Vituttaa niin kympillä!

  • 1 045 069
  • 5 447

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Ulosmarssi fanikatsomosta kesken pelin joukkuetta kiittäen,,,, jättäkää Virkkuselle ja kumppaneille tyly protestilakana tyhjään fanikatsomoon.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Mielestäni olisi parasta olla poissa hallilta koko pelin tulevana keskiviikkona. Sitten vielä joku tunnelmaan ja fanien tärkeyteen viittaava lakana fanikatsomoon, niin mediatkin heräisivät.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mielestäni olisi parasta olla poissa hallilta koko pelin tulevana keskiviikkona. Sitten vielä joku tunnelmaan ja fanien tärkeyteen viittaava lakana fanikatsomoon, niin mediatkin heräisivät.
Tämähän se olisi vahvin tapa välittää viesti. Kun kerran ilmeisesti sitä kuudetta kenttäpelaajaa ei ilmeisesti enää tarvita organisaation johdon mielestä, niin voi pian olla, että tuleekin musta kevät.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Vituttaa tämä Virkkusen haastattelu Kalevassa. Ei tämä asia tule ainakaan fanien puolelle kääntymään, kun tämmöisiä kommentteja tulee tuulipuvuilta: "Ihan oikean päätöksen Mr. Virkkunen teki. Nämä ”fanit” omalla käytöksellään omat tämän aiheuttaneet. Kauhea älämölö ja kauheaa kielenkäyttöä lähes joka pelissä. Istun nykyisen seisomakatsomon vieressä niin olen päässyt tämän kokemaan monen monituista kertaa. Minun paikkaahan nuo nuorisohulikaanit vie!! Tai en tule enään ikinä katsomaan peliä vaan katson mielummun ruudusta. Halvemmaksi tulisi."
Näytetään nyt, että millaista on hiljaisessa hallissa. Menkää paikalle kuten ennenkin, mutta olkaa ihan hiljaa kunnes pelin viimeinen 10 min on jäljellä, siitä sitten vaan urut auki ja näyttämään miksi meitä tarvitaan. Toivottavasti uudessa hallissa on tilanne toinen ja päätykatsomo on fanien ja fanitoimintaa voidaan kehittää.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Vituttaa tämä Virkkusen haastattelu Kalevassa. Ei tämä asia tule ainakaan fanien puolelle kääntymään, kun tämmöisiä kommentteja tulee tuulipuvuilta: "Ihan oikean päätöksen Mr. Virkkunen teki. Nämä ”fanit” omalla käytöksellään omat tämän aiheuttaneet. Kauhea älämölö ja kauheaa kielenkäyttöä lähes joka pelissä. Istun nykyisen seisomakatsomon vieressä niin olen päässyt tämän kokemaan monen monituista kertaa. Minun paikkaahan nuo nuorisohulikaanit vie!! Tai en tule enään ikinä katsomaan peliä vaan katson mielummun ruudusta. Halvemmaksi tulisi."
Näytetään nyt, että millaista on hiljaisessa hallissa. Menkää paikalle kuten ennenkin, mutta olkaa ihan hiljaa kunnes pelin viimeinen 10 min on jäljellä, siitä sitten vaan urut auki ja näyttämään miksi meitä tarvitaan. Toivottavasti uudessa hallissa on tilanne toinen ja päätykatsomo on fanien ja fanitoimintaa voidaan kehittää.

Noita Kalevan kommentteja ei kannata lukea, jos haluaa itse pysyä järjissään. Muutamat trollit vetää tason todella alas. Tuotakin uutista tuntuu muutama somessakin sekoillut henkilö terrorisoivan oman etunsa saavuttaakseen tai sit ihan vaan huviksensa.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Noita Kalevan kommentteja ei kannata lukea, jos haluaa itse pysyä järjissään. Muutamat trollit vetää tason todella alas. Tuotakin uutista tuntuu muutama somessakin sekoillut henkilö terrorisoivan oman etunsa saavuttaakseen tai sit ihan vaan huviksensa.
Joo no ehkä vähän kärkäs kommentti, mutta en hetkeäkään epäile että ei olisi tuota mieltä olevia. Muutos vastarinta on syvässä ja tapellaan viimeiseen asti, että muutokset ei mene läpi, koska: "minä olen istunut siinä kohdassa 10v ja inhoan meteliä".
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Noita Kalevan kommentteja ei kannata lukea, jos haluaa itse pysyä järjissään. Muutamat trollit vetää tason todella alas. Tuotakin uutista tuntuu muutama somessakin sekoillut henkilö terrorisoivan oman etunsa saavuttaakseen tai sit ihan vaan huviksensa.
Juu en minäkään ihan tätä osta vaikken käy paikanpäällä ku sen 1-5 kertaa kaudessa.
Luettu kyllä on ihan kaikki ja oon tämmönen sudenteetti etä ihannoija.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ei nyt ihan kympillä vituta mutta tuntuu olevan pitkäaika odotella melkeen viikko peliä prkl.
No onneksi lohtua tuo huomenna ke TV5 kanavalta näkyvä Hifk - Pelicans matsi jonka aion väijyä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei nyt ihan kympillä vituta mutta tuntuu olevan pitkäaika odotella melkeen viikko peliä prkl.
Kyllä tässä liigan otteluohjelmaa saa taas ihmetellä. Ensin odotellaan melkein viikko pelejä ja sitten pakko pelata tuplaviikonloppu eli sekä perjantaina ja lauantaina. Ei niin mitään järkeä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Kyllä tässä liigan otteluohjelmaa saa taas ihmetellä. Ensin odotellaan melkein viikko pelejä ja sitten pakko pelata tuplaviikonloppu eli sekä perjantaina ja lauantaina. Ei niin mitään järkeä.

Mututuntumalta sanoisin, että Kärpillä on ollut useampia tälläisiä väliviikontynkiä tällä kaudella. Ottelut ovat tulleet erikoisen rypäsmäisissä putkissa.

Osasyynä on toki varmaan ollut Liigan ja CHL:n aikataulujen yhteensovittaminen. Silti kyllä kehnoa suunnittelua ammattilaissarjassa.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Mututuntumalta sanoisin, että Kärpillä on ollut useampia tälläisiä väliviikontynkiä tällä kaudella. Ottelut ovat tulleet erikoisen rypäsmäisissä putkissa.

Osasyynä on toki varmaan ollut Liigan ja CHL:n aikataulujen yhteensovittaminen. Silti kyllä kehnoa suunnittelua ammattilaissarjassa.

Minä olen aina olettanut, että nämä satunnaiset "väliviikontyngät" ovat enemmänkin Kärppien toiveesta kuin sitä vastaan. Kärppien matkustustaakka on sen verran suuri, että harjoittelulle ja kotonaolemiselle ei jää paljoa tilaa kun otteluita ripotellaan pitkin viikkoa. Saatan olla väärässäkin.
 

Ränse

Jäsen
Vituttaa jo etukäteen todennäköinen puolivälieräsarja Uimalakin luokkakokousta vastaan. Voi tulla raastava sarja. JYP:illä on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia ja kokemusta kovista peleistä. Melkeen Top 3:n ulkopuolelta mikä tahansa muu joukkue olisi parempi vaihtoehto.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vituttaa jo etukäteen todennäköinen puolivälieräsarja Uimalakin luokkakokousta vastaan. Voi tulla raastava sarja. JYP:illä on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia ja kokemusta kovista peleistä. Melkeen Top 3:n ulkopuolelta mikä tahansa muu joukkue olisi parempi vaihtoehto.
Itseäni ei juurikaan edes JYP näin etukäteen jännitä yhtään. Sen verran kova luotto on Kärppiin että ihan sama mikä joukkue sieltä vastaan puolivälierissä tulee niin Kärpät vie sarjan 4-0 tai 4-1. Pelit voivat olla näennäisesti tasaisia maalin pelejä ja sen jälkeen alkaakin se sama selittely mitä männä vuosina on nähty HPK:n (2014), SaiPan (välierät 2014 ja puolivälierät 2015) ja Ässien faneilta (2018), että oltiin melkein lähellä tiputtaa Kärpät jatkosta, mitä nyt ei voitettu kuin korkeintaan yksi peli koko ottelusarjassa.

Maalin takaa-ajoasemasta on pitkä matka maalin voittoon, vanha viisaus.
 

Hoki-Hemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa jo etukäteen todennäköinen puolivälieräsarja Uimalakin luokkakokousta vastaan. Voi tulla raastava sarja. JYP:illä on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia ja kokemusta kovista peleistä. Melkeen Top 3:n ulkopuolelta mikä tahansa muu joukkue olisi parempi vaihtoehto.
Puolivälieräsarja on ylivoimaiselle runkosarjan voittajalle se pahin sarja vastustajasta riippumatta. Kyllä olen samaa mieltä, että Jyp on pahin vastustaja puolivälieriin. Vahvasti alkaa näyttämään, että vastustaja tulee kolmikosta Ilves, Saipa tai Jyp. Ei tule helppoa olemaan Jypillekkään sääleissä, jos jää
kympiksi.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Itseäni ei juurikaan edes JYP näin etukäteen jännitä yhtään. Sen verran kova luotto on Kärppiin että ihan sama mikä joukkue sieltä vastaan puolivälierissä tulee niin Kärpät vie sarjan 4-0 tai 4-1. Pelit voivat olla näennäisesti tasaisia maalin pelejä ja sen jälkeen alkaakin se sama selittely mitä männä vuosina on nähty HPK:n (2014), SaiPan (välierät 2014 ja puolivälierät 2015) ja Ässien faneilta (2018), että oltiin melkein lähellä tiputtaa Kärpät jatkosta, mitä nyt ei voitettu kuin korkeintaan yksi peli koko ottelusarjassa.

Maalin takaa-ajoasemasta on pitkä matka maalin voittoon, vanha viisaus.
Varsinkin tuo HPK:ta vastaan pelatut puolivälierät vitutti itseä. Kerho hallitsi näennäisesti pelejä eikä Kärpillä ollut missään vaiheessa hätää, mutta muiden joukkueiden kannattajat ei tätä tajunneet ennen kuin vasta välierien lopussa.
 

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vituttaa jo etukäteen todennäköinen puolivälieräsarja Uimalakin luokkakokousta vastaan. Voi tulla raastava sarja. JYP:illä on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia ja kokemusta kovista peleistä. Melkeen Top 3:n ulkopuolelta mikä tahansa muu joukkue olisi parempi vaihtoehto.

Kun vähän on sivusta seurannut Jypin pelejä niin vaikka pisteitä on tullut surkeata alkukautta selkeästi enemmän niin mielestäni JYP:in hyökkäyspelaaminen ei ole vakuuttanut allekirjoittanutta. Jyppi on pelannut pitkään limitillä, kun taas Kärpät pystyy nostamaan pleijereissä tasoa pari napsua lisää. Kärppien ainut akilleenkantapään eli ylivoima on parantunut todella paljon Jokisen tulon jälkeen ja valmiiksi pestään Jyppi jokaisella muilla pelin osa-alueella niin en mitenkään usko, että Jyppi pystyisi 4 kertaa meitä yllättämään. Toki sen verran laadukas ja kokenut sekä menestynyt porukka on Nykäskylästä mahdollisesti vastassa niin mihinkään löysäilyihin ei ole varaa yhtään. Onneksi meillä kopissa enemmän johtajuutta kuin ehkä koskaan aikasemmin niin en usko, että Kärpillä tulee olemaan asenne vaikeuksia. Runkosarjaa on vielä jäljellä ja mahdollista on, että Jyp nousee tuolta vielä vähän ylemmäs ja säälijengeillä on keskenään tosi pienet marginaalit tällä hetkellä niin saapa nähdä kuka sieltä tulee loppujen lopuksi vastaan.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Antaa tulla JYPiä, SaiPaa tai Tapparaa vastaan, aivan sama. Kärpät on Liigan paras jengi ja tulee sen näyttämään myös playoffeissa. Kovin on hataraa luottoa omaan jengiin jos joku kymmenennelle sijalle sijoittunut joukkue pelottaa.. Oli uimalakki penkin takana tai ei.
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Eipä se JYP pelota yhtään. Silloin 2009 Dufvan porukka oli ylivoimainen runkosarjan voittaja ja Kärpät sekalainen seurakunta ja kylläinen haastaja. Nyt on nälkää ja nopeutta, eikä siinä auta robottikiekko tai rimpuilu kun kohtaa nyky-Kärpät.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Vaikka Dufvan kiekko on rasittavaa katsottavaa niin JYP joukkueena sytyttää varmasti Kärpät paremmin kuin vaikka SaiPa, johon matkustustakin tulisi enemmän. JYP itse asiassa on hyvä haaste puolivälieriin, koska Kärppiä vastaan luultavasti muutkin pelaavat samalla tavalla. Rikkoen ja hidastaen.
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Päätöskierroksen höntsyt B-kokoonpanolla. Eihän tuo pelaaminen edes kovin vakavalta näyttänyt, ja ihan hyvä niin.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hei, edes minua ei vituta.

Kauden surkein puolustus jalkeilla ja heikko maalivahti + hyökkäyksen poissaolot. Odotettu tappio, tai ainakin päästettyjen maalien määrä.

Juu ei vituta yhtään, lähinnä hymyilyttää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös