Vitutusketju

• 10 694 628
  • 56 244

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vituttaa että flunssa on iskeämässä ja muutenkin on paska olo. Muutenkin viikonloppuna meni liikaa rahaa joten syödään nuudeleita ja makaronia loppukuu.

- Tinke-80

Joissain vanhoissa autoissa olen nähnyt yhdenistuttavia paikkoja. En kyllä tosin moneen vuoteen...täälläpäin linja-autot ovat nykyään suhteellisen uusia malleja.

Myös uusissa on, ainakin Ivecolla on sellaisia busseja missä on useita yhden penkin paikkoja. Tällä keinolla saadaan lisää niitä seisomapaikkoja ja enemmän porukkaa ahdettua siihen bussiin.
Itseä lähinnä vituttaa että viikonloppu on lopuillaan ja aamusta taas töihin ja arkeen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alkaa vituttaan ja turhauttaan tämä porukoitten luona asuminen. Muutin takaisin kotiin keväällä kun päätin opiskelut ja tarkoituksena oli asua täällä sen ajan kun saisin töitä. Sitä haluaisi taas jo asua yksinään ja itsenäisesti ja päättää omasta elämästä täysin. Se yksinään asumaan muuttaminen on vaan hankalaa. Ei oikein tässä tilanteessa kun etsii työtä niin uskaltaisi muuttaa minne vain siiheksi kun niitä töitä jostain saa sillä se muuttoprosessi on sen verran hankalaa ettei viittis jatkuvasti olla muuttamassa. Toisaalta taas se työn saantikin tuntuu myös olevan hankalaa... Ei uskalla oikein niinkään nykypäivänä tehdä että muuttaisi jonnekin ja hakisi sieltä sitten töitä... Elämä vaan tuntuu olevan niin umpisolmutilanteessa tällä hetkellä eikä oikein tiedä miten sen aukaisisi. Myös tämä porukoitten luona työttömänä majailu tuntuu siltä että elämällä ei ole mitään tarkoitusta ja päämäärää sekä siltä että elämä menee ihan hukkaan. Toisin sanoen mitä vittua mä edes teen täällä?

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Lompakko hävis kaikkine vitun Visoineen yms. Cardeineen. Vituttaa kuin pientä oravaa, sillä menihän siinä mukana niin vitun rakas kuvaton kela koorttikin. En mä tolla henkkarilla vittu tee mitään mutta vituttaahan sen uuden hommaaminen taas. Haista vittu Benedisa Kekeke!!!

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
Kawalski siirtyi 13v visiirinkäytön jälkeen takaisin häkkiaikaan. On se vaan nöyryyttävää ja voitte vaan arvata oliko mun häkki pukukopin ilonaihe. aika paljon se vaan harmitti.

Mutta päätöksessä pysytään, niin kauan on jo menty ehjillä leegoilla että nyt oli ihan hyvä hetki.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa mulkut asiakkaat! Huomaa kyllä että ollaan laman keskellä ja firmoilla menee huonosti kun suurin osa asiakkaista heittäytyy aivan täydellisiksi vittupäiksi. On se perkele kumma että kun sillä omalla yrityksellä menee huonosti niin se pitää sitten purkaa vittuilemalla lehti-ilmoituksen tekijöille jostain ihan vitun älyttömistä asioista.

Kenellekähän minä tästä lähtisin vittuilemaan että saisin paskan kiertämään?

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kawalski siirtyi 13v visiirinkäytön jälkeen takaisin häkkiaikaan. On se vaan nöyryyttävää ja voitte vaan arvata oliko mun häkki pukukopin ilonaihe. aika paljon se vaan harmitti.

Mutta päätöksessä pysytään, niin kauan on jo menty ehjillä leegoilla että nyt oli ihan hyvä hetki.
Jos ehdottomasti haluat säästellä legoja (mitä niillä tekee?) niin käytä sellasta visiiri/häkkiyhdistelmää, joita näkee esim naispelaajilla paljon. Suojaa hampaat ja saat katsella maailmaa pleksin läpi. Tai sitten jos helpommalla haluat päästä niin laita vaan hammassuojat visiirin lisäksi..

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En tiedä oletko kuullut sellaisesta firmasta kuin ExpressBus, mutta ko. yhtiön joissakin autoissa on yksittäisrivejä. Sitä en sitten tiedä, ovatko ne jotain Lapin sodan aikaisia natsisaksalaisia matkakuljettimia.

ExpressBus ei omista yhtään linja-autoa vaan on markkinointiyhteenliittymä joka markkinoi palveluita pikavuoroliikennettä harjoittaville yrityksille.

Ovat sitoutuneet tuohon yhtenäiseen ulkoasuun mutta jokaisen kyljestä löytyy myös liikennöivän yrityksen logo, esim. Paunu, Länsilinjat ja Pohjolan Liikenne.

Yksittäisrivejä löytyy monien autojen etuosasta, monesti 5 ekaa riviä on toisella puolella yksipaikkaisia ja toisella puolella käytävää normaaleja.

Jee, sain päteä työni puolesta

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
Jos ehdottomasti haluat säästellä legoja (mitä niillä tekee?) niin käytä sellasta visiiri/häkkiyhdistelmää, joita näkee esim naispelaajilla paljon. Suojaa hampaat ja saat katsella maailmaa pleksin läpi. Tai sitten jos helpommalla haluat päästä niin laita vaan hammassuojat visiirin lisäksi..
On ollut hampisuojat melkein aina. Toi Visiiri/häkki taas on sellanen välimalli.

Pari kertaa saanut jo tikkejä naamaan ja ei oikeen enää välittäisi. Häkillä mennään vaikka vituttaa.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vaihteeksi ottaa kupoliin tietokoneet. Nyt hajosi windows. Taas alkaa tämä sama ruljanssi uudelleen asennuksen kanssa joka kestää koko päivän kun pitää asennella ohjelmia, sammuttaa kone, käynnistää kone, asennella ohjelmia, sammuttaa kone, käynnistää kone, asennella ohjelmia, sammuttaa kone, käynnistää kone....

Ottaa jo nyt päähän kun tietää mitä tulee koko päivän tekemään. Ois mulla ollut parempaakin tekemistä tänäänkin...

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuten käydä ostamassa Macci?

Ja pääsee suorittamaan saman proseduurin vähän erilaisessa ympäristössä? Vaikka Mac-käyttäjät ylläpitävätkin tätä legendaa siitä että Macit olisivat jotenkin ylivertaisen vakaita ja toimivia niin omat kokemukseni eivät kyllä tue tätä millään tavalla.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja pääsee suorittamaan saman proseduurin vähän erilaisessa ympäristössä? Vaikka Mac-käyttäjät ylläpitävätkin tätä legendaa siitä että Macit olisivat jotenkin ylivertaisen vakaita ja toimivia niin omat kokemukseni eivät kyllä tue tätä millään tavalla.
Henkilökohtaisilla käsityksellä tai mieltymyksillä ei ole mitään merkitystä, jotkut järkivapaat yksilöt esimerkiksi kannattavat Ässiä.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa

Mitäköhän mahdat tarkoittaa? Joo kyllä Macejäkin pitää päivittää, mutta se on hippasen nopeampaa ja vaivattomampaa.

Itse siirryin Maciin vasta vähän aikaa sitten, mutta enää en pc:tä suostu ostamaan. Töissä on vielä pakko käyttää, mutta siihen se sitten jääkin.

Ja kyllä, mielestäni on valovuoden edellä pc:tä, varsinkin kun nykyään ei kauheasti enää sellaisia ohjelmia ole, mitkä ei Macillä toimisi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäköhän mahdat tarkoittaa? Joo kyllä Macejäkin pitää päivittää, mutta se on hippasen nopeampaa ja vaivattomampaa.

Samalla tavalla niitäkin pitää päivittää, samalla tavalla nekin kaatuilevat ja niihin pitää asennella koko paska uudelleen jne. Töissä on käytössä sekä PC-koneita että Macceja joten on noiden kanssa tullut pelauduttua ihan tarpeeksi. Minä en ole koskaan vakuuttunut tästä Macin ylivertaisuudesta suhteessa PC:hen, molemmissa on oma hyvät puolensa mutta myös omat harminsa.

TW

Jäsen
Samalla tavalla niitäkin pitää päivittää, samalla tavalla nekin kaatuilevat ja niihin pitää asennella koko paska uudelleen jne. Töissä on käytössä sekä PC-koneita että Macceja joten on noiden kanssa tullut pelauduttua ihan tarpeeksi. Minä en ole koskaan vakuuttunut tästä Macin ylivertaisuudesta suhteessa PC:hen, molemmissa on oma hyvät puolensa mutta myös omat harminsa.

Taistelet tuulimyllyjä vastaan. Meillä on töissä konekanta 50/50 pc/apple ja virhetilanteetkin menevät puoliksi. Omppukärpäsen puraisemana ihmiset tuntuvat sietävän Applelta ihmeen paljon ongelmia mukisematta, kun se on vaan niin hyvä... Itse olen sekakäyttäjä parhaasta päästä. Töissä Windows, kotona Mac ja Linux. Kaikissa on puolensa ja vikansa.

Vitutuksen aiheena taas ohi menneet Rammsteinin liput ja homotrokarit.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taistelet tuulimyllyjä vastaan.

Tiedän! Näillä Maccifanaatikoilla kun ei ole tapana taipua tästä uskomuksestaan pätkääkään vaikka löisi nipun faktoja eteen. Itse en ota kantaa suuntaan enkä toiseen; töissä käytän sujuvasti sekä Maccia että PC:tä, kotona on PC jo ihan kustannussyistä. En kuitenkaan lähde hehkuttamaan kummankaan ylivertaisuutta, molemmista löytyy hyvät ja huonot puolensa kuten jo sanoin.

Mutta jottei menisi ihan pelkäksi offtopiciksi niin tällä hetkellä vituttaa se että sähkömiehiä on niin perkeleen vaikeaa saada töihin! Lama ja työpula my ass!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Macissa on kyllä vähän silleen, että sen pitäisi olla todella paljon parempi että siihen viitsisi vaihtaa, koska siinä on vähän sama juttu kuin muissakin niiden nörttien jutuissa, että sen käyttäjä leimautuu helposti nörtiksi.

TW

Jäsen
Macissa on kyllä vähän silleen, että sen pitäisi olla todella paljon parempi että siihen viitsisi vaihtaa, koska siinä on vähän sama juttu kuin muissakin niiden nörttien jutuissa, että sen käyttäjä leimautuu helposti nörtiksi.

Puhumattakaan homoksi. Naapuri näki kerran minut käytävällä Macci kainalossa, nyt joutuu aina panemaan akkaa keittiön pöydällä verhot auki niin kaikki näkee että ainakin teeskentelee heteroa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy