Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 917 636
  • 13 924

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olet siis tyytyväinen jos Paré jää pysyvästi laitaan ja keskushyökkääjämme koostuvat Koskirannasta, Kamelista, Tuomisesta ja Laaksosta?

Koskiranta tasoittanut ET- pelissä. Niin...en mä tiedä mihin tässä olen tyytyväinen mutta luotan Suikkasen näkemykseen. Jääkö Pare pysyvästi laitaan? Sitä emme tiedä.
 

Mustalapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koskiranta tasoittanut ET- pelissä. Niin...en mä tiedä mihin tässä olen tyytyväinen mutta luotan Suikkasen näkemykseen. Jääkö Pare pysyvästi laitaan? Sitä emme tiedä.

Koskiranta ottanut tässä vaiheessa kaksi typerää hyökkäyspään jäähyä.. Eli maali antoi aika paljon anteeksi. Jos vielä tasoittais toisen kerran :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Koskiranta ottanut tässä vaiheessa kaksi typerää hyökkäyspään jäähyä.. Eli maali antoi aika paljon anteeksi. Jos vielä tasoittais toisen kerran :)

Tehtiinkö Tepsille maalia kun Koskiranta istui? En tiedä mutta jos ei niin mitä äijän maali antoi anteeksi? Pitääkö joukkueesta jokaisen jäähyilijän tehdä maali? Eiköhän Suikkanen tiedä meitä enemmän valmentamisesta ja seuraa noiden muiden kotimaisten pelejä tänään. Paskaa jengiä parin ottelun jälkeen?
 

Mustalapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tehtiinkö Tepsille maalia kun Koskiranta istui? En tiedä mutta jos ei niin mitä äijän maali antoi anteeksi? Pitääkö joukkueesta jokaisen jäähyilijän tehdä maali? Eiköhän Suikkanen tiedä meitä enemmän valmentamisesta ja seuraa noiden muiden kotimaisten pelejä tänään. Paskaa jengiä parin ottelun jälkeen?

Itse asiassa Koskiranta oli silloin jäähyllä ja otti vielä kolmannenkin jäähyn viimeisessä erässä. Luotan myös Suikkaseen eli ehkä tätä on tässä vaiheessa turha vatvoa..

Ihan hyvältä vaikuttaa uudet hankinnat tällä hetkellä, varsinkin Sexton on ollut loistava (antoi mm. namupassin koskirannan maaliin) ja Norrena laittanut monta hienoa avaus syöttöä.

Otettiin kuitenkin kauden avaus voitto 3-2, joten eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu.
 

Feiksei

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hoki Klupi Hyvinkää
Ei helvetti, ottelun kaksi ensimmäistä erää vietiin leikitellen, mutta sitten kolmannessa erässä nukahdus ja pisteet jäi Tukholmaan. Mikä ihmeen aukko siellä otsonikerroksessa on Turun kohdalla, kun ei johto pidä ikinä?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ei 4-1 johtoa voi menettää ruotsalaiselle divarijoukkueelle, ei vaan voi.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää joukkue ei voi olla tässä jos aiotaan palauttaa uskottavuutta. Ei vain riitä.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi vittu. 1-4-tilanteessa poistuin koneelta ja hymistelin, että hyvin menee ja tuollaisia johtoja ei menetetä divarijengejä vastaan. Tiesin kyllä saman tien mitä oli tapahtunut, kun avasin jatkiksen ja vitutusketju oli nostettu ylös...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Suikkasen sanoin: "kaikki matsit lähdetään voittamaan".

Ei se nyt ihan näin ole kuitenkaan vaikka itse Suikkanen jotain tällaista paskajargonia heittäisikin. Nyt on kuitenkin kesä ja kokeillaan eri koostumuksia. Ei sillon voi kaikkia matseja lähteä voittamaan.

Hostikka ei vain ole meidän ykkösveska vaan Norrena. Siinä sulle Suikkanen.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Hostikka ei vain ole meidän ykkösveska vaan Norrena. Siinä sulle Suikkanen.

Jos nyt ei silti lähdetä peluuttamaan vanhaa miestä puhki ihan alkukaudesta vielä, tuoreessa muistissa on kuinka Engreniltä loppui bensa täysin loppukaudesta.
 

Takakarvaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mestis Hockey
Voi vittu. 1-4-tilanteessa poistuin koneelta ja hymistelin, että hyvin menee ja tuollaisia johtoja ei menetetä divarijengejä vastaan. Tiesin kyllä saman tien mitä oli tapahtunut, kun avasin jatkiksen ja vitutusketju oli nostettu ylös...

Silti tämä divarijengi voitti vieraissa suoraan Tapparan. Siitä vähän lohtua puseroon ;)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää joukkue ei voi olla tässä jos aiotaan palauttaa uskottavuutta. Ei vain riitä.

Jep.Täytyy kyllä ihmetellä mistä tuo hype Tepsin ympärille on oikein syntynyt. Meillä on Suikkanen, mutta joukkue on täynnä arpoja, jotka voivat osoittautua tosipelien alkaessa samanlaisiksi kasoiksi paskaa kuin Lokki viime kaudella. Tämän lisäksi Willsien ja RR:n paluu TPS-paitaan on lähellä nollaa, joten syvissä vesissä seilataan.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Joka helvetin rangaistuslaukaus kilpailussa tulee takkiin.
Pitäisiköhän näitäkin harjoitella enemmän?
Edes muutamilla tietyillä äijillä joka harjoitetusten jälkeen,
ettei tartte rankkarikisan alkaessa arpoa kuka tällä kertaa uskaltaa laukoa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos nyt ei silti lähdetä peluuttamaan vanhaa miestä puhki ihan alkukaudesta vielä, tuoreessa muistissa on kuinka Engreniltä loppui bensa täysin loppukaudesta.

Juu olet oikeassa. Tuli eilen kirjoitettua tunnepuskassa kuten niin monta kertaa. Ei sitä luonteelleen mitään voi. Tuo reilun johdon menettäminen vaan korpeaa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieman vituttaa nämä saatanan ET-pelit. Nyt on jo kaksi ukkoa otettu varotoimien takia pois kentältä ja huimat kaksi peliä pelattu. Pelien lopussa tepsiltä on varmaan telakalla ykköspakit, -hyökkääjät ja -maalivahti.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Hieman vituttaa nämä saatanan ET-pelit. Nyt on jo kaksi ukkoa otettu varotoimien takia pois kentältä ja huimat kaksi peliä pelattu. Pelien lopussa tepsiltä on varmaan telakalla ykköspakit, -hyökkääjät ja -maalivahti.

No en tiedä onko ET:n vika. Harjoituskaudellakin valitettavasti tulee loukkaantumisia. Vaikka Lukko ei ET:tä pelaa niin aika hyvin niiltäkin on pakkeja laonnut (Kovanen, Virtanen, Generous ja Nummelin, saattaa olla, että osa mennyt jo aikaisemmin en niin tarkkaan muiden joukkuiden asioita seuraa)
 
Suosikkijoukkue
TPS
Joo. Kyllähän harjoituskausi ,oli se sitten ET tai mikä tahansa, on olennainen osa varsinaista kautta. Absurdia olisi startata varsinaiseen kauteen ilman kunnollisia harjoitusotteluita. Loukkaantumisiakin valitettavasti tulee, mutta toki on varottava turhia riskejä. Viime vuosina TPS:n rinki on ollut aivan liian kapea. Nyt periaatteessa vain kärki on kapea :D
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis kyllähän minä sen tiedän, että harjoitusotteluita on pelattava ja kyllähän tuo ET on oikeasti hyvä asia. Pelottaa vaan, että näissä "turhissa" peleissä meidän se kapeinkin kärki loukkaantuu ja sitten voidaankin pistää kausi niiden piikkiin jälleen.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos joltakin on mennyt usko Tepsiin kuukausi ennen kauden alkua niin minä henkilökohtaisesti pyydän; pysykää poissa hallilta.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Jos joltakin on mennyt usko Tepsiin kuukausi ennen kauden alkua niin minä henkilökohtaisesti pyydän; pysykää poissa hallilta.

Käykö siellä tosiaan niin paljon väkeä, että on varaa valita?

Miten on, jos kauniimpi sukupuolikin tulee mukaani peliä katsomaan -> häntä ei niin suuresti liikuta TPS kuitenkaan. Jää kotiin sitten ilmeisesti.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos joltakin on mennyt usko Tepsiin kuukausi ennen kauden alkua niin minä henkilökohtaisesti pyydän; pysykää poissa hallilta.

No tämmönen pistää kyllä vituttamaan aina, että porukka rupee kertoon, ketkä hallille on tervetulleita ja ketkä ei.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos joltakin on mennyt usko Tepsiin kuukausi ennen kauden alkua niin minä henkilökohtaisesti pyydän; pysykää poissa hallilta.

Edustatko Palloseuran virallista kantaa? No, miten vain, toistaiseksi kehotuksestasi on ollut helppo pitää kiinni. Katsotaan tuleeko jatkossa ongelmia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös