Tamperelaisidiootin pilaama hetki screenillä tullaan Tepsin puolesta hyvittämään. Hyvä TPS. Häpeä tapparafani.
Tappara vois tarjota likalle ja perheelle liput game 7:aan todistamaan Tapparan sulamista.
Tamperelaisidiootin pilaama hetki screenillä tullaan Tepsin puolesta hyvittämään. Hyvä TPS. Häpeä tapparafani.
Tappara vois tarjota likalle ja perheelle liput game 7:aan todistamaan Tapparan sulamista.
Katsokaa nyt jumalauta tota videon oikeaa alakulmaakin. Oikein tamperelaisuuden "final boss" sieltä hyökkää esiin.... Mikä helvetti..
Tamperelaisten touhua kun katteli niin oli vappu ihan täysiä jo päällänsä. Herätin äsken lapset kun en pystynyt ääneti tota hahmoa nauramaan.Katsokaa nyt jumalauta tota videon oikeaa alakulmaakin. Oikein tamperelaisuuden "final boss" sieltä hyökkää esiin.... Mikä helvetti..
Jumalauta, siinä on loppuvastusta kerrakseen.Katsokaa nyt jumalauta tota videon oikeaa alakulmaakin. Oikein tamperelaisuuden "final boss" sieltä hyökkää esiin.... Mikä helvetti..
Ei vaan pysty saatana käsittämään miksi joku pukeutuu jääkiekko-otteluun tällaisiin kamppeisiin :D Voisivat siellä Tapparan kotipeleissä kuvailla näitä screenille "Lärviselle morsian" -tekstin kera.Ai saatana, yskittää :D
Pieni korjaus kuitenkin tekstiin olisi paikallaan. Vaihdat sanasta "tamperelaisuuden" vähän kirjaimia(vinkki: kahta ensimmäistä ei tarvitse vaihtaa), niin hyvä tulee.
eisssaatana nyt kyllä tipahdin :DOikein tamperelaisuuden "final boss" sieltä hyökkää esiin.... Mikä helvetti..
Häpeät? Olisin näyttänyt itsekin. Hienosti tehty häneltä. Olisin myös tämän 13v tytön haukkunut idiootiksi ja puhunut sen vanhemmille jos siinä olisivat olleet.Meidänkö ei tarvitse hävetä, että mustavalkoisessa paidassa oleva aikuinen mies näyttää keskisormea 13-vuotiaalle tytölle? Minä häpeän.
Meidänkö ei tarvitse hävetä, että mustavalkoisessa paidassa oleva aikuinen mies näyttää keskisormea 13-vuotiaalle tytölle? Minä häpeän.
Häh, Ipa vienyt Tampereen herruuden kolme kautta putkeen? Siis Tampereen ykkönen.Miettikää turkulaiset. Ja verratkaa venäläisiin itselleen valehtelijoihin. "Tampereen ykkönen" jne vuodesta toiseen. Kukaan heikäläinen mestaruuden nähnyt ei taida enää olla laulamassa, mutta kova on uho.
Siinä tapauksessa minun olisi parasta puhua sinun vanhemmillesi.Häpeät? Olisin näyttänyt itsekin. Hienosti tehty häneltä. Olisin myös tämän 13v tytön haukkunut idiootiksi ja puhunut sen vanhemmille jos siinä olisivat olleet.
Itse ainakin miellän kaikki tamperelaiset fanikatsomon hienoimman peruukin ja isoimpien aurinkolasien omistajan kaltaisiksi. Tuo sentterin näyttäjä lienee joku mynämäkeläinen vähempi lahjainen. En pelkää kuolemaa ja mustamakkara on lähes mämmin kaltainen herkku.Jos nyt tosiaan täällä niputetaan kaikki tamperelaiset ja Tappara-fanit samanlaisiksi kuin tuo 13 v tyttö, niin ilmeisesti turkulaiset ja TPS-fanit voi sitten niputtaa samanlaisiksi kuin tuo sentteriä lapselle heiluttava aikuinen mies.
Yritetään nyt edes vähän. Me ollaan aikuisia.
Kannattaa tosiaan vetää henkeä ja muistaa että tuo toinenkin on lapsi.
Niin, miksi? Jos on 13v niin ihan älyllinen olento se on, ei 3v. Koska ei ole oma lapsi niin pitäisi puhua, ja varmaan rankka kielenkäyttö tuossa että nopeasti ymmärtäisi asian, esim. "Vittu nyt istu alas" tai muuta vastaavaa. Jos ei, niin sitten pitää puhua vanhemmille ja selittää tilanne.Siinä tapauksessa minun olisi parasta puhua sinun vanhemmillesi.
Muutaman vuoden porttikielto? Sopisiko siihen vielä vaikka kivitys torilla lisäksi?Ja itse myös tekisin selväksi että tuollainen ei ole OK, esim. muutaman vuoden porttikielto peleihin. Toki ideaalisesti vanhemmat hoitaisivat kaikki nämä asiat tässä eikä tarvitsisi kenenkään muun tehdä mitään.
Tämä.Videota kun kattoo niin kaikki muut on pahottanu mielensä paitsi 10v Daniela. Hän näyttää oikein iloiselta onnitteluista ja että päässyt screenille. Tappara-fanista huolimatta.
Toki tylyä pilata toisen onnittelun screeniaika ja vielä tylympää näyttää alaikäiselle keskaria. Tuskin tämä Tappara fanikaan tietoisesti onnitteluita pilaa. Mahtokohan edes huomata tuota pientä tekstiä screenillä, että jotain onnitellaan. En nyt muista kuulutettiinko tota. Hienoa, että TPS on yhteydessä Danielaan ja saa paremmat onnittelut tapahtuneen johdosta.
Et vähän sitä kaulusta löysemmälle.
Siis eihän tuo Tapparafani, joka tuon pikkutytön synttärionnittelut pilasi, ollut itse mikään 13v. lapsi. Aikuinen se oli, tai siis ei ehkä henkisesti...
Taitaa olla taas maailmassa kaikki hyvin, kun tämä kansallinen tragedia on noussut 2. luetuimmaksi uutiseksi sekä Iltalehdessä, että Iltasanomissa.Juttu päässyt Iltapaskaankin.Tappara-fani pilasi vahingossa 10-vuotiaan tytön synttäriyllätyksen – "Hän ei tehnyt sitä tahallaan”
Tappara-fani varasti vahingossa show’n syntymäpäiväsankarilta.www.iltalehti.fi
Ihmisiä vaan kiinnostaa todistaa Tappara kannattajien hölmöys uudestaan ja uudestaan. Mitään yllättävää tässä ei tapahtunut ja jotain tälläistä voi aina odottaa kun vappusirkus päästetään vapaasti lähtemään Mouhijärven ulkopuolelle.Taitaa olla taas maailmassa kaikki hyvin, kun tämä kansallinen tragedia on noussut 2. luetuimmaksi uutiseksi iltasanomissa.