Tämähän se olisi vahvin tapa välittää viesti. Kun kerran ilmeisesti sitä kuudetta kenttäpelaajaa ei ilmeisesti enää tarvita organisaation johdon mielestä, niin voi pian olla, että tuleekin musta kevät.Mielestäni olisi parasta olla poissa hallilta koko pelin tulevana keskiviikkona. Sitten vielä joku tunnelmaan ja fanien tärkeyteen viittaava lakana fanikatsomoon, niin mediatkin heräisivät.
Vituttaa tämä Virkkusen haastattelu Kalevassa. Ei tämä asia tule ainakaan fanien puolelle kääntymään, kun tämmöisiä kommentteja tulee tuulipuvuilta: "Ihan oikean päätöksen Mr. Virkkunen teki. Nämä ”fanit” omalla käytöksellään omat tämän aiheuttaneet. Kauhea älämölö ja kauheaa kielenkäyttöä lähes joka pelissä. Istun nykyisen seisomakatsomon vieressä niin olen päässyt tämän kokemaan monen monituista kertaa. Minun paikkaahan nuo nuorisohulikaanit vie!! Tai en tule enään ikinä katsomaan peliä vaan katson mielummun ruudusta. Halvemmaksi tulisi."
Näytetään nyt, että millaista on hiljaisessa hallissa. Menkää paikalle kuten ennenkin, mutta olkaa ihan hiljaa kunnes pelin viimeinen 10 min on jäljellä, siitä sitten vaan urut auki ja näyttämään miksi meitä tarvitaan. Toivottavasti uudessa hallissa on tilanne toinen ja päätykatsomo on fanien ja fanitoimintaa voidaan kehittää.
Joo no ehkä vähän kärkäs kommentti, mutta en hetkeäkään epäile että ei olisi tuota mieltä olevia. Muutos vastarinta on syvässä ja tapellaan viimeiseen asti, että muutokset ei mene läpi, koska: "minä olen istunut siinä kohdassa 10v ja inhoan meteliä".Noita Kalevan kommentteja ei kannata lukea, jos haluaa itse pysyä järjissään. Muutamat trollit vetää tason todella alas. Tuotakin uutista tuntuu muutama somessakin sekoillut henkilö terrorisoivan oman etunsa saavuttaakseen tai sit ihan vaan huviksensa.
Juu en minäkään ihan tätä osta vaikken käy paikanpäällä ku sen 1-5 kertaa kaudessa.Noita Kalevan kommentteja ei kannata lukea, jos haluaa itse pysyä järjissään. Muutamat trollit vetää tason todella alas. Tuotakin uutista tuntuu muutama somessakin sekoillut henkilö terrorisoivan oman etunsa saavuttaakseen tai sit ihan vaan huviksensa.
Kyllä tässä liigan otteluohjelmaa saa taas ihmetellä. Ensin odotellaan melkein viikko pelejä ja sitten pakko pelata tuplaviikonloppu eli sekä perjantaina ja lauantaina. Ei niin mitään järkeä.Ei nyt ihan kympillä vituta mutta tuntuu olevan pitkäaika odotella melkeen viikko peliä prkl.
Kyllä tässä liigan otteluohjelmaa saa taas ihmetellä. Ensin odotellaan melkein viikko pelejä ja sitten pakko pelata tuplaviikonloppu eli sekä perjantaina ja lauantaina. Ei niin mitään järkeä.
Mututuntumalta sanoisin, että Kärpillä on ollut useampia tälläisiä väliviikontynkiä tällä kaudella. Ottelut ovat tulleet erikoisen rypäsmäisissä putkissa.
Osasyynä on toki varmaan ollut Liigan ja CHL:n aikataulujen yhteensovittaminen. Silti kyllä kehnoa suunnittelua ammattilaissarjassa.
Itseäni ei juurikaan edes JYP näin etukäteen jännitä yhtään. Sen verran kova luotto on Kärppiin että ihan sama mikä joukkue sieltä vastaan puolivälierissä tulee niin Kärpät vie sarjan 4-0 tai 4-1. Pelit voivat olla näennäisesti tasaisia maalin pelejä ja sen jälkeen alkaakin se sama selittely mitä männä vuosina on nähty HPK:n (2014), SaiPan (välierät 2014 ja puolivälierät 2015) ja Ässien faneilta (2018), että oltiin melkein lähellä tiputtaa Kärpät jatkosta, mitä nyt ei voitettu kuin korkeintaan yksi peli koko ottelusarjassa.Vituttaa jo etukäteen todennäköinen puolivälieräsarja Uimalakin luokkakokousta vastaan. Voi tulla raastava sarja. JYP:illä on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia ja kokemusta kovista peleistä. Melkeen Top 3:n ulkopuolelta mikä tahansa muu joukkue olisi parempi vaihtoehto.
Puolivälieräsarja on ylivoimaiselle runkosarjan voittajalle se pahin sarja vastustajasta riippumatta. Kyllä olen samaa mieltä, että Jyp on pahin vastustaja puolivälieriin. Vahvasti alkaa näyttämään, että vastustaja tulee kolmikosta Ilves, Saipa tai Jyp. Ei tule helppoa olemaan Jypillekkään sääleissä, jos jääVituttaa jo etukäteen todennäköinen puolivälieräsarja Uimalakin luokkakokousta vastaan. Voi tulla raastava sarja. JYP:illä on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia ja kokemusta kovista peleistä. Melkeen Top 3:n ulkopuolelta mikä tahansa muu joukkue olisi parempi vaihtoehto.
Varsinkin tuo HPK:ta vastaan pelatut puolivälierät vitutti itseä. Kerho hallitsi näennäisesti pelejä eikä Kärpillä ollut missään vaiheessa hätää, mutta muiden joukkueiden kannattajat ei tätä tajunneet ennen kuin vasta välierien lopussa.Itseäni ei juurikaan edes JYP näin etukäteen jännitä yhtään. Sen verran kova luotto on Kärppiin että ihan sama mikä joukkue sieltä vastaan puolivälierissä tulee niin Kärpät vie sarjan 4-0 tai 4-1. Pelit voivat olla näennäisesti tasaisia maalin pelejä ja sen jälkeen alkaakin se sama selittely mitä männä vuosina on nähty HPK:n (2014), SaiPan (välierät 2014 ja puolivälierät 2015) ja Ässien faneilta (2018), että oltiin melkein lähellä tiputtaa Kärpät jatkosta, mitä nyt ei voitettu kuin korkeintaan yksi peli koko ottelusarjassa.
Maalin takaa-ajoasemasta on pitkä matka maalin voittoon, vanha viisaus.
Vituttaa jo etukäteen todennäköinen puolivälieräsarja Uimalakin luokkakokousta vastaan. Voi tulla raastava sarja. JYP:illä on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia ja kokemusta kovista peleistä. Melkeen Top 3:n ulkopuolelta mikä tahansa muu joukkue olisi parempi vaihtoehto.
Jokainen saa vittuuntua mistä haluaa, mutta ei mene kyllä varmaan edes top kymppiin tällä kaudella. Hyvä jos top sataan.Kerrassaan upea lopetus runkosarjalle.
Hei, edes minua ei vituta.Kerrassaan upea lopetus runkosarjalle.
Hei, edes minua ei vituta.
Kauden surkein puolustus jalkeilla ja heikko maalivahti + hyökkäyksen poissaolot. Odotettu tappio, tai ainakin päästettyjen maalien määrä.
Päätöskierroksen höntsyt B-kokoonpanolla. Eihän tuo pelaaminen edes kovin vakavalta näyttänyt, ja ihan hyvä niin.
Oli eräs kauden viihdyttävimpiä höntsäpelejä. Kansa sai mitä halusi, vauhdikasta peliä ja paljon maaleja.Juu ei vituta yhtään, lähinnä hymyilyttää.