Turpovitone
Jäsen
Vituttaa vieläkin aivan vitusti. Edelleenkin, vuosittaiseen kausi-influenssaan kuolee tänäkin vuonna enemmän ihmisiä, kuin koronaan. Ttu mikä hysteria.
Tätä se hysteria teettää.
Olisivat pari viikkoa odotellut ja harkinnut uudelleen.
Tavallinen influenssavirus on saanut käsittämättömät mittasuhteet.
Jos viisimiljoonaisesta kansasta on influenssatartunnan saaneet 155 niin voi mahoton !
Tosin velkataakkaiset kiekkoseurat kiittävät ja potkivat seurastalähtijät samointein...
Lukekaa tämä ja kesällä vessapaperihamstraajille voi nauraa :
Kardiologian erikoislääkäri Juho Pekkala kirjoitti kirjeen koronasta kansalle – lue täällä!
Oulun sydänkeskuksessa kardiologian erikoislääkärinä työskentelevä Juho Pekkala on kirjoittanut sosiaaliseen mediaan kirjeen kansalaisille. Hän toivoo "terveydenasialla.com
Vituttaa vieläkin aivan vitusti. Edelleenkin, vuosittaiseen kausi-influenssaan kuolee tänäkin vuonna enemmän ihmisiä, kuin koronaan. Ttu mikä hysteria.
Ei vittu! Oletko tosissasi? Vitutusketjuun tulet kirjoittamaan, että on kauden keskeyttäminen on loistava uutinen. Positiivisuusketjuun tuollaiset. Kärpät voitti runkosarjan ja oli lähdössä paalupaikalta mestaruusjahtiin. Minua vituttaa, etten saa joukkueen mukana tuota taistelua elää. Loistavuus on uutisesta kaukana.Loistava uutinen. Pelillinen kyntäminen on ollut sitä luokkaa, ettei tämä päätös haittaa tippaakaan.
Ensi kaudeksi Aholle hankintalistalle pelikirja, minkä teesinä ei ole pelkästään "ylös! ylös! ylös!". Pelikirjan toimittajaksi joko Manner, tai sitten joku muu.
Pahoittelen väärää ketjuvalintaa. Tavoilleni uskollisena suuntasin suoraan tähän ketjuun.Ei vittu! Oletko tosissasi? Vitutusketjuun tulet kirjoittamaan, että on kauden keskeyttäminen on loistava uutinen. Positiivisuusketjuun tuollaiset. Kärpät voitti runkosarjan ja oli lähdössä paalupaikalta mestaruusjahtiin. Minua vituttaa, etten saa joukkueen mukana tuota taistelua elää. Loistavuus on uutisesta kaukana.
Niin.. kai sinä sitten olet viihtynyt noissa tämän kauden kotiotteluissa. Erityisesti tämä kevätkausi oli sellaista kärsimysnäytelmää Kärppien otteiden vaihdellessa tyydyttävän, sekä heikon välillä.Manner on valmentanut kolme kautta liigaa päävalmentajan jokaisella kerralla hän luotsannut joukkueensa runkosarjan selvään voittoon. Kahdesta pudotuspelitaipaleesta toinen päättyi mestaruuteen ja toinen niukimmalla mahdollisella tavalla hopeaan. Kuudesta pudotuspelisarjassa hän on voittanut viisi. Silti kehtaat huutaa uutta pelikirjaa ja uutta päävalmentajaa. Ihme hommaa!
On edellisillä kausilla paljonkin merkitystä, kun arvioidaan päävalmentajan kyvykkyyttä. Yksi kausi on lyhyt otanta. Se, ettet sinä pidä pelitavasta, ei ole syy menestyksekkään päävalmentajan vaihtamiseen. Se, ettet sinä pysty näkemään kautta kokonaisuutena ja pidät tuollaista 130 pisteen kautta millään tasolla epäonnistumisena, kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.Edellisten kausien menestyksellä ei ole mitään tekemistä tämän kauden kanssa. Pelillinen sekä tuloksellinen käyrä oli Kärppien kohdalla alaspäin, joten olen erittäin tyytyväinen, että kausi päättyi tähän.
Silti runkosarjan ylivoimainen voitto. Kamalat olivat taas puutteet.Lisäksi edellisillä kausilla ei runkosarjan aikana näkynyt näin karkeita puutteita pelikirjassa, mitä tällä kaudella nähtiin. Korjausliikkeitä ei vain missään vaiheessa tehty.
Katsoin. Huomaan, ettet omaa käsitystä urheilun kokonaisvaltaisuudesta ja henkisen merkityksen syvyydestä.Alan kallistumaan sille kantille, että et tainnut katsoa noita kotipelejä Ilvestä, HPK:ta, IFK:ta, Tapparaa, KooKoota, tai Lukkoa vastaan. Kärppien peli oli täysin ala-arvoista. Kirsikaksi toki tämä viimeinen Lukko -matsi, missä ei ollut pelillisesti mitään palaa. Mutta ehkä se oli vain sitä panoksettomuutta.
Mihin se sauma olisi kadonnut? Olisi vain siirtynyt vuodella eteenpäin. Tripla on kolme perättäistä mestaruutta silloin kun niitä jaetaan. Jos HPK on mestari 2021 ja 2022, niin se on silloin tripla, vaikka neljälle vuodelle venyikin.Ajatelkaa positiivisesti.
Miettikää jos ois ollu saumat triplaan...
Sillon ois ottanut PATTIIN.
Mihin se sauma olisi kadonnut? Olisi vain siirtynyt vuodella eteenpäin. Tripla on kolme perättäistä mestaruutta silloin kun niitä jaetaan. Jos HPK on mestari 2021 ja 2022, niin se on silloin tripla, vaikka neljälle vuodelle venyikin.
Mistä epäonnistumisesta sinä oikein puhut? Kärppien pelin kehityksessä valmennus mielestäni epäonnistui, eikä koko runkosarjan suorituksessa. Kevättä kohti mentäessä Kärppien peli ei ottanut kehitysaskelia. Toisin oli muilla kärkijoukkueilla, ehkä pl. Tappara, jonka viimeisten hetkien sulamiset olivat jo puhdasta komiikkaa. Siltikään Kärpät ei pystynyt kaatamaan heitä kertaakaan. Eikä kyllä kieltämättä oltu lähelläkään pl. RL-tappio syksyllä.On edellisillä kausilla paljonkin merkitystä, kun arvioidaan päävalmentajan kyvykkyyttä. Yksi kausi on lyhyt otanta. Se, ettet sinä pidä pelitavasta, ei ole syy menestyksekkään päävalmentajan vaihtamiseen. Se, ettet sinä pysty näkemään kautta kokonaisuutena ja pidät tuollaista 130 pisteen kautta millään tasolla epäonnistumisena, kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.
Eivät ne puuteet sieltä katoa, jos sinä et niitä halua nähdä. Minä ja monet muut ne kyllä näimme. Mutta, kuten sanoin: onneksi kausi päättyi tähän, eikä pettymykseen pudotuspeleissä.Silti runkosarjan ylivoimainen voitto. Kamalat olivat taas puutteet.
Henkisestä merkityksestä puheenollen: miksihän Manner oli aina niin hemmetin masentunut, kun oma esitys oli täysin luokaton hävityn kärkimatsin jälkeen? Luuletko, että Manner oli tyytyväinen omaan toimintaansa? Luuletko, että Manner ei nähnyt pelikirjansa puutteita?Katsoin. Huomaan, ettet omaa käsitystä urheilun kokonaisvaltaisuudesta ja henkisen merkityksen syvyydestä.
Kausi on jo ohi. Kauanko jaksat vielä tätä mantraasi kirjoittaa. En tiedä mistä energiasi kirjoittaa sama teksti uudelleen ja uudelleen kumpuaa.Pahoittelen väärää ketjuvalintaa. Tavoilleni uskollisena suuntasin suoraan tähän ketjuun.
Paalupaikka ja "kotietu" eivät kyllä olisi tätä mestaruusjahtia edistäneet. Kaikki top-6 joukkueet kävivät hakemassa pisteet(itä) Raksilasta kevätkaudella Kärppien pelin ollessa lähestulkoon luokatonta. Pelillisesti en nähnyt Kärppiä mestarisuosikkina pudotuspeleihin lähtiessä, mutta eipä sillä enään mitään väliä ole.
Niin.. kai sinä sitten olet viihtynyt noissa tämän kauden kotiotteluissa. Erityisesti tämä kevätkausi oli sellaista kärsimysnäytelmää Kärppien otteiden vaihdellessa tyydyttävän, sekä heikon välillä.
Edellisten kausien menestyksellä ei ole mitään tekemistä tämän kauden kanssa. Pelillinen sekä tuloksellinen käyrä oli Kärppien kohdalla alaspäin, joten olen erittäin tyytyväinen, että kausi päättyi tähän. Lisäksi edellisillä kausilla ei runkosarjan aikana näkynyt näin karkeita puutteita pelikirjassa, mitä tällä kaudella nähtiin. Korjausliikkeitä ei vain missään vaiheessa tehty.
Alan kallistumaan sille kantille, että et tainnut katsoa noita kotipelejä Ilvestä, HPK:ta, IFK:ta, Tapparaa, KooKoota, tai Lukkoa vastaan. Kärppien peli oli täysin ala-arvoista. Kirsikaksi toki tämä viimeinen Lukko -matsi, missä ei ollut pelillisesti mitään palaa. Mutta ehkä se oli vain sitä panoksettomuutta.
Enkä kyllä unohda myöskään kahta viimeistä IFK -kotiottelua (1-4, 1-5). Hallit täynnä, odotukset katossa, ja Mamban pelikirja revittiin kappaleiksi. Surkeasta hallista voi olla montaa mieltä, mutta eivät nuo Kärppien peliesitykset ainakaan satunnaiskatsojia tuoneet uudestaan hallille. Unettavaa.
Copy-paste auttaa kummasti. Käsittääkseni sinun ei kuitenkaan ole pakko lukea näitä "mantrojani", jos se niin koville ottaa.Kausi on jo ohi. Kauanko jaksat vielä tätä mantraasi kirjoittaa. En tiedä mistä energiasi kirjoittaa sama teksti uudelleen ja uudelleen kumpuaa.
Nyt luin kaksi lausetta kun ajattelin että oisko ollut jotain uutta, ei ollut. Jatkakaa.Copy-paste auttaa kummasti. Käsittääkseni sinun ei kuitenkaan ole pakko lukea näitä "mantrojani", jos se niin koville ottaa.
@McTorso tarttui aiheeseen kiinni, joten hänen kanssaan keskustelen mielelläni.
Vastasit juuri itse kysymykseesi.Mistä epäonnistumisesta sinä oikein puhut? Kärppien pelin kehityksessä valmennus mielestäni epäonnistui, eikä koko runkosarjan suorituksessa. Kevättä kohti mentäessä Kärppien peli ei ottanut kehitysaskelia. Toisin oli muilla kärkijoukkueilla, ehkä pl. Tappara, jonka viimeisten hetkien sulamiset olivat jo puhdasta komiikkaa.
Älä lähde tuolle mielensäpahoittajien tielle. Minä en ainakaan halua sopia tuollaista paskaa, mitä ehdotat, koska kumpikaan meistä ei ole tuota mieltä. Tiedämme molemmat, ettei Kärpät ole hävinnyt huonon tuurin seurauksena. Tiedämme molemmat, ettei Kärpät ole pelannut loistavasti jokaista otteluaan. Eromme on siinä, ettet sinä näe runkosarjaa samanlaisena kokonaisuutena kuin minä.Minä en pitänyt kotipelien pelitavasta, eikä varmasti monet muutkaan. Jos sinä tykkäsit noista tappioista laatujoukkueille, niin mikäpä minä olen päätäsi kääntämään. Sovitaan vaikka niin, että Kärpät pelasi noissakin matseissa loistavasti, ja häviöt tulivat huonon tuurin seurauksena.
Tuo kirjoituksesi on sellaista ylimielistä negaatio soopaa, ettei pahemmasta väliä. Et sinä moista voi tietää. Kunhan huutelet.Eivät ne puuteet sieltä katoa, jos sinä et niitä halua nähdä. Minä ja monet muut ne kyllä näimme. Mutta, kuten sanoin: onneksi kausi päättyi tähän, eikä pettymykseen pudotuspeleissä.
Manner on ollut luottavainen joukkueensa iskukykyyn koko ajan. Älä mene miinaan. Manner on valmentaja joka pyrkii kehittymään koko ajan. Varmasti hän on nähnyt kehityskohteita. Jos ei olisi, ei hän olisi menestynyt.Henkisestä merkityksestä puheenollen: miksihän Manner oli aina niin hemmetin masentunut, kun oma esitys oli täysin luokaton hävityn kärkimatsin jälkeen? Luuletko, että Manner oli tyytyväinen omaan toimintaansa? Luuletko, että Manner ei nähnyt pelikirjansa puutteita?
Taas pääsemme runkosarjan kokonaisvaltaisuuteen, jota sinä et hahmota. Kaikki vedonlöyntitoimistot pitivät Kärppiä ennakkosuosikkina mestariksi. Siitä huolimatta sinä olet varma Kärppien epäonnistumisesta. Minä luulen, että sokeus on nyt siellä suunnalla.Minä taasen huomaan, että sinulta puuttuu kyky nähdä puutteita rakastamasi joukkueen toiminnassa. Hyviä asioita luonnollisesti oli enemmän, siitä kertoo suvereeni runkosarjan voitto. Pelillinen käyrä oli kuitenkin jo pidempään osoittanut alaspäin, vaikka et tätä suostuisi myöntämäänkään.
Melko tyhjänpäiväisiä nämä ovatkin viestisi ovat, mutta niihin tartuttiinkin jo tuolla liigan koronakeskusteluissa, joten sille en enää näe tarvetta. Tiedät kuitenkin varmaan, mitä tarkoitan.Nyt luin kaksi lausetta kun ajattelin että oisko ollut jotain uutta, ei ollut. Jatkakaa.
En kyllä tiedä enkä oikeastaan välitäkkään. Ei minua kiinnosta muutaman Lukko fanin hiiltyminen. Ihan aiheesta siellä kirjoittelin. Mutta eipä mitään, muista vielä mainita Jussin ja Pessin hinta. Heippa ja mukavaa kesää.Melko tyhjänpäiväisiä nämä ovatkin viestisi ovat, mutta niihin tartuttiinkin jo tuolla liigan koronakeskusteluissa, joten sille en enää näe tarvetta. Tiedät kuitenkin varmaan, mitä tarkoitan.
Mistä epäonnistumisesta sinä oikein puhut? Kärppien pelin kehityksessä valmennus mielestäni epäonnistui, eikä koko runkosarjan suorituksessa. Kevättä kohti mentäessä Kärppien peli ei ottanut kehitysaskelia. Toisin oli muilla kärkijoukkueilla, ehkä pl. Tappara, jonka viimeisten hetkien sulamiset olivat jo puhdasta komiikkaa. Siltikään Kärpät ei pystynyt kaatamaan heitä kertaakaan. Eikä kyllä kieltämättä oltu lähelläkään pl. RL-tappio syksyllä.
Minä en pitänyt kotipelien pelitavasta, eikä varmasti monet muutkaan. Jos sinä tykkäsit noista tappioista laatujoukkueille, niin mikäpä minä olen päätäsi kääntämään. Sovitaan vaikka niin, että Kärpät pelasi noissakin matseissa loistavasti, ja häviöt tulivat huonon tuurin seurauksena.
Eivät ne puuteet sieltä katoa, jos sinä et niitä halua nähdä. Minä ja monet muut ne kyllä näimme. Mutta, kuten sanoin: onneksi kausi päättyi tähän, eikä pettymykseen pudotuspeleissä.
Henkisestä merkityksestä puheenollen: miksihän Manner oli aina niin hemmetin masentunut, kun oma esitys oli täysin luokaton hävityn kärkimatsin jälkeen? Luuletko, että Manner oli tyytyväinen omaan toimintaansa? Luuletko, että Manner ei nähnyt pelikirjansa puutteita?
Minä taasen huomaan, että sinulta puuttuu kyky nähdä puutteita rakastamasi joukkueen toiminnassa. Hyviä asioita luonnollisesti oli enemmän, siitä kertoo suvereeni runkosarjan voitto. Pelillinen käyrä oli kuitenkin jo pidempään osoittanut alaspäin, vaikka et tätä suostuisi myöntämäänkään.
Edellisten kausien menestyksellä ei ole mitään tekemistä tämän kauden kanssa. Pelillinen sekä tuloksellinen käyrä oli Kärppien kohdalla alaspäin, joten olen erittäin tyytyväinen, että kausi päättyi tähän. Lisäksi edellisillä kausilla ei runkosarjan aikana näkynyt näin karkeita puutteita pelikirjassa, mitä tällä kaudella nähtiin. Korjausliikkeitä ei vain missään vaiheessa tehty.
Yksittäisten pelien tappiot menevät toki ohi siinä missä muutkin, mutta kun niitä tulee kuutisen kappaletta putkeen, on syytä kyseenalaistaa pelilliset puutteet.Älä lähde tuolle mielensäpahoittajien tielle. Minä en ainakaan halua sopia tuollaista paskaa, mitä ehdotat, koska kumpikaan meistä ei ole tuota mieltä. Tiedämme molemmat, ettei Kärpät ole hävinnyt huonon tuurin seurauksena. Tiedämme molemmat, ettei Kärpät ole pelannut loistavasti jokaista otteluaan. Eromme on siinä, ettet sinä näe runkosarjaa samanlaisena kokonaisuutena kuin minä.
En varmasti voikaan tietää, kuka voisi? Tämä onkin minun näkemykseni perustuen Kärppien pelin kehittymiseen kauden aikana. Sinulla olkoon omat näkemyksesi.Tuo kirjoituksesi on sellaista ylimielistä negaatio soopaa, ettei pahemmasta väliä. Et sinä moista voi tietää. Kunhan huutelet.
Tämä nyt taasen on sitä fanipoikamaista uskoa. Jos Manner pyrkii kehittymään kokoajan, niin miksi peli ei kehittynyt? Tälläinen satunnaiskatsojakin huomaa, ettei tuo Kärppien pystysuunnan kiekko toiminut ollenkaan laadukkaasti valmennettuja joukkueita vastaan. Vastaankin, että Manner ei uppiniskaisesti halunnut muuttaa ajattelutapaansa.Manner on ollut luottavainen joukkueensa iskukykyyn koko ajan. Älä mene miinaan. Manner on valmentaja joka pyrkii kehittymään koko ajan. Varmasti hän on nähnyt kehityskohteita. Jos ei olisi, ei hän olisi menestynyt.
Näkemykseni onkin vastainen suhteessa näihin useasti esille tuomiisi vedonlyöntitoimistojen näkemyksiin. Lienee kai siis selvää, että olin väärässä. Ainoa tapa, millä pudotuspeleissä oltaisiin menestytty oli se, että Manner olisi lähtenyt jälleen kerran tiivistämään viisikkopeliä pudotuspeleihin.Taas pääsemme runkosarjan kokonaisvaltaisuuteen, jota sinä et hahmota. Kaikki vedonlöyntitoimistot pitivät Kärppiä ennakkosuosikkina mestariksi. Siitä huolimatta sinä olet varma Kärppien epäonnistumisesta. Minä luulen, että sokeus on nyt siellä suunnalla.
Näin minäkin asian näen, mutta kuulumme oppositioon. Kyllähän kuitenkin se ultimaattisin sudenkuoppa @McTorso :n kohdalla oli posketon luotto Kai Suikkaseen muutama kausi takaperin. Hieman samaa kaikua, eli itse peliä ei osattu nähdä tulosten takaa.Olen veljen kanssa @Huml71 kanssa samoilla linjoilla. Mieluummin niin että sarja loppui nyt kuin kevään pettymykseen. Näytti selvästi siltä, että sellainen olisi ollut odotettavissa.
Se, että kausi-influenssaan suhtaudutaan välinpitämättömästi ei anna oikeutta suhtautua potentiaalisesti vielä tappavampaan virukseen samalla lailla. Puhumattakaan, että sen kausiflunssan ja muiden kanssa teho-osastot ja terveydenhuolto ylipäätään toimii ylikuormitettuna. Ihmisillä tuntuu olevan vähän hankala hahmottaa, että vaikka keskiverto, perusterveelle liigajatsojalle korona ei ole mikään kummoinen nuha niin riskiryhmiin kuuluville se on kiistatta vaarallinen ja riskiryhmiä tässä yritetään suojella. Lisäksi Suomessa hoitokapasiteetti on rajallinen ja sen turha kuormittaminen rajoittamattomasti leviävällä koronalla on itsemurhaisku. Ne hoitopaikat ja resurssit mitä koronatartuntojen hoitoon menee on pois kaikesta muusta hoidosta ja pitkäaikaissairaat tarvitsevat hoitoa jokatapauksessa. Yhtälailla tässä yritetään hillitä ja minimoida koronatartuntoja ja niiden hoitoon kuluvia terveydenhuollon resursseja kuin myös koronaviruksen aiheuttamia välillisiä kerrannaisvaikutuksia kaikkeen muuhun terveydenhuoltoon.
Tähän niin suuri eri. Mielummin minä näkisin Kärppien tippuvan ensimmäisellä kierroksella jollekin Ässille, entä koko liigakevään loppuvan ennen kun runkosarja on saanut edes lopullisen sinetin.Olen veljen kanssa @Huml71 kanssa samoilla linjoilla. Mieluummin niin että sarja loppui nyt kuin kevään pettymykseen. Näytti selvästi siltä, että sellainen olisi ollut odotettavissa.