Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

• 3 113 086
  • 14 885

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suoraan päähän, mutta matala peliasento niin kuin aina kaartaessa vrt. Kantner/Teissala.

Ei Jurgens huomannut ollenkaan kaveria, valitettavasti. Siltikin, olisi tuo nyt pitänyt mennä katsomaan, varsinkin kun jäi makaamaan.
Ei se mielestäni mitenkään erityisen matala ollut, pää oli vähän etukenossa kun etsi kiekkoa jaloista, mutta suoraan päähän se taklaus osui, ja olisi osunut vaikka Jurgens olisi seisonut asennossa.

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Pakit loppuu kesken. Mitään reserviä ei ole. Joku on pakko saada parsittua takaisin perjantaiksi. Toiveissa on tietysti Max mutta kun neljä on jäljellä niin kuka tahansa kelpaa jo johonkin... Jos tämän yrittää kääntää positiiviseksi niin hyvällä tuurilla Jürgens tai Jokinen saadaan perjantaina jo mukaan ja Liiga löytää Saipalle kaksi pelikieltoa. Yksi osui minun mielestä ehdottomasti päähän. Toinenkin (Jokinen) radion mukaan osui päähän

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tais olla Niemelä, mutta ei siinä mielestäni mitään ollut. Vähän holtittomasti pelattu Jokiselta.
Blankkiapina oli ollut kohdalla ja väittää kiven kovaa että kyynärpäällä päähän.

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Pakit loppuu kesken. Mitään reserviä ei ole. Joku on pakko saada parsittua takaisin perjantaiksi. Toiveissa on tietysti Max mutta kun neljä on jäljellä niin kuka tahansa kelpaa jo johonkin... Jos tämän yrittää kääntää positiiviseksi niin hyvällä tuurilla Jürgens tai Jokinen saadaan perjantaina jo mukaan ja Liiga löytää Saipalle kaksi pelikieltoa. Yksi osui minun mielestä ehdottomasti päähän. Toinenkin (Jokinen) radion mukaan osui päähän

Hei,

kiitän hyvistä huomioista.

Jokista osuttiin päähän kyllä, mutta koohotti itse pää edellä kulmaan. Ei mitään rangaistavaa keltaisen osalta.

Voidaanko nostaa Vahalahti peleille, mitä sanoo säännöt? Onko muita?

Kuvaputkiterveisin
John

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Jokista osuttiin päähän kyllä, mutta koohotti itse pää edellä kulmaan. Ei mitään rangaistavaa keltaisen osalta.
Samaa mieltä omin silmin mutta radiossa sanottiin että kyynärpää siellä pimeällä puolella olisi noussut päähän. Jos joku kamera sen näyttää videotuomareille niin homma muuttuu heti vastataklauksesta rangaistavaksi teoksi. Täysin Laitisen varassa tämä tieto eli en anna korkeita prosentteja

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Blankkiapina oli ollut kohdalla ja väittää kiven kovaa että kyynärpäällä päähän.
Video joka näkyi lähetyksessä niin melkein uskaltaisin väittää että se oli Niemelän oikean käden kyynärpää joka osui Jokista päähän. Ainakin näyttää siltä että se heilahtaa taakse päin. Vähän samalla tavalla kun Leppäsen kyynärpää Beaudinia naamaan.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun tuota liigan Twitteriä tai X katsoo, siellä on vajaa tunti ilmoitettu Welshin huitomisen menevän kurinpitoon. Sen jälkeen pelkkää hiljaisuutta, joka vähä tarkoittaisi sitä, että kumpikaan Sputnikkien taklauksista ei ole menossa eteenpäin. Onkohan edes tarkistettu.

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62
Kun tuota liigan Twitteriä tai X katsoo, siellä on vajaa tunti ilmoitettu Welshin huitomisen menevän kurinpitoon. Sen jälkeen pelkkää hiljaisuutta, joka vähä tarkoittaisi sitä, että kumpikaan Sputnikkien taklauksista ei ole menossa eteenpäin. Onkohan edes tarkistettu.
Siltäpä tuo näyttäis, eipä yllätä kyllä yhtään. Nooh, onhan meillä noita Munkkeja ja muita…

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Jokisen tilanteessa ei näy mtn rikettä. Heikkilän taklaus Jürgensiin tulee niin suoraan päähän kuin voi, eikä taklattava pelaa kyllä mitenkään poikkeuksellisen matalassa asennossa.

Pitäisi olla selkeä muutaman ottelun kakku toi jälkimmäinen.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisi olla selkeä muutaman ottelun kakku toi jälkimmäinen.

Niinhän tuo pitäisi, mutta ei edennyt edes kurinpitoon asti tuo taklaus.

Kurinpito on nykyisellään yksi iso vitsi. Toisaalla tuomarit kelailevat munat pystyssä videoita kuin siellä olisi aikuisviihdefilmit pyörimässä "joo kyllä se tossa selvästi huomaa kaverin 0,1sek ennen törmäystä heitetään pihalle." Lopputuloksena parin ottelun pelikielto.

Toisaalla taklataan suoraan kupoliin. Ei katsota videoita. Ei etene kurinpitoon. Ei vittu mitään. Toivottavasti TPS on hereillä ja veisi itse tuon kurinpitoon. 5k€ pieni summa siitä, että tuo esille seuran epäluottamusta tuota kyseistä pumppua kohtaan.

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Jurgensilla pää on alhaalla, mutta eka osuma kolahtaa päähän. Jos vertaa Teissalan tapaukseen niin aika absurdia jos tästä ei tule pelikieltoa. Tilanteessa ei Saipan pelaajalla ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin taklata päähän, mutta näillä säännöillä mitä on Liigassa ollut niin pitäisi 100/100 tulla pelikieltoa jos vaan tutkittaisiin. Nyt ollaan hiljaa vaan ja toivotaan ettei ketään huomaa.

Kyllä itse peräänkuulutan taklattavan vastuuta. Sekä Jokinen että Jurgens pelasivat täysin vailla itsesuojeluvaistoa, ja jo kaukaa näki, että pian sattuu. Jurgenskin on sen verran kokenut pelaaja, ettei sulla jumalauta voi olla pää nännien korkeudella kun taklaus tulee.

Ehkä joku olisi jäähyä antanut, mutta minä taas olen täysin sitä mieltä, ettei näistä voi eikä pidä antaa jäähyä, tai meille kasvaa sellainen kiekkosukupolvi ilman mitään itsesuojeluvaistoja, ettei heitä heidän oman etunsa vuoksi saa ikinä päästää pelaamaan Suomen rajojen ulkopuolelle.

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä itse peräänkuulutan taklattavan vastuuta. Sekä Jokinen että Jurgens pelasivat täysin vailla itsesuojeluvaistoa, ja jo kaukaa näki, että pian sattuu. Jurgenskin on sen verran kokenut pelaaja, ettei sulla jumalauta voi olla pää nännien korkeudella kun taklaus tulee.

Ehkä joku olisi jäähyä antanut, mutta minä taas olen täysin sitä mieltä, ettei näistä voi eikä pidä antaa jäähyä, tai meille kasvaa sellainen kiekkosukupolvi ilman mitään itsesuojeluvaistoja, ettei heitä heidän oman etunsa vuoksi saa ikinä päästää pelaamaan Suomen rajojen ulkopuolelle.
Samaa mieltä ettei pitäisi antaa. Mutta kun muistelee mistä kaikesta höpöstä on tullut pelikieltoja niin asia on vähä eri.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Listaan voi lisätä Lehtosen joka suoraan sanoen kohelsi itsensä sairastuvalle.

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Jurgensilla pää on alhaalla, mutta eka osuma kolahtaa päähän. Jos vertaa Teissalan tapaukseen niin aika absurdia jos tästä ei tule pelikieltoa. Tilanteessa ei Saipan pelaajalla ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin taklata päähän, mutta näillä säännöillä mitä on Liigassa ollut niin pitäisi 100/100 tulla pelikieltoa jos vaan tutkittaisiin. Nyt ollaan hiljaa vaan ja toivotaan ettei ketään huomaa.

Kiitos. Ihan selvä pelikiellon paikka, koska liigassa taklattavalla ei edelleenkään juuri mitään vastuuta ole. Jos ei automaattisesti mene kurinpitoon, niin ihmettelen, jos tps ei asian hyväksi tee mitään.

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Dallas Stars
Kiitos. Ihan selvä pelikiellon paikka, koska liigassa taklattavalla ei edelleenkään juuri mitään vastuuta ole. Jos ei automaattisesti mene kurinpitoon, niin ihmettelen, jos tps ei asian hyväksi tee mitään.
Ei mennyt, joten TPS:n olisi toimittava tässä kuluvan tunnin sisällä.

Ote kurinpitosäännöistä:
"Ottelussa pelanneilla joukkueilla on mahdollisuus saattaa kurinpitokäsittelyyn mikä tahansa ottelussa sattunut tilanne, josta joukkueen näkemyksen mukaan kuuluisi määrätä pelikieltoa. Tämä koskee myös tilanteita, joista erotuomari ei ole tuominnut rangaistusta. Käsittelypyyntö on tehtävä klo 10.00 mennessä ottelua seuraavana päivänä."

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ei saatana, ”taklattavan vastuu”! :D Jokainen joka on joskus käynyt hakemassa kiekon tuolta laidan vierestä tietää, että siinä on pakko katsoa alas ja painopiste menee alas. ”Ei voi ajaa ku päähän!”, vittu tämä on ensimmäinen red flag jolloin pitää jättää taklaamatta, tämä on sitä taklaajan vastuuta. Tuollaisia telotuksia näkee jossain aluedivareissa tuon tuosta ja silloinkin taklaavat muusinuijat levittelevät käsiään ja ihmettelevät. Tässä pelissä on tarkoitus kuitenkin pistää se musta kumi vastustajan verkkoon, eikä kilpailla hienoimmasta vastutajan telomisesta tai siitä kuka on kovin ÄIJÄ.

Ei muuta kuin Scott Stevens gratest hits youtubesta soimaan ja valittajat(ämmät) istukoon ringettemailaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy