Vähäjärkinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HC TPS
Eli Jesse Dudas vituttaa parin maajoukkuepelin jälkeen täysin altavastaajajengissä, koska tepsillä on optio hänestä ensi kaudelle?
No Dudas on mun näkemissä peleissä pääsääntöisesti pelannut ihan ok tasolla, mutta pari kertaa pelannut itsensä totaalisesti ulos kun ollut liian aggressiivinen. Tosin eipä tuolla ole mahdollisuus kauheasti loistaa kun suurin osa joukkueesta on täysin paska.
Täysin samaa mieltä! Tilaisuus oli mun mielestä tyylikäs, julkaistiin tämänhetkinen joukkue ja halliuudistukset sun muut. Ainakin mun odotukset täyttyi, Thorellia vähän odottelin..Sanat ei riitä kun lukee tuota julkistustilaisuuden ketjua läpi, jonka taso huipentui Lolan painosta huuteluun. Joukossa vittupäisyys tiivistyy.
Kyllä, kertakaikkiaan tyylikästä toimintaa. Täällä osataan aina kritisoida mitä TPS on tehnyt väärin, tiedottanut huonosti ja ties mitä, mutta sitten oma ulosanti sekä tilannetaju on kolme vuotiaan lapsen tasolla. Hatunnostot täältä myös kyseisille arvon palstalaisille.Sanat ei riitä kun lukee tuota julkistustilaisuuden ketjua läpi, jonka taso huipentui Lolan painosta huuteluun. Joukossa vittupäisyys tiivistyy.
Vituttaa ihmisten väärin äänestäminen pelipaita-asiassa.
Vituttaa ihmisten väärin äänestäminen pelipaita-asiassa.
Pahoittelut tästä mutta kerrankin oli tilaisuus olla voittajan puolella.
Kyllähän se on totta, että noi TPS-kissat oli pikkusen paremman näkösiä mitä esimerkiksi Lahden "kissat". Pisti yhdessä vieraspelissä se silmään, että aika rumia muualla tanssii kun vertaa turkulaisiin! En siis ketään yksittäistä henkilöä tarkoita, mutta kuitenkin... Toivottavasti tulevat tanssijat on pitkälti samoja mitä tähän asti tai ainakin ikää maksimissaan se 30 vuotta. Ei nyt tätäkin kusta, jooko?
Lolan tanssiremmi aikanaan futismatseissa olisi ainakin ulkonäköskaboissa hakannut kaikki Mustien Kobrien jälkeiset viritelmät jäähallin puolella.
Haen tässä nyt takaa sitä, miten TPS hoiti tämän asian. Eli aivan päin persettä ja epäammattimaisesti ilman mitään kunnioitusta toista osapuolta kohtaan.
Kyllähän se on totta, että noi TPS-kissat oli pikkusen paremman näkösiä mitä esimerkiksi Lahden "kissat". Pisti yhdessä vieraspelissä se silmään, että aika rumia muualla tanssii kun vertaa turkulaisiin! En siis ketään yksittäistä henkilöä tarkoita, mutta kuitenkin... Toivottavasti tulevat tanssijat on pitkälti samoja mitä tähän asti tai ainakin ikää maksimissaan se 30 vuotta. Ei nyt tätäkin kusta, jooko?
Aika kovat on väitteet, kiinnostaisi kuulla hieman tarkempaa tietoa tästä..
mutta mitä vähän olen Kovalaisen kanssa tekemisissä niin en ihmettele, että jollain voi mennä sukset ristiin. Ihmissuhdetaidot ovat kuitenkin jossain asteikon alapäässä
Vituttaa vähän se, että Spina on ainakin huhujen mukaan lähtökuopissa
Jotain uutta huhua kuulunut torin kulmilla vai pohjautuuko vitutuksesi niihin samoihin vanhoihin huhuihin?
Tässä on muuten sellainen homma, että jos ottajia ei löydy, niin ensi kaudella saadaan katsella aika vittumaista Spinaa kentällä. Toisaalta kai sen jonnekin Sporttiin saa viimeistään syksyllä lykättyä, jos ei homma maistu.Spinasta ollaan edelleen valmiita luopumaan jos ottaja löytyy