Illan yleisömäärä. Perjantai ja 3600.
Edit: no nyt vituttaa joku muukin
Mutta kuulemma halli on hyvällä paikalla.
Ollaan tyytyväisiä näihin lukemiin.
Illan yleisömäärä. Perjantai ja 3600.
Edit: no nyt vituttaa joku muukin
Jos halli olis Caribian vieressä ni ei olis ollu yhtään tyhjää penkkiä?Mutta kuulemma halli on hyvällä paikalla.
Ollaan tyytyväisiä näihin lukemiin.
Jos halli olis Caribian vieressä ni ei olis ollu yhtään tyhjää penkkiä?
Se nähdään sitten 2080-luvulla kauanko se hurmos kestää. Uroksella alkaa jo magia hiipua.Tai ratapihalla, johon on 100x helpompi tulla.
Se nähdään sitten 2080-luvulla kauanko se hurmos kestää. Uroksella alkaa jo magia hiipua.
Ite diggaan. 10min kotiovelta. Harmi että ko. seutu ei oo kehittyny mihinkään 30 vuodessa ja kaiken annettu vaan hapantua. Odotan silti uutta hallia.Jep ja alkaa hiipua typhooninkin paikka myös.
Älä yleistä, ei oo.Tai ratapihalla, johon on 100x helpompi tulla.
Kohtalainen pettymys tämä viikko kyllä. Alkukaudesta tottui aika hyvään boogieen.2/9 pistettä tältä viikolta, vaikka vastassa oli Liigan kriisiseurat HPK ja Pelicans (nämä vieläpä kotona) sekä Lukko. Pahasti alakanttiin meni.
Kävi se mun mielestä sen yhden tilanteen jälkeen repolle jotain sanomassaOlen todella pettynyt Lauridseniin. Aivan sama oliko taklaukset puhtaita vai ei, jos meiltä kolataan kaksi meidän junnupakkia pystyyn saman kaverin toimesta.
Et sä vittu voi antaa asian olla ilman mitään muikkaria, jos olet tuolla dna:lla varustettu jätkä.
Älä yleistä, ei oo.
Kyllä täällä hereillä ollaan. Olin jo silloin kun sinne ei ollut pitkä matka. Silloinkin ihmiset kulki omilla autoillaan ja hyvin pääsi perille ja kotiin.Vähän kyllä yleistän, jos taas katsojia on 3500.
Milloin sinäkin heräät näihin lukuihin?
Kyllä täällä hereillä ollaan. Olin jo silloin kun sinne ei ollut pitkä matka. Silloinkin ihmiset kulki omilla autoillaan ja hyvin pääsi perille ja kotiin.
Luvut on sysipaskoja ja suorastaan hävettäviä. Se että paljonko kyse on sijainnilla et sinä, enkä minä siihen vastausta tiedä. Mutta sen mä tiedän että ainakin mun on helvetisti helpompi mennä nykyiseen kohteeseen kuin Ratapihalle vaikka matka on pidempi aika paljonkin.Näköjään ei olla, kun edelleen taputellaan selkään tällaisien lukujen jälkeen.
Paljon ois ollu ratapihalla?Vähän kyllä yleistän, jos taas katsojia on 3500.
Milloin sinäkin heräät näihin lukuihin?
Paljon ois ollu ratapihalla?