Loistavaa, hyvä syy kaikille joilla mahdollisuus mennä hallille.Ja illan otteluun löydetty selostajaksi Saukkonen...
Tätä toivotaan, vitutti sen verran tuo katsomokartta kun äsken katsoin. Yläkatsomoista ehkä 95% myymättä ja katkarapusivustaa lukuunottamatta voi ottaa koko perheelle vierekkäiset paikat mistä tahansa.Loistavaa, hyvä syy kaikille joilla mahdollisuus mennä hallille.
Ja mulla oli ainakin ihan helvetin kylmä hallissa koko matsin ajan. 50min olin hämääntynyt alkukauden otteista ja ajattelin, että kyllä tästä vielä hyvä rummutus laitetaan loppuun päälle mutta paskanmarjat. Ihan tuli ajatus, että onko se junioreita valmentava NHL-valmentaja nyt siellä edelleen peluuttamassa suurseurakiekkoa.Joku masokismi vaivaa ihmistä. Ja tyhmyys. Ei oo mitään rationaalista syytä tuijottaa tollasta naalin paskaa kolmen erän verran.
Sekään ei kauheesti auttanut, kun kaksi hyökkää jo hyökkäyssiniviivalla ja loput ååkaa vielä omalla puolustusalueella. Tai sitten mulla ja joukkueella on vaan eri käsitys tiiviistä viisikkopelaamisesta.Tämän kaaoksen eilen paikalla nähneenä pitää kyllä todeta, että HPK paineisti Tammisen sanoin 60min.
Tepsi oli rotsin napit auki kun kuviteltiin että kerho ottaa huolella kakkoseen.
Pelottavinta on se, että IHAN VIIMEISTÄÄN toisella erätauolla kopissa olisi pitänyt lentää mailat ja hanskat sekä juomapullot pitkin koppia ja penkittää joku rafkin sekä huutaa että kuka vittu on Markus Nurmi?! Mutta ei.
Yhtä hengetön kolmas erä.
Petrus Palmuun sytyn silti. Ihan jäätävän kaunista. Tulee mieleen takavuosien Essi Keskinen kiekon ylöstuojana. Ei vaan auta jos muut luistelee viereisessä kaukalossa ja kannattelee stanley cupia….
Voi prkl. Äijä on uusi @Kanada-malja. Irtisanoppa äkkiä se Cmore.Syksy ollut itellä kiireistä ja oon sivusilmällä kattonu vaan tulokset ja lukenut täällä kuinka silmiä hivelevää Toman seksikiekko on. Päätin hommata viiden runkosarja matsin jälkeen cmoren. Ja mitä vittua mä oon nähnyt? Ässät kotipelin loppu oli hyvä, en edes muista koska viimeksi ollaan noustu tappiotilanteesta voittoon, Ahokkaan aikana ei varmaan ikinä joten kyllä maistui. Porin peli oli paska, sitten HPK hoonasi meitä oikein kunnolla eikä vieläkään oikein lähde. Onko jotain lenssua, reenijumia vai mikä homma? Määki haluun nähdä sitä Toman seksihokia enkä tällästä vitun muniin puhaltelua ja yksin kuskaamista shaatana!
Millä perustein TPS tulee taistelemaan top-10 sijoituksesta? TPS ei ole harjoitusotteluiden jälkeen yhdessäkään ottelussa tällä kaudella ollut vastustaa oikeastaan juuri heikompi kun kohta jo 10 ottelua on takana. Kaiken lisäksi Tepsillä on uusi valmennus ja täysin uusi pelitapa joka kehittyy päivä päivältä..Alkukauden yllättävä voittoputki, joka nostatti täysin turhaan odotusarvoja. Realistisesti taistellaan top10-sijoituksesta, kuten olivat ennakko-odotukset ennen kauden alkua.
1-10 ovat kaikki top-10 sijoituksia.Millä perustein TPS tulee taistelemaan top-10 sijoituksesta? .