelaaja.
Nokelaisen nivuset ovat viittä vaille rikki, Selänteen alaselkä on täysin jumissa ja nivuset huonossa kunnossa, Koivu kärsii nestehukasta vaikka juo kuin kameli…
Itse olet varmaan seurannut tiiviisti NHL:ää täällä Pohjois-Amerikassa paikan päällä ja keskustellut asioista pelaajien, valmentajien ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Kannattaisi siis ryhtyä NHL-kirjeenvaihtajaksi ja hyödyntää asiantuntemus täällä Pohjois-Amerikassa.
Hah. Onneksi en mennyt ihan vielä nukkumaan. Tosin nyt ei varmaan saa unen päästä kiinni enää. Johtuu suunnattomasta säälistä noita pelaajia kohtaan ja siitä, että en ole koskaan päässyt juttelemaan Selänteen kanssa. Vitutusketjutavaraa........
Here we go.
Kyllä, tosin tapaus on eri. Jalosen kommentti Otakar Janeckyn potkusta Jarmo Kuusistoa rintaan meni jotensakin näin: " tapaus täyttää siviilioikeudellisesti tapon yrityksen tunnusmerkistön". Silloin teki mieli kysyä kuuluuko tapon yritys Pekan mielestä enemmän sopimusoikeuteen vai kuluttajansuojaan, vai olisiko Pekka sijoittanut sen sittenkin perhe- ja perintöoikeuteen.Pekka Jalonen on ainoa toimittaja, jolle olen joskus harkinnut laittavani palautetta.
Siinäpä se. Huvittaa vieläkin aika vahvasti.
Vitun Windows 3d Pinball. Ja silti mä hakkaan sitä. Saatana.