Jos kertoisin kovin tarkkaan, kuinka paljon kokkolalaiset minua vituttavat, niin viimeistään huomenna Käyttäjänimetön olisi varmaankin Jatkoaika.comissa käyttäjänimetön.
Tiivistelmä Kokkolavitutuksestani, jo kolmannessa polvessa: Mummoni kertoi, kuinka "sota-aikana siellä Kokkolassa oli ihme hiippareita ja hän sanoi suorat sanat niille, omituinen paikka!". Äitini kertoi, kuinka "muutin sinne suoraan vanhempieni luota ja en ole koskaan niin idioottien keskellä asunut, kuin Kokkolassa". Ja itse armeijassa alokastuvassa koin kuinka huoneemme ainoa idiootti oli Kokkolasta. Ei siinä, menin sitten peruskoulutusjakson jälkeen toisaalle armeijaan sielläkin se tupamme idiootein oli Kokkolasta. Eipä siinäkään, palattuani Oulun Hiukkavaaraan, se uuden tupamme idiootein oli Kokkolasta. Ja pisteenä kaikelle, kirjuri vittuili minulle runsaista lomamääristäni ja sanoin, että hoitakoon vaan penisniekkana omat hommansa, jolloin hän yhtäkkiä kysyi kotipaikkakuntaani, kerroin sen ja ovella lähtiessäni sitten kysyin tuolta mulkvistilta: "Hei, annas kun arvaan, sinä varmaan olet Kokkolasta kotoisin". Tuohon hän vastasi: "Mistä arvasit?!".