Mainos

Vitutusketju

• 10 701 530
  • 56 253
Vituttaa. Mulla ei ole Eurosportia, jolta näkisi edes tuota jalkapalloa. Olis kyllä kelvannut sekin. No, tulee tuolta UTV:ltä joku Bundesliigan jälkilähetys sentään. Ei siinä mitään, mielenkiintoinen liiga tuo on, mutta mieluummin sitä jotakin suoraa lähetystä katselisi.

Niin ja tuo kyseinen bundesliigamatsi näytettiin jälkilähetyksenä vain siksi, että pystyttiin näyttämään sitä ennen kaksi olympiafutiksen puolivälierämatsia suorina. Ja kyseessä oli siis Forsselin bedyyttii uudessa seurassaan, joten ihan mielenkiintoinen matsi noin ennakkoon.

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Enklannissa (se sateinen saari) jengi ostaa rundin kerrallaan juomia, varsinkin jos ollaan duuniporukalla liikkeellä. Idea nimenomaan on, että kaikki "tarjoaa" rundin, eli on duunifrendeilleen ystävällisiä. Toisaalta tapana on, että kaikki tekee se vuorollaan. Ellet tarjoa, olet kusipää. Ja jokaiselta duunipaikalta löytyy joku, joka ei hoida osuuttaan. Suomessa se osuus on noin 97% jengistä. "In Finland we have this thing called reilu meininki".

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Miksi emme voi tarjota, jos kerran olemme ystäviä tai ainakin sulhasen ystäviä? Klise tai ei, mutta ihmiset ovat lapsia karkkikaupassa. Aivan innoissaan, jos joku muu tuo juomaa pöytään, mutta turha odottaa mitään takaisin....

...Niin, kyse ei ole siitä, että minun rahani olisivat menneet vaan meidän typerästä kulttuurista. Oletteko käyneet koskaan ulkomailla?

Ei kyse ole kulttuurista tai sen puutteesta vaan piheydestä ja tyhmyydestä, varallisuudesta riippumatta! Tuollainen käytös kun on myös täysin läpinäkyvää. Aivan kun kukaan ei kiinnittäisi huomiota siihen, että aina sama kitsastelija haihtuu kuin pieru saharaan, kun tulisi hänen vuoronsa tarjota, tai että aina samat tyypit tilaa toisten tarjoamilla kierroksilla listan kalleimpia juomia, mutta kun oma vuoro on kyseessä, niin sitten alkaa pihistely. Kyllä se vituttaa; ei menetetyn rahan tai juomien vuoksi vaan siksi, jos huomaa jostain tuttavasta tuollaisen luonteenpiirteen. Mutta eipä noiden kanssa tarvitse olla toistamiseen tekemisissä, ainakaan niissä merkeissä. Erittäin halpa luonnetesti kuitenkin!

Ender00

Jäsen
Vituttaa jatkuva kähinä himassa. Ukko on lomalla ja ollaankin nyt sitten oltu koko perheyksikön voimin jo peräti kaksi viikkoa.
.
.
Se mistä mä kärsin, on miehen pyöriminen jaloissa ja vitun tyhmät kysymykset tyyliin "Onko tässä isossa läpinäkyvässä kassissa talvikenkiä?". Niin vittu, onko?
.
.
Lähtisi ukko jo töihin, niin saisin tehdä omiani ja meikäläiselläkin hommat hoitusi paremmin.

Tuttuja tunteita. Itse työskentelen kotona ja kun tuo nainen oli lomalla ja koko ajan pyöri siinä ympärillä niin ei meinannut omasta työnteosta tulla mitään. Nainen tuntuu olevan huomattavasti miestä sosiaalisempi olento ja haluaa nähtävästi huomiota vähän väliä. Eihän siinä kai mitään, mutta välillä pitäisi töitäkin tehdä ja keskity nyt työntekoon, kun toinen tosiaan siinä ympärillä pyörii.

Tosin ymmärrän myös miestäsi, sillä kyllähän naiset tuon kodin omivat siihen malliin, että mies on helposti siellä hukassa. Naiset kun siivoavat niin tavarat vaihtavat paikkaa, kaikkea pitää uudelleen järjestellä ja lopputulemanahan on se, että nainen on sitten ainut joka tietää mistä mitäkin löytyy.

Muutenkin naisille tuntuu olevan niin kovin tärkeää, että kaikki tehdään niinkuin hän haluaa. Esimerkiksi edellisessä asunnossa, kun asuimme vielä vuokralla ja käytimme taloyhtiön pesukonetta niin vaatteiden pesu oli yksinkertaista: tummat erikseen, vaalea erikseen, 40 astetta ja pyörimään. Pesin ihan mielelläni vaatteita. Nykyään omassa asunnossa omalla koneella niin tuo pyykinpesukin muuttunut rakettitieteeksi. Nyt on mustat omana pinonaan, värilliset omanaan ja valkoiset omanaan, lisäksi nämä on jaettu vielä materiaalin mukana alajaoksiin eri pesuohjelmille jne. Joten nykyään en sitten uskalla konetta laittaa pyörimään ilman, että ottaa naisen konsultoimaan, etten nyt varmasti ole laittamassa jotain sukkaa vaarallisesti väärälle ohjelmalle. No, saahan nainen toki määrätä miten kotia hoidellaan, mutta turha sitten valitella jos hän joutuu ottamaan myös kontolleen pääosan kotitöistä, kun miehen tapa tehdä ne ei kerran kelpaa.

Ender00

Jäsen
Nyt vituttaa yläkerran naapuri: kaveri pelaa päivät pitkät videopelejä ja volyymit kaakossa, tottakai. Oikein mukavaa kuunnella peliääniä ja "huminaa" aamusta iltaan. Ai niin, iltaisin kuunnellaan örinäheviä. Meilläkin. Vittu. Menisi töihin, saatana.

Osta korvakuulokkeet ja pudota viestin kera naapurin postiluukusta. Ehkä ymmärtää vinkin ehkä ei. Jos ei niin eikun kirjaat ylös häiriöajankohdat ja syyt sekä laitat sen sitten isännöitsijälle. Kyllä sieltä sitten huomautusta lähtee.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nykyään omassa asunnossa omalla koneella niin tuo pyykinpesukin muuttunut rakettitieteeksi. Nyt on mustat omana pinonaan, värilliset omanaan ja valkoiset omanaan, lisäksi nämä on jaettu vielä materiaalin mukana alajaoksiin eri pesuohjelmille jne. Joten nykyään en sitten uskalla konetta laittaa pyörimään ilman, että ottaa naisen konsultoimaan, etten nyt varmasti ole laittamassa jotain sukkaa vaarallisesti väärälle ohjelmalle. No, saahan nainen toki määrätä miten kotia hoidellaan, mutta turha sitten valitella jos hän joutuu ottamaan myös kontolleen pääosan kotitöistä, kun miehen tapa tehdä ne ei kerran kelpaa.

Ei kuulu vitutusketjuun päinkään, mutta meillä haluaa neiti hoitaa kaiken, pyykkiin en edes saa koskea. Ei sikäli että niin vitusti haluaisinkaan. Neiti rakastaa kotitöitä ja pidän itseäni melko onnellisessa asemassa olevana miehenä. Riittää kun edes joskus imuroin ja tyhjennän/täytän astianpesukoneen. Lisäksi hoidan perheen ruoanlaiton tietenkin aina silloin tällöin. Kotihommat siis jakautuu hänen tahdostaan n. 95-5. Ei siis auta valittaa..

Edit. Pakko vielä lisätä kun alapuolelle oli tullut viesti diktatuurista. Meillä ei harrasteta kyllä sitäkään. Jos neiti jotain joskus haluaa (kotitöihin liittyen) hän osaa sitä kyllä pyytää ja on mulla ihan omatkin aivot vielä lisäksi...

Viimeksi muokattu:

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se mistä mä kärsin, on miehen pyöriminen jaloissa ja vitun tyhmät kysymykset tyyliin "Onko tässä isossa läpinäkyvässä kassissa talvikenkiä?". Niin vittu, onko? Herralle ei tule mieleen katsoa siihen läpinäkyvään kassiin, että onko ne nyt sitten talvikenkiä vai kenties jotain muuta. Ja sitäpaitsi ne vitun talvikengät piti viedä kellariin jo keväällä, joten miksi nyt enää vaivautua, kun kohta on taas talvi.

Lähtisi ukko jo töihin, niin saisin tehdä omiani ja meikäläiselläkin hommat hoitusi paremmin.

Tästä tulee mieleen tietyt perheet, jossa nainen tekee kaiken itsevaltiaan tavoin. Ruuat, pyykit, korjaa miehen tavarat "parempaan talteen" jne. Mies ei pääse osallistumaan mihinkään. Lopputulos on se, että mies ei osaa laittaa ruokaa, ainakaan sellaista mikä menee hallitukselle läpi. Tavaroita on mahdoton löytää, kun mikään ei ole mihin sen on jättänyt. Sitten kun menet kysymään vastaus muistuttaa vahvasti ylläolevaa.

Seuraa ensin miehen passivoituminen, josta taas seuraa kommentti: "taasko sitä vaan maataan ja katsotaan telkkaria". Ukko todellakin pitäisi saada pois jaloista, jotta "hommat hoituisi paremmin". No, kyllähän vähänkin itsetuntoa omaava kaveri ymmärtää yskän. Töissä viihdytään pidempää ja kaljalla on kiva käydä. Siitähän se riemu taas repeää. Oravanpyörä on alkanut...

Suurin sääli on jos lapsetkaan eivät osallistu kotitöihin millään tavalla. Näin saadaan aikaiseksi kunnon uusavuttomia, jotka polttaa vedenkin pohjaan.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Niin, kyse ei ole siitä, että minun rahani olisivat menneet vaan meidän typerästä kulttuurista. Oletteko käyneet koskaan ulkomailla?
Jos kaikki tyypit eivät olleet tuttuja niin olisi kannattanut varmistaa että ovatko kaikki yhtä kosmopoliitteja kuin sinä.

Kun on joskus lukenut läpi ulkolaisia saitteja tai esim jotainRough Guidea (?) Suomesta, niin siellä on mainittu että meidän baarikulttuuriimme kuuluu se että meillä ei juomia tarjota kierroksittain, vaan yleensä kaikki vastaavat omista juomistaan. En ymmärrä ihmisiä jotka vertaavat eri kulttuurien tapoja keskenään ja vetävät jotain johtopäätöksiä siitä tyyliin "britit ovat meitä reilumpia".

Kyllä. Olen ollut ulkomailla. Mutta en silti vaadi rahojen ojentamista minulle kahdella kädellä, koska se ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tampereen Pizza Service vituttaa tai harmittaa mut pienikin harmistus yleensä on vitutus. Ruoka niillä on ihan ok mut palvelua vois vähän petrata.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kaikenmaailman kusipäät.
Poikkesin baarissa vetäsemässä pikaisen, kun odottelin lättyä. Itselläni päällä tietysti HIFK:n verkkatakki ja eikö siinä ala sitten joku saatanan pelle aukomaan päätään; "mää oon pelannu E-junnuissa Kiekkoreippaassa!"
"Mää oon kuusviis syntyny, eli kuinkas vanhana siellä E-junnuissa silloin pelataankaan?"
WTF? Ihan niinkuin minua kiinnostaisi ja vielä se tyyli, jolla asia ilmoitetaan, sillä heebo oli suht' agressiivinen.
Kyllä maailmassa riittää olentoja, jotka vain yksinkertaisesti odottavat sitä kuuluisaa vapauttavaa.

Viimeksi muokattu:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kun on joskus lukenut läpi ulkolaisia saitteja tai esim jotainRough Guidea (?) Suomesta, niin siellä on mainittu että meidän baarikulttuuriimme kuuluu se että meillä ei juomia tarjota kierroksittain, vaan yleensä kaikki vastaavat omista juomistaan.

A-ha, eli toisin sanoen tämä oli väärin kritisoitu pernaveikolta, kun hän vitutusketjussa puhuu: kyse ei ole siitä, että minun rahani olisivat menneet vaan meidän typerästä kulttuurista.

Rough Guiden ylivoima vie mielenkiinnon.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rough Guiden ylivoima vie mielenkiinnon.
Ok, kenties oli minulta väärin lainattu. Enemmänkin kommenttini oli kohdisttu Prof.Puckille jonka mielestä kyse "ei ole kulttuurista, vaan piheydestä ja tyhmyydestä" tai Jedalle, jonka mielestä se että emme toimi englantilaisen normin mukaan tekee meistä 97 prosenttisesti kusipäitä ja epäreiluja.

Toki pernaveikkokin ihmetteli eikö polttariporukassa kukaan ollut käynyt ulkomailla kun eivät noudattaneet Suomessa vierasta tapakulttuuria.

Ymmärrän toki, että sinä LaTe_Show ei-natiivina suomalaisena suhtaudut kulttuurimme halveksuen.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Mitähän ne ajattelee meistä...?"

Ymmärrän toki, että sinä LaTe_Show ei-natiivina suomalaisena suhtaudut kulttuurimme halveksuen.

Nyt taisi tulla turhan voimakas kärjistys sinulta. Itse en pitäisi tuota yksittäistä asiaa suomalaisen kulttuurin kulmakivenä- hassuinta tässä on se, että minähän en edes ottanut itse asiaan mitään kantaa.

Mutta ehkä minun tulisi katselmoida ajatukseni ulkomaisilla siteilla tai Rough Guidella.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta ehkä minun tulisi katselmoida ajatukseni ulkomaisilla siteilla tai Rough Guidella.
Ei kai sinun ulkomaan pellenä tarvitse kun katselet jo valmiiksi meitä ulkopuolisen silmin?

Pahoittelut että käytin ulkomaalaisia saitteja tai Rough Guidea referenssikohteena. Enhän voinut tietää, että Jatkoajan romanschantz olisi ollut saatavilla konsultoitavaksi.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saatanan perkele, että onkin kaikki taas huonosti. Sairaus vie voimat, duuni on perseestä, viikonloppu meni jälleen liian nopeasti, ahdistaa ihan järjettömästi, massit on vaihteeksi finaalissa ja ihmissuhderintamallakin homma kusee oikein kunnolla. Joskus sitä miettii, että onkohan ihan vitun lapsellista vaan uskoa siihen, että kaikki muuttuu vielä paremmaksi, varsinkin kun tietää, että ei muutu.

Noh, nykyisessä duunissa ei onneksi enää kauaa tarvitse lusia. Ja jäljellä olevaan aikaan sisältyy vielä polvileikkauksesta toipuminen. Parempi se on nyt kuin työttömänä, saa ainakin sairauslomarahat. Vielä kun kuukauden jaksaisi, sitten leikkauspöydän kautta pitkälle saikelle. Sitä vaan en tiedä, että mitä sitä alkaisi tekemään kun nykyinen duuni loppuu. Jonkinlainen uudelleenkouluttautuminen olisi varmaankin järkevää.

Vaikka vitunko väliä silläkään on. Vituiksi menee kuitenkin. Tilanteet muuttuu, maisemat ja naamat vaihtuu mutta vitutus on vakio.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ok, kenties oli minulta väärin lainattu. Enemmänkin kommenttini oli kohdisttu Prof.Puckille jonka mielestä kyse "ei ole kulttuurista, vaan piheydestä ja tyhmyydestä"....

Kaikkein helpointa olisi myöntää, että lainasit ja/tai vastasit ihan yleisesti päin persettä. Mieluiten ilman melodramaattista semantiikkaa. Jos olisit vastannut, että sinua puolestaan vituttaa se, että Suomeen yritetään istuttaa sinne luonnostaan vieraita tapoja ja pakottaa toiset siihen mukaan, kuten tämän kierrossysteemin suhteen, niin sen olisin voinut jopa jollain tasolla hyväksyäkin.

Otin viestissäni kantaa näihin ilmaisten kierrosten metsästäjiin, joita kyllä mun kokemuksen perusteella löytyy kaikista kulttuureista. Myös Briteistä, jossa kierrossysteemi on kuitenkin tavanomaista. Siellä nämä siipeilijät vain vittuillaan yleensä porukasta pois, tai sitten niille naureskellaan enemmän tai vähemmän avoimesti. Tämä siis mun kokemusten perusteella. Ja olen kyllä edelleenkin sitä mieltä, ettei tuollaisessa siipeilyssä ole kyse kulttuurista tai sen erilaisuudesta vaan se näyttäytyy minun silmiini juurikin piheydeltä ja/tai tyhmyydeltä. Mutta; kukin tyylillään! Maine koostuu teoista, joskus myös tekemättä jättämisistä...

Jedalle; kun oma "kantajengini" koostuu tätänykyä brittien lisäksi pääasiassa kiweistä ja ausseista, niin kyllä meillä ainakin on sellainen käytäntö, että ihan alkuun voi ilmoittaa, tuleeko vain "yhdelle", vai onko jäämässä kauemmaksikin aikaa. Eikä tää kierto, ainakaan meillä, nyt niin tarkkaa muutenkaan ole.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei kai sinun ulkomaan pellenä tarvitse kun katselet jo valmiiksi meitä ulkopuolisen silmin?

Pahoittelut että käytin ulkomaalaisia saitteja tai Rough Guidea referenssikohteena. Enhän voinut tietää, että Jatkoajan romanschantz olisi ollut saatavilla konsultoitavaksi.

En ymmärrä mitä tarkoitat, kun kirjoitat minusta ulkomaan pellenä, saati sitten että väität minun suhtautuvan kulttuurimme halveksuen. Joko sinulla on näin yleisesti pikkarit solmussa, tai sitten jotain minua ja/tai taustaani vastaan.

Samaan aikaa kun kritisoit ja paheksut pernaveikkoa siitä, että hän suomalaisena on juonut pintin lädien sumusaarilla, niin haet määritelmää suomalaiselle juomakulttuurille ulkomaalaisista saiteista, julkaisuista ja henkilöistä. Sitä minä tässä hämmästelen.

Mutta nou hätä, peace mate.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jedalle; kun oma "kantajengini" koostuu tätänykyä brittien lisäksi pääasiassa kiweistä ja ausseista, niin kyllä meillä ainakin on sellainen käytäntö, että ihan alkuun voi ilmoittaa, tuleeko vain "yhdelle", vai onko jäämässä kauemmaksikin aikaa. Eikä tää kierto, ainakaan meillä, nyt niin tarkkaa muutenkaan ole.
Ahaa, kantajengisi koostuu siis briteistä ja austraalialaisista ja silti sinulta löytyy vahvoja mielipiteitä miten suomalaiset vaan ei tajua. Pernaveikko kirosi "meidän kulttuuriamme"

Itse vaadin kun ollaan duuniporukalla liikkelle, että noudatetaan korealaista tapaa. Ylemmässä asemassa oleva maksaa kaiken. Kaikki jotka eivät tajua tätä ovat juntteja ja en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Varmaan kuolen tähän vitutukseen, jonka alkuperäistä syytä en pysty määrittelemään.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minä tiedän miltä sinusta tuntuu.

Ihan en ole ranteita viiltämässä auki mutta duunit vituttaa ja rankasti. Jengi vittu kohottaa omaa mikroskooppisen pientä munaansa sillä, että yrittää saatana haukkua seläntakana toisia. Tämä ei kohdistunut sivulle kirjoittaneisiin vaan kolleegoihin. Haukkuja on luonnollisesti vanha saatanan alkkis, joka itse hoitaa duuninsa ihan päin vittua.

Ihana tapa aloittaa viikko..SAATANA!

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Koita tässä nauttia vapaapäivästä. Ulkona on aivan harmaata ja luvattu sadetta sekä ukkoskuuroja läpi päivän. Ja tietysti naapurirapussa joku vasaroi kämppäänsä antaumuksella.. "Hieman" rupeaa vituttamaan tuo jatkuva naputus.

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Koita tässä nauttia vapaapäivästä. Ulkona on aivan harmaata ja luvattu sadetta sekä ukkoskuuroja läpi päivän. Ja tietysti naapurirapussa joku vasaroi kämppäänsä antaumuksella.. "Hieman" rupeaa vituttamaan tuo jatkuva naputus.
Sinulla sentään on vapaapäivä...
Vituttaa että opettajani mielestä kymmensormijärjestelmää on pakko käyttää, kun itse kirjoitan noin seitsensormijärjestelmällä 100% oikein ja noin 5 kertaa nopeammin kuin kymmensormijärjestelmällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy