Joissain vanhoissa autoissa olen nähnyt yhdenistuttavia paikkoja. En kyllä tosin moneen vuoteen...täälläpäin linja-autot ovat nykyään suhteellisen uusia malleja.
Joissain vanhoissa autoissa olen nähnyt yhdenistuttavia paikkoja. En kyllä tosin moneen vuoteen
Jos ehdottomasti haluat säästellä legoja (mitä niillä tekee?) niin käytä sellasta visiiri/häkkiyhdistelmää, joita näkee esim naispelaajilla paljon. Suojaa hampaat ja saat katsella maailmaa pleksin läpi. Tai sitten jos helpommalla haluat päästä niin laita vaan hammassuojat visiirin lisäksi..Kawalski siirtyi 13v visiirinkäytön jälkeen takaisin häkkiaikaan. On se vaan nöyryyttävää ja voitte vaan arvata oliko mun häkki pukukopin ilonaihe. aika paljon se vaan harmitti.
Mutta päätöksessä pysytään, niin kauan on jo menty ehjillä leegoilla että nyt oli ihan hyvä hetki.
En tiedä oletko kuullut sellaisesta firmasta kuin ExpressBus, mutta ko. yhtiön joissakin autoissa on yksittäisrivejä. Sitä en sitten tiedä, ovatko ne jotain Lapin sodan aikaisia natsisaksalaisia matkakuljettimia.
On ollut hampisuojat melkein aina. Toi Visiiri/häkki taas on sellanen välimalli.Jos ehdottomasti haluat säästellä legoja (mitä niillä tekee?) niin käytä sellasta visiiri/häkkiyhdistelmää, joita näkee esim naispelaajilla paljon. Suojaa hampaat ja saat katsella maailmaa pleksin läpi. Tai sitten jos helpommalla haluat päästä niin laita vaan hammassuojat visiirin lisäksi..
Kuten käydä ostamassa Macci?Ois mulla ollut parempaakin tekemistä tänäänkin...
Pistää vituttamaan tällaiset rankkarit ja runkkarit salibandyssa.
vitun homo urpo saatanan neekeri leijja ja lista jatkuu...
No ei helvetissä mitään Maccia! Jokin raja mullakin sentään on näiden tietokoneiden kanssa...Kuten käydä ostamassa Macci?
Ymmärrettävää. Sain vain sen kuvan, että halusit päästä eroon tietokoneeseen liittyvistä ongelmistasi, mutta taisin ymmärtää väärin :-)No ei helvetissä mitään Maccia! Jokin raja mullakin sentään on näiden tietokoneiden kanssa...
Kuten käydä ostamassa Macci?
Henkilökohtaisilla käsityksellä tai mieltymyksillä ei ole mitään merkitystä, jotkut järkivapaat yksilöt esimerkiksi kannattavat Ässiä.Ja pääsee suorittamaan saman proseduurin vähän erilaisessa ympäristössä? Vaikka Mac-käyttäjät ylläpitävätkin tätä legendaa siitä että Macit olisivat jotenkin ylivertaisen vakaita ja toimivia niin omat kokemukseni eivät kyllä tue tätä millään tavalla.
Ja pääsee suorittamaan saman proseduurin vähän erilaisessa ympäristössä? Vaikka Mac-käyttäjät ylläpitävätkin tätä legendaa siitä että Macit olisivat jotenkin ylivertaisen vakaita ja toimivia niin omat kokemukseni eivät kyllä tue tätä millään tavalla.
Mitäköhän mahdat tarkoittaa? Joo kyllä Macejäkin pitää päivittää, mutta se on hippasen nopeampaa ja vaivattomampaa.
Samalla tavalla niitäkin pitää päivittää, samalla tavalla nekin kaatuilevat ja niihin pitää asennella koko paska uudelleen jne. Töissä on käytössä sekä PC-koneita että Macceja joten on noiden kanssa tullut pelauduttua ihan tarpeeksi. Minä en ole koskaan vakuuttunut tästä Macin ylivertaisuudesta suhteessa PC:hen, molemmissa on oma hyvät puolensa mutta myös omat harminsa.
Taistelet tuulimyllyjä vastaan.
Macissa on kyllä vähän silleen, että sen pitäisi olla todella paljon parempi että siihen viitsisi vaihtaa, koska siinä on vähän sama juttu kuin muissakin niiden nörttien jutuissa, että sen käyttäjä leimautuu helposti nörtiksi.