Hienoa havaita, että yhä enemmän alkaa tulla sellaisia kirjoituksia, jotka kertovat, etteivät kannattajat ole TPS:n touhuun alkuunkaan tyytyväisiä. Kyllä aiheellista ja oikeutettua kritiikkiä pitää antaa silloin, kun siihen on aihetta.
Ohjaan edelleen sinut ihmettelemään TPS:n tulevaisuus-ketjua, jotta vältyt jatkossa näiltä yllätyshavainnoilta. Ihan yleisessä tiedossa tuollaisen pitäisi olla jos osaa lukea. Mukava toki että nyt tällä kertaa tahollasi oli sopivaa noteerata tällainen.
Kummallista, ettei TPS:n seurajohto tunnu lainkaan reagoivan kannattajien vaatimuksiin reilusta "ulostulosta", jolloin kerrottaisiin selkokielellä, miksi toimitaan tällä tavoin kuin nyt toimitaan. Mikä järki tällaisessä "hyssyttelyssä" ja piilottelussa on?
Hyvä kysymys. Itse olen siinä uskossa että tuota viestiä ei saada johdolle asti perille ylipäätään. Tuskin nuo meilipalautteet hallitukseen asti jaksavat, ja tuskin kukaan isoista herroista esim. tätä nimenomaista threadiä vaivautuu lukemaan. Ja jos vaivautuu, niin tämä lukeminen tapahtuu vuorokauden pimeimpinä aikoina, eikä näistä lukukerroista ainakaan muille johtoportaassa hiiskuta. Saattaa oikeasti olla niin ettei viesti tavoita kohdetta.
Joku "haist vittu, klaani"-sämpylätifo tai ihan Ruissalossa paikalla käynti isommalla kannatusporukalla vähän meuhkaamassa voisi olla sellainen josta tyhmimmätkin tajuavat. No tätä viimeistä en tosissani kannata mutta vähän epäileväinen fiilis tosiaan on koskien sitä ymmärretäänkö tuolla johdossa että Jatkoajassa ei olla tyytyväisiä. Keskimääräistä älykkäämpää kirjoittajakuntaa täällä kuitenkin on (pääosin), joten kyllä näitä juttuja mukava välillä olisi ihan perillekin saada.
Nyt eletään turning pointtia, kun sinultakin tulee tällaista tarinaa. Herätys TPS!
Tuo lienee jonkinlainen komplimentti, mutta on se nyt oikeasti kumma että täällä näköjään vallitsee sellainen käsitys että minä (ja muut jotka eivät aivan yliradikaalisti tänne kirjoittelekaan) olisin nykytilanteeseen täysin tyytyväinen. Siitä huolimatta että olen omasta mielestäni aivan tarpeeksi esim. juuri tulevaisuus-aiheen ketjussa (johon kehoitin aurajokeakin uudelleentutustumaan) nostanut esiin muutamia ihmettelemiäni asioita, kohtalaisen kiukkuiseenkin sävyyn. Ei nyt kuitenkaan enempää ot-linjalle lähdetä, minä henkilönä tai kirjoittajana en nyt sovi tähän vitutusketjun muottiin. Tai saatan sopiakin joidenkin mielestä, ei siinä. :D