Minua vituttaa tämä koko ketju. Vain turkulaisilla voi olla tällainen olemassa. Tulkaa hallille tai älkää tulko, mutta on se kummallista kuinka täällä vuodesta toiseen kaikki on haukuttu pystyyn jo kesällä. Varmuuden vuoksi vielä seuraavat kymmenenkin vuotta manataan.
Ei sinäänsä, välillä tämä ketju ja keskustelut saavat vain hymyilyttämään.
Olen kyllä aika lailla samaa mieltä tästä. Tai siis pidän tätä ketjua hyvänä ratkaisuna, koska tämän ansiosta suurimmat isojen ihmisten lapselliset kiukuttelut kohdistuvat juurikin tänne kaikkien muiden ketjujen sijaan, eikä tätä ole tosiaan pakko lukea. Ja vaikka puhun tässä kiukutteluista, en tarkoita, että täällä kaikki viestit sellaisia olisiviat, mutta noin 90% kuitenkin. Kyllähän vituttaa saa ja siitä kirjoittaa jos aihetta on, mutta usein kyllä mielestäni kiehuu hommat yli.
Siitäkin olen samaa mieltä, että nämä itkut täällä ovat kuitenkin oikein viihdyttävää luettavaa, kun iso miehet pahoittelevat kilpaa toistensa ja itsensä mieliään. Viimeisimpänä on tuo, kun yksi nimimerkki mainitsi jotain, että ei tarvitse tulla hallille jos asenne on perseestä, ja siitähän täällä pahoiteltiin oikein urakalla mieltään (itse joukkuetta ja siellä toimivia henkilöitä saa tietenkin huoletta tylyttää täällä, mutta jos kritiikki kohdistuu itseensä, on noustava barrikadeille). Sitten sieltä tulee marttyyriviestejä tyyliin "ehkä en sitten tule peleihin kun minua ei sinne haluta", "miten voit tuollaista tänne kirjoittaa, etkö yhtään ajattele kuinka pahasti tuo on sanottu", näin päästä heitettnynä... Ai että kun olen hymähdellyt täällä miten yhden nuoren sällin komentti on saanut niin monen miehen karvat pystyyn ja mielen matalalle.
Jatkakaa kiitos.