Vitutusketju

• 10 695 067
  • 56 245

tutzba

Jäsen
Siis mitä helvettiä...erehdyitte pelaamaan ultimatea. Siis jotain peliä vai?

Älä nyt vaan sano, että kokeilitte jotain vapaaottelua for real life...?

Ultimate on sitä frisbeehässäkkää. Tai no pitäisi olla, mutta tietäähän sen millaiseksi peli muuttuu, kun pannaan kolmisenkymmentä parikymppistä lomahaaveista miestä nurmikentälle. Amerikkalaista jalkapalloa se enemmänkin oli.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ultimate on sitä frisbeehässäkkää. Tai no pitäisi olla, mutta tietäähän sen millaiseksi peli muuttuu, kun pannaan kolmisenkymmentä parikymppistä lomahaaveista miestä nurmikentälle. Amerikkalaista jalkapalloa se enemmänkin oli.

No totttakai frisbeetä...

Koitahan nyt seviytyä kuitenkin siellä ja nauti vapaista vaikkakin sitten käsi revähtyneenä. Paska juttu!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa kaikki sähkömiehet, putkimiehet ym. remppareiskat jotka lupaavat tulla mutta eivät todellisuudessa koskaan tule silloin kuin lupaavat. Kyllä minä ymmärrän että teillä on tänä päivänä helvetisti hommia ja varmaan jotkut pienet muutaman kympin keikat ei kiinnosta kun rahakkaampiakin on tarjolla pilvin pimein, mutta voisi kai sitä nyt vittu edes soittaa jos ei pääse tulemaan silloin kun on luvannut! Kun työ ei ole kiireinen niin se riittäisi minulle ihan hyvin kun edes perkele vie ilmoittaisi ettei ehdi tulemaan vielä, ettei tarvitsisi viikkokaupalla istua kotona odottamassa että milloinkahan se herra mahtaa vaivautua paikalle.

J.Petke

Jäsen
Vittu että jäikin vituttamaan muuten hyvä ilta mutta kun toiset eivät tajua lähteä ajoissa kotiin. Isäntäparista toinen lähti jo nukkumaan ja toinen haukotteli väsymystään muuten vaan. Itse yritän vihjaista, että pitäisiköhän kohta lähteä niin koko homma menee kuuroille korville. Itse olisin toki voinut lähteä yksinkin mutta eihän tuo tuota tilannetta olisi parantanut. Vedän yksin kalsarikännejä tästä eteenpäin.

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Tänään alkaa viimeinen lomapäivä,- maanantaina töihin.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vittu että jäikin vituttamaan muuten hyvä ilta mutta kun toiset eivät tajua lähteä ajoissa kotiin. Isäntäparista toinen lähti jo nukkumaan ja toinen haukotteli väsymystään muuten vaan. Itse yritän vihjaista, että pitäisiköhän kohta lähteä niin koko homma menee kuuroille korville. Itse olisin toki voinut lähteä yksinkin mutta eihän tuo tuota tilannetta olisi parantanut. Vedän yksin kalsarikännejä tästä eteenpäin.

Kaikilla ei ole sitä tilannetajua. Itellä on yks kaveri joka kylään tullessaan jää sitten tänne hengailemaan kuin joku takiainen useaksi tunniksi. Ihan hyvä kaveri muuten, mutta kyllä me ne tärkeimmät asiat saadaan puhuttua siinä tunnissa tai jopa nopeammin ja vielä kun sitä ei oikein mikään aktiviteetti kiinnosta niin pitäis sit vaan "hengailla" siinä muutama tunti. Täs on kuitenki jo tietyt rutiinit alkaneet kehittymään itelle ja jotenki seki tuntuu "väärältä" alkaa esim. jotain safkaa laittamaan kun kaveri istuskelee sohvalla tekemättä mitään.

Joo vois sen tietenki ihan suoraan toivottaa jonneki hornan tuuttiin, mut ei taia olla järin kohteliasta.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaveri käyttäytyi viime yönä (ainakin minun mielestä) ikävästi ja piti sitten tietysti itse käyttäytyä vittumaisesti kans. Onneksi ei nyt sentään mitään kovin vakavaa ja asia on jo sovittu mutta vituttaa silti. Alkoholilla oli osuutta tapahtuneeseen.

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Keihäsfinaali vituttaa.

Suomen "tekniikkavirheet". Taitaa ainoat tekniikkavirheet olla pään sisällä joka helvetin ikisellä suomalaisella "huippu-urheilijalla". Joskus sattuu vahinko ja joku sattuu menestymään.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Vituttaa kun ei enää edes oikein vituta tuo keihäsfinaali vaan alkaa kääntyä masentelun puolelle.

Vituttaa kun ei tunnu kesälomalta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa tietenkin tuo keihäsfinaali, mutta eniten vituttaa ihmiset jotka tulevat sanomaan heti että ei siihen nyt maailma kaadu tms... Joo ei siihen nyt maailma kaadu, mutta on se ny ihme jos ei saa olla vittuuntunut tästä?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa olla suomalainen. Vituttaa nuo yleisurheiluskabat. Saatana, seuraaviin kisoihin ei pitäisi lähettää ketään! Jääkööt perkele kotiin treenaamaan! Jumalauta jos tuo veronmaksajien rahoittama Suomen häpäiseminen ulkomailla ei lopu niin jo on vittu irti!

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei helvetti, taas sunnuntain kunniaksi vituttaa tyhmät ihmiset. Tai ei ne vituttais, ellei ne tunkis mun työpaikalle. Syökää vittu sitä pitsaa keravalla, älkääkä vittu tulko tänne kaupunkiin asti kiusaamaan kunnon ravintoloiden työntekijöitä. En helvetti käsitä miten on mahdollista että ihminen ei muista mitä ruokaa on tilannut, ei nimellä eikä numerolla. Yksikin saatanan apina ei edes muistanut oliko tilannut lihaa vai kanaa. Taitais olla kaikille parempi kun söisit jatkossakin sitä maksalaatikkoa himassa, ei olisi niin vitun vaikeaa. Ja jos te vitun köyhät olette koko vitun kesän säästäneet niitä lounasseteleitä, niin rikkokaa nyt vittu samalla se säästöpossu, ettei tarvi sitä viittäkymmentä senttiä sillä helvetin kontulan amexilla höylätä. Menee kaikkien aika hukkaan.

Ja vitun lapsiperheet. Ei mikään ihme että tämänkin maan nuoriso käyttäytyy miten sattuu kun katsoo miten niitä pikku-liisoja ja janipettereitä 'kasvatetaan'. Totta helvetissä se pikku kullanmuru saa juosta pitkin ravintolaa häiritsemässä sekä muita asiakkaita sekä henkilökuntaa. Sitten jos varoittaa vanhempia että kun henkilökunnalla on oikeasti kuumaa tavaraa käsissä, ettei vaan mitään sattuis, niin kiskotaan se herne nenään. "Te ette vaan ymmärrä millaista se on lasten kanssa." En vittu ymmärrä, siks mulla ei niitä olekaan, koska tiedostan että minusta ei vanhemmaksi ole. Siksi on kondomit. Olisi ollut helvetin hyvä hankinta teillekin. Ja vittu tottakai ne vitun vankkurit saa parkkeerata keskelle ravintolaa kaikkien tielle, tai toisten pöytien väliin. Ihan normaaliahan se on, että kaksi aikuista ja ipana vievät kaksitoista asiakaspaikkaa. "Kun vaunuissa on tavarat, ei niitä voi jättää ovensuuhun." Olisit vittu jäänyt sinne vantaalle tavaroinesi.

Onneksi sunnuntaisin on helvetisti juomaseuraa tarjolla, taidan kiskoa kännit.

J.Petke

Jäsen
Totta helvetissä se pikku kullanmuru saa juosta pitkin ravintolaa häiritsemässä sekä muita asiakkaita sekä henkilökuntaa. Sitten jos varoittaa vanhempia että kun henkilökunnalla on oikeasti kuumaa tavaraa käsissä, ettei vaan mitään sattuis, niin kiskotaan se herne nenään. "Te ette vaan ymmärrä millaista se on lasten kanssa."

Tuo ihmetyttää oikeasti itseänikin. Olen töissä paikassa missä lapsille on oikeasti helvetin vaarallisia kohtia ja välillä joutuu ihan oikeasti komentamaan lapsia. Vanhempia ei tunnu kiinnostavan missä lapset juoksee tai mitä ne tekee. Hyppivätkö he parin tuhannen euron tavaran päällä vai räpläävätkö he huutaen jotain mihin he eivät saisi koskea ollenkaan. Tosin välillä näkee jo vanhemmista, että jos lapset tulevat yhtään vanhempiinsa niin ei sitä voi kauhalla vaatia. Välillä näkee myös tapauksia, että vanhemmilla ei ole auktoriteettia ollenkaan vaan se on se muksu joka sitä talouttaa määrää.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vituttaa helvetisti, tai oikeastaan surettaa ja ahdistaa kun koiralla on joku helvetin syyhy. Selkeästi näkee että koko ajan kutittaa pirusti eikä pysty rauhoittumaan ollenkaan. Masentaa kun näkee että pikkukaveri on todella tuskissaan kokoajan, eikä sen hyväksi voi tehdä oikein mitään. Paitsi rapsuttaa kutiavia paikkoja, mutta ei sitäkään kokoaikaa ehdi. Mahtaako tuo saada nukutuksikaan ollenkaan.

Paranisi nyt perkele.

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa helvetisti, tai oikeastaan surettaa ja ahdistaa kun koiralla on joku helvetin syyhy. Selkeästi näkee että koko ajan kutittaa pirusti eikä pysty rauhoittumaan ollenkaan. Masentaa kun näkee että pikkukaveri on todella tuskissaan kokoajan, eikä sen hyväksi voi tehdä oikein mitään. Paitsi rapsuttaa kutiavia paikkoja, mutta ei sitäkään kokoaikaa ehdi. Mahtaako tuo saada nukutuksikaan ollenkaan.

Paranisi nyt perkele.

Toi on ihan oikeastikin vituttava tilanne. Nimimerkillä kokemusta on. Meidän koira onneksi pääsi siitä, kun annettiin jotain random-lääkettä, mutta pari yötä olivat todella tuskaa. Paranemisia.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Väsyttää pirusti, mutta ei kuitenkaan nukuta. On tää vaikeeta taas...

Sama oli taannoin. Harvinaisen ärsyttävää. Paras unikikka mitä multa löytyy on heittää joku hyvä dokumentti taustalle ja kuunnella sitä iltasatuna. Mutta ei se aina toimi.

Vituttaa tajuta taas Naisasiaketjun ongelmien monipiippuisuus. Pari kertaa oon ollu heittämässä sinne jotain vastausta, mutta eipä noihin pysty sanomaan mitään näillä meriiteillä. Pajatso on tyhjennetty vasta-argumenteilla ja asioiden mutkikkailla sivujuonteilla jo valmiiksi. Ärsyttää kun ei vaan oo vastausta. Totaalinen mysteeri koko homma.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaveria tökättiin puukolla mahaan viikonloppuna. Oli vissiin saatu kyseinen kusipää kiinni, mutta toisaalta olisi kiva tutustua tähän ihmisjätteeseen, vaikka pesäpallomailalla. Paljaat nyrkit riittäisi kyllä minulle..Todennäköisesti saisin lujaa turpaani, mutta hifk termein tietäisi, että meiltä tulee kuitti, jos jotain kukkoilee.

Ja kyseinen sälli säilyy siis hengissä, ei siinä mitään. Vituttaa tuommoinen.

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Viimeaikoina on alkanut vituttamaan se, että ihmiset ei osaa/ niitä ei huvita käyttää Capital-kirjaimia niille kuuluvissa paikoissa. Sitten siihen päälle vielä järkyttävä kieliasu muutenki niin Voila, kirsikka on kakussa. Enkä nyt tarkoita mitään hifistelyä, vaan ihan perus "Erisnimi alkaa Isolla" tyylistä matskua.

Oikeasti mua ei vituta tuo ylläoleva purkaus, lähinnä ärsyttää vaan. Vituttaa se, että on monta-rautaa-tulessa sekä siviilissä, että duunissa.

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Jaahas. Mistäköhän alottaisi. No, menin tyhmänä ostamaan Madison-merkkisen polkupyörän kesällä 2007. Hintaa pyörälle tuli 400 euroa.

Pari viikkoa pyörän ostamisen jälkeen lähdin ajamaan "reteenä" firman kuntosalille, ja kas, etu-lokasuoja putosi kesken ajamisen eturenkaan päälle aiheuttaen ns. äkkipysäyksen ja meikäläinen lensi sarvien yli asfaltille.
Joka ainoa elin meikäläisen ruhossa oli täynnä naarmuja ja asfaltti-ihottumaa sekä uudet salikamat oli entiset. Kaiken huipuksi kukaan ei viitsinyt edes pysähtyä kysymään, että olenko minä kunnossa, vaan varmaan ajattelivat, että mikä helvetin puliukko tuossa makaa. No, sairaala reissuhan siitä tuli ja viikko sairaslomaa.

Soitin tapahtuman jälkeen polkupyörakauppaan, josta olin kyseisen paskan ostanut ja myyjä oli kovin pahoillaan. Minua odottaisi kaupassa uusista uusin malli, samaa merkkiä kuitenkin.

No, parinviikon jälkeen menin hakemaan uutta pyörääni. Myyjä oli vielä kaupassa pahoillaan tapahtuneesta ja oli kuulemma kiristänyt ja tarkistanut kaikki mahdolliset pultit ja mutterit, jottei SupRise Me:n akka jää tällä kertaa leskeksi.

Uusi pyörä näytti todella hienolta verrattuna vanhaan malliin, ja se sai melkein minut unohtamaan tapahtuneen episodin.
Nyt on uusi polkupyörä alla ja eikun menoksi.

Hyppäsin pyörän päälle ja lähdin polkemaan kohti kotia. Poljettuani ko. paskaa alle 20 metriä, joku kusipää oli heittänyt kaljapullon palasiksi betonilaatoille. No, olihan siitä yön aikana mennyt harjakone, mutta yksi lasinsirpale oli kivasti pystyssä laattojen välissä ja minä tietysti ajoin siitä kohtaa yli..
Ja kun ajetaan vakaasti, niin ajetaan kummatkin renkaat sirpaleen yli. Oli siinä sitten ihmettelemistä. No, ne renkaat jouduin tietysti maksamaan itse, ei siinä mitään.
Renkaat tuli korjattua ja minä ajoin kotiin.

Pari kuukautta pyörä toimi ihan ok. En ajanut kuin ihan muutaman hassun kilometrin ja lopun aikaa fillari seisoi pihassa.

Seuraavana kesänä otin pyörän ihan jokapäiväiseen käyttöön ja siitä se hauskuus alkoi..

Pyörästä hajosi ensiksi ketjusuoja, takuuseen. Seuraavaksi meni vaihtaja, takuuseen. Sitten meni taka-akselista jotkut laakerit(?), takuuseen. Ja vaihtaja meni uudestaan, takuuseen. Sen jälkeen alkoi irrota mutteria ja pulttia oikein urakalla. Yksi kaunis aamu putosi takahäkki.. Sen verran tuli pikkupoikana raiskattua pientä harmaata Jupiter polkupyörääni kaikenmaailman "crossiradoilla", että tiedän, ettei polkupyörästä voi saatana takahäkki irrota niinkuin neula joulukuusesta tapaninpäivänä! Rupesin miettimään, että ei perkele, ne luulee kohta siellä polkupyöräkaupassa, että mä murjon jollain vitun lekalla sitä kuppasta polkupyörää ja tuon sitä ihan vittuillakseen niille korjattavaksi.

Rupesi tuo pyöräilyharrastaminen vituttamaan sen verran paljon, että en jaksanut enää tehdä kuin pakolliset työmatkat, jos auto oli emännän käytössä.
No, viime perjantaina tulin fillarilla töihin. Jätin fillarin viikonlopuksi firman pihaan ja tarkoitus oli hakea fillari viikonloppuna samasta paikasta.
No, eikun menoksi. Ajoin autolla firman pihaan ja laitoin pyöränkuljetustelineen auton takakoukkuun.
Nostin pyörän telineelle ja laitoin sen kiinni.
Huomasin, että pyörän satula oli hieman löysässä. No, otin taskusta kuusiokolo-avaimen ja aloin kiristämään satulaa (satula on kiinni putkessa ja tämä putki menee rungon sisälle).
Minä kiristän ja kokeilen, mutta satula heiluu edelleen. Minä yritän pienessä tyhmässä päässäni miettiä, että mistä kyseinen "efekti" mahtaa johtua, kunnes tajusin..

SIITÄHÄN OLI SAATANA RUNKO MURTUNUT!!! VITTU!!!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas. Mistäköhän alottaisi. No, menin tyhmänä ostamaan Madison-merkkisen polkupyörän kesällä 2007...

Joo, vähän samanlaisia tarinoita olen noista Madisonin pyöristä kuullut, että ei oikein osat meinaa pysyä menossa mukana ja muutenkin aika juosten kusten tehtyjä pyöriä kuulemma.

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Joo, vähän samanlaisia tarinoita olen noista Madisonin pyöristä kuullut, että ei oikein osat meinaa pysyä menossa mukana ja muutenkin aika juosten kusten tehtyjä pyöriä kuulemma.
Juu, itse olen jälkikäteen kuullut samaa.

Edit. Tuo sinun allekirjoituksesi vastauksineen, sopii kuin nenä päähän. Madison kuski ajaa lopulta ilman päätä! ;D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy