MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
Pää jäi kahden kookoo pelaajan ja Lauridsenin väliin, niin ei ole ihmekkäön, että hieman pää jumissa.Ekassa erässähän se loukkaantui, mutta tosiaan taklattiin päähän ja siitä sitten huilille.
Pää jäi kahden kookoo pelaajan ja Lauridsenin väliin, niin ei ole ihmekkäön, että hieman pää jumissa.Ekassa erässähän se loukkaantui, mutta tosiaan taklattiin päähän ja siitä sitten huilille.
Juurikin näin. Ja myös lainaamaton osa.Ei vittu. Jätkä tulee kyykyssä naama edellä kulmaan. Laidan ja vauhdilla vastaan luistelevan pakin väliin. Siis laitat pään sinne.
Tuossa kommentin telkkari klipissä on toinenkin kulma, eikä käsi nouse kyllä yhtään. KooKoon kaverille pitäisi antaa viisi matsia pelikieltoa piittaamattomuudesta lajia ja omaa terveyttä kohtaan.Vähän huono tuo kuvakulma. Lehtosen asennossa ei pitäisi olla isoa valittamista mutta tiedä sitten nouseeko käsi irti kropasta jo hieman ennen kontaktia ja osuu päähän vai irtoaako se vain kontaktin seurauksena.
Pää jäi kahden kookoo pelaajan ja Lauridsenin väliin, niin ei ole ihmekkäön, että hieman pää jumissa.
Juu ens viikolla 2000 katsojaa? Vittu me ollaan kovia?!!! Varsinkin kotona!! TPS!!!!
:D 0-4 (Ymmärrän kyllä sarkasmin)Älä nyt ämmäile. Tää on kuulemma ollut Tepsiltä tosi hyvä peli.
:D 0-4 (Ymmärrän kyllä sarkasmin)
Joo kyllä tämä jossain vaiheessa kääntyy varmasti. Hei tilastot ja Corsi vitun prosentti!!!!Joo mut kiekonhallinta ja laukaukset ja perseellä liutut metrit on Tepsin puolella.
Lähdin kesken matsin kotiin katsomaan Huuhkaajien peliä, kun sain töllön auki, niin Slovenia teki heti maalin eikä sen jälkeenkään ole juurikaan paremmalta näyttänyt.
Parempi kai pitää pidempi tauko urheilun seuraamisesta ja keskittyä miellyttävimpiin asioihin, kuten kodin siivous jne...
Vituttaa tuo jään kunto. Ei tuollaisella jäällä voi pelata sellaista lätkää mitä Miettinen haluaa.
Toinen mikä vituttaa on nuo yläkerran lasit minkä läpi sitä yrittää matsia katsoa. Nyt sit jumalauta, jos rahat on noin loppu niin järjestäkää vaikka talkoot, mä oon messissä. Mua hävettäis jos olis mun vastuun alla tuo homma.
Nurmi ja Palmu. Muut nönnönnöö osastoa. Nämäkin kaksi flopannut. JeePerjantai-illan kotipeli ennätysyleisön edessä ja nolla (0!!!) maalipaikkaa koko pelissä. Toisaalta kun tota kokoonpanoa katsoo niin onhan se ihan vitun surullisen näköinen. En tiedä keneltä tuolta voisi odottaa oikein edes tehoja.