Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 917 031
  • 13 924

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tämmönen pistää kyllä vituttamaan aina, että porukka rupee kertoon, ketkä hallille on tervetulleita ja ketkä ei.

Kyllähän kaikki ovat tervetulleita, mutta itseäni vituttaa se, että elokuussa vitutusketjussa on oikeasti ruuhkaa. Voin myöntää, että tuo pyyntö "pysykää pois hallilta" oli hyvin hetken mielijohde ja vähän typerästikin sanottu ja pyydän siitä anteeksi.

Mutta ihmiset hei, on elokuu. Kausi alkaa vasta kuukauden päästä. Kaikki on vielä auki, sulataan mielummin nyt kuin sitten tosipeleissä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä ei näköjään saa vittuuntua enään edes elokuussa, jos tämä paskamyrsky lähti oikeasti minun ja parin muun viestien takia. Edelleen olen sitä mieltä, että TPS tulee pärjäämään, mutta harjoitusotteluissa tapahtuvien loukkaantumisia pitäisi varoa. Seuralla tuskin on tavoitteena ET:n voitto vaan pärjätä siinä omassa Liigassaan mahdollisimman pitkälle ja ET:ssä pitäisi mielusti enemmän varoa oikeasti niitä loukkaantumisia. Mielestäni jokainen harjoitusotteluissa tullut loukkaantuminen on turha, kun etenkin puhutaan kovien taklauksien johdosta tulleista loukkaantumisesta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri tänne ketjuunhan pitää kirjoittaa jos ja kun jossain vaiheessa vituttaa. Vaikka juiCe tuossa kirjoittelikin ihan sinänsä fiksulla taka-ajatuksella (pitääkö nyt oikeasti jo tässä vaiheessa viillellä ne ranteet auki) niin olihan tuo hallillta pois-kehoitus aika hölmö. Ja meneehän se vähän itsemoderoinninkin puolelle jos vitutusketjuun ei muka saisi kirjoittaa että vituttaa.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä tosiaan se, että vaikka nuo ET-matsit ovat hyviä treenipelejä ja jengit saavat johdonmukaisen treenikauden alle ennen h-hetkeä eli syyskuun puoltaväliä, on oikeasti silmiinpistävää miten paljon vammoja näissä karkeloissa sattuu. En halua edes spekuloida syillä, sillä eivät nuo hurrijengit nyt mitenkään tavanomaisesti sikaile, mutta jostain syystä jengiä lakoo rosterista ulos jatkuvasti. Jokerien sairaslista on taas surullisella tasolla, ja meiltäkin joka matsissa joku teloo itsensä. Sikäli tämä aihe mielestäni on ihan vitutuksen arvoinen, joten oikeassa ketjussa toden totta ollaan tästä jauhettu.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Siin on se pieni vissiero Liigan ja SHL:n välillä. Suomessa treenataan todella kovaan fyysisyyttä ja kuntopuolta, mistä johtuen tämä Liiga on nopea tempoisempi (Pihlströmillä ei tullut hiki edes ruotsissa). Hurrit treenaa taas aktiivisemmin taktiikkaa ja laukausten & syöttöjen laatua, mikä taas antaa kropalle liikkumavaraa. Suomalaisten kroppa on niin saatanan pännissä näissä treenipeleissä, että yksikin paha hassi laukaisee sen.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
ps. mua vituttaa nää muita "ylempänä" olevat kirjoittelijat, jotka kuvailee adjektiiveilla miten toiset on kirjoittanut.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minua vituttaa tämä koko ketju. Vain turkulaisilla voi olla tällainen olemassa. Tulkaa hallille tai älkää tulko, mutta on se kummallista kuinka täällä vuodesta toiseen kaikki on haukuttu pystyyn jo kesällä. Varmuuden vuoksi vielä seuraavat kymmenenkin vuotta manataan.

Ei sinäänsä, välillä tämä ketju ja keskustelut saavat vain hymyilyttämään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minua vituttaa tämä koko ketju. Vain turkulaisilla voi olla tällainen olemassa.

Kyllähän tällekin ketjulle paikkansa on. Syksyllä 2011 tämä on näemmä perustettu ja kopioitu HIFK- osion puolelta. Ei olla ainoita, joita pännii ajoittain. Raastavaa on olla urheilujoukkueen kannattaja varsinkin tässä tapauksessa kun mietitään kuinka korkealta ollaan sukellettu ja sitten jääty sinne pinnan alle. Pitää vaan yrittää olla kärsivällinen ja sitten marraskuun lopulla vetää joitain johtopäätöksiä.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Minua joskus ketutti tämän ketjun viestit kunnes tajusin että tämä on ketutusketju ja näitä ei ole pakko lukea jos ei halua.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vituttaa äärettömästi kaikki kannattajat ja "kannattajat" tai muuten vain TPS-henkiset pikkulapset, jotka eivät viitsi/jaksa/osaa ottaa asioista selvää. Silti ovat julistamassa tiettyjä täysiä paskajuttuja muka-totuuksina. Pikkulapsella tarkoitin tässä tapauksessa joko fyysistä preesensiä tai henkistä olemusta.

Esimerkki?
Minua vituttaa tämä koko ketju. Vain turkulaisilla voi olla tällainen olemassa.
Tuollaiselle olettamukselle odottaisi jotain perusteitakin...

BLU: Vitutusketju
IFK: Nyt just vituttaa -ketju
HPK: Ei hyvältä näytä!
ILV: Vitutusketju
JOK: Nyt vituttaa, kun kaikki on päin helvettiä!
JYP: Tässä ketjussa otamme tuikun murheeseen
JYP: Negatiivisuusketju
KAL: Vitutusketju
KÄR: Vituttaa niin kympillä ketju!
LUK: Silloin harvoin, kun ketuttaa...
PEL: Kävyt syöty - Tässä topicissa puhutaan kriisistä ääneen
SAI: Vitutusketju
TAP: Tappara on jo kriisissä - tappioputkiketju
TAP: Ei kyllä hyvälle näytä!
ÄSS: Vituttaa niin ettei veri kierrä päässä!

Niin, että miten se meni? Daenboudiania vituttaa koko TPS-osion vitutusketju. Hänen mielestään vain turkulaisilla voi olla tällainen olemassa. Mitäköhän muuta paskaa varastosta mahtaa olla vielä tarjolla?

EDIT: varhaisin oikein "Vitutusketjun" nimellä perustettu ketju näyttää löytyvän KalPa:n osiosta. Sinne ko. ketju ollaan perustettu jo 18.09.2007 eli lähes kuusi vuotta sitten. Turkulaisia on vituttanut tämän ketjun muodossa vasta 12.10.2011 lähtien eli vajaan parin kauden ajan...
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin, että miten se meni? Daenboudiania vituttaa koko TPS-osion vitutusketju. Hänen mielestään vain turkulaisilla voi olla tällainen olemassa. Mitäköhän muuta paskaa varastosta mahtaa olla vielä tarjolla?

Onpas sielläpäin hermot kireällä. Onneksi olemme oikeassa ketjussa tämän asian suhteen.

Noissa on se pieni ero, että muiden joukkueiden kohdalla porukka kirjoittelee pääasiassa kauden aikana (suurella osalla viimeisin viesti maaliskuulta, osalla vuodelta 2011). Jokerikannattajien avautumisen ymmärtää, onhan siellä kaikenlaista tapausta ollut.

Siinä olin väärässä, etteikö noita ketjuja muillakin olisi. Onneksi on heitäkin, joilla on aikaa koluta foorumit ja ketjut läpi faktaa etsien.

t: Pikkulapsi ja vituttava kannattaja
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Minua vituttaa tämä koko ketju. Vain turkulaisilla voi olla tällainen olemassa. Tulkaa hallille tai älkää tulko, mutta on se kummallista kuinka täällä vuodesta toiseen kaikki on haukuttu pystyyn jo kesällä. Varmuuden vuoksi vielä seuraavat kymmenenkin vuotta manataan.

Ei sinäänsä, välillä tämä ketju ja keskustelut saavat vain hymyilyttämään.

Olen kyllä aika lailla samaa mieltä tästä. Tai siis pidän tätä ketjua hyvänä ratkaisuna, koska tämän ansiosta suurimmat isojen ihmisten lapselliset kiukuttelut kohdistuvat juurikin tänne kaikkien muiden ketjujen sijaan, eikä tätä ole tosiaan pakko lukea. Ja vaikka puhun tässä kiukutteluista, en tarkoita, että täällä kaikki viestit sellaisia olisiviat, mutta noin 90% kuitenkin. Kyllähän vituttaa saa ja siitä kirjoittaa jos aihetta on, mutta usein kyllä mielestäni kiehuu hommat yli.

Siitäkin olen samaa mieltä, että nämä itkut täällä ovat kuitenkin oikein viihdyttävää luettavaa, kun iso miehet pahoittelevat kilpaa toistensa ja itsensä mieliään. Viimeisimpänä on tuo, kun yksi nimimerkki mainitsi jotain, että ei tarvitse tulla hallille jos asenne on perseestä, ja siitähän täällä pahoiteltiin oikein urakalla mieltään (itse joukkuetta ja siellä toimivia henkilöitä saa tietenkin huoletta tylyttää täällä, mutta jos kritiikki kohdistuu itseensä, on noustava barrikadeille). Sitten sieltä tulee marttyyriviestejä tyyliin "ehkä en sitten tule peleihin kun minua ei sinne haluta", "miten voit tuollaista tänne kirjoittaa, etkö yhtään ajattele kuinka pahasti tuo on sanottu", näin päästä heitettnynä... Ai että kun olen hymähdellyt täällä miten yhden nuoren sällin komentti on saanut niin monen miehen karvat pystyyn ja mielen matalalle.

Jatkakaa kiitos.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen kyllä aika lailla samaa mieltä tästä. Tai siis pidän tätä ketjua hyvänä ratkaisuna, koska tämän ansiosta suurimmat isojen ihmisten lapselliset kiukuttelut kohdistuvat juurikin tänne kaikkien muiden ketjujen sijaan, eikä tätä ole tosiaan pakko lukea.

Aikoinaan kun perustin tän ketjun oli juuri tuo se suurin syy. Siihen aikaan oli lähes kaikki ketjut täynnä vitutusta ja sitä oli erittäin paskamaista lukea. Nyt ne on täällä, ainakin suurin osa ja tosiaan, tätä ei ole pakko lukea.
Vituttaa kun ei vituta... tai noh, vituttaa tuo sade!!!
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minua vituttaa nykyisin lukea Jatkoajan keskustelupalstan TPS-osiota. Kirjoituksia jääkiekosta saa välillä hakemalla hakea.

Vituttaa myös ettei tätä osaa olla lukemattakaan, siinä toivossa että joku joskus kirjoittaisi ihan asiaakin.
 

Fremont

Jäsen
Ai että kun olen hymähdellyt täällä miten yhden nuoren sällin komentti on saanut niin monen miehen karvat pystyyn ja mielen matalalle.

Jatkakaa kiitos.

Tuskin päätelmä osuu edes lähelle. Ihan yleisesti ohjeiden jakaminen tuntemattomille osoittaa jonkinlaista järjen puutetta. Ei ketään ole kiinnostunut muiden mielipiteistä siitä saako hallille tulla ja millä mielellä. Lisäksi anonyymina tuntemattomille osoitettu henkilökohtainen pyyntö ei ole ihan looginen. Huomautukset älyttömyyksiä vastaan ovat tässä tapauksessa siis ihan paikallaan.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Tuskin päätelmä osuu edes lähelle. Ihan yleisesti ohjeiden jakaminen tuntemattomille osoittaa jonkinlaista järjen puutetta. Ei ketään ole kiinnostunut muiden mielipiteistä siitä saako hallille tulla ja millä mielellä. Lisäksi anonyymina tuntemattomille osoitettu henkilökohtainen pyyntö ei ole ihan looginen. Huomautukset älyttömyyksiä vastaan ovat tässä tapauksessa siis ihan paikallaan.
Tämä liittyy taas tuohon tekstissä mainitsemaani juttuun: "itse joukkuetta ja siellä toimivia henkilöitä saa tietenkin huoletta tylyttää täällä, mutta jos kritiikki kohdistuu itseensä, on noustava barrikadeille"; millon meidän viime kauden valmentaja oli läski juoppo tai Virtala valloittamassa forten tanssilattioita joka viikonloppu(täysin vastoin faktoja) jne.
Jos puolustus tähän on se, että itse ovat uransa valinneet ja julkisuuden varjopuolet kuuluvat osana siihen, voisi sanoa, että kaikki tälläkin palstalla ovat itse valinneet tänne tulla lukemaan kommentteja ja siihen perustuen pitäisi olla vähän valmistautunut mitä täällä muut kirjoittelevat. On vain hauskaa nähdä miten/mitä ihmiset ovat valmiita kirjoittamaan muista tavallisista ihmisistä, jotka sattuvat kuulumaan TPS:n organisaatioon, mutta kun kritiikki koskee itseään, on naama mutrulla.

Tämä on vain se kuuluisa intternetti ja meidän rakastamamme laji on vain se jääkiekko. Nyt en ketään käske, mutta suosittelen ottamaan molemmat asiat ihan lungisti, ettei verenpaineet nouse liian korkealle. Pahoittelen kuitenkin, että neuon muita palstalaisia miten kuuluu kannattaa omaa joukkuettaan. Kiitos ja anteeksi.
 

Fremont

Jäsen
. Pahoittelen kuitenkin, että neuon muita palstalaisia miten kuuluu kannattaa omaa joukkuettaan. Kiitos ja anteeksi.

Ja sitten kun luet pari kertaa edellisen viestini ja mietit hetken, niin huomaat että ne ohjeiden jakamiset ja henkilökohtaiset pyynnöt tuntemattomille tarkoittivat toista kirjoittajaa, eivät sinua. Ehdotukset siitä kuka saa ja kuka ei saa tulla hallille eivät liity paskan vertaa Tepsin jääkiekkoväen toimintaan, eikä niiden välille ole pienintäkään järkeä yrittää vetää yhteyksiä.

Eli ihan lunkisti tosiaan vaan otetaan, jos vituttaa niin vituttaa, jos ei, niin ei siitäkään kannata hermostua.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Ja sitten kun luet pari kertaa edellisen viestini ja mietit hetken, niin huomaat että ne ohjeiden jakamiset ja henkilökohtaiset pyynnöt tuntemattomille tarkoittivat toista kirjoittajaa, eivät sinua. Ehdotukset siitä kuka saa ja kuka ei saa tulla hallille eivät liity paskan vertaa Tepsin jääkiekkoväen toimintaan, eikä niiden välille ole pienintäkään järkeä yrittää vetää yhteyksiä.

Eli ihan lunkisti tosiaan vaan otetaan, jos vituttaa niin vituttaa, jos ei, niin ei siitäkään kannata hermostua.

Kyllä tästä nyt saa sen kuvan, että sinä itse et tainnut oikein sisäistää viestiäni. Mutta mitäpä tästä riitelemään. Sovitaan, että molemmat olivat väärässä ja elämä jatkuu.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa ettei vieläkään tullut täysiä pisteitä avauskierrokselta, pakiston sekoilut sekä ylivoimapelin luokattomuus.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vituttaa Markus Seikolan flegu asenne ja löysä puolustaminen. Aina vain.

Seikola kannatti kuitenkin hankkia mielummin kuin Nummelin. No ehkä tämä tästä vielä, osaa se pelata myös. Jos sille tuulella sattuu osumaan. Ellei niin palstan uusi pakkipaskianen on syntymässä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seikola kannatti kuitenkin hankkia mielummin kuin Nummelin. No ehkä tämä tästä vielä, osaa se pelata myös. Jos sille tuulella sattuu osumaan. Ellei niin palstan uusi pakkipaskianen on syntymässä.

No juu, vituttaa myös Urheilu-Sanomissa ollut tarina case Nummelinista. Tarinaa ei hirveästi tarvinnut edes kyseenalaistaa. Johtaminen, markkinoinnin alkeellinen ymmärrys ja suoraselkäinen vastuunkanto, anyone?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
En pitänyt Seikolasta männä vuosina, eikä tartte näemmä vieläkään tykätä. Mun telkkarissa Seikola katsoi tänään kaikki tasakentällisin päästetyt maalit aitiopaikalta. Aika helvetisti saa latoa mustaa toiseen päähän, jos tänään nähty puolustusvarmuus ja asenne jatkuu enää peliäkään.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hävittiin peli ja Seikola oli kyllä aivan yössä ja monesta maalista vähintään osavastuussa ja ei saanut hyökkäyspäässäkään mitään aikaan..

Tässäkö se meitin ykkös kiekollinen pakki..


Tään päivän esityksellä ei kaverilla ole mitän jakoa oletettavasti helvetisti hylvempaa ja nuorempaa Seigo(laa) vastaan..

No annetaan aikaa ja loukkaantuminen vaikuttanee, mutta saa kyllä parantaa helkkaristi jos aikoo olla se meitin ykköspyssy pakistossa..
 

hokihoki

Jäsen
Kyllä tuo pakista (poislukien Morrisson-Seigo) on todella heppoinen. Palle, Veikka ja Pulli pelasivat kuten odottaa saattaa virhe- ja riskialttiisti. Seikolan voi heittää syömään popkornia parin pelin jälkeen, mikäli sama löysäily jatkuu. Saatana mikä löysäräkä kaveri oli tänään.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oman pään sekoilut kyllä pistää vituttamaan. Toivottavasti Suikkastakin vituttaa. Toivottavasti pakkeja vituttaa ja toivottavasti Norrena vittuilee pakeille. Morria ja Seigoa ei lasketa.

Jos en vallan väärin muista, Suikkasen joukkueessa on aina tullut pakistossa noita sekoiluja sillon tällön. Liittynee jotenkin siihen tapaan että halutaan pitää kiekkoa eikä roiskia sitä? Mestaruuskaudellakin noita puolustusalueen kunnon hasardeja ja sekoiluja tuli sillon tällön, mm. finaaleissa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös