Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

• 3 094 572
  • 14 756

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todella surkeaa, jos tepsi ei siellä top12:ssa ole.

Kenelle tässä voi antaa plusmerkkiset paperit, jos Lindrothkin on alkanut keittoa vetämään tällaisella hetkellä?

Siellä oli myös taannoisen Tappara-pelin jälkeen varattu puoli John Scottia Tepsin pojille. Tuskin pelkkiä fish & chipsejä vetivät.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Valmistaudu jatkuvaan piikittelyyn eräiden nimimerkkien osalta. Nimim. tuntuu olevan tietyille punainen vaate kun tällaisia ukaaseja kirjoittelee.

Itse samassa veneessä kanssasi, tosin sillä erolla että itse en ota enää edes liigapakettia.

Kiitän huolenpidostasi.
Jos suoraan sanon, ei haittaa pätkääkään.

Valitettavasti tässä nyt vaan juolahtaa mieleen, että kuka viilaa linssiin, ja ketä.

Montako henkilöä on seurassa, jolle se jotain merkitsee?

Hallituksen PJ? Njet.
Hallituksen jäsenet, pl. "Finanssiveljet"? Njet.
Toimari? Njet.
Urheilujohtaja? Njet
Valmentaja? Njääh.

En ihmettele, että jälki on mitä on.

Pojat on töissä, palkka juoksee, muu tuntuu olevan sivuseikka.

Ja mikäli yllä olevat väitteet alkoholin käytöstä pitää paikkaansa, ei joukkuekaan liene kenenkään näpeissä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Olin valmis antamaan mahdollisuuden Eisenmengerille saapuessaan, mutta nyt olen valmis myöntämään että jopa Terry Broadhurst oli melkoisen kova kiekkoilija tähän sakemanniin nähden. Kenties yksi heikoimmista kiekkoilijoista mitä Turussa olen ikinä nähnyt ja täällä on pyörinyt kaiken maailman Ushenineja, Broadhursteja, Savoieta, Johanssoneja monikossa, Ronkaisia, Skalickyjä ja lista vaan jatkuu.

Olen silti valmis antamaan jatkossakin mahdollisuuden uusille tulokkaille.

Preeti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi
Ei tässä Eisenmengeriin kaaduta, mutta kyllähän se harmittaa että olis pidetty edes Nenosen Markus ennen tätä kaveria jonka vahvuudeksi kaveri itse muistaakseni kertoi mm. sen että tuo kovuutta.. Toki jälkiviisaus on jälkiviisautta, mutta ei ny hemmetti.. Aivan käsittämättömän löysä ja tekisi mieli kysellä pelaako luistimet väärissä jaloissa tai vähintään väärän puolisella mailalla.

e. toki tiedä sitten olisiko Söden Timppaa liikkumut koskaan toiseen suuntaan..

Viimeksi muokattu:

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä sitä ollaan yössä, mutta ei voitolla yössä. Nihkee olo just nyt, kun miettii huomista pelipäivää...

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Kyllä eilisen hävettävin suoritus oli joku hinaari pudottamassa avauskiekkoa. Hyi saatana. Jos joukkue oli perseestä, niin sitä oli kyllä seurakin.

Pian päästään kuitenkin Olympiakatsomoon, näkyy siellä!

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
(1)
  • Tykkää

Holstedt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitoin eilisen pelin jälkeen ns. playoffskausarin maksun jäihin ja toimistolle viestiä perään, että lupaan olla ostamatta kausaria niin ei niistä jäävistä ylijäämäpeleistäkään ole hyötyä ensikaudelle. Katsotaan sitten uudestaan jos omistajat päättää koittaa panostaa hiukan tai omistus vaihtuu.

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tällaista jälkeä pakkaa aina silloin tulemaan, kun kukaan ei vastaa mistään.
Uramakin on varmaan jo lähtenyt Aurinkorannalle ja laittanut puhelimensa kiinni, ettei ainakaan häneltä kannata kenenkään kysellä, että miten tämä kausi noin niinkuin onnistui urheilujohtajan mielestä.

Jos TPS sen sijaan olisi sarjataulukon toisessa päässä, niin varmaan tämä herra patsastelisi antamassa lausuntoja siitä, että kun tuotetta ehdoin tähden huononnetaan, niin se parantaa urheilullista menestystä ja kun skouttaus on vielä timanttiluokkaa, niin löydetään tällaisia helmiä kuten Eisenmenger joukkueeseen ihan muiden nenien edestä. Ollaan siis ihan huippuammattilaisia.

TPS:n omistajatkin ovat muun organisaation tapaan hiiren hiljaa eivätkä ollenkaan tunnu enää muistavan, mitä TPS:n satavuotisjuhlien aikoihin tulikaan julkisuuteen lausutuksi. Varmaan haluavat, että kukaan edes näistä lausunnoista muistuta mitään.

Turun Sanomienkaan urheiluosasto ei uskalla keneltäkään kysyä mitään, ettei vaan kukaan ota hernettä nenään, jos asioista ruvettaisiin puhumaan ja kirjoittamaan ihan oikeilla termeillä. Hyssytellään ja ollaan hiljaa, niin hyvä heiluu ja toimittajan oma työpaikka säilyy.

Pistetään siis myös me TPS:n kannattajat samalla tavoin päämme pensaaseen ja kuvitellaan, ettei kukaan huomaa mitään. Se kun on oikein perusturkulainen tapa hoitaa ongelmat pois.

Turnipsi

Jäsen
Olen pahoillani. Olen pahoillani TPS:n tilanteesta, nimittän tänään aamulla ymmärsin että tämä on täysin minun aiheuttama tilanne.

Nimittäin...ymmärsin aamulla että 2000 luvun aikana olen vaihtanut työnantajaa seuraavasti:
- 2003 (TPS hopealle 2004).
- 2005-2008 enemmän tai vähemmän rämpimistä
- 2008 (TPS kultaa 2010 ja orastava erektio näkyi Suikkasen astuttua puikkoihin 2008-2009 kaudella).
- 2010-2021 enemmän tai vähemmän rämpimistä (pl runkosarjan menestys)
- 2021 (TPS hopeaa 21 ja 22)

Eli kun olen vaihtanut työpaikkaa, TPS on menestynyt. Ja mitä pidempään olen ko. työpaikassa ollut, sitä enemmän on Tepsi alkanut sekoilemaan. Yksi pelaaja ei voi olla suurempi kuin seura, mutta yksi random vatipää on suurempi kuin seura!

Nykyisestä työpaikasta en ole ajatellut lähteä ihan hetkeen, joten sorit siitä hei.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tämä vituta. Itseasiassa näinhän tässä on pitänyt jo pidemmän aikaa käydä. Jos mielitään pelata Liigassa niin joukkueen pitää olla sen arvoinen. Jospa siellä toimistossakin loppuisi se puuhastelu joka on vyörynyt paskanlailla alaspäin joukkueeseen. Ensin kilpaurheilu ja sitten bisnes. TPS on perustettu urheiluseuraksi että deodoranttiväki voisi muistaa tämän siellä TPS:n johdossa ja omistajissa.

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
TPS on järkyttävällä tavalla kärsinyt siitä, että organisaatiosta 99% :a omistavat kaksi multimiljonääriä ovat hankkineet seuran vain omia bisneksiään edesauttaakseen. Heillä ei näytä loppujen lopuksi olevan mitään väliä sille, että mitä TPS:lle tapahtuu nyt, kun he ovat seuran avulla saaneet sen, mihin ovat alunperinkin tähdänneet. TPS voidaan heittää roskalaatikkoon ikäänkuin jätepaperi, jota ei enää tarvita.

Täälläkin on monesti kritisoitu ja varoiteltu, ettei yli satavuotias seura saisi olla yhden tai kahden henkilön mielen liikkeiden varassa, vaan toiminta pitäisi ehdottomasti saada laajemmalle sekä sitä kautta terveemmälle pohjalle. Mitään TPS:n johto ei tässä suhteessa ole tehnyt, vaikka aikaa on ollut yli 10 vuotta ja henkilöitäkin on jonkun verran vaihdettu, mutta entinen meno on vain jatkunut ja ilmeisesti jopa omistajien myötävaikutuksella, koska heidän pääprojektinsa on ollut kesken.

Nyt ollaan lähestymässä tilannetta, että jotain on tapahduttava. Ei voi olla niin, että suurta yleisökannatusta nauttiva seura annetaan omistajien toimesta pudota Mestikseen. Jos nykyomistajia ei kerta kaikkiaan enää TPS kiinnosta, niin heidän pitäisi pistää omistuksensa myyntiin ja päästää uudet tekijät heidän tilalleen. Turku kun on ansainnut urheilullisesti ja taloudellisesti menestyvän TPS-joukkueen. Emme ole ansainneet nykyisiä organisaatiossa olevia vässyköitä, jotka eivät pysty mihinkään muuhun kuin valittamaan ja selittämään ”elämän kovuutta”. TPS tarvitsee uusia tekijöitä, joilla on nykyaikaan sopivat näkemykset ja jotka ovat valmiita panostamaan ja tekemään työtä koko sielullaan TPS:n eteen. Tarvitsemme sellaisia tekijöitä, joiden ensimmäinen ja ainoa tavoite on TPS:n menestys eikä mikään muu projekti, jossa TPS on vain aisan kannattajan asemassa.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
TPS on alistunut kohtaloonsa jo KALPA pelin jälkeen. Ainakin se siltä eilen näytti, toivottavasti olen väärässä.

Edellisen kerran olen nähnyt yhtä alistuneen Tepsin sen Leimeen Heikin 2010 syksyn historiallisen häviöputken aikaan. Historiaa se oli sekin.

Vituttaa se että toivon sydämmestäni että TPS tippuisi divariin.
Koska, loppuisiko silloin eräiden johtoporras tyyppien mielenkiinto tps kohtaa ja suksisivat vi¤¤uun mun tepsistä.

Minulla hieman samat fiilikset. Mieluiten pleijareihin, mutta ellei siinä onnistuta, niin antaa mennä sitten vaikka mestikseen. Siinä vaiheessa rotat jättäisivät uppoavan laivan. Eiköhän Jokereista löytyisi maailmanparantajarotille kiva kolo mihin mennä toteuttamaan kaikki pelaa -politiikkaa.

Sitten me voitaisiin tervehdyttää toimintaa ja taas keskittyä lähinnä siihen, että Turun Palloseura menestyy Jääkiekon SM-Liigassa.

Rasvasektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HIFK, Junnut
Minulla hieman samat fiilikset. Mieluiten pleijareihin, mutta ellei siinä onnistuta, niin antaa mennä sitten vaikka mestikseen. Siinä vaiheessa rotat jättäisivät uppoavan laivan. Eiköhän Jokereista löytyisi maailmanparantajarotille kiva kolo mihin mennä toteuttamaan kaikki pelaa -politiikkaa.

Sitten me voitaisiin tervehdyttää toimintaa ja taas keskittyä lähinnä siihen, että Turun Palloseura menestyy Jääkiekon SM-Liigassa.
Yks mikä myös ihmetyttää ja vituttaa on se, että media ei ole antanut juuri mitään painetta tepsin suuntaan, muutakun nämä voivottelut uramalta ja tomalta. Kai se on kiva saunaseurueen tehdä mitä lystää (tai jättää tekemättä) kun saa rauhassa olla. Enkä tarkoita pelkästään tätä kautta.

Antilooppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka nämä rotat sitten huolisi, kun näytöt on tällaiset? Kyllä siellä pakko on olla pelko persuuksissa omaa tulevaisuutta ajatellen. Pahinta olisi, jäävätkin…

(1)
  • Tykkää

Boatylauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Tulee pakostakin mieleen, että pelaajia on lahjoittu tai että niillä on jokin motiivi hävitä, kun ottaa VIISI jäähyä kauden ratkaisevan pelin viimeisessä erässä ja KAKSI VIIMEISEN KAHDEN MINUUTIN AIKANA. Pleijareista ei tule kovin pitkiä näillä näkymin.

Turnipsi

Jäsen
Tulee pakostakin mieleen, että pelaajia on lahjoittu tai että niillä on jokin motiivi hävitä, kun ottaa VIISI jäähyä kauden ratkaisevan pelin viimeisessä erässä ja KAKSI VIIMEISEN KAHDEN MINUUTIN AIKANA. Pleijareista ei tule kovin pitkiä näillä näkymin.

Tavallaan kausi alkaa alusta playoffien johdosta, eli mikä vaan on mahdollista. Mutta aivan käsittämätöntä touhua nuo jäähyjen otot, todella huolimattomia ja vaikutti että joko keskittyminen oli muualla tai sitten (todennäköisemmin) puristettiin mailaa kovemmin kuin poikamies armeijan vapailla.

Jotain negatiivista tähänkin iltaan: tarkoitus oli äänittää kulttuurihistoriallisista syistä Silvennoisen selostuksen viimeiset minuutit, sillä meininki oli melko hurjaa, mutta vahingossa nauhoitinkin väärää ikkunaa tietokoneesta. Perkele!

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Jotain negatiivista tähänkin iltaan: tarkoitus oli äänittää kulttuurihistoriallisista syistä Silvennoisen selostuksen viimeiset minuutit, sillä meininki oli melko hurjaa, mutta vahingossa nauhoitinkin väärää ikkunaa tietokoneesta. Perkele!
Toivottavasti löytyy tahoilta pelisilmää julkaista johonkin vähän pidempää klippiä Markun selostuksesta. En kuunnellut tänään, mutta voin vaan kuvitella millä tunteella on vetänyt, kun on oman suosikkijoukkueen kohtalon lisäksi oman selostusuran jatko käsillä.

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Hei somesta löytyy! Ainakin Facen puolelta, joten nappaa talteen :).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy