Vituttaa niin kympillä!

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermonen-Koskenkorva-Karvinen
-- joukkue paskoi tiukassa tilanteessa pahasti housuun ja tulos oli arvattavissa pelin viimehetkillä piippuhyllylle asti
Minusta 3-3:ssa Kärpät hallitsi niin selvästi peliä, että kotivoitto vaikutti todennäköiseltä. Kärpät tekikin 4-3:een ja ylivoimalla oli paikat niputtaa ottelu. Lopussa Skellefteån pelatessa tyhjällä maalilla Jokinen yritti maalia omasta päädystä -> laukaus hieman ohi -> pitkä kiekko -> aloitus omiin -> peli tasoihin. Annusen torjuntaprosentti tänään 85%, gamesaverit jäi ottamatta. Nyt voidaan sitten keskittyä Liigaan...

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minusta 3-3:ssa Kärpät hallitsi niin selvästi peliä, että kotivoitto vaikutti todennäköiseltä. Kärpät tekikin 4-3:een ja ylivoimalla oli paikat niputtaa ottelu. Lopussa Skellefteån pelatessa tyhjällä maalilla Jokinen yritti maalia omasta päädystä -> laukaus hieman ohi -> pitkä kiekko -> aloitus omiin -> peli tasoihin. Annusen torjuntaprosentti tänään 85%, gamesaverit jäi ottamatta. Nyt voidaan sitten keskittyä Liigaan...
Joo, pienestä se on kiinni. Pitää nyt alkaa keskittymään seuraavaan peliin, mikä huippu jengi sieltä ikinä tuleekaan vastaan seuraavaksi.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, kahden maalin Karvinen
Pitikin mennä katsomaan CHL:n sarjataulukko vielä. Vitutusmittari nousi lisää.

Meillä on parempi maaliero ja enemmän voittoja kuin käkikelloilla == lauluun. VITTU

Vitun paska peli ja eritoten paskat säännöt!

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Annusen torjuntaprosentti tänään 85%, gamesaverit jäi ottamatta. Nyt voidaan sitten keskittyä Liigaan...
Kyllähän Justus otti siellä rankkaria ja pari muutakin gamesaveria. Vastaavasti sitten tasoitus ja ainakin pari muuta meni ehkä hieman helpohkosti, olkoonkin että siellä oli kovaa maskia ja pahoja pomppukiekkoja. En minä silti tätä Justuksen piikkiin laittaisi, ehkä enemmän esimerkiksi sen pitkän kiekon piikkiin kuitenkin. Ei tuossa vaiheessa peliä noin tärkeässä paikassa voi vaan heitellä pitkää kiekkoa. Ei vaan voi.

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Kyllähän Justus otti siellä rankkaria ja pari muutakin gamesaveria. Vastaavasti sitten tasoitus ja ainakin pari muuta meni ehkä hieman helpohkosti, olkoonkin että siellä oli kovaa maskia ja pahoja pomppukiekkoja. En minä silti tätä Justuksen piikkiin laittaisi, ehkä enemmän esimerkiksi sen pitkän kiekon piikkiin kuitenkin. Ei tuossa vaiheessa peliä noin tärkeässä paikassa voi vaan heitellä pitkää kiekkoa. Ei vaan voi.
Niin, kun puhutaan näin kovasta vastustajasta niin pari "vähän helppoa" on vain liikaa. Gamesavereita ei juuri kyllä tullut, sen verran hyvin Kärpät puolusti. Rankkarin otti toki kiinni. Ja en minä nyt sano että Justus paska oli, mutta noin kovaa vastustajaa vastaan ei taso ole vielä riittävän kova.

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niin, kun puhutaan näin kovasta vastustajasta niin pari "vähän helppoa" on vain liikaa. Gamesavereita ei juuri kyllä tullut, sen verran hyvin Kärpät puolusti. Rankkarin otti toki kiinni. Ja en minä nyt sano että Justus paska oli, mutta noin kovaa vastustajaa vastaan ei taso ole vielä riittävän kova.
No joo, totta tuo ja kyllähän neljällä tehdyllä maalilla pitäisi poikkeuksetta nämä pelit voittaa. Melkoinen peikko alkaa tästä CHL:stä Kärpille tulla kyllä. Eilen tasoitusmaalin jälkeen sanoin vaimolle että "joka vitun vuosi". Siinäpä ne fiilikset on vielä tänäänkin tiivistettynä. Vituttaa.

Ränse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ray Bourquen ajan Bruins, Luleå, SAIK
Syö kyllä rotan lailla eilinen. Yllättävän paljon vituttaa CHL:stä tippuminen, olkoonkin että lohko-onni sattui paskimmaksi mahdolliseksi. Turnauksen profiili on noussut reilusti ja vastustajat tuntuvat kovenevan vuosi vuodelta, voittaminen vaikeutuu vuosi vuodelta.

Micol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mamban lottokone
Vituttaa kyllä edelleen jonkin verran eilinen. Seuraava vitutuksen aihe lienee CHL:n suhteen, kun ensi keväänä vedetään taas hatusta Kärpille vastustajiksi Frölunda, Bern ja Trinec (tai jotain vastaavaa)...

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Minusta pitkä kiekko oli ok tuossa vaiheessa, sillä Kärpät oli juuri saanut vaihdon tehtyä, joten tuore porukka oli kentällä.

Fakta on myös se, että hienoissa Tappara ja Skellefteå peleissä Kärpät hävisi molemmissa maalivahtitaistelun, vaikkei tappioita molereiden piikkiin voi laittaakaan suoraan.

Vituttaa kun jäi niin täpärälle tuo lohko... Kärpät pelasi minun mielestä hyvin tuon alkulohkon.

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KLaser, Hokki (+Kärpät)
Syö kyllä rotan lailla eilinen. Yllättävän paljon vituttaa CHL:stä tippuminen, olkoonkin että lohko-onni sattui paskimmaksi mahdolliseksi. Turnauksen profiili on noussut reilusti ja vastustajat tuntuvat kovenevan vuosi vuodelta, voittaminen vaikeutuu vuosi vuodelta.
Itse olen miettinyt tuota CHL-hommaa niin että turnauksen painoarvo ei sinänsä ole noussut, mutta Liigan on laskenut. Liigassa häntäpään ja keskikastin joukkueet ei sytytä niin kovasti kun pelejä on paaaaljon ja ennakkoon Kärppien pitäisi voittaa lähestulkoon joka ottelu (juu,tiedän toki että näin ei ole mutta ehkä ymmärrätte pointin). Tämän takia CHL-tippuminen harmittaa koska CHL oli poikkeavia otteluita jotka olisivat jatkosarjan myötä kiinnostaneet enemmän..

Fakta on myös se, että hienoissa Tappara ja Skellefteå peleissä Kärpät hävisi molemmissa maalivahtitaistelun, vaikkei tappioita molereiden piikkiin voi laittaakaan suoraan.
Annunen olisi melkein minä muuna iltana ottanut nuo kaikki neljä päästettyä maalia. Mannerin ja Hillin piikkiin meni tämä tappio, Annuselle tuommoinen isojen paineiden peli oli vain liikaa vielä tässä vaiheessa.

Micol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mamban lottokone
Annunen olisi melkein minä muuna iltana ottanut nuo kaikki neljä päästettyä maalia. Mannerin ja Hillin piikkiin meni tämä tappio, Annuselle tuommoinen isojen paineiden peli oli vain liikaa vielä tässä vaiheessa.
Vaikka Annunen oli pelannut loistavasti ennen tiistain ottelua, niin en kyllä itse olisi päävalmentajana uskaltanut laittaa nuorta poikaa tolppien väliin kuolemanotteluun. Rybar pelasi vaativan ottelun mallikkaasti Skellefteåssa, niin olisin antanut hänen jatkaa myös toisessa osaottelussa. Noh, nyt kävi näin. Etiäpäin.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, kahden maalin Karvinen
Vituttaa kaikki. Ollaan häviöllä jollekin jämäjoukkueelle, kun toisella toimii YV ja meillä ei. Voi helvetin 16.
Ohhoh, nyt vasta huomasin että kirjoitin loppuun Jullen pelinumeron. En kylläkään tarkoituksella :D

No okei, nyt ehkä tarkoitankin, kun ei tehnyt noista ziljoonasta paikastaan yhtäkään!

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Vituttaa myös, kun Tappara varmuudella karkaa meiltä viikonlopun aikana.
Maalinteko on ollut tuskaista koko kauden ja tänään myös puolustus petti välillä.

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#98, MG#64, Real Madrid
Vituttaa myös, kun Tappara varmuudella karkaa meiltä viikonlopun aikana.
Maalinteko on ollut tuskaista koko kauden ja tänään myös puolustus petti välillä.
Sori posistelen, mutta eikoo mukavampi voittaa välillä game7 Hakametsässäkin? Eihän nuo vielä mihinkään ole karkaamassa kun kuudesosa vasta pelattu.

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Sori posistelen, mutta eikoo mukavampi voittaa välillä game7 Hakametsässäkin? Eihän nuo vielä mihinkään ole karkaamassa kun kuudesosa vasta pelattu.
Nojoo kausi vasta alussa, mutta kun siellä kärjessä on Tappara, enkä usko että meno tuosta ihan hirveesti tippuu.

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#98, MG#64, Real Madrid
Nojoo kausi vasta alussa, mutta kun siellä kärjessä on Tappara, enkä usko että meno tuosta ihan hirveesti tippuu.
En usko minäkään että hiipuu ja hyvä niin, antaa tapparan painella menojaan, saadanpahan enemmän merkityksellisiä pelejä lähempänä pleijareita!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy