Sitten samat ihmset menevät pubeihin, rafloihin ja ystävien luokse katsomaan peliä. Mitä saavutettiin? -ei mitään.
MItä hävittiin? Vittu kaikki.
No toivottavasti eivät mene. Eiköhän tässä jokaisen kannata vähän harkita menemisiään.
Sitten samat ihmset menevät pubeihin, rafloihin ja ystävien luokse katsomaan peliä. Mitä saavutettiin? -ei mitään.
Joo tänään määrättiin määrittelemättömäksi ajaksi etätöihin työpaikalla. Taidan pysytellä neljän seinän sisässä seuraavat kuukaudet.No toivottavasti eivät mene. Eiköhän tässä jokaisen kannata vähän harkita menemisiään.
Melko ajattelemattomia on ihmiset jos näin tekevät. Itse luotan että suuri osa jättää menemättä, sitten on ne pässinpäät erikseen.Sitten samat ihmset menevät pubeihin, rafloihin ja ystävien luokse katsomaan peliä. Mitä saavutettiin? -ei mitään.
Eiköhän niitä vain siirrettä ja rahasi hyvitetä. Mutta jos näin ei ole, niin voi olla menee tunteisiin mullakin sitten ihan toiseen malliin. Vaikka en itse futiksesta paljoa piittaakkaan, niin kyllä nuo em-kisat minua paljon kiinnostavat. Ehkä kuitenkin eniten minua vituttaa Ilves-, Lukko- ja KooKoofanien puolesta, jos pleijarit perutaan. On oikeasti kova paikka heille.Ja sieltä peruttiin MM-kisatkin. Eiköhän se kausi lopu lauantaina.
Viesti kuuluu vitutus ketjuun koska vituttaa sen itselle rakkaimman lajin, eli jalkapallom puolesta. Jumalauta Suomi vihdoin kisoissa ja tällä hetkellä kaikki viittaa siihen että nekin perutaan. Kahteen peliin vielä liput hankittuna. Ei vittujem vittu.
Toki tässä on se kalenteri ongelma siiroon kanssa. 2021 on jo täyteen buukattu eri turnauksia ja pelejä ja 2022 pelataan jo MM-kisoja. Siihen päälle seurajoukkueiden kaudet niin helvetin vaikea löytää sopivaa ajankohtaan mihin tuollainen kuukauden mittainen turnaus voitaisiin siirtää. Rahat saa varmasti takaisin mutta se ei tässä vituta. Se että Huuhkajia ei vittu vieläkään nähdä kisoissa vituttaa.Eiköhän niitä vain siirrettä ja rahasi hyvitetä. Mutta jos näin ei ole, niin voi olla menee tunteisiin mullakin sitten ihan toiseen malliin. Vaikka en itse futiksesta paljoa piittaakkaan, niin kyllä nuo em-kisat minua paljon kiinnostavat. Ehkä kuitenkin eniten minua vituttaa Ilves-, Lukko- ja KooKoofanien puolesta, jos pleijarit perutaan. On oikeasti kova paikka heille.
Aivan unohdin tuon. Toivon, että kuitenkin Suomi pääsisi edes vuoden 2024 kisoihin, koska kisoihin taisteltiin helvetin kauan ja kovaa.Toki tässä on se kalenteri ongelma siiroon kanssa. 2021 on jo täyteen buukattu eri turnauksia ja pelejä ja 2022 pelataan jo MM-kisoja. Siihen päälle seurajoukkueiden kaudet niin helvetin vaikea löytää sopivaa ajankohtaan mihin tuollainen kuukauden mittainen turnaus voitaisiin siirtää. Rahat saa varmasti takaisin mutta se ei tässä vituta. Se että Huuhkajia ei vittu vieläkään nähdä kisoissa vituttaa.
Kaikki sympatiat kyllä Ilveksen, KooKoon ja Lukon faneille. Eritoten @Via Dolorosa lle.
Nyt on uutista että olisivat siirtämässä. Ehottomasti paras vaihtoehto näistä teorioista. Jännä nähdä mihin saavat mahtumaan.Aivan unohdin tuon. Toivon, että kuitenkin Suomi pääsisi edes vuoden 2024 kisoihin, koska kisoihin taisteltiin helvetin kauan ja kovaa.
Kyllä sympatiat ja tsempit näiden joukkueiden faneille.
Kaikki sympatiat kyllä Ilveksen, KooKoon ja Lukon faneille. Eritoten @Via Dolorosa lle.
Aaltonenkin sais jatkaa, harmittaa kun ei saanut nähdä Iin taikuria tositoimissa pudotuspeleissä. Harmillinen päätöshän tämä kaudelle on, mutta pakon sanelema.Se oli sitten siinä. Sormet ristiin että Kukkonen jatkaa. Vittujen vittu.
Joo.. pitää nyt purkaa. Muutama minuutti meni ja yritin tällä viestillä pysyä rauhallisena. Voi vittu että ottaa saatana päähän!! Vittu että voi pientä ihmistä vituttaa.Osasin valmistautua jo hyvissä ajoin tähän kun etelä-euroopassa lyötiin massatapahtumia kiinni eli pettymys ei ole niin kova kuin että se olisi tullut päin näköä. Ens vuonna uudestaan.
Ajatelkaa positiivisesti.
Miettikää jos ois ollu saumat triplaan...
Sillon ois ottanut PATTIIN.
Toista se on meillä kouvolassa, nyt 239 runkosarjaottelua putkeen. Seuraavaa suonenvetoa saanee odotella toiset neljä vuotta niin jos sitä 500 runkosarjapelin jälkeen olisi sitten edessä kaksi tappiopeliä sääleissä...Kyllä tämä vain edelleen vituttaa ihan huolella.Näin kärppäfanina Runkosarja on useana vuotena tuntunut kyllä hieman liian pitkältä ja osin pakkopullalta ja sitä on vain odottanut vesi kielellä, että kevään kiihkeät playoff pelit vihdoin ja viimein alkaisivat.
Loistava uutinen. Pelillinen kyntäminen on ollut sitä luokkaa, ettei tämä päätös haittaa tippaakaan.
Ensi kaudeksi Aholle hankintalistalle pelikirja, minkä teesinä ei ole pelkästään "ylös! ylös! ylös!". Pelikirjan toimittajaksi joko Manner, tai sitten joku muu.
Eniten vituttaa se, että liigan pelaajat tehneet järkyttävän määrän töitä oman urheilu uransa eteen.. siis koko kauden.
Tätä se hysteria teettää.
Olisivat pari viikkoa odotellut ja harkinnut uudelleen.
Tavallinen influenssavirus on saanut käsittämättömät mittasuhteet.
Jos viisimiljoonaisesta kansasta on influenssatartunnan saaneet 155 niin voi mahoton !
Tosin velkataakkaiset kiekkoseurat kiittävät ja potkivat seurastalähtijät samointein...
Lukekaa tämä ja kesällä vessapaperihamstraajille voi nauraa :
Kardiologian erikoislääkäri Juho Pekkala kirjoitti kirjeen koronasta kansalle – lue täällä!
Oulun sydänkeskuksessa kardiologian erikoislääkärinä työskentelevä Juho Pekkala on kirjoittanut sosiaaliseen mediaan kirjeen kansalaisille. Hän toivoo "terveydenasialla.com