Itseäni vituttaa Beneway OY. Kyseinen firma, joka muun muassa ylläpitää näitä nettimanagerointipelejä (Liigapörssi, StarGM EPL, StarGM Hockey, Futispörssi), on minulle velkaa 500 dollaria voittamastani palkinnosta. Maksuaikaa heillä oli kuusi kuukautta, ja tuo kuusi kuukautta meni umpeen tuossa muutama päivä sitten, mutta rahoja ei vieläkään näy missään.
Muutaman kerran olen yrittänyt kysellä palkinnon perään, mutta ilman tulosta. Lakia en tunne, mutta voisin pistää vaikka kivespussini pantiksi, että johonkin rikokseen he ovat syyllistyneet, tietäisipä vain mihin.
Olen muuten helvetin tyytyväinen, mikäli ko. firma saa syytteen arpaisrikoksesta, sillä sen se on ansainnut. Rahoja he kyllä ottavat mielellään vastaan, mutta sitten kun olisi takaisin maksun aika, niin Beneway OY:sta ei kuule yhtään mitään. Sen kuitenkin vannon, että 500 dollaria tulen heiltä vielä ottamaan ja korkojen kera.
ps. en ole todellakaan ainut, jolla on / on ollut vaikeuksia Beneway OY:n kanssa. Harvinaisen paskamainen firma on siis kyseessä. Lisäksi on täysin käsittämätöntä että jalkapallon Veikkausliiga ja jääkiekon SM-liiga tekevät yhteistyötä tälläisen syöpäkasvaimen kanssa. Vittu mitä puuhastelua.