Hyvää jääkiekkoa!Siirry katsomaan Satakunnan talviklassikkoa - ulkoilmaottelu Porissa - Lukko-Ässät, kunnon peliä, reilua miehen ottoa. Hyvä tapahtuma!
Hyvää jääkiekkoa!Siirry katsomaan Satakunnan talviklassikkoa - ulkoilmaottelu Porissa - Lukko-Ässät, kunnon peliä, reilua miehen ottoa. Hyvä tapahtuma!
Tämä kausi on ala-arvoisinta paskaa mitä olen ikinä todistanut. Pelissä ei ole päätä taikka häntää, puolet pelaajista näyttää luovuttaneilta, meno on erittäin apaattista ja häviöitä tulee jättibudjetilla jatkuvasti. Ja meidän toimistomme siunaa tämän sirkuksen, eikä tirehtöörit ole lähdössä.
Todella surullista nähdä tämmöistä minun Oulun Kärpiltä. Kärpät on ollut aina minulle enemmän kuin pelkkä lätkäjengi, ennemminkin elämäntapa ja tärkeä osa identiteettiäni. Ei ole monia hetkiä että en ajattele tämän seuran asioita. Tällä hetkellä ne ajatukset ovat varsin mustia, niin tästä hetkestä kuin tulevaisuudestakin.
Vituttaa niin kympillä.
Ei seurajohtoa varsinkaan Virkkusta kiinnosta pätkääkään maksavat katsojat ja irtolippujen ostajat. Pääasia on, että firmat kantaa rahaa kassaan ja tuotteelle, maksavalle yleisölle ja koko yhteisölle on aivan se ja sama.Onko tosiaan niin, ettei seuran johtoa kiinnosta tuote nimeltä jääkiekko? Tai maksavat katsojat? Täysi välinpitämättömyys seuran johdossa. Asiakasta vituttaa. Jää kohta kausari ensi kaudella väliin. Ehkä voisi kokeilla ja jäädä kotiin seuraavassa pelissä.