Ei vaihdeta paikkoja. Nyt sitten harmittaa sinunkin puolestasi. Etkö voi kuunnella Radiocityltä Steniusta? Siinä olisi kuitenkin tunnelmaa!Itse töissä 11-22 ja yle puheen varassa olen. Vaihdetaanko paikkoja?
Ei vaihdeta paikkoja. Nyt sitten harmittaa sinunkin puolestasi. Etkö voi kuunnella Radiocityltä Steniusta? Siinä olisi kuitenkin tunnelmaa!Itse töissä 11-22 ja yle puheen varassa olen. Vaihdetaanko paikkoja?
Ei vaihdeta paikkoja. Nyt sitten harmittaa sinunkin puolestasi. Etkö voi kuunnella Radiocityltä Steniusta? Siinä olisi kuitenkin tunnelmaa!
Hammasta purren eteenpäin!Työkaveri kannattaa Hifkiä, niin olisi kovin itsekästä kuunnella pelkästään oman joukkueen peliä. Illalla sitten rullata pari kertaa kooste läpi. :)
Suplasta Ruudun Jarmo Korhosen selostus ja nappikuulokkeet korville. Supla on ilmainen. Usein tulee kuunneltua lenkillä Suplasta Ruudun selostamana Kärppien pelejä ja tyytyväinen olen. Kaksi kärpästä samalla iskulla, lenkki ja Kärppäpeli.Työkaveri kannattaa Hifkiä, niin olisi kovin itsekästä kuunnella pelkästään oman joukkueen peliä. Illalla sitten rullata pari kertaa kooste läpi. :
Miksi kuunnella TV-lähetystä varten tehtyä selostusta, kun voisi yhtä hyvin kuunnella Cityltä Stenkan kärppähenkistä radioselostusta? Itse kuuntelen Stenkkaa usein silloinkin, kun katson peliä Ruudusta.Suplasta Ruudun Jarmo Korhosen selostus ja nappikuulokkeet korville.
Jos tosiaan haluaa kuunnella pelin, niin ehdottomasti Cityltä Stenkka dominoimaan. Pyyhkii Korhosella lattiaa 10-0.Suplasta Ruudun Jarmo Korhosen selostus ja nappikuulokkeet korville. Supla on ilmainen. Usein tulee kuunneltua lenkillä Suplasta Ruudun selostamana Kärppien pelejä ja tyytyväinen olen. Kaksi kärpästä samalla iskulla, lenkki ja Kärppäpeli.
Joo, ei mua vituta, vaikkei oo mersuu ei bemaria.
Niin, joo, olikohan niin, ettei City selostanut Kärppien pelejä viime kaudella tai en saanut puhelimella sitä nettiradiosta toimimaan, niin jäi tuo tapa kuunnella Suplasta Ruudun selostamia Kärppien koti ja vieraspelejä lenkillä. Jos pelkän Stenkan selostuksen saisi, niin ok.Miksi kuunnella TV-lähetystä varten tehtyä selostusta, kun voisi yhtä hyvin kuunnella Cityltä Stenkan kärppähenkistä radioselostusta? Itse kuuntelen Stenkkaa usein silloinkin, kun katson peliä Ruudusta.
Eikö kukaan pysty estämään Jarmo Korhosen sönkötystä, oikeinEi nyt varsinaisesti liity Kärppiin, mutta tosiaan tuo Korhonen on v'tuttanut alusta saakka. Waheeb tai ihan sama kuka tahansa muu selostamaan Kärppien matsit.
Sama ottaa varmasti kaikkia päähän. Karmea selostelija kaikenkaikkiaan.Eikö kukaan pysty estämään Jarmo Korhosen sönkötystä, oikein
todella ottaa päähän, että Kärppien hienoa peliä selostaa täysi idiootti.
Eikö kukaan pysty estämään Jarmo Korhosen sönkötystä, oikein
Sama ottaa varmasti kaikkia päähän. Karmea selostelija kaikenkaikkiaan.
Tämän kauden osalta olen itsekin jo kertaalleen laittanut, toivottavasti muut tekevät saman.Itse ainakin olen laittanut Ruudulle pariinkin otteeseen viestiä, laittakaapa muutkin niin jos siellä oikeasti älyttäisiin tämä asia.
Eikö kukaan pysty estämään Jarmo Korhosen sönkötystä, oikein
Ei olla edes sarjakärki. Vittu mitä paskaa.
Miksi kuunnella TV-lähetystä varten tehtyä selostusta, kun voisi yhtä hyvin kuunnella Cityltä Stenkan kärppähenkistä radioselostusta? Itse kuuntelen Stenkkaa usein silloinkin, kun katson peliä Ruudusta.
Kuuntelen Stenkkaa sivustolta LiveTaajuus: Radio City Oulu - LiveTaajuus.fiMiten saat synkronoitua tuon selostuksen vastaamaan ruudusta tulevaa peliä, joka on ajallisesti jäljessä.
Kärpät pistää IFK:ta 5-0 pataan kotikentällä ja minä olen töissä. Perkele nyt vituttaa niin kympillä!
Itse tein niin kuin pelimiehet tekee, elikkäs työmatkalla nappasin muutaman pitkän Sandelssin pussiin ja menin töihin. Suljin interwebin puhelimesta. Pääsin töistä ja kotimatkalle Aito Hitti soimaan(ei mahdollisuutta spoilaantua). Pääsin kotiin ja katsoin pelin jälkilähetyksenä. Nautin.Kärpät pistää IFK:ta 5-0 pataan kotikentällä ja minä olen töissä. Perkele nyt vituttaa niin kympillä!