Vituttaa niin kympillä!

  • 1 045 009
  • 5 447

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Huml71 minulle siis jäi epäselväksi nyt se, onko Marjamäki mielestäsi möksähtänyt Kärpille vai. Minusta aluksi kirjoitit, että näin olisi ja sittemmin olet yrittänyt kirjoittaa toista. Minulle riittää ihan vastaus tuohon yllä esitettyyn kysymykseen ja eteenpäin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei. Minusta sinä olet pyrkinyt mitätöimään alkuperäisen väitteesi väittämällä minua epärehelliseksi.
Mitä? Eli siis: minä väitin, että Marjamäki tuskin enää vilkaiseekaan Ouluun päin tulevaisuudessa, kun mies etsii uutta työpaikkaa. Kaksi syytä: sinunkin mainitsemasi 'saatiin mitä haluttiin', sekä se, että Kärppien seurajohdossa kyllästyttiin prosenttikiekkoon = epäluottamuslause Marjamäen tekemälle työlle. Tunne, että hänen työtään ei viimeisellä kaudella enää arvostettu.

Sitten sinä väitit, että tuo on valheellista hölynpölyä. Ja minä taas kysyin, että miten niin? Että tuo on sinun mielipiteesi aiheesta, että minä olen väärässä. Ei mikään fakta.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä? Eli siis: minä väitin, että Marjamäki tuskin enää vilkaiseekaan Ouluun päin tulevaisuudessa, kun mies etsii uutta työpaikkaa. Kaksi syytä: sinunkin mainitsemasi 'saatiin mitä haluttiin', sekä se, että Kärppien seurajohdossa kyllästyttiin prosenttikiekkoon = epäluottamuslause Marjamäen tekemälle työlle. Tunne, että hänen työtään ei viimeisellä kaudella enää arvostettu.

Sitten sinä väitit, että tuo on valheellista hölynpölyä. Ja minä taas kysyin, että miten niin?

Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Ok. Päästiin maaliin. Sinusta Marjamäki on möksähtänyt Kärpille, eikä enää halua töitä Oulun Kärpiltä. Minä arvostan näkemystäsi ja ymmärrän, että haluat siitä pitää kiinni. Voin kuitenkin sanoa, että totuus on toinen. Marjamäki ja Kärpät erosivat hyvissä väleissä, eikä Marjamäen paluulle ole estettä. Kyllä Marjamäki voi hyvinkin vilkuilla Kärppien suuntaan, toisin kuin sinä uskot.

edit. Siis joo, minulla on asiasta faktaa eli ei vain mielipide. Jokainen voi tietenkin keskustelupalstalla arvioida kirjoittajan luotettavuuden ja olla uskomatta tai uskoa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ok. Päästiin maaliin. Sinusta Marjamäki on möksähtänyt Kärpille, eikä enää halua töitä Oulun Kärpiltä. Minä arvostan näkemystäsi ja ymmärrän, että haluat siitä pitää kiinni. Voin kuitenkin sanoa, että totuus on toinen. Marjamäki ja Kärpät erosivat hyvissä väleissä, eikä Marjamäen paluulle ole estettä. Kyllä Marjamäki voi hyvinkin vilkuilla Kärppien suuntaan, toisin kuin sinä uskot.
Voin hyvin uskoa, että Kärpät ja Marjamäki erosivat hyvissä merkeissä kauden päätyttyä. Ei siinä mitään. Vasta myöhemmin tulikin ilmi tämä Marjamäen prosenttikiekkoon kyllästyminen seurajohdon, sekä sponsoreiden puolelta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voin hyvin uskoa, että Kärpät ja Marjamäki erosivat hyvissä merkeissä kauden päätyttyä. Ei siinä mitään. Vasta myöhemmin tulikin ilmi tämä Marjamäen prosenttikiekkoon kyllästyminen seurajohdon, sekä sponsoreiden puolelta.
Missä vaiheessa sinä vedit sen johtopäätöksen, ettei Marjamäki enää Oulun suuntaan katsele? Tuo on se mihin puutuin. Tuo on sinun omaa tulkintaasi, jonka näen kyllä pahasti virheellisenä ja antaa sen kuvan, että Marjamäki olisi jotenkin suutahtanut Kärppiin. Tulkintasi on väärä. Olen pahoillani.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Missä vaiheessa sinä vedit sen johtopäätöksen, ettei Marjamäki enää Oulun suuntaan katsele?
Sen jälkeen, kun asiaa puitiin eri medioissa läpi, että täällä seurajohto kyllästyi tuohon prosenttikiekkoon.

Tuo on sinun omaa tulkintaasi, jonka näen kyllä pahasti virheellisenä ja antaa sen kuvan, että Marjamäki olisi jotenkin suutahtanut Kärppiin. Tulkintasi on väärä. Olen pahoillani.
Kierrämme kehää. Noh, todetaan, että olen väärässä, koska sinä olet sitä mieltä. Eteenpäin!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sen jälkeen, kun asiaa puitiin eri medioissa läpi, että täällä seurajohto kyllästyi tuohon prosenttikiekkoon.
Tuo on totta. Sinä vedit tästä johtopäätöksen vuonna 2021, ettei Marjamäki enää Kärppien suuntaan vilkaise. Tuo johtopäätöksesi on virheellinen.
Kierrämme kehää. Noh, todetaan, että olen väärässä, koska sinä olet sitä mieltä. Eteenpäin!
Lapsellinen uhriutuminen sinulta loppuun, harmi.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Loukkaantuiko Marjamäki Kärppien prosenttikiekkokritiikistä silloin? En usko, mutta en varmaksikaan voi väittää. Varsinkin kun Kärpät sen "uudistuksen" ajoi nätisti vuodessa suohon. Marjamäki varmaan mahdollisen pienen kolhun sai siinä vaiheessa hymyllä kuitattua. Sen sijaan on minusta melko selvää ettei mitään siltoja ole poltettu. Sekä seura että Marjamäki ovat tyhjän pöydän ääressä, jos aikanaan polut olisivat risteämässä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo on totta. Sinä vedit tästä johtopäätöksen vuonna 2021, ettei Marjamäki enää Kärppien suuntaan vilkaise. Tuo johtopäätöksesi on virheellinen.
Niin, sinä olet sitä mieltä, että se on virheellinen. Mutta minullahan se todistustaakka taitaisi tässä tilanteessa ollakin, joten olemme umpikujassa. Olettamukseni on sinun mielestäsi virheellinen, siinä kaikki.

Lapsellinen uhriutuminen sinulta loppuun, harmi.
Heh. Huumorillahan nämä on otettava.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, sinä olet sitä mieltä, että se on virheellinen. Mutta minullahan se todistustaakka taitaisi tässä tilanteessa ollakin, joten olemme umpikujassa. Olettamukseni on sinun mielestäsi virheellinen, siinä kaikki.
Näinpä se on.

Syvemmälle, jos asiaa veisi, voitaisiin pohtia syitä tulkintasi takana. Aika helposti löytyisi viestiesi takaa kokonaiskuva, joka selittää tämäkin näkemyksesi. Mutta joo, ei mennä sinne.

***

Vituttaa Kärppien osiossa roihuava negatiivinen henki. Kannustusta kaipailen.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Ei kait kukaan oikeasti jotain Marjukkaa? En ole kyllä pohtinut asiaa, mutta eiköhän esim Havu ole paljon todennäköisempi Mikkolan jälkeen, jos joku olis edes kenkimässä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näinpä se on.

Syvemmälle, jos asiaa veisi, voitaisiin pohtia syitä tulkintasi takana. Aika helposti löytyisi viestiesi takaa kokonaiskuva, joka selittää tämäkin näkemyksesi. Mutta joo, ei mennä sinne.
Mennään sinne sitten, jos Marjamäen ja Kärppien suhteen tapahtuu tulevaisuudessa jotain konkreettista!

Vituttaa Kärppien osiossa roihuava negatiivinen henki. Kannustusta kaipailen.
Minua taas vituttaa se, että Raksilasta on tullut pisteautomaatti meidän päävastustajille. Tai niille vastustajille, jotka myös isoa yleisöä kiinnostavat.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kait kukaan oikeasti jotain Marjukkaa? En ole kyllä pohtinut asiaa, mutta eiköhän esim Havu ole paljon todennäköisempi Mikkolan jälkeen, jos joku olis edes kenkimässä.
Mikkolan jälkeen Ville Mäntymaa ottaa ohjat. Tämä on pitkän aikavälin suunnitelma. Katsotaan toteutuuko. Marjamäen osalta pohdittiin aivan hypoteettisella tasolla hänen halukkuuttaan palata Ouluun. Typerä keskustelu sinänsä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Tähän on tärkeä saada vastaus. Kirjoitit, ettei Marjamäki enää vilkaisekaan Oulun suuntaan työpaikkoja etsiessään, koska hänen voittava lätkänsä ei Kärppien sponsoreille kelvannut. Miten tuo pitäisi tulkita eri tavoin kuin olen tehnyt? Olenko typerä? Olenko epärehellinen? Vai onko kenties mahdollista, että olen tehnyt ihan loogisen päätelmän?
Onko Uroksella ja Kärkkäisellä näpit pelissä? Varmasti maksavat mainoksista aika paljon, koska eihän tuollaisia kukaan muuten katselisi.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kyllä, puhutaan isosta kuvasta. Ei typerinkään jamppa väitä, etteikö Marjamäen kausi Oulussa olisi ollut voitokas ja ihana. Minä saan edelleen värähdyksiä Aaltosen ja Ahon mestaruusmaaleista. Marjamäen kolmas vuosi oli kuitenkin vaisu, ei voitokas. Yhtäkaikki, toisin kuin sinä kirjoitat,
Marjamäelle Oulu on edelleen potentiaalinen paikka valmentaa.

Oikeassa olet, se oli vaisu kausi. Virheitä pelaajahankinnoissa. Ei Marjamäen syy.

Mutta onpa jännä jos sanot tuota kautta vaisuksi, mutta näitä viimeistä kahta ja puolta et.
 

Micol

Jäsen
Minua taas vituttaa Kärppien ja muissakin osioissa roihuava jankutus ja aina oikeassa olemisen tarve.
Sama. Tätähän se on ollut jo varmaan kymmenen vuotta tällä palstalla ja samaa rataa mennään satavarmasti jatkossakin. Siitä saa elämässä ihan vitusti kicksejä, jos / kun on muita parempi fani keskustelupalstalla. Välillä voidaan olla vaikka aika pahasti umpikujassa väittelyssä, mutta silti voi aina kuitenkin hyvillä mielin todeta itselleen, että taas sai poistua väittelykehästä voittajana. Mikäs sen hienompaa - keskustelufoorumilla. Saada mielihyvän tunnetta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oikeassa olet, se oli vaisu kausi. Virheitä pelaajahankinnoissa. Ei Marjamäen syy.
Mielipiteitä on moneksi. Minusta Kärpillä oli todella kova materiaali Marjamäen kolmannella kaudella. Marjamäen peluutus ihmetytti tuolloin, samoin kangistunut, ennalta-arvattava ja muuntautumiskyvytön pelitapa. Ei tietenkään pelkästään Marjamäen syyksi voi triplan metsästyksen epäonnistumista laittaa. Menestys on tottakai monen asian summa.
Mutta onpa jännä jos sanot tuota kautta vaisuksi, mutta näitä viimeistä kahta ja puolta et.
Häh? Marjamäen kolmannella kaudella ei voitettu runkosarjaa, eikä mestaruutta. Se tuntui sillä materiaalilla kahden mestaruuden jälkeen vaisulta. Minusta perin ymmärrettävää. Nyt kahden ja puolen vuoden aikana on voitettu runkosarja, harmi, ettei pudotuspelejä tuolloin pelattu. Tällä kaudella taistellaan mestaruudesta ja runkosarjan voitosta. Ei minusta vaisu kuvaa tuollaista suorittamista. Viime kausi oli toki vaisu, se on selvä. En tiedä, miksi niputat tällaisen kahden ja puolen vuoden ajanjakson yhteen ja väität minun olevan tyytyväinen koko ajanjaksoon. Aikaisemmin et ole moiseen sortunut. Olen tykännyt sinun suoraviivaisesta ja reilusta kirjoittelusta. Siksi nyt vähän petyin.
 

Nemonieminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Isles
Sen voin varmasti sanoa että Marjamäki ei Ouluun palaa kun perhe hyvin kotiutunut Tampereen kupeeseen.

Ja eilisen pelin perusteella on turha kyllä väittää että Kärpät oli Tapparaa edellä 5 vs 5 pelaamisessa. Kärpät sai pelistä paremmin kiinni sen jälkeen kun Mäenalanen rikkoi Austinin mikä taas mua vituttaa.

Raksila näyttää sopivan Tapparalle hyvin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Marjamäen kolmannella kaudella materiaali oli paperilla hyvä, mutta silloinkin tuli vastaan niitä perinteisiä ongelmia eli sentteripeli ei riittänyt enää välieristä alkaen. Sebastian Ahoa yritettiin ajaa sisään sentteriksi mutta tuolloin ei vielä riittänyt ja ne vaikutti isosti siihen että sarjan kaksi ekaa peliä meni Tapparalle. Tämä nyt ei sinänsä toki ole Marjamäen vika, koska ykkössentterinä oli alkukaudesta vielä Mika Niemi ja hän olikin tasan siihen saakka helvetin hyvä ykkössentteri kunnes alkoi tihkua tietoja sopimuksesta Jokereihin ja vissiin se nuuskan salakuljettaminenkin alkoi kiinnostaa enemmän kuin pelaaminen. Hymiö.

Hirschovits oli ihan hyvä haku Bluesista, mutta sekin vain paperilla. En tiedä menikö tässä sitten Marjamäellä jotenkin sormi suuhun vai oliko Hirso yksinkertaisesti liian hidas mutta kankea Marjamäen pelitapaan, samahan kävi myös Ivan Humlin kanssa kun jalkoja ei enää löytynyt niin tuloskin alkoi olla heikompaa.

Pakkikalustossa homma kusi myös siltä osin kun Pitkänen ei kestänytkään, mutta toisaalta vielä isompi menetys oli Nutivaaran loukkaantuminen välierien ekassa pelissä. Tämäkin vaikutti jo aika olennaisesti Kärppien pelaamiseen ja sanotaanko että Marjamäki kyllä kasasi aika mestarillisesti rivit vielä tuon jälkeen vaikka pakkien suhteen mentiin jo aika ohuella langalla.

Ja olihan tuossa vielä se Iiro Tarkin lopettaminen kesken kauden. Sami Rajaniemi toki paikkasi hyvin ja oli statseiltaan kova, mutta kyllä mä silti olisin ennemmin pitänyt joukkueessa SM-kultaa voittaneen Tarkin ja Aittokallion siellä sitten kaverina, vaikka toki jälkimmäinen oli välillä melko hasardi.

Mutta ei siinä, kyllähän Marjamäki teki aika erikoisia pelaajakokeiluja ties miten paljon pitkin kautta. Miro Aaltonen ja Juuso Ikonen nyt räikeimpinä esimerkkeinä, molemmat pelasivat etenkin tehojen puolesta varsin kovan kauden vaikka peluutus ja pelipaikat oli välillä vähän mitä oli.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa ensimmäisellä Korona-ajan etelän matkalla sairastua.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
En tiedä, miksi niputat tällaisen kahden ja puolen vuoden ajanjakson yhteen ja väität minun olevan tyytyväinen koko ajanjaksoon. Aikaisemmin et ole moiseen sortunut. Olen tykännyt sinun suoraviivaisesta ja reilusta kirjoittelusta. Siksi nyt vähän petyin.

Niputan nämä yhteen siksi, että samat pelilliset ongelmat ovat vaivanneet nyt aika tarkkaan kaksi vuotta. Sen Mannerin toiseksi viimeisen kauden joulutauolta se alamäki alkoi ja jatkui sen puolitoista kautta mitä Manner oli puikoissa. Nyt Mikkolan aikana on nähty vähän väläyksiä paremmasta, mutta ei sitten kuitenkaan. Koronakevään playoffien peruuntuminen oli minulle suuri helpotus, vaikka Kärpät runkosarjan voittikin. Niin rumasti tuon hetken Kärpät olisi pudotuspeleissä kyykännyt. Se viimeiseksi kotipeliksi jäänyt selkäsauna Lukolta sen viimeistään todisti.

Et sinä kovin pettyneeltä vaikuttanut viime kauden aikanakaan, joten oletan sinun olleen tyytyväinen. Tämä syksykin kuulostaa menneen hyvin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Et sinä kovin pettyneeltä vaikuttanut viime kauden aikanakaan, joten oletan sinun olleen tyytyväinen.
Väärä oletus sinulta. Tuo olisi ollut helposti vältettävissä ihan lukemalla kirjoitikseni viime kauden päätteeksi. Tällaista se on, kun oletellaan ilman tarkempaa tarkastelua. Se, että kauden aikana tukee ja kannustaa joukkuetta on eri asia kuin se, että on epäonnistumisen jälkeen tyytyväinen.
Tämä syksykin kuulostaa menneen hyvin.
Niinhän se onkin. Olen voittamassa olutvedonkin kanssasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös