Voi jumalavita. Eilinen vitutti jo riittävästi, niin eikö vielä tämä päivä ala siten, että postiluukusta kolahtaa kirje, jonka mukaan Visani on suljettu. Ensin hermojaraastavan pitkä odotus S-Pankin luotonvalvontaan, joka jälkeen joku nuija tuumaa, että "oho kato, joku täällä meillä on nyt mogannut". Mutta eipä hätää, mä avaan sun kortin - saat käyttää sitä taas jo tiistaina.
Kyseessä ei ole ainoa kortti, joten sinällään ei hätää, mutta vituttaa kun valmiiksi pahalla päällä ja orastavassa kankkusessa aiheutetaan ylimääräistä sydämentykytystä.
Sitten vituttaa sekin, että huomenna pitäisi mennä IFK-porukalla syömään ja juomaan ennen peliä. Tai sehän ei itsessään vituta, päinvastoin, mutta meitä on toistakymmentä menossa, joten pöytävaraus on käytännössä pakollinen. Kutsut lähtivät jo pari viikkoa sitten, ja tänään sain kuulla yhdeltä ihmiseltä, että erään toisen ihmisen joku kaveri on kai myös tulossa. Prkl, mikseivät aikuiset ihmiset osaa ilmoittaa ihan itse ja mielellään vielä hyvissä ajoin, että aikovat saapua paikalle?
Ps. Jos juuri sinä, joka luet tätä viestiä, olet tulossa etkä vielä ole ilmoittautunut suoraan minulle, laita viestiä välittömästi. Ei riitä, että olet sanonut asiasta kaverillesi, joka ehkä on tai ehkä ei ole muistanut kertoa asiasta minulle.