Ei. Minusta sinä olet pyrkinyt mitätöimään alkuperäisen väitteesi väittämällä minua epärehelliseksi.Väität, että tuo esittämäni väite on valhetta, vaikka et sitä tiedä. Selvensikö?
Ei. Minusta sinä olet pyrkinyt mitätöimään alkuperäisen väitteesi väittämällä minua epärehelliseksi.Väität, että tuo esittämäni väite on valhetta, vaikka et sitä tiedä. Selvensikö?
Mitä? Eli siis: minä väitin, että Marjamäki tuskin enää vilkaiseekaan Ouluun päin tulevaisuudessa, kun mies etsii uutta työpaikkaa. Kaksi syytä: sinunkin mainitsemasi 'saatiin mitä haluttiin', sekä se, että Kärppien seurajohdossa kyllästyttiin prosenttikiekkoon = epäluottamuslause Marjamäen tekemälle työlle. Tunne, että hänen työtään ei viimeisellä kaudella enää arvostettu.Ei. Minusta sinä olet pyrkinyt mitätöimään alkuperäisen väitteesi väittämällä minua epärehelliseksi.
Ok. Päästiin maaliin. Sinusta Marjamäki on möksähtänyt Kärpille, eikä enää halua töitä Oulun Kärpiltä. Minä arvostan näkemystäsi ja ymmärrän, että haluat siitä pitää kiinni. Voin kuitenkin sanoa, että totuus on toinen. Marjamäki ja Kärpät erosivat hyvissä väleissä, eikä Marjamäen paluulle ole estettä. Kyllä Marjamäki voi hyvinkin vilkuilla Kärppien suuntaan, toisin kuin sinä uskot.Mitä? Eli siis: minä väitin, että Marjamäki tuskin enää vilkaiseekaan Ouluun päin tulevaisuudessa, kun mies etsii uutta työpaikkaa. Kaksi syytä: sinunkin mainitsemasi 'saatiin mitä haluttiin', sekä se, että Kärppien seurajohdossa kyllästyttiin prosenttikiekkoon = epäluottamuslause Marjamäen tekemälle työlle. Tunne, että hänen työtään ei viimeisellä kaudella enää arvostettu.
Sitten sinä väitit, että tuo on valheellista hölynpölyä. Ja minä taas kysyin, että miten niin?
Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Voin hyvin uskoa, että Kärpät ja Marjamäki erosivat hyvissä merkeissä kauden päätyttyä. Ei siinä mitään. Vasta myöhemmin tulikin ilmi tämä Marjamäen prosenttikiekkoon kyllästyminen seurajohdon, sekä sponsoreiden puolelta.Ok. Päästiin maaliin. Sinusta Marjamäki on möksähtänyt Kärpille, eikä enää halua töitä Oulun Kärpiltä. Minä arvostan näkemystäsi ja ymmärrän, että haluat siitä pitää kiinni. Voin kuitenkin sanoa, että totuus on toinen. Marjamäki ja Kärpät erosivat hyvissä väleissä, eikä Marjamäen paluulle ole estettä. Kyllä Marjamäki voi hyvinkin vilkuilla Kärppien suuntaan, toisin kuin sinä uskot.
Missä vaiheessa sinä vedit sen johtopäätöksen, ettei Marjamäki enää Oulun suuntaan katsele? Tuo on se mihin puutuin. Tuo on sinun omaa tulkintaasi, jonka näen kyllä pahasti virheellisenä ja antaa sen kuvan, että Marjamäki olisi jotenkin suutahtanut Kärppiin. Tulkintasi on väärä. Olen pahoillani.Voin hyvin uskoa, että Kärpät ja Marjamäki erosivat hyvissä merkeissä kauden päätyttyä. Ei siinä mitään. Vasta myöhemmin tulikin ilmi tämä Marjamäen prosenttikiekkoon kyllästyminen seurajohdon, sekä sponsoreiden puolelta.
Sen jälkeen, kun asiaa puitiin eri medioissa läpi, että täällä seurajohto kyllästyi tuohon prosenttikiekkoon.Missä vaiheessa sinä vedit sen johtopäätöksen, ettei Marjamäki enää Oulun suuntaan katsele?
Kierrämme kehää. Noh, todetaan, että olen väärässä, koska sinä olet sitä mieltä. Eteenpäin!Tuo on sinun omaa tulkintaasi, jonka näen kyllä pahasti virheellisenä ja antaa sen kuvan, että Marjamäki olisi jotenkin suutahtanut Kärppiin. Tulkintasi on väärä. Olen pahoillani.
Tuo on totta. Sinä vedit tästä johtopäätöksen vuonna 2021, ettei Marjamäki enää Kärppien suuntaan vilkaise. Tuo johtopäätöksesi on virheellinen.Sen jälkeen, kun asiaa puitiin eri medioissa läpi, että täällä seurajohto kyllästyi tuohon prosenttikiekkoon.
Lapsellinen uhriutuminen sinulta loppuun, harmi.Kierrämme kehää. Noh, todetaan, että olen väärässä, koska sinä olet sitä mieltä. Eteenpäin!
Niin, sinä olet sitä mieltä, että se on virheellinen. Mutta minullahan se todistustaakka taitaisi tässä tilanteessa ollakin, joten olemme umpikujassa. Olettamukseni on sinun mielestäsi virheellinen, siinä kaikki.Tuo on totta. Sinä vedit tästä johtopäätöksen vuonna 2021, ettei Marjamäki enää Kärppien suuntaan vilkaise. Tuo johtopäätöksesi on virheellinen.
Heh. Huumorillahan nämä on otettava.Lapsellinen uhriutuminen sinulta loppuun, harmi.
Näinpä se on.Niin, sinä olet sitä mieltä, että se on virheellinen. Mutta minullahan se todistustaakka taitaisi tässä tilanteessa ollakin, joten olemme umpikujassa. Olettamukseni on sinun mielestäsi virheellinen, siinä kaikki.
Mennään sinne sitten, jos Marjamäen ja Kärppien suhteen tapahtuu tulevaisuudessa jotain konkreettista!Näinpä se on.
Syvemmälle, jos asiaa veisi, voitaisiin pohtia syitä tulkintasi takana. Aika helposti löytyisi viestiesi takaa kokonaiskuva, joka selittää tämäkin näkemyksesi. Mutta joo, ei mennä sinne.
Minua taas vituttaa se, että Raksilasta on tullut pisteautomaatti meidän päävastustajille. Tai niille vastustajille, jotka myös isoa yleisöä kiinnostavat.Vituttaa Kärppien osiossa roihuava negatiivinen henki. Kannustusta kaipailen.
Mikkolan jälkeen Ville Mäntymaa ottaa ohjat. Tämä on pitkän aikavälin suunnitelma. Katsotaan toteutuuko. Marjamäen osalta pohdittiin aivan hypoteettisella tasolla hänen halukkuuttaan palata Ouluun. Typerä keskustelu sinänsä.Ei kait kukaan oikeasti jotain Marjukkaa? En ole kyllä pohtinut asiaa, mutta eiköhän esim Havu ole paljon todennäköisempi Mikkolan jälkeen, jos joku olis edes kenkimässä.
Onko Uroksella ja Kärkkäisellä näpit pelissä? Varmasti maksavat mainoksista aika paljon, koska eihän tuollaisia kukaan muuten katselisi.Tähän on tärkeä saada vastaus. Kirjoitit, ettei Marjamäki enää vilkaisekaan Oulun suuntaan työpaikkoja etsiessään, koska hänen voittava lätkänsä ei Kärppien sponsoreille kelvannut. Miten tuo pitäisi tulkita eri tavoin kuin olen tehnyt? Olenko typerä? Olenko epärehellinen? Vai onko kenties mahdollista, että olen tehnyt ihan loogisen päätelmän?
Vituttaa Kärppien osiossa roihuava negatiivinen henki.
Kyllä, puhutaan isosta kuvasta. Ei typerinkään jamppa väitä, etteikö Marjamäen kausi Oulussa olisi ollut voitokas ja ihana. Minä saan edelleen värähdyksiä Aaltosen ja Ahon mestaruusmaaleista. Marjamäen kolmas vuosi oli kuitenkin vaisu, ei voitokas. Yhtäkaikki, toisin kuin sinä kirjoitat,
Marjamäelle Oulu on edelleen potentiaalinen paikka valmentaa.
Sama. Tätähän se on ollut jo varmaan kymmenen vuotta tällä palstalla ja samaa rataa mennään satavarmasti jatkossakin. Siitä saa elämässä ihan vitusti kicksejä, jos / kun on muita parempi fani keskustelupalstalla. Välillä voidaan olla vaikka aika pahasti umpikujassa väittelyssä, mutta silti voi aina kuitenkin hyvillä mielin todeta itselleen, että taas sai poistua väittelykehästä voittajana. Mikäs sen hienompaa - keskustelufoorumilla. Saada mielihyvän tunnetta.Minua taas vituttaa Kärppien ja muissakin osioissa roihuava jankutus ja aina oikeassa olemisen tarve.
Mielipiteitä on moneksi. Minusta Kärpillä oli todella kova materiaali Marjamäen kolmannella kaudella. Marjamäen peluutus ihmetytti tuolloin, samoin kangistunut, ennalta-arvattava ja muuntautumiskyvytön pelitapa. Ei tietenkään pelkästään Marjamäen syyksi voi triplan metsästyksen epäonnistumista laittaa. Menestys on tottakai monen asian summa.Oikeassa olet, se oli vaisu kausi. Virheitä pelaajahankinnoissa. Ei Marjamäen syy.
Häh? Marjamäen kolmannella kaudella ei voitettu runkosarjaa, eikä mestaruutta. Se tuntui sillä materiaalilla kahden mestaruuden jälkeen vaisulta. Minusta perin ymmärrettävää. Nyt kahden ja puolen vuoden aikana on voitettu runkosarja, harmi, ettei pudotuspelejä tuolloin pelattu. Tällä kaudella taistellaan mestaruudesta ja runkosarjan voitosta. Ei minusta vaisu kuvaa tuollaista suorittamista. Viime kausi oli toki vaisu, se on selvä. En tiedä, miksi niputat tällaisen kahden ja puolen vuoden ajanjakson yhteen ja väität minun olevan tyytyväinen koko ajanjaksoon. Aikaisemmin et ole moiseen sortunut. Olen tykännyt sinun suoraviivaisesta ja reilusta kirjoittelusta. Siksi nyt vähän petyin.Mutta onpa jännä jos sanot tuota kautta vaisuksi, mutta näitä viimeistä kahta ja puolta et.
Kärpät sai pelistä paremmin kiinni sen jälkeen kun Mäenalanen rikkoi Austinin mikä taas mua vituttaa.
En tiedä, miksi niputat tällaisen kahden ja puolen vuoden ajanjakson yhteen ja väität minun olevan tyytyväinen koko ajanjaksoon. Aikaisemmin et ole moiseen sortunut. Olen tykännyt sinun suoraviivaisesta ja reilusta kirjoittelusta. Siksi nyt vähän petyin.
Väärä oletus sinulta. Tuo olisi ollut helposti vältettävissä ihan lukemalla kirjoitikseni viime kauden päätteeksi. Tällaista se on, kun oletellaan ilman tarkempaa tarkastelua. Se, että kauden aikana tukee ja kannustaa joukkuetta on eri asia kuin se, että on epäonnistumisen jälkeen tyytyväinen.Et sinä kovin pettyneeltä vaikuttanut viime kauden aikanakaan, joten oletan sinun olleen tyytyväinen.
Niinhän se onkin. Olen voittamassa olutvedonkin kanssasi.Tämä syksykin kuulostaa menneen hyvin.