Siis mikä vitun kaukalon koko? Eikö se ole samankokoinen kuin monella muullakin paikkakunnalla jossa ollaan ihan menestyttykin tällä kaudella?
Vitustako minä tiedä, kunhan tuli mieleen yhtenä mahdollisena syynä tuolle konttaamiselle. Tuskin hallin penkkien värikään tuohon vaikuttaa..
Joo, mutta mun mielestä kaukalon kokoa on pienennetty. Ainakin moni meikäläinen on aina korjaamassa vastustajan fanien "Turun lentokenttä"-kommentteja.
Vittu sentään että ottaa aivoon tuollainen surffailu. Totaalisen HMV tekemistä.
Nummelin voi ainaki heti painua vittuun.
Josko tässä on se että vierasmatseissa lähdetään varovaisemmin pelaamaan jolloin kapea kaukalo toimii. Kotona koitetaan viedä ja rakentaa peliä ja vastustaja kyttää, jonka takia sitten mistään ei tule mitään.
En tiedä muusta mutta tosiaan vituttaa ihan helvetisti tämä pelleily. Elomon sanoin täysin Mikkihiiri -touhua koko touhu.
Monessako hallissa on kapeampi kaukalo?
Joo, mutta mun mielestä kaukalon kokoa on pienennetty. Ainakin moni meikäläinen on aina korjaamassa vastustajan fanien "Turun lentokenttä"-kommentteja.
HC TPS tiedotti sosiaalisessa mediassa maanantaina (19.5.), että HK Areena saa tulevaksi kaudeksi uuden joustokaukalon. Huomionarvoista on se, että kaukalo kapenee 30 metristä 28 metriin. Samalla pinta-alaa katoaa 120 neliömetriä (TS Kiekko: 120 neliömetriä jäätä pois | TS Kiekko
Voisiko olla myös niin, että parantuneet esitykset vieraskaukaloissa johtuvat siitä, että joukkue on päässyt itse harjoittelemaan pienemmässä askissa? Tuskin kukaan on unohtanut sitä, että tässä muutamien viime kausien aikana TPS on usein ollut tulosten perusteella täysin vastaanottava osapuoli vierasmatseissa. Kun HK-Areenan kaukalo oli aikaisemmin yksi liigan suurimmista Kuopion Niiralan montun ja Oulun Raksilan kaukaloiden kanssa, niin minusta kaukalon pienentäminen on ollut vain positiivinen liike. Tila ja aika ovat vähentyneet ja se on pakottanut nopeuttamaan pelaamista.En tiedä, pitäisikö sitten olla leveämpi? Kunhan tuossa vitutuksen syövereissä tuli ajateltua ääneen mahdollisia syitä tuolle kotikonttaamiselle.
Kyl sää nii perus turkulaine olet. Aina kaikki vituttaa.Vituttaa jo valmiiksi Lukon kohtaaminen CHL:ssä. Kyllä tälläiset tuntemattomat joukkueet on se juttu CHL:n kaltaisessa turnauksessa. Haiskahtaa myös katkera tappio ja putoaminen.
Vituttaa ettei tänne olla vieläkään hankittu sitä vahvistusta. Hyvä ottaa aikansa, mutta ei tosta nykysestä sakista oo mihinkä. Nyt taas alivoima, saa nähä tuleeko omiin.