Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 916 999
  • 13 924

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
En usko todellakaan että Österlund on tässä se syypää etkä toki sitä tuossa signaloikaan. Kyllähän tämän organisaation omistusporras edustajineen ja eritoten hallitus on aivan läpimätä. Österlund lienee sätkynukke.

Nyt eletään turning pointtia, kun sinultakin tulee tällaista tarinaa. Herätys TPS!
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienoa havaita, että yhä enemmän alkaa tulla sellaisia kirjoituksia, jotka kertovat, etteivät kannattajat ole TPS:n touhuun alkuunkaan tyytyväisiä. Kyllä aiheellista ja oikeutettua kritiikkiä pitää antaa silloin, kun siihen on aihetta.

Ohjaan edelleen sinut ihmettelemään TPS:n tulevaisuus-ketjua, jotta vältyt jatkossa näiltä yllätyshavainnoilta. Ihan yleisessä tiedossa tuollaisen pitäisi olla jos osaa lukea. Mukava toki että nyt tällä kertaa tahollasi oli sopivaa noteerata tällainen.

Kummallista, ettei TPS:n seurajohto tunnu lainkaan reagoivan kannattajien vaatimuksiin reilusta "ulostulosta", jolloin kerrottaisiin selkokielellä, miksi toimitaan tällä tavoin kuin nyt toimitaan. Mikä järki tällaisessä "hyssyttelyssä" ja piilottelussa on?

Hyvä kysymys. Itse olen siinä uskossa että tuota viestiä ei saada johdolle asti perille ylipäätään. Tuskin nuo meilipalautteet hallitukseen asti jaksavat, ja tuskin kukaan isoista herroista esim. tätä nimenomaista threadiä vaivautuu lukemaan. Ja jos vaivautuu, niin tämä lukeminen tapahtuu vuorokauden pimeimpinä aikoina, eikä näistä lukukerroista ainakaan muille johtoportaassa hiiskuta. Saattaa oikeasti olla niin ettei viesti tavoita kohdetta.

Joku "haist vittu, klaani"-sämpylätifo tai ihan Ruissalossa paikalla käynti isommalla kannatusporukalla vähän meuhkaamassa voisi olla sellainen josta tyhmimmätkin tajuavat. No tätä viimeistä en tosissani kannata mutta vähän epäileväinen fiilis tosiaan on koskien sitä ymmärretäänkö tuolla johdossa että Jatkoajassa ei olla tyytyväisiä. Keskimääräistä älykkäämpää kirjoittajakuntaa täällä kuitenkin on (pääosin), joten kyllä näitä juttuja mukava välillä olisi ihan perillekin saada.

Nyt eletään turning pointtia, kun sinultakin tulee tällaista tarinaa. Herätys TPS!

Tuo lienee jonkinlainen komplimentti, mutta on se nyt oikeasti kumma että täällä näköjään vallitsee sellainen käsitys että minä (ja muut jotka eivät aivan yliradikaalisti tänne kirjoittelekaan) olisin nykytilanteeseen täysin tyytyväinen. Siitä huolimatta että olen omasta mielestäni aivan tarpeeksi esim. juuri tulevaisuus-aiheen ketjussa (johon kehoitin aurajokeakin uudelleentutustumaan) nostanut esiin muutamia ihmettelemiäni asioita, kohtalaisen kiukkuiseenkin sävyyn. Ei nyt kuitenkaan enempää ot-linjalle lähdetä, minä henkilönä tai kirjoittajana en nyt sovi tähän vitutusketjun muottiin. Tai saatan sopiakin joidenkin mielestä, ei siinä. :D
 
Viimeksi muokattu:

juaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palmroth, Tuomainen nyt etunenässä ovat sellaisia sekoilijoita...

Näkemykseesi Palmrothista yhdyn ihan täysin, mutta Tuomaisesta olen eri mieltä. Kyllä, kaveri on päässyt useasti hyväänkin maalintekopaikkaan, mutta verkko ei ole soinut. Tuskin kukaan tältä herralta niitä häkkejä odottaakaan. Karvauspelaaminen ja kiekon suojaaminen on hänen parhaita osa-alueitaan ja niissä hän on onnistunut mielestäni loistavasti. Nelosketjua en lähtisi itse muuttamaan mihinkään suuntaan. Ovat olleet illasta toiseen tepsin varmimpia pelaajia ja saavat lähes aina hoidettua hommansa (oma pää puhtaana ja aloitus hyökkäysalueelle).

En väitä, että tämä on absoluuttinen fakta, vaan oma näkemykseni asiasta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyvä kysymys. Itse olen siinä uskossa että tuota viestiä ei saada johdolle asti perille ylipäätään. Tuskin nuo meilipalautteet hallitukseen asti jaksavat, ja tuskin kukaan isoista herroista esim. tätä nimenomaista threadiä vaivautuu lukemaan. Ja jos vaivautuu, niin tämä lukeminen tapahtuu vuorokauden pimeimpinä aikoina, eikä näistä lukukerroista ainakaan muille johtoportaassa hiiskuta. Saattaa oikeasti olla niin ettei viesti tavoita kohdetta.

Eikös se palaute mennyt perille Kannattajien ja johdon treffeillä keväällä ja silloin muistaakseni luvattiin tulla ulos syksymmällä.. sitä täällä olen pariin kertaan udellut että koska se syksymmällä olis??!! Taitaa siirtyä seuraavaan syksyyn... tai sitä seuraavaan... Ei vaan ymmärrä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näkemykseesi Palmrothista yhdyn ihan täysin, mutta Tuomaisesta olen eri mieltä. Kyllä, kaveri on päässyt useasti hyväänkin maalintekopaikkaan, mutta verkko ei ole soinut. Tuskin kukaan tältä herralta niitä häkkejä odottaakaan. Karvauspelaaminen ja kiekon suojaaminen on hänen parhaita osa-alueitaan ja niissä hän on onnistunut mielestäni loistavasti. Nelosketjua en lähtisi itse muuttamaan mihinkään suuntaan. Ovat olleet illasta toiseen tepsin varmimpia pelaajia ja saavat lähes aina hoidettua hommansa (oma pää puhtaana ja aloitus hyökkäysalueelle).

Tavallaan ymmärrän jotkut pointtisi, mutta Tuomaisen kohdalla vituttaakin oikeastaan eniten se että jätkässä olisi ainesta ihan liigan huippupelaajaksi, mutta on aivan totaalinen vauva psyykeltään ja kilpailuvietiltään. Liian kiltti kaukalossa, liian mukavoitunut nykyrooliinsa, as simple as that.

Mielestäni mies ei edes itse tiedä millainen kiekkoilija haluaa olla: Jos haluaa parempaan rooliin tulisi kiekko alkaa laittaa lukuisista paikoista pussiin, ja jos haluaa nelosketjun uskottavaksi jyräksi niin pitäisi alkaa taklaamaan ja tehdä muutakin kuin karvata näennäisesti. Sanon näennäisesti, koska miehen vauhti ei riitä kunnon karvaamiseen vaikka vipuvartta olisikin. Tyytyy todella usein tökkimään yhdellä kädellä vastustajaa jostain suunnasta, ja jotta oikeasti laadukkaasta karvaajasta voitaisi puhua niin homman tulisi näyttää enemmän sille mitä Sexton esittää alaspäin. Sextonin terävyys riittää oikeasti riistoon, Tuomaisen ei.

Ei siinä mitään, ei varmasti kovin kallis ole ja ajaa asiansa. Siitä olen samaa mieltä että lyhyellä tähtäimellä tuo nelosketju on nykypermanentissaan todella hyvä. Silti kun miettii Tuomaisen funktiota jääkiekkoilijana ihan periaatteellisellakin tasolla niin en itse omassa joukkueessani tuollaista noin henkisesti pehmeäpäistä urheilijaa jaksaisi katsella. Tämä tietysti vain omaa mutuani, en tiedä sen koommin miten arvostettu pelaaja hän TPS:ssä on. Aika rumasti sanottu, tiedostan sen, mutta urallaan noin pahasti paikallaan polkevista jätkistä pitäisi päästä eroon minun mielestäni.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:n puolustus on täyttä paskaa. Tämän takia vastustaja saa jatkuvasti vaarallisia tilanteita pelistä riippumatta ja tämän takia TPS ei saa organisoituja hyökkäyksiä juurikaan aikaiseksi.

Ja samaan aikaan Vuori höpisee että ei tässä mikään kiire ole puolustajien osalta, katsellaan rauhassa. Noh, tärkeää on että on suunitelma. Ja varasuunitelma, ja vielä varasuunitelman varasuunitelma.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
TPS:n puolustus on täyttä paskaa. Tämän takia vastustaja saa jatkuvasti vaarallisia tilanteita pelistä riippumatta ja tämän takia TPS ei saa organisoituja hyökkäyksiä juurikaan aikaiseksi.

Tätä juurikin ollaan huudeltu kovaan ääneen mutta asiaan ei olla saatu mitään muutosta. Katsotaan miten pitkään Suikkanen tätä sallii.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jessus mitä idioottijäähyjä. TOP-6 -joukkueeksi on vielä helvetin pitkä matka, kun tota touhua katsoo. Pelaisivat ensin edes joukkueena. Vaikka vaikeaa se tietysti on pelata, kun ovet käyvät koko ajan joka suuntaan.

Olisi kiva nähdä joku punainen lanka pelissä, varsinkin nyt kun vastustaja ei mitenkään dominoi.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa että koko ajan hävitään vieraissa. Jokainen kotivoiton synnyttämä toivon kipinä sammuu seuraavaan vieraspeliin, ihan järjestäen. Mikä vittu siinä vieraspelaamisessa on niin vaikeaa, ettei edes maalia saada aikaan?

Ja voi vittu tuota puolustusta...pää hajoaa tähän paskaan.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Ensin 4-0 maalissa, Puustinen vs 5 tepsiä tepsin alueella ja Puustinen laukoo ja lakaisee karat luistelemalla Pallen ja VMV välistä maalille, WTF. Voiko noi jätkät roudaa nyt jo jonnekkin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maalivahtikaupoille on mentävä, valitettavasti.

Ja pakkikaupoille. Ei jumalauta saatana noi "ammattilaiset" vetelee selkä suorana edes yrittämättä. Jokaisen saatanan pelaajan palkka pitäisi sitoa peliesityksiin. Pelaat tuohon mallliin mitä tuossa vaihdossa koko kenttä, niin palkkaa ei tule senttiäkään.



Kyllä TPS nimisessä tuotteessa vakavasti ottaen juuri nyt kusee vakavasti jotain taustalla. Joukkueen rakentamisesta voisi keskustella hyvinkin pitkään mutta lyhyesti sanottuna siinä ei ole punaista lankaa. Nytkin joukkueessa suurin osa on vain läpsyttelemässä yhden kauden lisää, tunne ja nimenomaan ylpeys pukea TPS paita päälle puuttuu tuosta touhusta.

Noh, pääasia että kaikilla on kivaa.
 

tikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets, Liverpool
Nyt meni töllö kiinni. Aukaisen seuraavan kerran TPS-ottelun, kun on voitettu kaksi peliä putkeen ja toinen vieraissa. Ei vittu pysty tuota paskaa kattoon. Menee illat piloille ja vitutus valtaa mielen.

Ja mikä pelottavinta. Nyt vituttaa jo Suikkanenkin. Illasta toiseen sama meno kentällä ja äijä ei tee mitään muutoksia esim. pakistoon. Se mikä toimi 2010 keväällä, ei jumalauta toimi 2013 syksyllä. Valoja päälle.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Vituttaa että koko ajan hävitään vieraissa. Jokainen kotivoiton synnyttämä toivon kipinä sammuu seuraavaan vieraspeliin, ihan järjestäen.

En mä ainakaan nähnyt tossa Ilves-pelissä juuri mitään toivon kipinää. Kotona voittaa väkisinkin joskus, varsinkin silloin kun vastustaja on pelannut edellisenä iltana.

Tällä hetkellä TPS on aika paska jääkiekkojoukkue. Ensimmäiset kierrokset lupasivat hyvää (taitavaa peliä ulkomaalaisilta), mutta nyt tämä joukkue on täynnä pieniä miehiä (molemmilla tavoilla). Ei riitä mihinkään.

Jos jotain positiivista niin Suominen on ollut hyvä. Se ei nyt vaan valitettavasti ihan riitä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ihmettelen suuresti miten Kai Suikkasen valmentama joukkue voi pelata noin saamattomasti?!! Yleensä hänen jenginsä ovat tunnettuja loppuun saakka TÄYSILLÄ yrittämisestä. Nytkin pystyin laittamaan ruudun pimeäksi 1-0 maalin jälkeen, kaikesta näki ettei tänäänkään onnista vieraskaukalossa. Norrena on ollut välillä hyvä, välillä surkea, mutta kyllä Tepsillä suurempiakin ongelmia on. Harmi että TPS aiheuttaa lähes joka ilta silkkaa pahoinvointia varsinkin vieraissa.. Oksettaa.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olette kyllä ihan oikeassa ufo & Silencie. Aika räpiköintiähän se kotonakin on ollut. Sekin on tämän ketjun kamaa, että joku SaiPa voittaa laukaukset maalia kohti Turussa tyyliin 30-15. Jonkinlaista ketsuppipulloefektiä ja pelin vapautumista toivoisi voitosta tulevan, mutta ei niin ei. Sama kyntäminen jatkuu.

Miksi aina TPS on se joukkue, joka häviää pelit pystyyn hävettävän huonolla esityksellä? Siis tätä sekoilua ihmettelevät vieraskannattajatkin pelin aikana ja sen jälkeen. Joka helvetin pelissä saa lukea vieraiden kommentteja, että yksittäiset Tepsin pelaajat olivat totaalisen kujalla koko pelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös