Minkä takia pitää aina iskeä baarista se kaupungin rumin nainen?
Vittu
No jos ne kauniit on jo poimittu aamu kolmeen mennessä.
Minkä takia pitää aina iskeä baarista se kaupungin rumin nainen?
Vittu
Ei ole rumia naisia, vaan liian vähän viinaa...Minkä takia pitää aina iskeä baarista se kaupungin rumin nainen?
Vittu
Ei ole rumia naisia, vaan liian vähän viinaa.
No jos ne kauniit on jo poimittu aamu kolmeen mennessä.
Ei ole rumia naisia, vaan liian vähän viinaa.
Vituttaa ihmiset jotka laulavat puoleltaöin SingStaria kännissä naapurissa.
Toivottavasti niitäkin vituttaa ihmiset jotka hakkaavat patteriin heidän laulun aikana.
Keraaminen liesi + joku käsittämätön lukon kuva siinä "näytössä". Minkä helvetin takia nämä nykyset hellatkin pitää olla kuin jotain lentokoneen hallintalaitteita? Ei voi edes makaroonia keittää, kun pitää ensiksi seistä päällään ja puhaltaa 6 erimuotoista purkkapalloa, jotta mokoma laite suostuisi ehkä toimimaan. Varmaan sama suunnittelija kuin noilla kierrekorkeilla mehupurkeissa.
Keraaminen liesi + joku käsittämätön lukon kuva siinä "näytössä". Minkä helvetin takia nämä nykyset hellatkin pitää olla kuin jotain lentokoneen hallintalaitteita? Ei voi edes makaroonia keittää, kun pitää ensiksi seistä päällään ja puhaltaa 6 erimuotoista purkkapalloa, jotta mokoma laite suostuisi ehkä toimimaan. Varmaan sama suunnittelija kuin noilla kierrekorkeilla mehupurkeissa.
Tuossa ylempänä jo kommentoitiinkin lukon tehtävää mutta minä olen Kettusen, eli Markus Kajon kannalla. Eräässä kirjassaan nimittäin mietti ja oli varma että jossain insinöörikoulussa on erillinen kurssi miten suunnitellaan liedet niin että aina kun uunin luukun avaa niin kuuma höyry polttaa naamaa ja miten astiakaapin ovet suunnitellaan niin että jäävät kuin vahingossa auki, juuri optimaaliselle korkeudelle niin että niihin lyö päänsä kun sieltä uunin luota sen nostaa.
Eli syytän insinöörejä.
Kun Markus Kajon nimi mainitaan, kannattaa jättää tosikkous kotiin ja ärripurrikeksit syömättä.
Eivät insinöörit osaa.. olla olematta tosikkoja ainakaan. Ehkä osui tuossa yläpuolella ja upposi?? Mitä luulet?
No, insinööri minäkin olen. Tai no sittemmin väitellyt mutta alan miehiä. Ollaan me joskus hauskojakin.
Enpä tiedä, vaikea tähän on löytää kuin kolme ratkaisua, joko
1) minua on päästävä karkuun jonnekkin
2) töissä on joku uusi viehättävä tyttönen jonka työajat ei osu yksiin omien kanssa, mutta nähtävä on
3) molemmat yhdessä
Eli yhtiössämme suoritetaan putkiremonttia. Päällystetään putket siis. Noh, Lauantaina tuli lappu jotta vedet ja viemärit ovat poikki klo 8-18.00. Pääsin kuudelta töistä ja katselin, että ilmeisesti keräävät vielä loppuja tavaroita pois. Menin asuntooni ja rupesin miettimään, että pitäisiköhän tuota mennä vielä kysymään, että saanko laskea pythonin viemäristöön. "Ei vielä saa. Klo 20.00 lähtien saa käyttää". Sanoivat vielä kysyessäni, että "jaatteko sitten laput kun saa käyttää" niin vastaus oli, että "ei me tässä keretä mitään lappuja jakamaan, mennään vielä iltatöinä tuo pitseriakin vetämään". Mietin tässä vaan, että jos olisin uskonut tuohon lappuun ja olisin viemäriä käyttänyt niin olisi varmasti ollut sen jälkeen Petken kämppään sanomista. Aika amatööritouhua mielestäni.
Lapussa oli oikein uhkasakko 2700€ jos viemäriä käyttää tuona 8-18.00 aikana. Joku hätäisempi sitä on voinutkin käyttää kun mitään ilmoitusta pitkäksi menneestä päivästä ei ole tullut.
Tuollaiset työmaat, jossa asukkaat ovat paikalla ja pitäis putkiremppaa tehdä on.. Noh, ihan perseestä. Milloin mistäkin joku muori valittaa. Tosin käyttövesiputket vaan uusittiin, ei viemäreitä..
Toisen työajat.
Joka päivä on jotakin, kaikki iltaisin. On sitten työvuorolistaan merkitty koko ilta töitä tai ei, niin siellä on oltava siltikin ja mahdollisimman myöhään ja kauan. Kaikkea venytetään.
Jopa vapaapäivinä pitää käydä omasta aloitteesta töissä, palkatta tietenkin.
2) töissä on joku uusi viehättävä tyttönen jonka työajat ei osu yksiin omien kanssa, mutta nähtävä on
3) molemmat yhdessä
aika hurjan huolestuttavaa minusta.
edit: ja kun soitan huolestuneen puhelun perään, kerrotaan että menee ainakin tunti vielä. Pieni kiukustuminen itseltä, kun tänäänkään ei pitänyt olla pitkää työpäivää. Muutaman minuutin päästä tulee paluupuhelu - olen tulossa kotiin. Voiko läpinäkyvämpää enää olla? Jos siellä töissä on niin pirun tärkeää asua niin miten sieltä voi noin vain lähteä pois?
Pahalta kuulostaa. Laita joku Cheaters-stalkkeri peräänsä. Jos irtosuhde ilmenee, laitat videomateriaalia nykypäivän tyyliin Youtubeen ja lähetät linkkivinkit retaleen äidille ja muille sen läheisille sekä tietysti Jatkoaikaan Parhaisiin Youtube-linkkeihin tai Miesasia -ketjuun. Jatkoajassa sitten komppailemme kuinka sika jätkä se olikaan, hyvä että jätit sen ja voimia sinne.Toisen työajat...aika hurjan huolestuttavaa minusta.
Toisen työajat.
Joka päivä on jotakin, kaikki iltaisin. On sitten työvuorolistaan merkitty koko ilta töitä tai ei, niin siellä on oltava siltikin ja mahdollisimman myöhään ja kauan. Kaikkea venytetään.
Jopa vapaapäivinä pitää käydä omasta aloitteesta töissä, palkatta tietenkin.
3) molemmat yhdessä
aika hurjan huolestuttavaa minusta.
edit: ja kun soitan huolestuneen puhelun perään, kerrotaan että menee ainakin tunti vielä. Pieni kiukustuminen itseltä, kun tänäänkään ei pitänyt olla pitkää työpäivää. Muutaman minuutin päästä tulee paluupuhelu - olen tulossa kotiin. Voiko läpinäkyvämpää enää olla? Jos siellä töissä on niin pirun tärkeää asua niin miten sieltä voi noin vain lähteä pois?
Asia selvinnee parhaiten sen toisen osapuolen kanssa puhumalla, luulen ma.
Haloo Helsinki. Haloo mitä paskaa. Vittu. Kuka tollasta paskaa kuuntelee?