Vituttaa niin kympillä!

• 1 159 489
  • 5 907
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä kausi on ala-arvoisinta paskaa mitä olen ikinä todistanut. Pelissä ei ole päätä taikka häntää, puolet pelaajista näyttää luovuttaneilta, meno on erittäin apaattista ja häviöitä tulee jättibudjetilla jatkuvasti. Ja meidän toimistomme siunaa tämän sirkuksen, eikä tirehtöörit ole lähdössä.

Todella surullista nähdä tämmöistä minun Oulun Kärpiltä. Kärpät on ollut aina minulle enemmän kuin pelkkä lätkäjengi, ennemminkin elämäntapa ja tärkeä osa identiteettiäni. Ei ole monia hetkiä että en ajattele tämän seuran asioita. Tällä hetkellä ne ajatukset ovat varsin mustia, niin tästä hetkestä kuin tulevaisuudestakin.

Vituttaa niin kympillä.

Aika lailla samat fiilikset. Ajatukset ovat synkkiä ja yleinen apatia vaivaa vaikka elämässä periaatteessa muuten meneekin hyvin. Onneksi sentään toinen suuri rakkauteni Liverpool FC tuo iloa arkeen jota ei Kärpät pysty tuomaan. Ei kai tässä auta kuin kärsiä ja toivoa parasta, olen jo liki menettänyt toivoni siihen että seurajohto ymmärtäisi missä pelillisessä suossa ollaan. Valmennus jatkakoon koska Virkkusen sanoin "Potkujen antaminen ei ole seuramme arvojen mukaista".

MicZac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä on 2000-luvun aneemisin ja surkein Kärpät. Koko seura on aivan tuuliajoilla. Mielestäni jopa Havukka-aho on sijaiskärsijänä tässä farssissa. Meillä on urheilujohtajana työharjoittelija, kehityspäällikkönä osa-aikainen työharjoittelija. Toimitusjohtajan suurin huoli on miten saadaan lonkeron myyntiä kasvatettua. Tässä on tulos.

Urheilu keskiöön, sanoi JJ. Olisko aika tehdä asioita tämän eteen?

estsince64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko tosiaan niin, ettei seuran johtoa kiinnosta tuote nimeltä jääkiekko? Tai maksavat katsojat? Täysi välinpitämättömyys seuran johdossa. Asiakasta vituttaa. Jää kohta kausari ensi kaudella väliin. Ehkä voisi kokeilla ja jäädä kotiin seuraavassa pelissä.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko tosiaan niin, ettei seuran johtoa kiinnosta tuote nimeltä jääkiekko? Tai maksavat katsojat? Täysi välinpitämättömyys seuran johdossa. Asiakasta vituttaa. Jää kohta kausari ensi kaudella väliin. Ehkä voisi kokeilla ja jäädä kotiin seuraavassa pelissä.
Ei seurajohtoa varsinkaan Virkkusta kiinnosta pätkääkään maksavat katsojat ja irtolippujen ostajat. Pääasia on, että firmat kantaa rahaa kassaan ja tuotteelle, maksavalle yleisölle ja koko yhteisölle on aivan se ja sama.

Urheilupuolen alasajo Junnon lähdettyä toimitusjohtajan paikalta on ollut aivan järkyttävä ja kovastihan tuo näyttää siltä, että liigakarsintoihinko tämä on nyt huipentumassa keväällä. Aivan käsittämätön suoritus 30 miljoonan organisaatiolta. Tämä on luokattomampaa suorittamista kuin Hjalliksen Jokereilla 2000-luvulla.

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa jo nyt ajatuskin, että voitettaisiin Jukurit ja kaikki jatkuisi, kuin ei olisi mitään hätää. Vittu!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy