Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 893 163
  • 13 881

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Katsokaa nyt jumalauta tota videon oikeaa alakulmaakin. Oikein tamperelaisuuden "final boss" sieltä hyökkää esiin.... Mikä helvetti..

Ai saatana, yskittää :D

Pieni korjaus kuitenkin tekstiin olisi paikallaan. Vaihdat sanasta "tamperelaisuuden" vähän kirjaimia(vinkki: kahta ensimmäistä ei tarvitse vaihtaa), niin hyvä tulee.
 

Liitteet

  • finalboss.png
    finalboss.png
    125,9 KB · kertaa luettu: 223

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Katsokaa nyt jumalauta tota videon oikeaa alakulmaakin. Oikein tamperelaisuuden "final boss" sieltä hyökkää esiin.... Mikä helvetti..
Jumalauta, siinä on loppuvastusta kerrakseen.

Pääsi kanssa muutama voimasana katsomossa kun nuo saatanan idiootit eivät joko osaa lukea tai muuten on vaikea toimia ihmisten kanssa elämässä Mouhijärven ulkopuolella. Onneksi tytölle saadaan jälkikäteen onnittelua vielä, hienosti reagoitu niin kannattajat vihellyskonsertilla (jota ei muuten nämä sankarit mouho 13v & loppuvastus näyttäneet edes tajuavan, että heille vihelletään) ja seura toki myös.

Menee kyllä omissa papereissa ihan sinne kaikista vituttavimpiin hetkiin fanien käytöksessä pitkään aikaan, jostain syystä känniääliöt, soihdut ja vaikka sitten fanien lavastaminen ei mitkään ole vielä yhtä paljon laittanut vitutusmittareita kierroksille.
 

ccmvector

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Aarne Talvitie, Mitch Hultsin alkukausi
Ai saatana, yskittää :D

Pieni korjaus kuitenkin tekstiin olisi paikallaan. Vaihdat sanasta "tamperelaisuuden" vähän kirjaimia(vinkki: kahta ensimmäistä ei tarvitse vaihtaa), niin hyvä tulee.
Ei vaan pysty saatana käsittämään miksi joku pukeutuu jääkiekko-otteluun tällaisiin kamppeisiin :D Voisivat siellä Tapparan kotipeleissä kuvailla näitä screenille "Lärviselle morsian" -tekstin kera.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

ijuka

Jäsen




Tamperelaisidiootin pilaama hetki screenillä tullaan Tepsin puolesta hyvittämään. Hyvä TPS. Häpeä tapparafani.

Tappara vois tarjota likalle ja perheelle liput game 7:aan todistamaan Tapparan sulamista.

Tuo on kyllä niin syvältä. Olisi hyvä jos tuolle sekä TPS että Tapparakin antaisi elinikäisen porttikiellon. Aivan käsittämättömän ilkeää pilata jonkun 10v tytön synttärionnittelut.

Mutta, ei Tamperelaisuuden. Itsekin olen Tamperelainen. Tapparalaisuuden.

Meidänkö ei tarvitse hävetä, että mustavalkoisessa paidassa oleva aikuinen mies näyttää keskisormea 13-vuotiaalle tytölle? Minä häpeän.
Häpeät? Olisin näyttänyt itsekin. Hienosti tehty häneltä. Olisin myös tämän 13v tytön haukkunut idiootiksi ja puhunut sen vanhemmille jos siinä olisivat olleet.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meidänkö ei tarvitse hävetä, että mustavalkoisessa paidassa oleva aikuinen mies näyttää keskisormea 13-vuotiaalle tytölle? Minä häpeän.

Jos nyt tosiaan täällä niputetaan kaikki tamperelaiset ja Tappara-fanit samanlaisiksi kuin tuo 13 v tyttö, niin ilmeisesti turkulaiset ja TPS-fanit voi sitten niputtaa samanlaisiksi kuin tuo sentteriä lapselle heiluttava aikuinen mies.

Yritetään nyt edes vähän. Me ollaan aikuisia.
 

Myyntimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miettikää turkulaiset. Ja verratkaa venäläisiin itselleen valehtelijoihin. "Tampereen ykkönen" jne vuodesta toiseen. Kukaan heikäläinen mestaruuden nähnyt ei taida enää olla laulamassa, mutta kova on uho.
Häh, Ipa vienyt Tampereen herruuden kolme kautta putkeen? Siis Tampereen ykkönen.
itse ketjun aiheeseen, niin ei pidä yleistää. Hölmöjä ja juntteja löytyy joka faniporukasta, ihan jopa Tepsistäkin.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Häpeät? Olisin näyttänyt itsekin. Hienosti tehty häneltä. Olisin myös tämän 13v tytön haukkunut idiootiksi ja puhunut sen vanhemmille jos siinä olisivat olleet.
Siinä tapauksessa minun olisi parasta puhua sinun vanhemmillesi.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Kannattaa tosiaan vetää henkeä ja muistaa että tuo toinenkin on lapsi.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Jos nyt tosiaan täällä niputetaan kaikki tamperelaiset ja Tappara-fanit samanlaisiksi kuin tuo 13 v tyttö, niin ilmeisesti turkulaiset ja TPS-fanit voi sitten niputtaa samanlaisiksi kuin tuo sentteriä lapselle heiluttava aikuinen mies.

Yritetään nyt edes vähän. Me ollaan aikuisia.
Itse ainakin miellän kaikki tamperelaiset fanikatsomon hienoimman peruukin ja isoimpien aurinkolasien omistajan kaltaisiksi. Tuo sentterin näyttäjä lienee joku mynämäkeläinen vähempi lahjainen. En pelkää kuolemaa ja mustamakkara on lähes mämmin kaltainen herkku.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Kannattaa tosiaan vetää henkeä ja muistaa että tuo toinenkin on lapsi.

Jep ja turkulainen heiluttaa tälle lapselle finkkua. Eihän tuo Tappara-lapsonen edes välttämättä ymmärrä tilannetta, kunhan toimii niin kuin lapset ja miksei monet aikuisetkin toimivat kameran osuessa kohdalle jääkiekko-ottelussa.

Kyllähän tässä nyt tyylitaju puuttuu aivan toiselta osapuolelta.

Huikea kohu, kauden paras.
 

ijuka

Jäsen
Siinä tapauksessa minun olisi parasta puhua sinun vanhemmillesi.
Niin, miksi? Jos on 13v niin ihan älyllinen olento se on, ei 3v. Koska ei ole oma lapsi niin pitäisi puhua, ja varmaan rankka kielenkäyttö tuossa että nopeasti ymmärtäisi asian, esim. "Vittu nyt istu alas" tai muuta vastaavaa. Jos ei, niin sitten pitää puhua vanhemmille ja selittää tilanne.

Jos mielestäsi tuollainen käytös on ok koska on 13v niin se on vähän kuin jos olisi sitä mieltä että koulukiusaaminen olisi ok kun ei ymmärrä mitä tekee. Tässä nyt pikkulapselle tulee tosi paha mieli kun olisi pitänyt olla kiva yllätys. Ja jos tämä 13v(ei mikään vauveli) ei sitä tajua niin pitää saada tajuamaan.

Ja itse myös tekisin selväksi että tuollainen ei ole OK, esim. muutaman vuoden porttikielto peleihin. Toki ideaalisesti vanhemmat hoitaisivat kaikki nämä asiat tässä eikä tarvitsisi kenenkään muun tehdä mitään.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Videota kun kattoo niin kaikki muut on pahottanu mielensä paitsi 10v Daniela. Hän näyttää oikein iloiselta onnitteluista ja että päässyt screenille. Tappara-fanista huolimatta.

Toki tylyä pilata toisen onnittelun screeniaika ja vielä tylympää näyttää alaikäiselle keskaria. Tuskin tämä Tappara fanikaan tietoisesti onnitteluita pilaa. Mahtokohan edes huomata tuota pientä tekstiä screenillä, että jotain onnitellaan. En nyt muista kuulutettiinko tota. Hienoa, että TPS on yhteydessä Danielaan ja saa paremmat onnittelut tapahtuneen johdosta.

Et vähän sitä kaulusta löysemmälle.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ja itse myös tekisin selväksi että tuollainen ei ole OK, esim. muutaman vuoden porttikielto peleihin. Toki ideaalisesti vanhemmat hoitaisivat kaikki nämä asiat tässä eikä tarvitsisi kenenkään muun tehdä mitään.
Muutaman vuoden porttikielto? Sopisiko siihen vielä vaikka kivitys torilla lisäksi?

Videota kun kattoo niin kaikki muut on pahottanu mielensä paitsi 10v Daniela. Hän näyttää oikein iloiselta onnitteluista ja että päässyt screenille. Tappara-fanista huolimatta.

Toki tylyä pilata toisen onnittelun screeniaika ja vielä tylympää näyttää alaikäiselle keskaria. Tuskin tämä Tappara fanikaan tietoisesti onnitteluita pilaa. Mahtokohan edes huomata tuota pientä tekstiä screenillä, että jotain onnitellaan. En nyt muista kuulutettiinko tota. Hienoa, että TPS on yhteydessä Danielaan ja saa paremmat onnittelut tapahtuneen johdosta.

Et vähän sitä kaulusta löysemmälle.
Tämä.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Siis eihän tuo Tapparafani, joka tuon pikkutytön synttärionnittelut pilasi, ollut itse mikään 13v. lapsi. Aikuinen se oli, tai siis ei ehkä henkisesti...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse jos olisin tyypin vieressä ollut, olisin hänet kyllä nykäissyt istumaan. Ainiin, mutta rinnalla Tappara-kannattajia. Keskareita en tuomitse, ehkä osaa tyyppi katsoa hänestä kiertäviä kuvia/videoita ja katua edes hetken.

Olisi ehkä vapaan puolen junttiketjuun asiaa.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis eihän tuo Tapparafani, joka tuon pikkutytön synttärionnittelut pilasi, ollut itse mikään 13v. lapsi. Aikuinen se oli, tai siis ei ehkä henkisesti...

Olen ihan samaa mieltä, ei taatusti ollut lapsi tämä Tapparafani ja tiesi tasan tarkkaan, mitä teki. Ja olisivat osapuolet olleet minkä tahansa joukkueen kannattajia, niin mielestäni on aivan luokatonta että aikuinen ihminen vie lapselta tällaisen hetken. Kerrassaan oksettavaa käytöstä, oli tapahtuma ja asetelma mikä tahansa.
Tepsille propsit, kun ilmeisesti reagoivat tähän. Toivottavasti synttärisankari tulee uudelleenkin hallille tästä huolimatta.

Mutta siis kaiken kaikkiaan melko absurdi tilanne, kun tämä tapahtuma on ylittänyt IS:n "JUURI NYT" -uutiskynnyksen. Finaalien peli ei ole ollut mitään mediaseksikkäintä tykitystä, niin hyvä että edes jotain uutisoitavaa on.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Taitaa olla taas maailmassa kaikki hyvin, kun tämä kansallinen tragedia on noussut 2. luetuimmaksi uutiseksi iltasanomissa.
Ihmisiä vaan kiinnostaa todistaa Tappara kannattajien hölmöys uudestaan ja uudestaan. Mitään yllättävää tässä ei tapahtunut ja jotain tälläistä voi aina odottaa kun vappusirkus päästetään vapaasti lähtemään Mouhijärven ulkopuolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös