Mainos

Vitutusketju

• 10 701 437
  • 56 253

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Antero Mertaranta & Tapio Suominen!!! Ja myös se vitun kommentaattori mikä näillä kahdella sankarilla on seuranaan selostamossa! Vittu!

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Antero Mertaranta & Tapio Suominen!!! Ja myös se vitun kommentaattori mikä näillä kahdella sankarilla on seuranaan selostamossa! Vittu!

Mikähän heissä nyt niin vituttaa. Ja tämä kommentaattori (oliko nyt Mika Lehtimäki vai kuka lie) tietää kyllä ihan vitusti yleisurheilusta. Ainakin minä annan arvoa hänen asiantuntemukselleen.

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Itseäni vituttaa Beneway OY. Kyseinen firma, joka muun muassa ylläpitää näitä nettimanagerointipelejä (Liigapörssi, StarGM EPL, StarGM Hockey, Futispörssi), on minulle velkaa 500 dollaria voittamastani palkinnosta. Maksuaikaa heillä oli kuusi kuukautta, ja tuo kuusi kuukautta meni umpeen tuossa muutama päivä sitten, mutta rahoja ei vieläkään näy missään.

Muutaman kerran olen yrittänyt kysellä palkinnon perään, mutta ilman tulosta. Lakia en tunne, mutta voisin pistää vaikka kivespussini pantiksi, että johonkin rikokseen he ovat syyllistyneet, tietäisipä vain mihin.

Olen muuten helvetin tyytyväinen, mikäli ko. firma saa syytteen arpaisrikoksesta, sillä sen se on ansainnut. Rahoja he kyllä ottavat mielellään vastaan, mutta sitten kun olisi takaisin maksun aika, niin Beneway OY:sta ei kuule yhtään mitään. Sen kuitenkin vannon, että 500 dollaria tulen heiltä vielä ottamaan ja korkojen kera.

ps. en ole todellakaan ainut, jolla on / on ollut vaikeuksia Beneway OY:n kanssa. Harvinaisen paskamainen firma on siis kyseessä. Lisäksi on täysin käsittämätöntä että jalkapallon Veikkausliiga ja jääkiekon SM-liiga tekevät yhteistyötä tälläisen syöpäkasvaimen kanssa. Vittu mitä puuhastelua.

Olet kummiskin ehtinyt siinä vitutuksen keskellä kisoja seuraamaan?

Itseäni vituttaa se, että koskaan selostajiin ei olla täysin tyytyväisiä. Onkohan koskaan ollut sellaiset kisat, joissa kaikki ovat tyytyväisiä selostajiin ja jokainen voisi keskittyä vain kisojen seuraamiseen?

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itseäni vituttaa se, että koskaan selostajiin ei olla täysin tyytyväisiä. Onkohan koskaan ollut sellaiset kisat, joissa kaikki ovat tyytyväisiä selostajiin ja jokainen voisi keskittyä vain kisojen seuraamiseen?
Jompan kanssa samaa mieltä, siis vituttaa tuo sama ilmiö. Oli kyseessä melkein mikä tahansa televisioitu urheilulaji Suomessa, niin selostajat ovat järjestään paskoja. Ainakin jos on uskominen Jatkoajan ahkeria kirjoittajia. Valittaa pitää ihan valittamisen ilosta. Esikuvana lienee Hesarin edesmennyt tv-kriitikko Jukka Kajava. "Kaikki ovat huonoja, oikein huonoja."

Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkei varsinaisesti vituta, mutta kuitenkin.... harmittaa hitusen. Nimittäin tyttöystävä on Saksassa, Münchenissa, tällä haavaa ja kertoi menevänsä tänään "yhteen matsiin" kaverinsa kanssa. Kyseessä tietenkin Bundesliigan avausottelu Bayern - Hamburger SV, jossa oli kuuleman mukaan n. 68 000 katsojaa ja maalejakin pelissä tehtiin neljä kappaletta (2-2). Kuulin yleisön mylvintää kännyn välityksellä pariin otteeseen, kun nainen soitti pikku bissepöhnässä. Onhan se toki hienoa, että kultsumussukkani nauttii olostaan reissussa ja pääsee kattelee oikeeta futista, mutta... Niin, vittu minähän se futisfriikki ja Bayern-kannattaja olen.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jompan kanssa samaa mieltä, siis vituttaa tuo sama ilmiö. Oli kyseessä melkein mikä tahansa televisioitu urheilulaji Suomessa, niin selostajat ovat järjestään paskoja. Ainakin jos on uskominen Jatkoajan ahkeria kirjoittajia. Valittaa pitää ihan valittamisen ilosta. Esikuvana lienee Hesarin edesmennyt tv-kriitikko Jukka Kajava. "Kaikki ovat huonoja, oikein huonoja."

Sama. En ymmärrä en. Niin kuin en ymmärrä muutenkaan tätä valtavaa mediavastaisuutta mitä täällä jatkiksessa tapaa. No okei iltapäivälehdistö on luku erikseen, mutta jännästi niidenkin jutut ovat ahkerassa käytössä, kun johonkin oikeuslaitos-ketjuun etsitään lähteitä. Muu lehdistö on sitten kaikki demareita. Selostajat on kaikki puusilmiä, vaikka selostaisivat hevospooloa, mutta kyllä täältä niin paljon lajituntemusta ja kielellistä ilmaisua löytyy, että jokaisen selostuksen puutokset pystytään havainnoimaan ja ylösmerkitsemään. Armotonta!

Dissaan selostajia, olen siis olemassa.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Sama. En ymmärrä en. Niin kuin en ymmärrä muutenkaan tätä valtavaa mediavastaisuutta mitä täällä jatkiksessa tapaa. No okei iltapäivälehdistö on luku erikseen, mutta jännästi niidenkin jutut ovat ahkerassa käytössä, kun johonkin oikeuslaitos-ketjuun etsitään lähteitä. Muu lehdistö on sitten kaikki demareita. Selostajat on kaikki puusilmiä, vaikka selostaisivat hevospooloa, mutta kyllä täältä niin paljon lajituntemusta ja kielellistä ilmaisua löytyy, että jokaisen selostuksen puutokset pystytään havainnoimaan ja ylösmerkitsemään. Armotonta!

Dissaan selostajia, olen siis olemassa.

Voiko joku rehellisin mielin sanoa että on tyytyväinen Bubi "huuhaa" Walleniuksen selostuksiin? Jos vastaus on kyllä epäilen että vastaaja valehtelee itselleen ja kanssa lukijoille.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Voiko joku rehellisin mielin sanoa että on tyytyväinen Bubi "huuhaa" Walleniuksen selostuksiin? Jos vastaus on kyllä epäilen että vastaaja valehtelee itselleen ja kanssa lukijoille.

Nyt ei ollutkaan kyse siitä, että yksi olis huono, mutta kun varmaan 90 prosenttia saa täyslaidallisen niskaansa.

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Täällä taas näköjään velloo keskustelu siitä, mikä ketäkin saa vituttaa... Annetaan nyt sitten muiden mieliksi vähän tasoittavia lausuntoja selostajista. Se, että jotkut selostajat vituttavat itseäni, ei suoraan tarkoita heidän olevan huonoja selostajia. Antsan ja Tapsan kohdalla tilanne on se, että olen vain kyllästynyt heidän ääneensä/selostustapaan. Asiasisältöhän kyseisillä herroilla on selostuksissaan hyvällä tasolla.
Bubi taas on oma lukunsa, kaikki tietävät ettei mies ei ole tehtäviensä tasalla ollut vuosikausiin.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.

Minun mielestä Bubi on paska selostaja. Sen sijaan olen ollut erittäin tyytyväinen Bubin nykyiseen rooliin haastattelijana.

Outsider

Jäsen
Vittu. Eurosportilta tulee jotain jalkapalloa, vaikka ohjelmatietojen mukaan piti tulla USA-Espanja korismatsi.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vittu. Eurosportilta tulee jotain jalkapalloa, vaikka ohjelmatietojen mukaan piti tulla USA-Espanja korismatsi.

Vituttaa. Mulla ei ole Eurosportia, jolta näkisi edes tuota jalkapalloa. Olis kyllä kelvannut sekin. No, tulee tuolta UTV:ltä joku Bundesliigan jälkilähetys sentään. Ei siinä mitään, mielenkiintoinen liiga tuo on, mutta mieluummin sitä jotakin suoraa lähetystä katselisi.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa jatkuva kähinä himassa. Ukko on lomalla ja ollaankin nyt sitten oltu koko perheyksikön voimin jo peräti kaksi viikkoa. Lapset ovat pieniä, joten ihan hirveästi omaa aikaa ei olla kumpikaan viitsitty ottaa, kun se sitten revitään pois suoraan toisen selkänahasta. Enkä mä ainakaan koe, että kärsisin oman ajan puutteesta.

Se mistä mä kärsin, on miehen pyöriminen jaloissa ja vitun tyhmät kysymykset tyyliin "Onko tässä isossa läpinäkyvässä kassissa talvikenkiä?". Niin vittu, onko? Herralle ei tule mieleen katsoa siihen läpinäkyvään kassiin, että onko ne nyt sitten talvikenkiä vai kenties jotain muuta. Ja sitäpaitsi ne vitun talvikengät piti viedä kellariin jo keväällä, joten miksi nyt enää vaivautua, kun kohta on taas talvi.

Lähtisi ukko jo töihin, niin saisin tehdä omiani ja meikäläiselläkin hommat hoitusi paremmin. Nyt tämä on tällaista sluibailua, kun en minäkään viitsi touhuta koko ajan, kun ei kerran muutkaan tee niin.

Kaksi kivaa viikkoa vielä jäljellä. Vittu. Ja tätä muka odottaa joka vuosi kuin kuuta nousevaa. Ärsyttää kaikki.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kaksi kivaa viikkoa vielä jäljellä. Vittu. Ja tätä muka odottaa joka vuosi kuin kuuta nousevaa. Ärsyttää kaikki.

Mä tajusin jättää nämä "kihnailut" jo vuosia sitten pois eli vaimolla on oma yksityisyys...kuten mullakin. Liian lähellä ei vaan voi olla. Avaruutta pitää olla ja sitä pitää antaa. Niin sanotut "tyhmät kysymykset" miehiltä viestivät ainoastaan siitä, että halutaan huomiota ja varmuutta siitä, että tyttö tykkää.

Ikä tuo itsevarmuutta. Siksi poikaset ovat usein NIIN hukassa:)

julle-jr

Jäsen
Miksi te perustatte perheitä jos se kerran on noin ahdistavaa? En ymmärrä. Tai no kyllähän sen siinä mielessä ymmärtää, että kaikilla eliöillä on evolutionäärinen vimma lisääntymiseen jne. Toisaalta ihmiset ovat ajattelevia tapauksia, joten kaikkea sitä mitä vaistot sanoo ei välttämättä tarvitse tehdä.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi te perustatte perheitä jos se kerran on noin ahdistavaa? En ymmärrä. Tai no kyllähän sen siinä mielessä ymmärtää, että kaikilla eliöillä on evolutionäärinen vimma lisääntymiseen jne. Toisaalta ihmiset ovat ajattelevia tapauksia, joten kaikkea sitä mitä vaistot sanoo ei välttämättä tarvitse tehdä.

Just. Miksiköhän mua ei saa vituttaa tyhmät kysymykset ja yleinen häröily himassa, kun kuitenkin yleisesti ottaen elämä on ihan mallillaan? Mitä helvetin tekemistä tällä on lisääntymisen kannalta? Minähän en ole mieheni vanhempien lisääntymiseen voinut vaikuttaa millään tavalla? Nyt kun ei ollut kysymyksessä meidän lisääntymisemme tai edes lapsemme.

Nainen, tyydy kohtaloosi ja ole onnellinen, että pystyit kusettamaan jotain miestä niin rankasti, että se lusii elämäänsä kanssasi! Niinkö?

Ja kyllähän tässä varmaan otetaankin jotain tilaa enemmänkin, kunhan lapset tuosta hieman kasvavat eikä tarvitse olla ihan koko ajan käytettävissä. Mä kun olen kotona lasten kanssa muutenkin niin ei se oikein ole lomaa mulle tai lapsillekaan, jos faija huitelee lomansa jossain muissa merkeissä. Mutta kyllä tässä jokainen on saanut oman hengähdystaukonsa, myös mies. Mutta lapsiperheissä, tai ainakin meillä, suurin osa asioista tehdään lasten ehdoilla heidän ollessa pieniä. Muutama vuosi, ja taas mennäänkin jo enemmän.

Eikä vituta enää ollenkaan...

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Just. Miksiköhän mua ei saa vituttaa tyhmät kysymykset ja yleinen häröily himassa, kun kuitenkin yleisesti ottaen elämä on ihan mallillaan?

Väittämättä että juuri teidän kodissanne asia on näin, uskallan väittää että valtaosassa moisten ongelmien juurista on siinä, ettei miehen ole alun alkaenkaan annettu ottaa vastuuta kotiasioista. Vaikea siinä on sinnitellä, kun tekee mitä hyvänsä, niin aina tekee väärin.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
tyhmät kysymykset tyyliin "Onko tässä isossa läpinäkyvässä kassissa talvikenkiä?".

Nyt selviät vielä helpolla jokamiehen kyselytunnista, vastaat todennäköisesti kenkäkassikyselyyn, että joo, on siellä, ja hän vie pussukan sitten jonnekin. Vuosien kuluessa, vaikka teillä lukisi jääkaapin ovessa missä pussissa talvikenkiä säilytetään, miehesi kysyy taas jonain kauniina elokuun päivänä tuon saman (ja sata muuta) kysymyksen. Kun sinä vastaat ”joo, on ne siellä” hän kysyy MITÄ. Vastaat uudelleen hiukan kovemmalla äänellä…ja huomioit itseksesi, että nykyään hän kysyy vähän joka kysymyksensä jälkeen MITÄ.
Taas kun vuodet kuluu, hän kysyy pussin sisällön samoin sanoin, ja vastattuasi hän kysyy jälleen retorisesti MITÄ mutta nyt hän lisäksi tulee luoksesi kenkäkassi kädessä ja sanoo, ”kysyin vaan, että onko tässä ne talvikengät”.
Jos tuolloin erehdyt ihan huviksesi vastaamaan hänelle, että ei ole kenkiä siinä pussissa hän alkaa väittämään, että onhan ne aina ennenkin olleet tässä pussissa.

No, ei vais, sun mies on varmana ihan jees, mutta olen minä tuollaisistakin kuullut.

Terveisin koo

K

kiwipilot

Nyt vituttaa yläkerran naapuri: kaveri pelaa päivät pitkät videopelejä ja volyymit kaakossa, tottakai. Oikein mukavaa kuunnella peliääniä ja "huminaa" aamusta iltaan. Ai niin, iltaisin kuunnellaan örinäheviä. Meilläkin. Vittu. Menisi töihin, saatana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Polttarit meni ihan hyvin, mutta taas tämä vanha asia. Mikä vittu meidän kulttuuriamme vaivaa? Jos mielestäsi Sinun eurosi ovat noin kovalla työllä ansaittuja niin vaihda työpaikkaa.

Miksi emme voi tarjota, jos kerran olemme ystäviä tai ainakin sulhasen ystäviä? Klise tai ei, mutta ihmiset ovat lapsia karkkikaupassa. Aivan innoissaan, jos joku muu tuo juomaa pöytään, mutta turha odottaa mitään takaisin.

Luulisi isosta porukasta edes jonkun tulevan vastaan, mutta ei. Tiedän, että meidänkin maassa on tämän asian suhteen järkeviä ihmisiä, mutta missä ne oikein piilottelee.

Niin, kyse ei ole siitä, että minun rahani olisivat menneet vaan meidän typerästä kulttuurista. Oletteko käyneet koskaan ulkomailla?

Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vitun vitun vitun vitun vitun vitun ja vitunkin vittu.
Onnistuin sitten hävittämään lompakon eilen loppuillasta siinä vaiheessa, kun baarista on jo poistunut. Luultavasti se makaa jossain pizzeriassa ja pitäisi kai sieltä mennä sitä kyselemään.
Eihän siinä nyt mahdollisesti mennyt, kuin ajokortti ja pari lahjakorttia (fiksua ottaa ne kaikki mukaan takataskuun ja baariin) sekä itsessään kallis lompakko.

Kai siinä lompakossa olevassa lottorivissäkin on kaikki oikein...

"Vittu en juo enää ikinä..." (kuulostaako tutulta, kyllä)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy