Vituttaa niin kympillä!

  • 1 045 596
  • 5 447

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu kun vituttaa. Pakko sanoa samaa kuin viime kaudella, Rynnäs on yliarvostettu maalivahti. Verratkaa vaikka Larmiin.
Viime kauden alussa oli aivan sama laulu, Rynnäs ei saanut rantapalloakaan kiinni. Luotan kyllä siihen, että Rynnäs palaa tasolleen.

Sen sijaan tuo parjattu hyökkäys on aivan täysin yhden ketjun varassa. Humalojan ketju menettelee, mutta kakkos-, ja nelosvitjat ansaitsisivat menolipun Mestikseen. Järkyttävää paskaa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Ruohomaan ketju ei vaan riitä. Mäenalanen Lasun kans aivan kuutamolla. Ja alemmista ketjuista ei löydy maalintekijöitä, poislukien Humaloja ja Ikonen.
Pitäiskö Leskisen paluun jälkeen laittaa kaikki munat samaan koriin: Ikonen-Humaloja-Leskinen.
Ei vaan pysty hymyilemättä kirjoittamaan uusiksi kärppien kakkosketjua. Onhan tuo hyökkäys surkea!!!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Peli Ilvestä vastaan on vielä kesken, mutta tähän puukäsilaumaan on pakko saada niitä vahvistuksia. Vittu että vituttaa taas vaihteeksi tuo saatanan tuhnuilu.
 

Jaska T

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärppäinen-fanitus tauolla (poliittiset syyt)
Peli Ilvestä vastaan on vielä kesken, mutta tähän puukäsilaumaan on pakko saada niitä vahvistuksia. Vittu että vituttaa taas vaihteeksi tuo saatanan tuhnuilu.

Tuli muuten Mooren jinxauksen jälkeen välittömästi pari maalia B)
 

tuulis2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Peli Ilvestä vastaan on vielä kesken, mutta tähän puukäsilaumaan on pakko saada niitä vahvistuksia. Vittu että vituttaa taas vaihteeksi tuo saatanan tuhnuilu.
Eikö arvon Moorella ole mielikuvitusta muihin kirosanoihin? Pikkusen alkaa kututtamaan esim. jatkuva samojen pelaajien mollaus.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö arvon Moorella ole mielikuvitusta muihin kirosanoihin? Pikkusen alkaa kututtamaan esim. jatkuva samojen pelaajien mollaus.
On tuo "kututtaminen" myöskin jo aika kulunutta sinun näppäimistöltäsi. Vaihda ketjua, jos ei miellytä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikö arvon Moorella ole mielikuvitusta muihin kirosanoihin? Pikkusen alkaa kututtamaan esim. jatkuva samojen pelaajien mollaus.
Miten olisi pitänyt kuvata tuntemuksia? Perkele kun perkelettää? Hitsi kun hitsittää. Ei tämä mikään lastenohjelma ole.

Enkä mä sitäpaitsi mollannut ketään pelaajaa viestissäni, mutta onhan tuo joukkue vaan oikeasti suurimmaksi osaksi erittäin puukätinen.
 

sinikettu

Jäsen
Vituttaa joidenkin nimimerkkien mctorsoilu. Vituttaa myös, että olen ajautunut kirjoittelemaan ihan liikaa negatiivista juttua tänne johtuen tiettyjen nimimerkkien mctorsoilusta.

Mitä on mctorsoilu, kysyt varmaan? Tätä on mctorsoilu.

Olen sitä mieltä, että Harri Aho on tehnyt virheitä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että hän on oikea mies Oulun Kärppien urheilutoimenjohtajan pestiin.

Hyvä haku tähän tilanteeseen. Joukkueemme vahvistui jälleen pelitapaan sopivalla pelaajalla.

Ei varmaan tarvitse arvata, kuka nuo on tässä vastikään kirjoittanut.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vittu että vituttaa tämä saatanan negailu, mikään ei riitä ja kaikki on päin persettä. Aho vituttaa kaikkia ja joukkue on puukäsiä täynnä
ja lisää niitä vaan tulee englannista.
Olenko minä ainut joka on tähän alkukauteen tyytyväinen?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Vittu että vituttaa tämä saatanan negailu, mikään ei riitä ja kaikki on päin persettä. Aho vituttaa kaikkia ja joukkue on puukäsiä täynnä
ja lisää niitä vaan tulee englannista.
Olenko minä ainut joka on tähän alkukauteen tyytyväinen?
Et ole ainoa. Minä olen tyytyväinen joukkueen tekemiseen pelaajistosta valmennusjohtoon. Organisaatiota kun taas miettii niin olen pettynyt ja välillä vittuuntunut johtohenkilöiden (erityisesti Ahon) tekemisiin. Kärppien tärkeimmät parannuskohteet pitäisi aloittaa sieltä pyramidin huipulta.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Et ole ainoa. Minä olen tyytyväinen joukkueen tekemiseen pelaajistosta valmennusjohtoon. Organisaatiota kun taas miettii niin olen pettynyt ja välillä vittuuntunut johtohenkilöiden (erityisesti Ahon) tekemisiin. Kärppien tärkeimmät parannuskohteet pitäisi aloittaa sieltä pyramidin huipulta.

Peukku.
Kattokaapa huvikseen ketä oli kentällä kun Miska painoi voittomaalin Ilvestä vastaan viime minuutilla.

Jonninmoinen kutina on itellä että Manner päättää loppupelissä ketä otetaan sisään, kuka sopii porukkaan? Aho saattaa ehdotella mutta on Manner nähnyt
nämä tähtipelaajat sun muut niin uskon että kasaa tämän jengin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa joidenkin nimimerkkien mctorsoilu. Vituttaa myös, että olen ajautunut kirjoittelemaan ihan liikaa negatiivista juttua tänne johtuen tiettyjen nimimerkkien mctorsoilusta.
Tätä tämä nykyään on. Syyt löydetään kovin helposti muualta kuin itsestä. Sitä vaan ajaudutaan, koska nuo muut tekevät sitä ja tätä. Jos et halua kirjoittaa niin paljon negatiivista, niin älä kirjoita. Itse sinä olet kirjoituksistasi vastuussa. Toisaalta, jos kerran vituttaa, niin miksi pidättelemäänkään.
 

JPL

Jäsen
Kyllä meinaa vituttaa... TPS Juolevi, HIFK Sopanen ja Kärpät... Juha Koivisto
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä meinaa vituttaa... TPS Juolevi, HIFK Sopanen ja Kärpät... Juha Koivisto
Ei sillä etteikö tässä vahvistuksia tarvittaisi, mutta esim. Sopanen on viimeksi pelannut suurinpiirtein täyden liigakauden kaudella 2013-14. Viimeisen kolmen kauden pelimäärät 23, 36 ja 41. Jo varmistunut KHL-diili kariutui siihen kun mies ei pystynyt kesällä treenaamaan ollenkaan kun oli erilaisia terveyshuolia. Eikö tässä nimenomaan olla haluttu näitä ikivemppoja vältellä?
 
Ei sillä etteikö tässä vahvistuksia tarvittaisi, mutta esim. Sopanen on viimeksi pelannut suurinpiirtein täyden liigakauden kaudella 2013-14. Viimeisen kolmen kauden pelimäärät 23, 36 ja 41. Jo varmistunut KHL-diili kariutui siihen kun mies ei pystynyt kesällä treenaamaan ollenkaan kun oli erilaisia terveyshuolia. Eikö tässä nimenomaan olla haluttu näitä ikivemppoja vältellä?

JPL ei varmaan samoja nimiä halunnut joukkueeseen, vaan saman profiilin hankintoja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
JPL ei varmaan samoja nimiä halunnut joukkueeseen, vaan saman profiilin hankintoja.
Kyllä kyllä ja juuri siksi minäkin sanoin että "ei sillä etteikö tässä vahvistuksia tarvittaisi". Kunhan vaan nostin esille esim. Sopasen sairashistorian, kun tuossa kuitenkin oli nimenä hänet esille nostettu.

Pitää nyt oikeasti toivoa että jotain tapahtuu ja pian. Mites se Teemu Ramstedt nyt vielä kerran?
 
Kyllä kyllä ja juuri siksi minäkin sanoin että "ei sillä etteikö tässä vahvistuksia tarvittaisi". Kunhan vaan nostin esille esim. Sopasen sairashistorian, kun tuossa kuitenkin oli nimenä hänet esille nostettu.

No ikivemppojen välttelykommenttiin vastasinkin.

Pitää nyt oikeasti toivoa että jotain tapahtuu ja pian. Mites se Teemu Ramstedt nyt vielä kerran?

Minulle kelpaisi, jos/kun on pelikunnossa. Meidän pelisapluunassa kiekollisena laiturit karkaavat yksin hyökkäykseen ja odottavat lisäjoukkoja. Kiekottomana karvataan koko kentän alueelta ja siellä on nytkin aina yksi mies "Ramun paikalla" hyökkäyssinisellä, kun 2 muut hätistävät pois. Joissakin kentissä on tietty 3 syvällä, mutta ei sieltä aina kaikki polje salamana pois. Ramstedt olisi YV:eehen juurikin täsmähankinta.

En kuitenkaan usko, että tämän kaltaista hankintaa tulee. Eikös pelaajat mene sekaisin kilpailutilanteesta? Ruohomaalla olisi kuitenkin tekemistä pitää ykkösen viittaa, ellei sitten periaatepäätöksellä saisi pitää.
 

JPL

Jäsen
Kyllä kyllä ja juuri siksi minäkin sanoin että "ei sillä etteikö tässä vahvistuksia tarvittaisi". Kunhan vaan nostin esille esim. Sopasen sairashistorian, kun tuossa kuitenkin oli nimenä hänet esille nostettu.

Pitää nyt oikeasti toivoa että jotain tapahtuu ja pian. Mites se Teemu Ramstedt nyt vielä kerran?

Jep - näin juuri. Toki olisin minä Sopasesta hieman innostuneempi ollut kuin vaikkapa Koivistosta, mutta ennemmin kyse siis pelaajien tasosta. Olkoonkin Koivisto kuinka iloinen veijari tahansa, niin pelillinen anti tuskin aivan huikeaksi muotoutuu. Toki mistäpä sitä koskaan tietää, vaikka Koivisto täräyttäisi loppukauden aikana 15 kihausta, Sopasen pelien loppuessa ensimmäiseen erään. Todennäköisyys toki varsinkin ensimmäiselle kohdalle melko pieni.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On noita täytemiehiä kyllä jo sen verran, että laituriosastolle on vaikea kuvitella enää vahvistuksia tulevan, mikä on sääli. Keskikaista onkin se ykkösprioriteetti nyt, ja toivottavasti vahvistusta sinne saataisiin nyt, eikä vasta siirtorajalla. Silloin voi olla jo liian myöhäistä.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
On noita täytemiehiä kyllä jo sen verran, että laituriosastolle on vaikea kuvitella enää vahvistuksia tulevan, mikä on sääli. Keskikaista onkin se ykkösprioriteetti nyt, ja toivottavasti vahvistusta sinne saataisiin nyt, eikä vasta siirtorajalla. Silloin voi olla jo liian myöhäistä.

Ja juuri sinne laituriosastollekin tarvittaisiin täytettä. On tosi mukava, että Kupari saa minuutteja Leskisen paikalla, mutta tasakentällisin tuo viisikko ei saa mitään aikaiseksi. Leskisen poissaolo ei vaikuta ollenkaan lyhyeltä, hän ei ole tällä hetkellä joukkueharjoittelussa edes mukana. Olo jatkoon olisi aikalailla turvallisempi, jos laituriosastolle olisi hankittu Koiviston sijaan Sopanen. Nyt priorisoitiin nelosketjun poissaolot tulosyksikköä tärkeämmäksi.

Mutta nää on nyt näitä. Tämä kausi mennään tällä tavalla ja lopputuloksen näemme maalis-huhtikuussa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja juuri sinne laituriosastollekin tarvittaisiin täytettä. On tosi mukava, että Kupari saa minuutteja Leskisen paikalla, mutta tasakentällisin tuo viisikko ei saa mitään aikaiseksi. Leskisen poissaolo ei vaikuta ollenkaan lyhyeltä, hän ei ole tällä hetkellä joukkueharjoittelussa edes mukana. Olo jatkoon olisi aikalailla turvallisempi, jos laituriosastolle olisi hankittu Koiviston sijaan Sopanen. Nyt priorisoitiin nelosketjun poissaolot tulosyksikköä tärkeämmäksi.

Mutta nää on nyt näitä. Tämä kausi mennään tällä tavalla ja lopputuloksen näemme maalis-huhtikuussa.
Tässäpä se suuri ongelma onkin. Kakkosketju ei 5vs5 pelissä saa oikein mitään aikaan, ja kakkosylivoimasta/ylivoimasta ylipäätään ei tarvitse edes puhua. Itse toivoisin Mäenalasen paikalle laituria, sekä Lasun tilalle sentteriä. Ja näiden hankintojen pitäisi nimenomaan olla niitä tuloksentekijöitä.

Vieraspelit ovat nyt tarkan syynin alla, kun kotona ollaan pelattu hyvin. Sama tekemisen meininki pitäisi jotenkin saada mukaan myös vieraskaukaloihin.
 
Turha tuosta Sopasesta on mieltään pahoittaa. Eihän Kärpillä ollut mitään palaa nokittaa tarjousta. Puhutaan kuitenkin Hifkistä joka maksaa Jarkko Maliselle 250ke. Tuosta voi päätellä, paljon ne maksaa Sopaselle. En mä ainakaan olisi välittänyt nähdä Viliä Kärpissä jollain 300ke lapulla, kun pelejä tulee kuitenkin se max 30 enää tälle kaudelle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on ihan henkilökohtainen harmitus: En pääse tänään paikanpäälle katsomaan joukkueemme kamppailua sarjan ykköspaikasta! Padiltä joudun tihrustamaan, enkä varmasti pysty edes kokonaan tätä taistoa tihrustamaan. Kyllä nyt ottaa koville!
 
Nyt on ihan henkilökohtainen harmitus: En pääse tänään paikanpäälle katsomaan joukkueemme kamppailua sarjan ykköspaikasta! Padiltä joudun tihrustamaan, enkä varmasti pysty edes kokonaan tätä taistoa tihrustamaan. Kyllä nyt ottaa koville!
Itse töissä 11-22 ja yle puheen varassa olen. Vaihdetaanko paikkoja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös