Jatkoit tuttua linjaasi, eli tällaisten matsien jälkeen ei paljon maalivahtiketjussa viestejä näkynyt, paitsi jos joku haastoi.
Olin usein hiljaa jos Backlund oli perseillyt. Esimerkiksi ensimmäisen Kärpät-Lukko -säälipelin jälkeen en tullut tänne pelin aikana tai pelin jälkeen Backlundin kyseisen pelin tasosta mainitsemaan, vaikka koneen äärellä olin. Kaikkihan sen näkivät sanomattakin, että vituiksi meni. Tämä asiahan meni niin päin, että jos Backlundilla oli hyvä päivä, niin oukka tai Makis tuli tänne haastelemaan eli lällättelemään, niin minä korrektisti kommentoin, että joo, oli hyvä peli. Jonkun kerran myös ihan oma-aloitteisesti annoin kehut. Kerroin esim. helmikuussa, että jos Backlund pelaisi noin hyvin kuin nyt pelasi, nin saisi minun puolestani pelata 85-90 % peleistä. Mitähän värilaseja siinä on. Ei mitään. Puhuit siis palturia.
Oma-aloitteisesti et tainnut yhtään kertaa Backlundin otteita kehua, mutta samalla tasolla pelanneen Karhusen muistit hehkuttaa joka kerta kun sai jonkun kopin.
Tuokaan väitteesi ei pidä paikkaansa. Kehuin Backlundin otteita muutamaan kertaan ja ihan oma-aloitteisesti. Maksa minulle 1000 euroa, niin voin näyttää monta esimerkkiä, muuten en viitsi. Sen sijaan en koskaan sanonut, että yleisellä tasolla ja pidemmän päälle luotan Backlundin pään kestävyyteen, satunnaisiin hyviin peleihin olen uskonut ja tunnustanut ne ja todennut, että jos yleisempi taso olisi tuo, niin ongelmaa ei olisi.
En myöskään jaksanut Karhusen hyvien pelien jälkeen käydä kehumassa, jos asia oli täysin ilmiselvää, että hän oli onnistunut.
Makis tällä palstalla selitteli, että Kärppien torstain 4-5-tappiopelissä Lukkoa vastaan Backlundin piikkiin ei voi panna oikeastaan yhtään maalia. Se niistä värilaseista ja että kenellä ne ovat.
Tiivistän tähän viestini loppuun sinun tasosi "keskustelijana":
Vai valehteletko ja pädetkö täällä, koska olet siviilissä joku saamaton nahjus, jolle aidanseipäätkin nauravat?